Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?
Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.
Kommentit (351)
On rumaa. Mieluummin hihallinen paita.
Siis ne silikoniolkaimet on aivan karmeita. Yritetään tehdä olkaimet muka näkymättömiksi, mutta oikeasti ne kiiltää kilometrin päähän ja silloin niihin kiinnittää paljon enemmän huomiota kuin vaikka mustiin tai paidanvärisiin olkaimiin.
Itse käytän ihan surutta olkaimia ja spagettiolkaimia yhdessä. Tosin vältän ostamasta niitä ihan ohuimpia nirunaruja, koska olen muutenkin hieman vöyräs ja seitinohut lanka paksussa hartiassa näyttää omaan silmääni vähän hölmöltä. Pyrin käyttämään ohuiden olkaimien kanssa mahdollisimman ohuita rintsikan olkaimiakin, jotta "tasapaino" säilyy.
Useimmissa liiveissäni on lisäksi olkaimessa
kiinni semmoinen levennyspala, joka vähentää pureutumista hartiaan. Olen leikannut ne pois sellaisista liiveistä, joita käytän paljon noiden toppimekkojeni kanssa, jotta eivät niin pistä silmään.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni huomautti tuosta yhdistelmästä minua. Joten; kotona spagettivaate ilman rintsikoita, menossa joku muu vaate, jota ei tarvitse pähkäillä. Trikoiset vaatteet aurinkoisella kelillä on hiostavia. Auringolta kannattaa suojautua, siitä iho kiittää.
Tätä mäkään en ymmärrä että mitä kuumempi keli niin sitä vähemmän vaatetta ja mahdollisimman ihoa myötäilevää...kun nehän ne vasta hiostaakin ja iho palaa ja tulee hassuja rusketusrajoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vaan kyse oikeiden rintsikoiden valinnasta. Jos et suuripovisena ole vielä tutustunut leveisiin olkaimiin ja vaikkapa etukiinnitykseen, niin nyt on korkea aika. Hommaat vaan rintsikat, jotka sopii toppiin värin puolesta ja viittaa enempi aluspaitaan kuin rintsikoihin. Silloin et näytä juntilta vilauttelijalta, jolta valkoiset ohuet rintsikan olkanauhat näyttää topin alla.
Etukiinnitykseen? Mitä se tarkoittaa?
Rintaliiveissä on sellaisia, joissa on hakaset edessä, ei takana.
Vierailija kirjoitti:
Lingerieoutletstore.co.uk:ssa koko 40G on ihan tavallinen ja palvelu ainakin aiemmin hyvää. Tuo 40 tarkoittaa rintojen alusmittaa tuumissa ja G on se kuppikoko.
Mutta eikös tuosta mene tullimaksut yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.
Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.
Pitäisikö I-kuppisten pystyä käyttämään spagettiolkaimisia toppeja?
Miksei pitäisi? Itse olen I-kuppinen ja käytän spaghettiolkaimisia mekkoja kotona vuoden ympäri. Kesällä voin käyttää ulos mennessäkin, mutta silloin pidän harteilla huivia tai takkia tms. juuri syystä että rintaliivien olkaimet eivät näkyisi. On mulla myös hihattomia yläosia joissa on hieman leveämmät osat harteilla, usein nekään eivät joka asennossa peitä rintaliivien olkaimia, mutta minkäs teet.
Saa näkyä jos ovat saman väriset kuin mekko tai paita tai läpinäkyvät. Sillä mä meen.
Vierailija kirjoitti:
Saa näkyä jos ovat saman väriset kuin mekko tai paita tai läpinäkyvät. Sillä mä meen.
Lisättäköön että käytän liivimallia jossa olkaimet voi vaihtaa ja siirtää myös niin että ne kulkee samaa rataa spagettiolkainten kanssa olan yli.
Vaihtoehtoina on olkaimettomat rintaliivit tai sitten voi ostaa spaghettiolkaimisen topin, johon on sisäänrakennettu rintaliivit (sellaisia on esim. Bravissimolla).
Vierailija kirjoitti:
Mieheni huomautti tuosta yhdistelmästä minua. Joten; kotona spagettivaate ilman rintsikoita, menossa joku muu vaate, jota ei tarvitse pähkäillä. Trikoiset vaatteet aurinkoisella kelillä on hiostavia. Auringolta kannattaa suojautua, siitä iho kiittää.
Siis millai huomautti, en ymmärrä?
Jos vaihtaa niiden nirunaruolkaimien tilalle vähän leveämmät, vaikutelma ei ole enää niin sotkuinen kun rintsikkaolkain peittyy paremmin. Mutta on siinä työtä.
Muotikuvissa ei ikinä ole mitään rintsikkaolkaimia näkyvissä, tosin ei malleilla ole rintsikoille tarvettakaan.
No ompa kamalaa. Täällä on monta muuta oikeasti kamalampaa,mutta jatkaa tätä paskan jauhamista. 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öaita liivit, joissa silikoniolkaimet, niin ei ole niin paha
Ei ole mun käyttämissä malleissa/merkeissä sellaisia. Ap
Niitä voi ostaa erikseen, ja vaihtaa tilalle sellaisiin joissa on irrotettavat olkaimet. 75% tuesta pitäisi tulla liivin ympärysmitasta eli selästä, ei olkaimista.
Juu, tiedän että joissain liiveissä on irroitettavat olkaimet, mutta ei niissä malleissa mitä itse käytän. Käyttämäni liivit on oikean kokoisia, joten ympärysnauhan antama tuki on kunnossa.
Tulipas tästä pitkä ketju.
Ap
jos olet ruma, niin se ei ole tyylikäs, mutta jos olet kaunis, niin ihan sama mitä laitat päälle, kaikki näyttää hyvältä
Arjessa ihan ok jos samaa väriä.
Täällä palstalla aina "isorintaiset" korostaa miten hankalaa heillä on. Oikeasti suurimmalla osalla ongelma on ennemmin ylipaino. Jos olisi hoikka niin c-d kuppi olisi jo iso koko ja liivejä alkaisi löytymään. Lihava ei ole sama kuin isot rinnat vaan silloin kaikki on isoa ja synkassa koko vartalon kanssa.
Eilisen kommentin 141/157 kirjoittanut vastaa:
Mieheni siis huomautti, ettei näytä hyvältä spagettiolkaimet ja rintsikan olkaimet yhdessä. Hänellä ei ole tapana puuttua puketumiseeni negatiivisessa mielessä, joten korjasin tilanteen. Muuten kyllä näky hänelle kelpaa. :)
Miksei voi sitten suoraan ostaa paitaa jossa olkaimet menee piiloon? Näyttää ihan hirveeltä. Meidän teini-iässä oli tosi makeeta se että rintsikoiden olkaimet näky, jotain pinkkejä ja punaisia olkaimia sinisten toppien kanssa ja ties mitä yhtä karseeta.
Mulla on isot rinnat, ja käytän urheiluliivejä suurimmiksi osin, ja ostan vaatteeni sen mukaan että ne peittyvät. Ne muutamat naruolkaimet mitä löytyy, niin olen peittänyt nännit teipillä ja ollut käyttämättä liivejä lainkaan. En tykkää miltä se tuntuu, joten harvemmin käytän, mutta välillä vaihtelu virkistää vaatetuksessa.