Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia

Vierailija
19.06.2022 |

ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…

Kommentit (9094)

Vierailija
5901/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dannya voisi kiinnostaa että häntä syytetään täällä alaikäiseen sekaantumisesta.

Paskat oo syytetty mistään tollaseta. Äkkiähän tuon tarkastaa että se tyttöystävä oli ainakin jossain vaiheessa 19-vuotias, ehkä sitten tapaamishetkelläkin. Ja suomessahan 16-vuotias saa harrastaa seksiä vaikka sata vuotiaan kanssa lain mukaan eikä siinä ole mitään "alaikäisiin sekaantumista"

Ei saa. Alle 18-vuotiaan kanssa ei saa harrastaa seksiä, jos on esim. tämän opettaja, valmentaja, työnantaja tai joku vastaavassa asemassa nuoreen oleva.

Paitsi jos on nainen, tai ainakin naisten toimesta sitä katsellaan helpommin läpi sormien.

Ei katsella muualla kuin harhaisessa päässäsi.

No mites se pak.keskustyöntekijä joka tuli raskaaksi asiakkaasta? 

Eikös siihen nyt pädekään se, että ikäerothan ovat ihan normaaleja, jos kyseessä on yli 16-vuotiaat? Nuori mieshän oli itse seksiä halunnut, joten mikä sinä olet häntä tuomitsemaan?

Et näe tuossa mitään valta-asemaa? Itse näen vähintään saman verran kuin willen tapauksessa, näkisin tuon suhteen jopa lähes opettaja-oppilas suhteeseen verrattavana ellei vielä pahempana, sillä mies on siinä helposti täysin alisteisessa asemassa.

Kyllä minä näen.

Mutta jatkuvastihan täällä hoetaan, ettei siinä ole mitään väärää jos vajaa kolmekymppinen mies panee 16-vuotiaita, vaikka on valta-asemassa heihin nähden.

Ilmeisesti asiassa on heidän mielestään jotain väärää vasta sitten, jos sukupuolet ovat toisinpäin.

Herranjestas. Ei ole pantu 16-vuotiaita tässä keississä. Jos saisin jokaisesta Helunasta yhden euron, mun ei tarttis töitä tehdä enää ikinä...voisin muuttaa etelän lämpöön elämään kristillis-konservatiivista elämää kaikkien helunoiden kanssa. Minkälaista sekin nyt olisi jos oltais Helsinki-Vantaalla minä ja 4000 Helunaa, kaikki mustissa ja laulaisivat siuuuuuunaaaaaaa jaaaaaaa varjeeeeeeleeeee meeeeeeeeiiiiiiitääää uluuuuukoomaaaaailla. Ei mahduttais yhteen Finnairii!

Kyllä, iltalehden jutun mukaan willellä oli v. 2011 seurustelusuhde 16v tytön kanssa.

Hyi helvetti.

Vierailija
5902/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri silti kuin Vasemmistoliiton tuohut:

Vasemmistoliiton Turun pormestariehdokkaana ollut Sasu Haapanen tuomittiin yli 2 vuoden vankeuteen lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista.

Varsinais-Suomen käräjäoikeus antoi tuomion asiassa tänään. Se katsoi vuonna 1982 syntyneen Sasu Juho Matias Haapasen syyllistyneen kuuteen törkeään sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan levittämiseen sekä kuuteen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Lisäksi Haapasen syyksi luettiin sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittäminen ja sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapito.

Käräjäoikeus määräsi Haapasen 2 vuoden ja 2 kuukauden ehdottomaan vankeuteen.

Kummallista, että tästä ei puhuta, mutta Rydmanista on 300 sivua?

Se on sitä vasemmistolaisten parempaa pe*ofiliaa.

Uhriutumisestasi päätellen toivoisit, että myös sinu p-filiasi jätettäisiin käsittelemättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5903/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon melua tyhjästä kirjoitti:

Ihmetyttää aina näissä keskusteluissa tietyt sanat, joilla tekoja kuvaillaan. Puhutaan ahdistelusta ja uhreista. Onko ahdistelua koskettaminen ja onko kosketuksen kohde uhri? Minusta uhri on esimerkiksi hukkunut tai onnettomuuden uhri. Kuollut tai vammautunut. Ahdisteluna pitäisin taas sitä jos joku vaikka kirveen kanssa ajaisi minua takaa tai puukolla osoittelisi. Mikseivät nämä "uhrit' tai "ahdistellut" lähteneet pois tai läpsäisseet koskettelijaansa näpeille? Outoa on sekin, että vuosien päästä lähdetään vasta näistä kertomaan. Ainakin näin toimittiin omassa nuoruudessani. Kyllä voisin kaivaa lukemattomia "ahdisteluja" omastakin nuoruudestani jos haluaisin mutta en viitsi nähdä vaivaa koska en ole kokenut itseäni uhriksi taimtraumatisoitunut näistä mitenkään.

Tämä on todella mielenkiintoista kyllä minustakin. Uhriutumisen kynnys alenee koko ajan. Minä olen herrasmies, ja saattaisin tuolin laittaa daamin alle ja ohjata hänet istumaan selkään koskien. En tietenkään allekirjoita kaikkia mitä on tapahtunut, eikä se ole olennaista. Mutta nämä nuoremmat sukupolvet ja varsinkin nuoret juristinaiset ovat jollain lailla hyvin herkkiä näkemään ympärillään eri tavalla asioita kuin muut. He myös aktiivisesti tuottavat rikosilmoituksia kotihäirinnästä, vainoamisesta helpommin. Sen voi tästä ihan todeta tästä keissistä. Mielestäni naiset opetetaan manipuloimaan ympäristöään ja heitä tulisi kohdella kuin prinsessaa, ja näin he saavat ja käyttävät enemmän valtaa. Jos rikosoikeusprosessista he eivät sitä valtaa saa, he menevät seuraavaksi julkiseen mediaan hakemaan sitä.

Myös Blick meni kertomaan, että hän muutti mielensä uhriasemasta vasta suhteensa jälkeen. Mitä se kertoo tämän koetun uhriaseman kynnyksestä? Näitä tehtaillaan näitä uhriutumisia. Niistä juorutaan likkojen kesken, ja päädytään johtopäätökseen: "olemme kaikki uhreja". Se on mielenkiintoista, että miten naisten nykykulttuuri koko ajan muuttaa näitä käsityksiä.

kysehän on pohjimmiltaan valtataistelusta. Kaikki keinot sallittuja, vain valta merkitsee. Se on tässä keskustelussa tässä ketjussa myönnettykin.

Hyvin analysoitu. Mutta se noille kyllä kelpaa, että ravintolalaskun maksaa mies.

Ehkä ei kannata aikuisena miehenä kohdella 16-vuotiasta daamina, vaan ihan vaan 16-vuotiaana nuorena.

Miksi ei? Se on täysin laillista, eikä siihen kategorisesti kuulu mitään negatiivista.

Tärkeintä on kohtelu ja kunnioitus. Ei se, minkä ikäinen kukin on. Tällä foorumilla ikänumero on suorastaan monen päähänpinttymä. Keski-ikäiset tai vanhemmat naiset näitä?

Jos iällä ei oe väliä, miksi sitten heti perään koitat löytää syyllistä keski-ikäisistä naisista? Kaksinaismoralismia.

Vierailija
5904/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas perverssi. Koska Vasemmistoliitto tuomitsee hyväksikäyttäjän?

Erotettu kaikista luottamustoimista, Li Andersson tuominnut teot sekä sanonut ettei tule olemaan heillä enää koskaan ehdokkaana. Joten aiheesta jankkaamisen voit lopettaa tässä ketjussa mihin se ei kuulu eikä myöskään toimi puolustuksena Rydmanille.

Tämähän on mitä parhain ketju keskustella vasemmistolaisista rikollisista ja tuomituista pervoista. Päinvastoin kuin rikolliset vasemmistopedarit kansanedustaja Rydman sen sijaan ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen kuten poliisi on jo asian kertaalleen tutkinut.

"Poliisi ihmettelee kokoomuksen selvityspyyntöä Wille Rydmanin ahdistelukohuun liittyen: ”Miksi asia pitäisi selvittää uudelleen?” 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2fb207a4-911c-4177-b23a-3e387191d…

Vierailija
5905/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elämäni aikana kokenut niin paljon häirintää ja ahdistelua että "näen jo kaukaa" kuka on sellainen äijä(ikä voi olla 14v-95v) joka on kova naistenmies, ainakin omasta mielestään. Joillain se raja sitten ylittyy herkemmin. Vieläkin näin vanhana "ämmänä" käydään välillä tisseihin kiinni... kun työni on asiakkaiden kanssa vuorovaikutusta

Näet siis elämäsi yhtenä nyyhkytarinana? Kuin neuvostoliittolaisena filminä, jossa vettä vain sataa.

Vierailija
5906/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dannya voisi kiinnostaa että häntä syytetään täällä alaikäiseen sekaantumisesta.

Paskat oo syytetty mistään tollaseta. Äkkiähän tuon tarkastaa että se tyttöystävä oli ainakin jossain vaiheessa 19-vuotias, ehkä sitten tapaamishetkelläkin. Ja suomessahan 16-vuotias saa harrastaa seksiä vaikka sata vuotiaan kanssa lain mukaan eikä siinä ole mitään "alaikäisiin sekaantumista"

Ei saa. Alle 18-vuotiaan kanssa ei saa harrastaa seksiä, jos on esim. tämän opettaja, valmentaja, työnantaja tai joku vastaavassa asemassa nuoreen oleva.

Paitsi jos on nainen, tai ainakin naisten toimesta sitä katsellaan helpommin läpi sormien.

Eikös siihen nyt pädekään se, että ikäerothan ovat ihan normaaleja, jos kyseessä on yli 16-vuotiaat? Nuori mieshän oli itse seksiä halunnut, joten mikä sinä olet häntä tuomitsemaan?

Et näe tuossa mitään valta-asemaa? Itse näen vähintään saman verran kuin willen tapauksessa, näkisin tuon suhteen jopa lähes opettaja-oppilas suhteeseen verrattavana ellei vielä pahempana, sillä mies on siinä helposti täysin alisteisessa asemassa.

Kyllä minä näen.

Mutta jatkuvastihan täällä hoetaan, ettei siinä ole mitään väärää jos vajaa kolmekymppinen mies panee 16-vuotiaita, vaikka on valta-asemassa heihin nähden.

Ilmeisesti asiassa on heidän mielestään jotain väärää vasta sitten, jos sukupuolet ovat toisinpäin.

Herranjestas. Ei ole pantu 16-vuotiaita tässä keississä. Jos saisin jokaisesta Helunasta yhden euron, mun ei tarttis töitä tehdä enää ikinä...voisin muuttaa etelän lämpöön elämään kristillis-konservatiivista elämää kaikkien helunoiden kanssa. Minkälaista sekin nyt olisi jos oltais Helsinki-Vantaalla minä ja 4000 Helunaa, kaikki mustissa ja laulaisivat siuuuuuunaaaaaaa jaaaaaaa varjeeeeeeleeeee meeeeeeeeiiiiiiitääää uluuuuukoomaaaaailla. Ei mahduttais yhteen Finnairii!

😄 Helunat ovat täällä aivan kuin mullilauma. On niillä teinitytöillä vaan kova valta vähän kaikkiin :)

Itse olen sitä mieltä, että JOS esitetyt syytökset pitävät sellaisenaan paikkansa, niin kyse on poliitikolle täysin tuomittavasta toiminnasta vaikkei kenties rikoskynnys ylittyisikään. Olen kuitenkin myös sitä mieltä, ettei poliitikosta voi esittää mustamaalaavia ja käytännössä uran päättäviä syytöksiä ilman että niille syytöksille löytyy katetta tarvittaessa oikeussalissa asti.

Vierailija
5907/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites vasemmistolaisten toiminta? Onko arvot kohdillaan? Tätäkö on vasemmisto vuonna 2022?

"Pormestariehdokas Sasu Haapanen haali 7-10-vuotiaiden alastonkuvia, naisystävä kuvaajana – molemmille vankilatuomiot"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/de286942-e7e5-45c0-97a4-5faf237b8d18

Erotti hänet heti.

Ei varmasti erottanut, en ole kuullut asiasta mitään ja seuraan politiikkaa aktiivisesti useasta eri mediasta mm. MV-lehti, TokenTube ja olen aktiivinen Homman politiikka osiossa.

Vierailija
5908/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla ei ole lapsia. Ja varsinkaan tyttölapsia. Ite olin teini ysärin lopulla ja nollarin alussa, silloin vanhojen ukkojen ahdistelu oli arkipäivää. Kadulla kerran yksi pallomahainen pälvikaljulla varustettu setämies tarjosi kirkkaassa päivänvalossa rahaa seksiä vastaan ja tämä oli vain yksi TUSINOISTA helvetin räikeistä ahdistelutapauksista. Kaikki kaveripiirin tytöt olivat joutuneet vastaavan käytöksen uhriksi, useita kertoja.

Mikä vaivaa suomalaista 40-60 vuotiasta miestä? Ja mikä hitto vaivaa meidän yhteiskuntaa, että tuota paskaa tapahtuu yhtä yleisesti edelleen, 20 vuotta myöhemmin? Toivoisin, että jokainen opettaa lapselleen, että tällainen käytös ei ole hyväksyttävää ja sitä ei paineta villaisella, vaan ilmoitetaan viranomaiselle AINA. Josko nämä namusedät saatais vihdoin jonnekin hemmettiin yhteiskuntaa mädättämästä.

Toivottavasti kyseiset tytöt eivät myöskään eksy tähän keskusteluun. Kyllä on kerta kaikkiaan niin kuvottavaa uhrin häpäisyä täällä meneillään, että hävettää teidän puolesta. Kyse on LAPSISTA, joita ovat lain mukaan kaikki alle 18 vuotiaat.

Tämän myötä olisi syytä ottaa uudelleen julkiseen keskusteluun suojaikärajan nostaminen 18 vuoteen. Sekin on liian vähän suojaamaan nuoria vanhemman manipuloinnilta ja groomaukselta.

Juuri näin.

Vierailija
5909/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu moni olevan täysin vakuuttunut, että WR on lähestynyt 14-vuotiaita seksuaalisessa mielessä. Syytös on (erityisesti poliitikolle) äärimmäisen vakava, joten eihän tässä tapauksessa ole kerta kaikkiaan mitään muuta vaihtoehtoa kuin punnita esitettyjen syytösten todenperäisyys oikeussalissa. Itse ainakin odotan sitä, ja mikäli väitteet osoitetaan todeksi, Rydmanin poliittinen ura on ja kuuluukin olla ohi. Jos taas väitteet osoittautuvat perättömiksi, on muutamallakin taholla todella paljon hyvitettävää aiheutetun mainehaitan vuoksi.

Moni vakuuttuu jo siitä että uhrien lausuntojen mukaan WR on kertonut näille 14-vuotiaille kuinka "kuumia" he ovat. Minkälainen aikuinen puhuu 14-vuotiaalle tuollaisia juttuja ja millä motivaatiolla?

Niin, moni tosiaan jostakin syystä vakuuttuu epämääräisistä väitteistä, jotka asianomainen itse kiistää jyrkästi.

Jos kaksi toisistaan tietämätöntä uhria kertoo poliisikuulusteluissa hyvin samankaltaisen tarinat, on se ainakin minun mielestäni paljon uskottavampaa kuin uskoa syytetyn versiota jossa kiistetään kaikki. Näin kertoo todennäköisyysmatematiikka. Ainoa Willen versiota tukeva vaihtoehto olisikin sitten salaliitto hänta vastaan.

Tiesitkö muuten, että lähes kaikki vankilassa istuvat väittävät olevansa syyttömiä rikoksiin mistä ovat tuomittuja? Vielä suurempi osa yrittää kiistää rikoksen kuulusteluvaiheessa.

Jodelin juorukerhossahan nämä olivat asioista yhdessä keskustelleet. Helposti siitä muodostuu yhtenäinen tarina.

Vastahan tuo Blick kertoi julkisuuteen, että ei ennen tavattuaan muita uhreja ollut edes ymmärtänyt olevansa uhri. Siellä ne on saaneet mahti-idean päähänsä.

Ja kaikkien poliisin puhuttamien naisten nimet poliisi sai yhdeltä ainoalta ihmiseltä, siltä joka alunperin sinne tukichattiin kirjoitti. Eli miten voidaan väittää, etteivätkö naiset tuntisi toisiaan, kun ovat kaikki yhdessä keskustelleet Jodelissa ja kaikki naiset valikoituivat tuon yhden naisen poliisille (ja Hesarille) vinkkaamina, eli tämä yksi tiesi kaikkien heidän nimensäkin (miten se muuten olisi ollut mahdollista pelkän Jodelin keskustelun pohjalta, koska kyseessä oli anonyymi keskustelu - joten miten tämä yksi naisi tiesi kaikkien kyseiseen keskusteluun osallistuneiden nimet? se kyllä viittaa vahvasti siihen, että kaikki naiset tunsivat toisensa ja ennestään ja olivat keskustelleet näistä asioista).

Mielenkiintoista olisi myös tietää, kuka se yksi nainen oli, joka laittoi tämän koko homman liikkeelle kirjoittamalla tuonne tukichattiin ja sitten nimeämällä kaikki muut naiset joita kannatti puhuttaa. Amanda?

Vierailija
5910/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä näen.

😄 Helunat ovat täällä aivan kuin mullilauma. On niillä teinitytöillä vaan kova valta vähän kaikkiin :)

Se on kuin Pamplonan juoksu ja Ryydmani kaikkien pienin pongattu, kohta lentää ryydmani pitkin toria kun tämä helunalauma astuu päälle kaikki samanaikaisesti!

Ja olet oikeassa. Katoppa ny kuinka paljon valtaa on annettu muutamille teinitytöille. Yks väittää olevansa juristi, mutta kertoo julkisuuteen, ettei "tienny olevansa uhri ennen kuin tiesi". Mistä se tieto silleen yhtäkkiä muodostui? Jostain se tieto siitä uhriasemasta kuitenkin oli pakko syntyä? Oliko käynyt täältä palstalta lukemassa, kuinka häirintä on häirintää ja pienikin häirintä ja vieläkin pienempi katkis se vasta onkin häirintää! :D

Vierailija
5911/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elämäni aikana kokenut niin paljon häirintää ja ahdistelua että "näen jo kaukaa" kuka on sellainen äijä(ikä voi olla 14v-95v) joka on kova naistenmies, ainakin omasta mielestään. Joillain se raja sitten ylittyy herkemmin. Vieläkin näin vanhana "ämmänä" käydään välillä tisseihin kiinni... kun työni on asiakkaiden kanssa vuorovaikutusta

Seksuaalirikoksia on siis turha enää käsitellä oikeudessa. Näytetään vain syytetyn, anteeksi syyllisen, kuva sinulle niin voit määrätä suoraan elinkautisen vankeustuomion mikäli seinää vasten laittaminen ei tule kyseeseen.

Vierailija
5912/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon melua tyhjästä kirjoitti:

Ihmetyttää aina näissä keskusteluissa tietyt sanat, joilla tekoja kuvaillaan. Puhutaan ahdistelusta ja uhreista. Onko ahdistelua koskettaminen ja onko kosketuksen kohde uhri? Minusta uhri on esimerkiksi hukkunut tai onnettomuuden uhri. Kuollut tai vammautunut. Ahdisteluna pitäisin taas sitä jos joku vaikka kirveen kanssa ajaisi minua takaa tai puukolla osoittelisi. Mikseivät nämä "uhrit' tai "ahdistellut" lähteneet pois tai läpsäisseet koskettelijaansa näpeille? Outoa on sekin, että vuosien päästä lähdetään vasta näistä kertomaan. Ainakin näin toimittiin omassa nuoruudessani. Kyllä voisin kaivaa lukemattomia "ahdisteluja" omastakin nuoruudestani jos haluaisin mutta en viitsi nähdä vaivaa koska en ole kokenut itseäni uhriksi taimtraumatisoitunut näistä mitenkään.

Tämä on todella mielenkiintoista kyllä minustakin. Uhriutumisen kynnys alenee koko ajan. Minä olen herrasmies, ja saattaisin tuolin laittaa daamin alle ja ohjata hänet istumaan selkään koskien. En tietenkään allekirjoita kaikkia mitä on tapahtunut, eikä se ole olennaista. Mutta nämä nuoremmat sukupolvet ja varsinkin nuoret juristinaiset ovat jollain lailla hyvin herkkiä näkemään ympärillään eri tavalla asioita kuin muut. He myös aktiivisesti tuottavat rikosilmoituksia kotihäirinnästä, vainoamisesta helpommin. Sen voi tästä ihan todeta tästä keissistä. Mielestäni naiset opetetaan manipuloimaan ympäristöään ja heitä tulisi kohdella kuin prinsessaa, ja näin he saavat ja käyttävät enemmän valtaa. Jos rikosoikeusprosessista he eivät sitä valtaa saa, he menevät seuraavaksi julkiseen mediaan hakemaan sitä.

Myös Blick meni kertomaan, että hän muutti mielensä uhriasemasta vasta suhteensa jälkeen. Mitä se kertoo tämän koetun uhriaseman kynnyksestä? Näitä tehtaillaan näitä uhriutumisia. Niistä juorutaan likkojen kesken, ja päädytään johtopäätökseen: "olemme kaikki uhreja". Se on mielenkiintoista, että miten naisten nykykulttuuri koko ajan muuttaa näitä käsityksiä.

kysehän on pohjimmiltaan valtataistelusta. Kaikki keinot sallittuja, vain valta merkitsee. Se on tässä keskustelussa tässä ketjussa myönnettykin.

Hyvin analysoitu. Mutta se noille kyllä kelpaa, että ravintolalaskun maksaa mies.

Ehkä ei kannata aikuisena miehenä kohdella 16-vuotiasta daamina, vaan ihan vaan 16-vuotiaana nuorena.

Miksi ei? Se on täysin laillista, eikä siihen kategorisesti kuulu mitään negatiivista.

Tärkeintä on kohtelu ja kunnioitus. Ei se, minkä ikäinen kukin on. Tällä foorumilla ikänumero on suorastaan monen päähänpinttymä. Keski-ikäiset tai vanhemmat naiset näitä?

Jos iällä ei oe väliä, miksi sitten heti perään koitat löytää syyllistä keski-ikäisistä naisista? Kaksinaismoralismia.

Tällä palstalla enimmäkseen he tuntuvat olevan näitä tuomitsijoita.

Vierailija
5913/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu moni olevan täysin vakuuttunut, että WR on lähestynyt 14-vuotiaita seksuaalisessa mielessä. Syytös on (erityisesti poliitikolle) äärimmäisen vakava, joten eihän tässä tapauksessa ole kerta kaikkiaan mitään muuta vaihtoehtoa kuin punnita esitettyjen syytösten todenperäisyys oikeussalissa. Itse ainakin odotan sitä, ja mikäli väitteet osoitetaan todeksi, Rydmanin poliittinen ura on ja kuuluukin olla ohi. Jos taas väitteet osoittautuvat perättömiksi, on muutamallakin taholla todella paljon hyvitettävää aiheutetun mainehaitan vuoksi.

Moni vakuuttuu jo siitä että uhrien lausuntojen mukaan WR on kertonut näille 14-vuotiaille kuinka "kuumia" he ovat. Minkälainen aikuinen puhuu 14-vuotiaalle tuollaisia juttuja ja millä motivaatiolla?

Niin, moni tosiaan jostakin syystä vakuuttuu epämääräisistä väitteistä, jotka asianomainen itse kiistää jyrkästi.

Jos kaksi toisistaan tietämätöntä uhria kertoo poliisikuulusteluissa hyvin samankaltaisen tarinat, on se ainakin minun mielestäni paljon uskottavampaa kuin uskoa syytetyn versiota jossa kiistetään kaikki. Näin kertoo todennäköisyysmatematiikka. Ainoa Willen versiota tukeva vaihtoehto olisikin sitten salaliitto hänta vastaan.

Tiesitkö muuten, että lähes kaikki vankilassa istuvat väittävät olevansa syyttömiä rikoksiin mistä ovat tuomittuja? Vielä suurempi osa yrittää kiistää rikoksen kuulusteluvaiheessa.

Minä taas käsitin, että koko juttu oli lähtenyt siitä, että nämä henkilöt olivat keskustelleet asiasta jodelissa. Aloituksen tehneen henkilöllisyys selvisi ja poliisi sai hänen kauttaan myös muiden tietoja. Miten siis voidaan sanoa, etteivät tienneet toisistaan?

Vierailija
5914/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä näen.

Vähän sama juttu Ukrainan sota-keskustelussa, kun miehet ryntäsivät paikalle järkyttyneinä, että raiskataanko siellä nyt jo miehiäkin.

Vierailija
5915/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites vasemmistolaisten toiminta? Onko arvot kohdillaan? Tätäkö on vasemmisto vuonna 2022?

"Pormestariehdokas Sasu Haapanen haali 7-10-vuotiaiden alastonkuvia, naisystävä kuvaajana – molemmille vankilatuomiot"

Miksi Vasemmistoliiton lapsia seksuaalisesti hyväksikäyttänyttä Sasu Haapasta ei ole lynkattu vielä?

Vierailija
5916/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dannya voisi kiinnostaa että häntä syytetään täällä alaikäiseen sekaaon 21 veentumisesta.[/quoiko 19 veete]

Helmi on 21 vee ja 19 v kun tapasi Dannyn. Mikä suhe heillä on. ? Ystäviä.

Vierailija
5917/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelin juorukerhossahan nämä olivat asioista yhdessä keskustelleet. Helposti siitä muodostuu yhtenäinen tarina.

Vastahan tuo Blick kertoi julkisuuteen, että ei ennen tavattuaan muita uhreja ollut edes ymmärtänyt olevansa uhri. Siellä ne on saaneet mahti-idean päähänsä.

Mutta eikö tämän Blickin pitänyt olla se hullulehmä, joka on masinoinut koko kohun, kun karkeroitu Wille-sedän jätettyä hänet.

Vierailija
5918/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla Blick muka mielestään oli uhri jos syytös on alaikäisten ahdisteluu? Tapasi Willen ensimmäistä kertaa ollessaan täysi-ikäinen (19) ja oli kihloissa sekä avoliitossa Willen kanssa ollessaan 20. Eli häneen, Carolinaan, Oonaan tai Miljaan ei edes päde se, että olisivat olleet alaikäisiä, sillä olivat kaikki 20 tai yli. Teinien kanssa taas mitään ei tapahtunut, yksi "uhrina" esitetyistä ei koskaan edes tavannut Willeä.

Vierailija
5919/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vasemmistoliiton lapsia seksuaalisesti hyväksikäyttänyttä Sasu Haapasta ei ole lynkattu vielä?

Eikö? Näin nämä asiat koetaan

Vierailija
5920/9094 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleensäkin ihmettelen että naiset tai tytöt kertovat asioista vasta useiden, jopa kymmenien vuosien päästä, eikö olisi reilua ilmoittaa asiasta heti? Silloin ei tulisi muistivirheitäkään. Toivon että asia ratkeaa oikeudenmukaisesti. Ja ettei tule väärinkäsityksiä, kyllä, olen hyvän käytöksen kannalla.