Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?

Vierailija
17.06.2022 |

Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.

Kommentit (351)

Vierailija
161/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne rintsikoiden olkaimet on saman levyiset ja paksuiset, niin sopii ja värikin voi olla muuta kuin spagettitopin väri, näyttää vaan kerrospukeutumiselta. Joskus on ollut tuplat spagettiolkaimet topissakin. Mutta jos ne monen mainostamat mustat olkaimet ovat tätä tyyliä https://www.lumingerie.fi/images/products/luisse-k441-soft-comfort-bra-…

niin ei kyllä sovi spagettiolkaimien kanssa.

Vierailija
162/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni olkainten näkyminen on aina jotenkin mautonta. Ja spagettiolkaimet ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OK suurelle osalle ihmisistä. Aina saan kuulla vittuilua julkisella paikalla.

T: Pertti 50v

Vierailija
164/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi ottaa naisia vakavasti, kun tällaisia asioita pitää pohtia?

Kertoo jotain älystä ja ajatusmaailmasta.

Vierailija
165/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arjessa ihan ok jos samaa väriä.

Täällä palstalla aina "isorintaiset" korostaa miten hankalaa heillä on. Oikeasti suurimmalla osalla ongelma on ennemmin ylipaino. Jos olisi hoikka niin c-d kuppi olisi jo iso koko ja liivejä alkaisi löytymään. Lihava ei ole sama kuin isot rinnat vaan silloin kaikki on isoa ja synkassa koko vartalon kanssa.

En nyt ymmärrä? Miten hoikkuus liittyy kuppikokoon, tai siihen että c tai d on silloin iso koko? Ne koot skaalautuu ympärysmitan mukaan. Eli c/d-kuppi on suhteessa samankokoinen ihmiseen nähden oli sitten lihava tai laiha.

Vierailija
166/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arjessa ihan ok jos samaa väriä.

Täällä palstalla aina "isorintaiset" korostaa miten hankalaa heillä on. Oikeasti suurimmalla osalla ongelma on ennemmin ylipaino. Jos olisi hoikka niin c-d kuppi olisi jo iso koko ja liivejä alkaisi löytymään. Lihava ei ole sama kuin isot rinnat vaan silloin kaikki on isoa ja synkassa koko vartalon kanssa.

Olipa hyvä että kerroit. Yleensähän nuo ylipainoiset naiset eivät ole ollenkaan tietoisia että ylipainoa on olemassakaan. Totta, toisaalta jos olisi hoikka ja niinkin tukevat ja pystyt isot rinnat ettei rintaliivejä tarvitse, niin eihän täällä palstalla tarvitsisi asiaa juurikaan pohdiskella. Ja kukapa ei sellaisia rintoja muutoin hoikkaan mutta lihaksikkaaseen vartaloonsa kaipaisi? Minä en ainakaan, toisaalta olen pulskahko mies.

M

Vierailija
167/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkin arveluttaa näkyvät olkaimet, kannattaa pukea muuta ylle. Ikävä edes liikkua ihmisten ilmoilla, jos täytyy tällaista asiaa miettiä.

Vierailija
168/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitäisi suhtautua niihin hyväkroppaisiin kaunottariin, jotka ihan tarkoituksellisesti asettelevat semmoisen leveähkön rintaliivin olkaimen löysästi, että valuu puoliksi hihattoman t-paidan olkapäälle? Ei mitään solidaarisuutta kanssasisarille, jotka eivät tuota miesten vikittelykeinoa voi käyttää.

Vierailija
169/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisella ei ole vaihtoehtoa.

Mä en ymmärrä.

Iso rintaisena en ole koskaan tarkoituksellisesti vilautellut rintsikoitani. En todellakaan käytä julkisesti mitään nirunarutoppeja. Vaan ihan hihoja, eikä ole mikään ongelma helteelläkään.

No, mua ei haittaa vaikka muiden hihnat ja vimpulat näkyy. En edes huomaa.

Vierailija
170/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä :D Olkaimet on kangasta tai mitä ikinä, ei mikään paljas pimppi olalla heilumassa. En ole koskaan ajatellut että olisi jotenkin ongelma että rintaliivien olkaimet näkyy mekon tai topin kanssa. Ihan samahan se on onko siinä hartian päällä yksi vai kaksi "narua", joissain mekoissa on valmiiksikin kaksiosaiset olkaimet.

Onko tämä jotain aivan fossiili uskis buumereiden ihmettelyä. Pitää verhota naisen tissit huolella, nännit eritoten ja niiden verhoiluunkin käyetyt vaatekappaleet tulee verhoilla piiloon. Pitäisikö vielä nekin vaatteet jotka koskettaa liivejä peittää yhdellä vaatteella, viitalla jonka alta rinnan muodot ei näy? Voi nyt luoja sentään aikuiset ihmiset, siirtykää nykyaikaan. Tissi kun tissi, miehen tai naisen. Olkain kuin olkain.

Menipä tunteisiin, taidan lähteä tästä kauppaan valkeassa topissa ja jätän liivit pois niin ei olkaimet näy :)))

Vierailija
171/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olkaimettomat sovi eikä käyttämistäsi liiveistä voi vaihtaa olkaimia silikonisiksi, niin jätä liivit pois ja mennä höllyttele kannut vapaana.

172/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öaita liivit, joissa silikoniolkaimet, niin ei ole niin paha

Ei ole mun käyttämissä malleissa/merkeissä sellaisia. Ap

Ööö, niitä myydään  erikseen, kuten liivejäkin

Vierailija
173/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa..nykyaikana saa tepastella reva pullottaen leggareissa ja percposket paljaana "shortseista" ja täällä vatvotaan että hui kamala jos rintaliivien olkaimet näkyvät topin kanssa. 

Älä huoli ap, jos katsot ulos useimmilla naisilla näkyvät vähän muutakin kuin vain olkaimet joten laita päälle vaan:) 

Vierailija
174/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin saat miesten huomion kun rintaliivien olkaimia ei ole. Minä ainakin pyrin katsomaan onko naisella rintaliivejä ollenkaan:) Kerran pari olen olen ollut varma ettei ollut kun topin tai mekon selkäpuolella ei näkynyt merkkiäkään olkaimettomista liiveistä. Kyseessä oli kaksi aika pienirintaista nuorta naista.

Vierailija
175/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä alkoi tehdä mieli spagettia...

ja jotain maitotuotetta. mmmm spagettia ja kermaa

Vierailija
176/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kamalaa.

Ei minua ainakaan kiinnosta jos näkyy. Kun menen kauppaan niin ostan sieltä ruokaa enkä ole muotipoliisina :D

Vierailija
177/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman liivejä ei näy hihnat. Nännit saattaa paidan läpi painua kun mennä hölskää mutta haitanneeko tuo kun pahin on olkapäiltä poissa.

Vierailija
178/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haitannut ainakaan ysärillä, kun naruolkaintopit oli edellisen kerran muotia. Nyt en ehkä enää halua pukeutua niin :D

Silloin tuli myos silikoniset nakymattomat olkaimet kauppoihin

Vierailija
179/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman liivejä ei näy hihnat. Nännit saattaa paidan läpi painua kun mennä hölskää mutta haitanneeko tuo kun pahin on olkapäiltä poissa.

Markkinoilla on myos silikonisia ihonvarisia lappuja, joilla voi peittaa nannit. Tarttuvat itsestaan ihoon kiinni (kunhan iho ja laput ovat puhtaat). Itsellani on kaytossa, ja ovat olleet todella hyodylliset. Omani tulivat kivassa sailytysrasiassa viela, niin helppo pitaa puhtaana ja saatavilla. Olen kayttanyt myos esim.silloin, kun on kotona oleillut jossain hellemekossa tai ohuessa topissa ilman rintsikoita, ja sitten onkin tullut esim. joku tavarantoimittaja tms - lapyskat vaan akkia paalle, niin ei nannit vilku ja tavarantoimittaja provosoidu.

Vierailija
180/351 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmin saat miesten huomion kun rintaliivien olkaimia ei ole. Minä ainakin pyrin katsomaan onko naisella rintaliivejä ollenkaan:) Kerran pari olen olen ollut varma ettei ollut kun topin tai mekon selkäpuolella ei näkynyt merkkiäkään olkaimettomista liiveistä. Kyseessä oli kaksi aika pienirintaista nuorta naista.

Joo, kaikkien miesten huomiotahan sitä naisena haluaakin :P Tiesitkö muuten että on olemassa sellaisia liivejäkin joissa on vaan pelkät kupit jolloin ei näy olkaimia tai takaa mitään