Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Teeskenteletkö/valehteletko saavasi orgasmin miehen mieliksi?

Vierailija
18.06.2022 |

Minä en saa orgasmia yhdynnässä enkä juuri koskaan esileikissä miehen kanssa. Teeskentelen joskus orgasmia ja mies selvästi ylpistyy ja luulee olevansa taitava rakastaja.

Itse pystyn tuottamaan parissa minuutissa itselleni orgasmin dildolla tai vibraattorilla.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua onnetonta tunaria. Mitäpä, jos opettaisit miehellesi, miten asia hoidetaan.

Luulisi sun nyt osaavan puhua, kun kirjoittaminenkin sulta sujuu?

Mutta eipä siinä mitään. Ole ilman orkkujasi seksin yhteydessä ja jatka näyttelemistä. Varmaan tosi ihanaa hommaa.

Vierailija
2/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele, ettet saa. Etkä tule saamankaan noin tyhmästi tekemällä, jos et anna miehelle oikeaa tilannekuvaa ja ala niitä yhdessä yrittämään. Mutta ihmettelen miestä, jos esi tunnista oikeaa naisen orgasmia tai sitten sinun on muka niin laimeita.  Jos mies nuolee ja sormettaa naiselle orgasmin, niin sitä ei kyllä feikkaa mitenkään, tai sitten pillunlihaksen on niin huonossa kunnossa, ettei pillussa tapahdu mitään. Jos on, niin en ihmettele, ettei tule orgasmeja.  

Sitä paitsi otat ison riskin. Jos mies käy vieraissa ja joku nainen saa ihan oikeasti orgasmin, menetät miehen aika satavarmasti. Koska silloin viimeistään paljastuu feikkisi.  Sitä saa mitä tilaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkaaminen on paha juttu, mutta naisen kannalta kovasti ymmrrettävää.

Nainen haluaa yleensä miestä miellyttää. Miehet voisivat kyllä itsekkin opetella jotain naisen nautinnosta, esimerkiksi sen klitoriksen merkityksestä. Mutta, tällääkin palstalla siitä puhuminen on leimattu pahaksi, samoin kuin siitä puhuva nainenkin.

Ja täällähän nainen joka ei saa yhdynnässä, on saanut kuulla olevansa huono ja pantava vaihtoon! Kuka sellaista haluaa siis tunnustaa.

Miettikää miehet. Ja naiet myös, kyllä se puhuminen ja opettaminen on kuitenkin kaikkein parasta, sanonta "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" ei kyllä ole totta, muutakuin päinvastaisessa asiassa.

Vierailija
4/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa yleensä miestä miellyttää. Miehet voisivat kyllä itsekkin opetella jotain naisen nautinnosta, esimerkiksi sen klitoriksen merkityksestä. Mutta, tällääkin palstalla siitä puhuminen on leimattu pahaksi, samoin kuin siitä puhuva nainenkin.

Ja täällähän nainen joka ei saa yhdynnässä, on saanut kuulla olevansa huono ja pantava vaihtoon! Kuka sellaista haluaa siis tunnustaa.

Miettikää miehet. Ja naiet myös, kyllä se puhuminen ja opettaminen on kuitenkin kaikkein parasta, sanonta "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa" ei kyllä ole totta, muutakuin päinvastaisessa asiassa.

Ei jumalauta ole enää todellistakaan. Samaan hengenvetoon ymmärrät ja rohkaiset naista joka EI PUHU EIKÄ OPETA vaan feikkaa, ja mollaat miehiä (kollektiivisesti, tapasi mukaan) jotka EIVÄT KUUNTELE EIVÄTKÄ OPI!

Miten voi olla noin kuutamolla, taivasalla, totaalisen pihalla???

Vierailija
5/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä feikkaat? Se minusta tuossa on olennaista. Itse en ole ikinä feikannut ja olen myös sanonut, jos jotain ei saa tehdä. En enää ikinä anna vahingoittaa itseäni tai kohdella huonosti, tarvittaessa vaikka tapan, että se estyy. Orgasmin feikkaaminen on itsesi vahingoittamista, onko se ainoa tapa millä vahingoitat itseäsi, vaikka yrittäisit kohdistaa sitä mieheen?

Vierailija
6/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se oikeastaan on tottakin, että monet miehet voivat kokea naisen olevan huono, jos ei saa yhdynnässä. Minä tunnustan ainakin, etten saa ja toivon, että suhde päättyy siihen, jos se häiritsee. En ole millään tavalla suhdetta vaille, missä en voi olla se mikä olen ja olen muullakin tavalla epänormaali.

Vierailija
7/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan feikannut orgasmia yhdenkään miehen kanssa, eikä ole tullut mieleenkään että pitäisi.

Vierailija
8/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se oikeastaan on tottakin, että monet miehet voivat kokea naisen olevan huono, jos ei saa yhdynnässä. Minä tunnustan ainakin, etten saa ja toivon, että suhde päättyy siihen, jos se häiritsee. En ole millään tavalla suhdetta vaille, missä en voi olla se mikä olen ja olen muullakin tavalla epänormaali.

Et ole epänormaali. Et yhtikäs.

Vierailija
9/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten mies voisi kokea naisen olevan huono jos ei saa? Ainakin itse miehenä koen siitä välillä liikaakin painetta että naiseni saa. Sitten on taas vaikeata saada itse. Mutta jos on pienikin fiilis että nainen feikkaa niin kyllä siinä menee itseltäkin fiilis.

Vierailija
10/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa saattaa seksi alkaa kyllästyttää ja intohimo loppua. Nainen kuitenkin haluaa pitää avioliiton kasassa lasten tai muun tähden ja feikkaa, että seksielämä on kunnossa.

Vierailija
11/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten mies voisi kokea naisen olevan huono jos ei saa? Ainakin itse miehenä koen siitä välillä liikaakin painetta että naiseni saa. Sitten on taas vaikeata saada itse. Mutta jos on pienikin fiilis että nainen feikkaa niin kyllä siinä menee itseltäkin fiilis.

En ymmärrä minäkään, mutta niinhän täällä on kirjoitettu.

"Naisen klitorista pitää hieroa sisältäpäin, kalulla" yms. Muuten on tunnoton pillu jne jne kamalaa. Ole siinä sitten, karmeita paineita mies luonut naiselle. Miehen mieliksi...en tajua enkä hyväksy.

Ei ole pääasia että nainen nauttii, vaan tulee nauttia kuten mies tahtoo.

Vierailija
12/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisen klitorista pitää hieroa sisältäpäin, kalulla" yms. Muuten on tunnoton pillu jne jne kamalaa. Ole siinä sitten, karmeita paineita mies luonut naiselle. Miehen mieliksi...en tajua enkä hyväksy.

Vääristelet jälleen aivan pois tiehensä. Voisitko kiitos näyttää yhdenkin tällaisen mainitsemasi kommentin?

Vierailija
13/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa saattaa seksi alkaa kyllästyttää ja intohimo loppua. Nainen kuitenkin haluaa pitää avioliiton kasassa lasten tai muun tähden ja feikkaa, että seksielämä on kunnossa.

Ajatteletko, että jos nainen saa yhdynnässä orgasmin, niin se on merkki siitä, että avioliitto on kunnossa.

En minäkään saa, mutta meillä intohimoinen suhde, paljon seksiä ja saan orgasmeja paljonkin, ja avioliitto voi todella hyvin.

Vai ymmärsinkö jotenkin väärin.

Vierailija
14/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko, että jos nainen saa yhdynnässä orgasmin, niin se on merkki siitä, että avioliitto on kunnossa.

En minäkään saa, mutta meillä intohimoinen suhde, paljon seksiä ja saan orgasmeja paljonkin, ja avioliitto voi todella hyvin.

Vai ymmärsinkö jotenkin väärin.

Halusit ymmärtää väärin. Ei ole mistään yhdyntäorgasmeista puhuttu tuossa lainaamassasi kommentissa. -eri

Vierailija
15/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä puhutaan yhdynnöistä ja niissä feikkaamisesta.

Vierailija
16/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä puhutaan yhdynnöistä ja niissä feikkaamisesta.

Olet aivan oikeassa! Tervetuloa, kiva kun löysit tähän ketjuun. Oletko siis itse koskaan feikannut orgasmia? Itse en ole.

Vierailija
17/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole epänormaali. Et yhtikäs.

Tietysti se on osittain määrittelykysymys. Mutta koen olevani epänormali ja sikäli ymmärrän, että suurin osa haluaa normaalista seksistä nauttivan naisen jolla ei ole traumoja. Se on ymmärrettävää, sellaista elämä vain on. Ja seksi ei ole välttämätöntä, jos ei enää kelpaisi kenellekään, on toimivat jalat ja kädet, aivot, minun vammaani ei kukaan edes huomaa.

Vierailija
18/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa niiden nauttia jotka voivat. Meidän ei tarvitse tehdä mitään mitä emme itse halua.

Vierailija
19/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrittää mikä on "normaalia seksiä" ?  Jos se miten mies saa orgasminsa on lähtökohta myös naisen nautinnolle, yli puolet naisisat silloin "epänormaaleja.

Vierailija
20/124 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teeskentele, enää. Nuorempana kyllä, kun halusin miellyttää ja buustata miehen egoa. Nyt aikuisena kerron kumppanilleni, mitkä ovat minun parhaat paikat/kikkakolmoset miten minut saa tulemaan. Toimii!