Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehenne joskus tekee, mistä ette niin pidä?

Vierailija
18.06.2022 |

Minä en pidä siitä, kun hän laittaa lakanat melkein kolmen tunnin pesuun. En pidä siitä, että pesukone on päällä, ja kolme tuntia on inhottavan pitkä aika. ap

Kommentit (539)

Vierailija
401/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo vettä YHDEN KERRAN yhdestä lasista. Seuraavalla juomakerralla ottaa uuden.

Ihan kiva, mutta minä hoidan meillä tiskit ja 20 juomalasia, jotka eivät edes ole likaisia, täyttävät ikävän turhasti koko tiskikoneen yläkerran.

Älä pese niitä sen ukon kerran käyttämiä laseja tai sitten vähennät niitä laseja merkittävästi. Kukaan ei tarvitse 20 juomalasia.

Vierailija
402/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttää valot heti auringon laskeuduttua kun itse nautin hämystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestää persuja

Vierailija
404/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistelee kaikki ohikulkevat ja juttusilla olevien naisten rinnat, vaikka olen paikalla. Vaikka en olisikaan, niin tympeä ja minua nolaava tapa minusta.

Hahahaa, sori, mutta nyt nauratti. "Tarkistelee" ;D Mietteliäs ilme naamallaan ja pää kallellaan tuumailee oisko tubulaariset, terhakat vaiko peräti kunnon riipat. Sinä vieressä odottelet, josko lähdettäis täältä  marketin parkkipaikalta jo kotimatkalle...[/quote

Nyt alko muakin huvittamaan, vaikka ei se oikeasti huvitakaan. Mut hauska mielikuva! t: tuo tarkistelijan vaimo

Vierailija
405/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää silloin tällöin huumeita.

En tykkää, mut ei siitä muuta varsinaista haittaa ole, eikä oikeastaan vaikuta minuun, joten yritän nähdä asian siten että minulla se ongelma on tässä tapauksessa.

Tähänkö nykypäivänä ollaan menty että puolison huumeiden käyttö ei kuulu itselle?

Vierailija
406/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaanko arvelet, että mies joka katsoo sairasta jynkkyä tulee parisuhteessaan tyytymään lempeään vaniljaan, eikä missään vaiheessa ehdota, että kokeiltasko jotain uutta, mulla olis yks fantasia?

Palstan pikkusielujen mielestä se, että kehtaa EHDOTTAA muuta kuin lempeää vaniljaseksiä on sairasta ja törkeää. 🙄

No jotkut ei halua sellaisia ehdotuksia/painostusta parisuhteessa, siksi valitaan mahdollisuuksien mukaan puolisokin siten ettei niitä todennäköisesti tule. Eli ei puolisoa joka katsoo törkypokea. Tämä on nyt tuomittu pikkusieluisuudeksi.

Mäkään en halua mitään ehdotuksia vaimolta esim sen suhteen että voisin huomioida enemmän, enkä mitään ehdotuksia että mitä uutta voitais tehdä esim treffeillä. Koen sen painostavana ja haluan elää parisuhteessa sillä tavalla, joka sopii minulle.

Vaimo joskus ehdotti myös että voisin olla itse antaa suuseksiä, tai ottaa vähän hitaammin, tai ettei seksin tarvitse päättyä kun minä laukean. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Sun olis kannattanu ihmisvaimon sijasta ottaa joku nukke. Teidän seksuaaliset toiveet ei kohtaa. Kommenttis vaan alleviivaa sitä pointtia, että jos pystyy valitsemaan, kannattaa ottaa puoliso jolla saman tyyliset seksimieltymykset.

Olen eri, mutta minäkin voin varmuudella sanoa, että se oli ironiaa. Pointti taisi olla, että onhan se nyt ihan pipipäistä että jonkun asian ehdottaminen on väärin.

Mun pointti on se, että sillä mitä ehdottaa on merkitystä. On eri asia ehdottaa "Voitasko harrastaa tätä seksiä niin että ollaan ikään kuin yhdessä tässä?" kuin ehdottaa "Saanko runnoa sinua kakkoseen ja sen jälkeen kusta sinun päälle?". Ja aivan turha viattomana esittää, ettö ehdotukset on pelkkiä ehdotuksia, jotka mieluusti unohdetaan jos kumppani niistä kieltäytyy. Miksi tästä(kin) asiasta on kadonnut järki, asiat (poken katselu, parisuhteessa ehdottelu) on muka irrallisia tekoja jotka eivät vaikuta mihinkään muuhun? Ja jos ei yksi saa ehdottaa kivuliasta alistamista, niin toinen ei saa ehdottaa huomioon ottamista, koska "ne on ihan saman arvoisia ehdotuksia"? Tuollainen kuulostaa manipuloivalta kiristämiseltä.

Niin... Kummasti vaan sen ehdottaminen on OK mistä itse tykkäät, mut se mitä mies haluaisi niin on väärin, ja törkeää edes ehdottaa. Mites miehen näkökulma? Tai vaikka olis sukupuoliroolit toisin päin, jos nainen haluaa rajumpaa menoa, onko se väärin kysyä tai ehdottaa sitä miehelle?

Jotkut tykkää ottaa hanuriin ja olla kultaisessa suihkussa. Sä perustelet tota kumman ehdottaminen on OK ainoastaan sun omilla preferensseillä, ikään kuin ne YLEISESTI olisi jotenkin niin että toinen hyvä, toinen ei. Eikä sitä tiedä että haluaisiko kumppanikin mahdollisesti, ellei ota puheeksi.

Mitä lässytät sukupuolirooleista? Aivan sama onko se mies vai nainen, joka ehdottaa saako tehdä nöyryyttäviä/satuttavia/vahingoittavia tekoja SILLE TOISELLE, ihan yhtä sairasta se on. Eli jos nainen ehdottaisi samassa hengessä rajumpaa menoa niin hän kysyisi "Saanko tunkea sinun kakkoseen d il don ja kusta sen jälkeen sinun päälle?"

Vierailija
407/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaanko arvelet, että mies joka katsoo sairasta jynkkyä tulee parisuhteessaan tyytymään lempeään vaniljaan, eikä missään vaiheessa ehdota, että kokeiltasko jotain uutta, mulla olis yks fantasia?

Palstan pikkusielujen mielestä se, että kehtaa EHDOTTAA muuta kuin lempeää vaniljaseksiä on sairasta ja törkeää. 🙄

No jotkut ei halua sellaisia ehdotuksia/painostusta parisuhteessa, siksi valitaan mahdollisuuksien mukaan puolisokin siten ettei niitä todennäköisesti tule. Eli ei puolisoa joka katsoo törkypokea. Tämä on nyt tuomittu pikkusieluisuudeksi.

Mäkään en halua mitään ehdotuksia vaimolta esim sen suhteen että voisin huomioida enemmän, enkä mitään ehdotuksia että mitä uutta voitais tehdä esim treffeillä. Koen sen painostavana ja haluan elää parisuhteessa sillä tavalla, joka sopii minulle.

Vaimo joskus ehdotti myös että voisin olla itse antaa suuseksiä, tai ottaa vähän hitaammin, tai ettei seksin tarvitse päättyä kun minä laukean. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Sun olis kannattanu ihmisvaimon sijasta ottaa joku nukke. Teidän seksuaaliset toiveet ei kohtaa. Kommenttis vaan alleviivaa sitä pointtia, että jos pystyy valitsemaan, kannattaa ottaa puoliso jolla saman tyyliset seksimieltymykset.

Olen eri, mutta minäkin voin varmuudella sanoa, että se oli ironiaa. Pointti taisi olla, että onhan se nyt ihan pipipäistä että jonkun asian ehdottaminen on väärin.

Mun pointti on se, että sillä mitä ehdottaa on merkitystä. On eri asia ehdottaa "Voitasko harrastaa tätä seksiä niin että ollaan ikään kuin yhdessä tässä?" kuin ehdottaa "Saanko runnoa sinua kakkoseen ja sen jälkeen kusta sinun päälle?". Ja aivan turha viattomana esittää, ettö ehdotukset on pelkkiä ehdotuksia, jotka mieluusti unohdetaan jos kumppani niistä kieltäytyy. Miksi tästä(kin) asiasta on kadonnut järki, asiat (poken katselu, parisuhteessa ehdottelu) on muka irrallisia tekoja jotka eivät vaikuta mihinkään muuhun? Ja jos ei yksi saa ehdottaa kivuliasta alistamista, niin toinen ei saa ehdottaa huomioon ottamista, koska "ne on ihan saman arvoisia ehdotuksia"? Tuollainen kuulostaa manipuloivalta kiristämiseltä.

Niin... Kummasti vaan sen ehdottaminen on OK mistä itse tykkäät, mut se mitä mies haluaisi niin on väärin, ja törkeää edes ehdottaa. Mites miehen näkökulma? Tai vaikka olis sukupuoliroolit toisin päin, jos nainen haluaa rajumpaa menoa, onko se väärin kysyä tai ehdottaa sitä miehelle?

Jotkut tykkää ottaa hanuriin ja olla kultaisessa suihkussa. Sä perustelet tota kumman ehdottaminen on OK ainoastaan sun omilla preferensseillä, ikään kuin ne YLEISESTI olisi jotenkin niin että toinen hyvä, toinen ei. Eikä sitä tiedä että haluaisiko kumppanikin mahdollisesti, ellei ota puheeksi.

Mitä lässytät sukupuolirooleista? Aivan sama onko se mies vai nainen, joka ehdottaa saako tehdä nöyryyttäviä/satuttavia/vahingoittavia tekoja SILLE TOISELLE, ihan yhtä sairasta se on. Eli jos nainen ehdottaisi samassa hengessä rajumpaa menoa niin hän kysyisi "Saanko tunkea sinun kakkoseen d il don ja kusta sen jälkeen sinun päälle?"

Eikä siinä mitään. Ei ehdottaminen tai kysyminen ole mitään väkivaltaa.

Mä en halua tuollaista, mut en mä siitä loukkaantuisi tai pahastuisi jos joku sitä ehdottaa.

Vierailija
408/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa ehdottamisessa on? Jotkut ihmiset tykkää tollasesta, eikä siinä ole mitään väärää jos tapahtuu asianosaisten suostumuksella.

Vierailija
409/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödessä laittaa joka välissä ensin haarukalla ruokaa suuhun, sitten perään veitsen (putsaa sen). Ihmettelen, ettei lapsena ole opetettu pöytätapoja, ettei veistä laiteta koskaan suuhun. Itse olen sen omille lapsille opettanut jo heti kun ovat alkaneet itse syödä.

Toinen on, että leikkaa varpaankynsiä missä nyt sattuu olemaan; olkkarissa tai keittiössä. Ne leikataan vessassa.

Vierailija
410/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tavara on häneltä hukassa, niin ei oikeasti etsi sitä, vaan seisoo kaapin edessä ja tuijottaa yhteen kohtaan ja hokee missä se on, no missä se on, tässähän se on aina ollut. Oikeasti odottaa, että minä tulisin etsimään. Lopetin vuosia sitten. Yleensä se kadonnut juttu oli joko 5cm oikealla tai vasemmalla tai toisella hyllyllä. Eli löytyisi, jos vähän vaivautuisi oikeasti katsomaan.

Vierailija
411/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa suihkun jälkeen välillä pesemättömiä vaatteita päälleen. Tekis mieli sanoa, mutta vaikenen.

Vierailija
412/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telakoituu kavereidensa kanssa saunailloissa.

Suomennatko? Tekee mitä?

Vierailija
413/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa mistä en oikein pidä on alasti nukkuminen. Jotenkin se etoo minua ja olen yrittänyt saada miehelle edes housut jalkaan yön ajaksi. Mies on muuten kultainen ja rakastavin.

Sama! En tykkää yhtään alasti nukkuvista ihmisistä enkä ymmärrä mikä siinä muka niin ahdistaa.

Vierailija
414/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttää tiettyjä "sivistyssanoja" väärin vaikka olen korjannut. Jos vahingossa käyttää niin eihän siinä mitään, mutta kun tietää että se on väärin niin miksi!! :D Yhtenä esimerkkinä nihilisti, jota käyttää synonyyminä sanalle nillittäjä.

Mun mies lausuu tarkoituksella normaaleja sanoja väärin. Esim. Herätys voi olla herääätys. Miksi?? :D

Olisko se Jyväskylästä ?

Vierailija
415/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tykkää soittaa kitaraa, mistä pidän ja nautin kuunnella hänen soittoaan. Joskus hän kuitenkin haluaisi soittaa myöhään illalla eikä ymmärrä kun sanon, että kerrostalossa ei ole ok soittaa kitaraa myöhään. Suuttuu minulle ja kiukuttelee kuinka en mukamas halua hänen soittavan tai että estän häntä toteuttamasta itseään.

Vierailija
416/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan aika yleinen juttu, muttu: laittaa hanan valumaan täysillä, kun harjaa hampaitaan, eikä edes käytä sitä vettä harjatessaan! Miksei ketussa sitä hanaa ei voi avata lopuksi, sitten kun vettä tarvitsee..?

Vierailija
417/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tavara on häneltä hukassa, niin ei oikeasti etsi sitä, vaan seisoo kaapin edessä ja tuijottaa yhteen kohtaan ja hokee missä se on, no missä se on, tässähän se on aina ollut. Oikeasti odottaa, että minä tulisin etsimään. Lopetin vuosia sitten. Yleensä se kadonnut juttu oli joko 5cm oikealla tai vasemmalla tai toisella hyllyllä. Eli löytyisi, jos vähän vaivautuisi oikeasti katsomaan.

Täällä sama. Mies olettaa, että minä tiedän missä mikäkin (hänen) tavara on. Kyselee minulta, että missä hänen se ja tuo vaatteensa on, missä kaapissa jokin kattila on jne. Ei viitsi itse etsiä, vaan olettaa minun tietävän ja etsivän kaiken hänen puolestaan. Sitten hermostuu kun jotain ei heti löydy ja valittaa, että "kyllähän sun pitäisi tietää".

Vierailija
418/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telakoituu kavereidensa kanssa saunailloissa.

Suomennatko? Tekee mitä?

Tietäjät tietää, mut luulis Vauvalla kuuluvan yleissivistykseen.

Vierailija
419/539 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttää tiettyjä "sivistyssanoja" väärin vaikka olen korjannut. Jos vahingossa käyttää niin eihän siinä mitään, mutta kun tietää että se on väärin niin miksi!! :D Yhtenä esimerkkinä nihilisti, jota käyttää synonyyminä sanalle nillittäjä.

Mun mies lausuu tarkoituksella normaaleja sanoja väärin. Esim. Herätys voi olla herääätys. Miksi?? :D

Miehesi on jyväskyläläinen.

Tämä. Jyväskylässä penis on peeenis.

Vierailija
420/539 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa. Mutta sitä tekee kyllä aina, ei vain joskus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi