Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehenne joskus tekee, mistä ette niin pidä?

Vierailija
18.06.2022 |

Minä en pidä siitä, kun hän laittaa lakanat melkein kolmen tunnin pesuun. En pidä siitä, että pesukone on päällä, ja kolme tuntia on inhottavan pitkä aika. ap

Kommentit (539)

Vierailija
421/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa mistä en oikein pidä on alasti nukkuminen. Jotenkin se etoo minua ja olen yrittänyt saada miehelle edes housut jalkaan yön ajaksi. Mies on muuten kultainen ja rakastavin.

Sama! En tykkää yhtään alasti nukkuvista ihmisistä enkä ymmärrä mikä siinä muka niin ahdistaa.

Meillä sama, mutta aloin itsekin nukkua alasti jo 17 vuotta sitten kun tapasin mieheni. Oletteko kokeilleet? On muuten mukavaa, en suostuisi enää millään laittamaan minkäänlaista vaatetta yöksi. Housuja nyt viimeksi.

Vierailija
422/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituu kavereidensa kanssa saunailloissa.

Suomennatko? Tekee mitä?

Laittavat peniksensä vastakkain ja vetelevät esinahkoja niin että penikset käy toistensa sisällä. Kuulemma ihan normaalia toimintaa saunailloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIES: Lue koko ketju läpi. Summaa mitä varten pitäisi olla naisen kanssa parisuhde kun tyypilliset naiset inhoaa, halveksuu ja pilkkaa miesten monia tapoja jotka ei ole ongelma kuin naiselle itselleen ( kunhan siitä kylppärin joka päiväisestä sotkemisesta ei mainita)

Ainoa hyvä asia voi olla asuinkustannusten puolittuminen hyvällä tuurilla pitemmäksi aikaa. Seksiähän saa markkinoilta, netistä ja kyliltä omilla mausteillakin.

Eihän lähimainkaan kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet mitenkään inhoa tai halveksi miehiään, tässähän kysyttiin mistä miehesi tavasta et niin paljoa tykkää. Jokaisella meistä on jotain tapoja tai ominaisuuksia joista puoliso ei välttämättä tykkää, ei kukaan ole täydellinen. Toki täällä on kuvattu joitain todella vastenmielisiä käytöstapoja joita en itse voisi sietää ollenkaan, ja joitain halveksuvia kommentteja on, mutta siis minä ainakin rakastan ja arvostan miestäni, vaikka hänellä onkin vähän ällö tapa jättää tiskit tiskialtaaseen likoamaan pitkäksi aikaa sen sijaan että laittaisi suoraan koneeseen.

Vierailija
424/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettelee siivoojattaren.

Vierailija
425/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on vallan merkillistä. Ettekö te hyvät ihmiset seurustelleet kumppaninnne kanssa edes vuoden verran ja asuneet yhdessä toisen vuoden , ennenkuin löitte hynttyyt yhteen.

Kyllä jokainen parissa vuodessa tapansa näyttää. Siinä ajassa ehtii myös miehen koulia tai etsiä uuden ,jos noin ärsyttäviä piirteitä toinen omaa.

Vierailija
426/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaanko arvelet, että mies joka katsoo sairasta jynkkyä tulee parisuhteessaan tyytymään lempeään vaniljaan, eikä missään vaiheessa ehdota, että kokeiltasko jotain uutta, mulla olis yks fantasia?

Palstan pikkusielujen mielestä se, että kehtaa EHDOTTAA muuta kuin lempeää vaniljaseksiä on sairasta ja törkeää. 🙄

No jotkut ei halua sellaisia ehdotuksia/painostusta parisuhteessa, siksi valitaan mahdollisuuksien mukaan puolisokin siten ettei niitä todennäköisesti tule. Eli ei puolisoa joka katsoo törkypokea. Tämä on nyt tuomittu pikkusieluisuudeksi.

Mäkään en halua mitään ehdotuksia vaimolta esim sen suhteen että voisin huomioida enemmän, enkä mitään ehdotuksia että mitä uutta voitais tehdä esim treffeillä. Koen sen painostavana ja haluan elää parisuhteessa sillä tavalla, joka sopii minulle.

Vaimo joskus ehdotti myös että voisin olla itse antaa suuseksiä, tai ottaa vähän hitaammin, tai ettei seksin tarvitse päättyä kun minä laukean. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Sun olis kannattanu ihmisvaimon sijasta ottaa joku nukke. Teidän seksuaaliset toiveet ei kohtaa. Kommenttis vaan alleviivaa sitä pointtia, että jos pystyy valitsemaan, kannattaa ottaa puoliso jolla saman tyyliset seksimieltymykset.

Olen eri, mutta minäkin voin varmuudella sanoa, että se oli ironiaa. Pointti taisi olla, että onhan se nyt ihan pipipäistä että jonkun asian ehdottaminen on väärin.

Mun pointti on se, että sillä mitä ehdottaa on merkitystä. On eri asia ehdottaa "Voitasko harrastaa tätä seksiä niin että ollaan ikään kuin yhdessä tässä?" kuin ehdottaa "Saanko runnoa sinua kakkoseen ja sen jälkeen kusta sinun päälle?". Ja aivan turha viattomana esittää, ettö ehdotukset on pelkkiä ehdotuksia, jotka mieluusti unohdetaan jos kumppani niistä kieltäytyy. Miksi tästä(kin) asiasta on kadonnut järki, asiat (poken katselu, parisuhteessa ehdottelu) on muka irrallisia tekoja jotka eivät vaikuta mihinkään muuhun? Ja jos ei yksi saa ehdottaa kivuliasta alistamista, niin toinen ei saa ehdottaa huomioon ottamista, koska "ne on ihan saman arvoisia ehdotuksia"? Tuollainen kuulostaa manipuloivalta kiristämiseltä.

Niin... Kummasti vaan sen ehdottaminen on OK mistä itse tykkäät, mut se mitä mies haluaisi niin on väärin, ja törkeää edes ehdottaa. Mites miehen näkökulma? Tai vaikka olis sukupuoliroolit toisin päin, jos nainen haluaa rajumpaa menoa, onko se väärin kysyä tai ehdottaa sitä miehelle?

Jotkut tykkää ottaa hanuriin ja olla kultaisessa suihkussa. Sä perustelet tota kumman ehdottaminen on OK ainoastaan sun omilla preferensseillä, ikään kuin ne YLEISESTI olisi jotenkin niin että toinen hyvä, toinen ei. Eikä sitä tiedä että haluaisiko kumppanikin mahdollisesti, ellei ota puheeksi.

Mitä lässytät sukupuolirooleista? Aivan sama onko se mies vai nainen, joka ehdottaa saako tehdä nöyryyttäviä/satuttavia/vahingoittavia tekoja SILLE TOISELLE, ihan yhtä sairasta se on. Eli jos nainen ehdottaisi samassa hengessä rajumpaa menoa niin hän kysyisi "Saanko tunkea sinun kakkoseen d il don ja kusta sen jälkeen sinun päälle?"

Mitä pahaa ehdottamisessa on? Jotkut ihmiset tykkää tollasesta, eikä siinä ole mitään väärää jos tapahtuu asianosaisten suostumuksella.

Koska olisi todella ahdistavaa joutua sellaisten ehdotusten kohteeksi, ja helposti tuntuisi painostukselta. Kyllä sen aloitteen lähtökohtaisesti pitäisi tulla siltä alistuksen kohteelta. Totta on että tuommoiset jutut on ihan ok jos molemmat siitä tykkää ja haluaa.

Vierailija
427/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on vallan merkillistä. Ettekö te hyvät ihmiset seurustelleet kumppaninnne kanssa edes vuoden verran ja asuneet yhdessä toisen vuoden , ennenkuin löitte hynttyyt yhteen.

Kyllä jokainen parissa vuodessa tapansa näyttää. Siinä ajassa ehtii myös miehen koulia tai etsiä uuden ,jos noin ärsyttäviä piirteitä toinen omaa.

Olisi merkillistä jos mikään kumppanin tekemä ei ikinä ärsyttäisi. Pois lukien ihan alkuhuuma.

Vierailija
428/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusella käydessään ei nosta rengasta ja rengas onkin kusitippoja täynnä joita ei pyyhi pois.

ei pese käsiään, käy harvakseltaan suihkussa, haisee, rassaa kassejaan, ei auta kotitöissä, valittaa, sotkee, jättää kaappien ovet auki, jättää tyhjän makkarapaketin jääkaappiin, eikä heitä sitä roskikseen joka olisi yhden askeleen päässä jne jne 😑

Vierailija
429/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi merkillistä jos mikään kumppanin tekemä ei ikinä ärsyttäisi. Pois lukien ihan alkuhuuma.

Toki joskus saakin ärsyttää, muttei toistuvasti.

Vierailija
430/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyö. Joskus kovaakin. Mutta on hän silti oma rakkaani, pitkä ja komea. Parempi kuitenkin hän kuin joku itsesäälinen pikkumies.

Väkivalta on rikos ja murentaa itsetuntosi pikkuhiljaa niin ettet huomaakkaan! Lyö kirvellä takaisin tai lähde, pärjäät hyvin yksinkin!

Vierailija
431/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parissa vuodessa? No ei tosiaankaan. Vielä 20 vuoden jälkeen toisesta paljastuu uusia piirteitä, mitä saa ihmetellä. Kummallista, jos sinä pysyt samanlaisena vuodesta toiseen. Olen minä itsekin muuttunut paljon vuosituhannen vaihteesta enkä kaikilta osin parempaan suuntaan.

432/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se tarkoittaa suomeksi kiitos V...n hyvää oli ruoka.

Vierailija
433/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on ehkä miljoona asiaa. Piereskelee, röyhtäilee.ä, syö seisaaltaan, ahtaa ruokaa, on epäsiisti, äkkipikainen, ei osaa hallita raha-asioitaan, ei seiso, kertoo samoja mukahauskoja juttuja, juo liikaa ja on rasittava kännissä (nykyään onneksi harvoin), on vähän yksinkertainen.

Miksi olet tuommoisen olennon kanssa?

Vierailija
434/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaanko arvelet, että mies joka katsoo sairasta jynkkyä tulee parisuhteessaan tyytymään lempeään vaniljaan, eikä missään vaiheessa ehdota, että kokeiltasko jotain uutta, mulla olis yks fantasia?

Palstan pikkusielujen mielestä se, että kehtaa EHDOTTAA muuta kuin lempeää vaniljaseksiä on sairasta ja törkeää. 🙄

No jotkut ei halua sellaisia ehdotuksia/painostusta parisuhteessa, siksi valitaan mahdollisuuksien mukaan puolisokin siten ettei niitä todennäköisesti tule. Eli ei puolisoa joka katsoo törkypokea. Tämä on nyt tuomittu pikkusieluisuudeksi.

Mäkään en halua mitään ehdotuksia vaimolta esim sen suhteen että voisin huomioida enemmän, enkä mitään ehdotuksia että mitä uutta voitais tehdä esim treffeillä. Koen sen painostavana ja haluan elää parisuhteessa sillä tavalla, joka sopii minulle.

Vaimo joskus ehdotti myös että voisin olla itse antaa suuseksiä, tai ottaa vähän hitaammin, tai ettei seksin tarvitse päättyä kun minä laukean. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Sun olis kannattanu ihmisvaimon sijasta ottaa joku nukke. Teidän seksuaaliset toiveet ei kohtaa. Kommenttis vaan alleviivaa sitä pointtia, että jos pystyy valitsemaan, kannattaa ottaa puoliso jolla saman tyyliset seksimieltymykset.

Olen eri, mutta minäkin voin varmuudella sanoa, että se oli ironiaa. Pointti taisi olla, että onhan se nyt ihan pipipäistä että jonkun asian ehdottaminen on väärin.

Mun pointti on se, että sillä mitä ehdottaa on merkitystä. On eri asia ehdottaa "Voitasko harrastaa tätä seksiä niin että ollaan ikään kuin yhdessä tässä?" kuin ehdottaa "Saanko runnoa sinua kakkoseen ja sen jälkeen kusta sinun päälle?". Ja aivan turha viattomana esittää, ettö ehdotukset on pelkkiä ehdotuksia, jotka mieluusti unohdetaan jos kumppani niistä kieltäytyy. Miksi tästä(kin) asiasta on kadonnut järki, asiat (poken katselu, parisuhteessa ehdottelu) on muka irrallisia tekoja jotka eivät vaikuta mihinkään muuhun? Ja jos ei yksi saa ehdottaa kivuliasta alistamista, niin toinen ei saa ehdottaa huomioon ottamista, koska "ne on ihan saman arvoisia ehdotuksia"? Tuollainen kuulostaa manipuloivalta kiristämiseltä.

Niin... Kummasti vaan sen ehdottaminen on OK mistä itse tykkäät, mut se mitä mies haluaisi niin on väärin, ja törkeää edes ehdottaa. Mites miehen näkökulma? Tai vaikka olis sukupuoliroolit toisin päin, jos nainen haluaa rajumpaa menoa, onko se väärin kysyä tai ehdottaa sitä miehelle?

Jotkut tykkää ottaa hanuriin ja olla kultaisessa suihkussa. Sä perustelet tota kumman ehdottaminen on OK ainoastaan sun omilla preferensseillä, ikään kuin ne YLEISESTI olisi jotenkin niin että toinen hyvä, toinen ei. Eikä sitä tiedä että haluaisiko kumppanikin mahdollisesti, ellei ota puheeksi.

Mitä lässytät sukupuolirooleista? Aivan sama onko se mies vai nainen, joka ehdottaa saako tehdä nöyryyttäviä/satuttavia/vahingoittavia tekoja SILLE TOISELLE, ihan yhtä sairasta se on. Eli jos nainen ehdottaisi samassa hengessä rajumpaa menoa niin hän kysyisi "Saanko tunkea sinun kakkoseen d il don ja kusta sen jälkeen sinun päälle?"

Mitä pahaa ehdottamisessa on? Jotkut ihmiset tykkää tollasesta, eikä siinä ole mitään väärää jos tapahtuu asianosaisten suostumuksella.

Mulla on vähän mielenterveysongelmia anteeks.

Vierailija
435/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parissa vuodessa? No ei tosiaankaan. Vielä 20 vuoden jälkeen toisesta paljastuu uusia piirteitä, mitä saa ihmetellä. Kummallista, jos sinä pysyt samanlaisena vuodesta toiseen. Olen minä itsekin muuttunut paljon vuosituhannen vaihteesta enkä kaikilta osin parempaan suuntaan.

Lisäksi suurin osa täällä mainituista asioista on niin pikkujuttuja, että olisi hölmöä lopettaa muuten toimiva suhde semmoisen takia. Ei kukaan ole täydellinen, turha etsiä semmoista.

Vierailija
436/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää

Vierailija
437/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittyi vain itseensä.

Omat aikataulut, omat menot ja tulot, omat rahat, omat harrastukset, omat kavetit, omat sukulaiset, oma milentila, omat tarpeet, omat ajatukset, oma sitä ja tätä.

Minä minä minä.

Huomaatte varmaan että kirjoitin menneessä aikamuodossa!

Kuulostaa tutulta. Exä oli tosin vielä yhteisissä asioissa täysin perässä vedettävä, mihinkään ei ollut oma-aloitteisuutta, kaikki oli ihan sama ja kaikessa mitä lopulta suostui tekemään kyseli neuvoa ja mielipidettä. Häneltä ei kuitenkaan voinut kysyä mitään. Eikä tiennyt mitä halusi isoissakaan asioissa, paitsi niissä omissa jutuissaan. Ei tiennyt haluaako asua yhdessä kerrostalossa vai haluaako oman pihan, ei tiennyt pitääkö matkustelusta, tai haluaako lapsia, tiesi kyllä haluavansa jonkun tietynlaisen kaiuttimen. En tiedä oliko sillä joku hahmotushäiriö kun ei osannut kuvitella asioita. Halusi aina omaa aikaa miettiäkseen mitä haluaa, tuli sitten haisevana krapulassa takaisin, eikä tiennyt yhtään enempää. Luulen että kyse oli siitä että ei oikeasti halunnut sitä yhteistä elämää, ja vältteli siitä puhumista?

No nykyään on ihana mies, jota kiinnostaa yhteiset asiat, ja tietää ja osaa sanoa mitä haluaa. Ja nyt tiedän myös olevani ihmisen kanssa joka haluaa samoja asioita, exän kanssa kun en edes tiennyt haluttiinko samoja asioita kun ei hän itsekään tiennyt.

Vierailija
438/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tursottaa kaikkiin ruokiin majoneesia, dressingiä, sinappia ja ketsuppia ja mässyttää nämä ruoat suureen ääneen. Ällöttää se haiseva sekalainen soosikasa lautasella ja puolet siitä suupielillä.

Vierailija
439/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä erektio-ongelma, eikä mene hakemaan siihen apuja.

Todella ärsyttävää ettei pysty myöntämään itselleen tosiasioita

Vierailija
440/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mieheni ottaa vedenkeittimen pois päältä ennen kuin se piippaa.

2. Silloin tällöin hän ajaa trimmerillä tukkansa kaljuksi, vaikka lyhyt tukka sopisi paremmin.

3. Hän usein "korjaa" autoni parkkeerausta pihalla.

4. Mennessämme autolla yhdessä jonnekin hän ei anna minun ajaa.

5. Hän tönii yöllä sängyssä kun muka kuorsaan.

6. Hän kulkee koko kesän shortseissa, vaikka olisi viileää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan