Mitä miehenne joskus tekee, mistä ette niin pidä?
Minä en pidä siitä, kun hän laittaa lakanat melkein kolmen tunnin pesuun. En pidä siitä, että pesukone on päällä, ja kolme tuntia on inhottavan pitkä aika. ap
Kommentit (547)
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ehkä miljoona asiaa. Piereskelee, röyhtäilee.ä, syö seisaaltaan, ahtaa ruokaa, on epäsiisti, äkkipikainen, ei osaa hallita raha-asioitaan, ei seiso, kertoo samoja mukahauskoja juttuja, juo liikaa ja on rasittava kännissä (nykyään onneksi harvoin), on vähän yksinkertainen.
Miksi olet yhdessä tällaisen kanssa?
Hengittää ja tekee jotain muuta kuin palvelee minua, huomioi minua tai antaa minulle rahaa
Vierailija kirjoitti:
On liian kiltti ja kunnollinen.
Tämä sama.
Liian kohtelias ja vieraskorea kaikille muille muttei kotona kenelleen.
Eli mm sukulaisille tai naapureille ollaan niin avuliaita mutta omalle perheelle ei olla.
Että osaa olla ärsyttävää ku pitää antaa se pinnallinen kulissi kuva ulospäin joka ei edes ole se totuus. Luulen et aika monella samaa.
Itseäni ei kiinnosta mitä ne muut ajattelee ku ei ne ole niitä tärkeitä mutta miehelle ne sit nähtävästi on tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Hengittää ja tekee jotain muuta kuin palvelee minua, huomioi minua tai antaa minulle rahaa
Palstapeikko larppaa taas naista.
Miesten haukkumiseen löytyy aina aihe.
Etsii uuden salarakkaan 5 vuiden välein. Jää kiinni ja ei tunnusta siltikään. Ovat vain hyviä ystäviä.