Mitä miehenne joskus tekee, mistä ette niin pidä?
Minä en pidä siitä, kun hän laittaa lakanat melkein kolmen tunnin pesuun. En pidä siitä, että pesukone on päällä, ja kolme tuntia on inhottavan pitkä aika. ap
Kommentit (539)
Hei sinä mammapalstan ketjujenpilaajaperverttipoika. Tiedäthän, että sinun sairaat juttusi ovat todella etovia.
Lopeta toi.
Eivät sellaiset sovi yhtään ikäisillesi nuorille pojille, menisit ulos harrastamaan jotain tervehenkistä.
Häpeäisit nyt jo vähän.
Tapa mistä en oikein pidä on alasti nukkuminen. Jotenkin se etoo minua ja olen yrittänyt saada miehelle edes housut jalkaan yön ajaksi. Mies on muuten kultainen ja rakastavin.
Säilyttää todella risaisia vaatteita. Sellaisia, joita ei pysty mitenkään siististi enää korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää tiettyjä "sivistyssanoja" väärin vaikka olen korjannut. Jos vahingossa käyttää niin eihän siinä mitään, mutta kun tietää että se on väärin niin miksi!! :D Yhtenä esimerkkinä nihilisti, jota käyttää synonyyminä sanalle nillittäjä.
Mun mies lausuu tarkoituksella normaaleja sanoja väärin. Esim. Herätys voi olla herääätys. Miksi?? :D
Mun mies teki samaa. Mikään ei auttanut vaan se munien kaivelu oli jatkuvaa esim telkkaria katsellessa, lehtiä lukiessa, iltaisin viimeiseksi ja aamulla ensimmäiseksi. Ne samat kuluneet alushousut jalassa kulki ja lopulta ihmetteli, kun löysin toisen miehen.
Pakottaa minut ottamaan suihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää tiettyjä "sivistyssanoja" väärin vaikka olen korjannut. Jos vahingossa käyttää niin eihän siinä mitään, mutta kun tietää että se on väärin niin miksi!! :D Yhtenä esimerkkinä nihilisti, jota käyttää synonyyminä sanalle nillittäjä.
Mun mies lausuu tarkoituksella normaaleja sanoja väärin. Esim. Herätys voi olla herääätys. Miksi?? :D
Miehesi on jyväskyläläinen.
Pälättää uutisten päälle, koska tietää kuulemma paremmin kuin ne Ylen toimittajat yms.
Kuorsaa.
Besserwisseröi.
Ei ole perinteisellä tavalla kohtelias.
Ei siivoa jälkiään.
---
Muuten on hyvä aviomies ja isä.
Pettää.
Leikillensä tulee kyllä vielä loppu. Jahka vähän vielä säästän.
Naisille tiedoksi, että miehet hiplaa niitä kassejaan sen takia, kun siellä on verenkierron häiriötä. Kun koko päivän on liian tiukoissa farkuissa ja kalsareissa, niin tuo on yleinen ongelma.
Ongelma ratkeaa, kun mies tai sinä ostatte miehelle väljemmät kalsarit ja farkut.
MIES: Lue koko ketju läpi. Summaa mitä varten pitäisi olla naisen kanssa parisuhde kun tyypilliset naiset inhoaa, halveksuu ja pilkkaa miesten monia tapoja jotka ei ole ongelma kuin naiselle itselleen ( kunhan siitä kylppärin joka päiväisestä sotkemisesta ei mainita)
Ainoa hyvä asia voi olla asuinkustannusten puolittuminen hyvällä tuurilla pitemmäksi aikaa. Seksiähän saa markkinoilta, netistä ja kyliltä omilla mausteillakin.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihana ihana ihana mies, huolehtii ulkonäöstä yms. mutta....
Yhden asian hän jättää TEKEMÄTTÄ, ja se on varpaan kynsien leikkaus. :)Raivostun.
Suunnattomasti.
En voi sietää rumia varpaita.Ei haittaa piereskely ei mikään, mutta nuo pitkät, osittain poikki menneet varpaan kynnet.... Ja sitten vielä valittelee että ne vuotaa verta kun repeilee.
Mieskin voi käydä jalkahoidossa, eikä tarvitse itse vaivautua jalkoja hoitamaan ja kynsiä leikkaamaan.
Joskus tuntuu, että katsoo liikaa jääkiekkoa.
Varsinkin tuttavaseurassa saattaa heittää jotain kaksimielistä läppää, vaikka oikeasti hänellä ei ole vuosiin edes seisonut kunnolla ylipainon ja vuosikymmenten tupakoinnin vuoksi.
köhkah kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskin ketju pitkään aikaan :D on se avioelämä vaikeaa :D
Piristi juu!
miehen haukkuminen on mt-mammalle parasta terapiaa.
Vetelee ympäri korvia. Mutta tosiaan vaan joskus humalassa. Muuten se on ihana mies ja hyvä isä.
Sprägäilee siten että nostaa toista jalkaa kädellä niin korkealle kuin pystyy ja nauraa perään.
Viettää joskus älyttömän pitkiä aikoja vessassa tai suihkussa. Ja tiedän että se tumputtaa siellä mut ei sitä oikein voi todistaa (ja vaikka voisi, eihän se tavallaan minulle kuulu). Mut ärsyttää silti.
Hirvikeiton.