Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?
Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.
Kommentit (351)
Lingerieoutletstore.co.uk:ssa koko 40G on ihan tavallinen ja palvelu ainakin aiemmin hyvää. Tuo 40 tarkoittaa rintojen alusmittaa tuumissa ja G on se kuppikoko.
Tämä varmaan sanottiin jo mutta laitan aina bikiniyläosan tällaisen mekon alle. Myös teepaidan voi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on ne ok. Ne, jotka muuta väittää, käyttävät luultavasti capri-mittaisia kivoja kesähousuja ja riekerin kesädandaaleja pienellä korolla tai kuvittelevat edelleen, että kenkien ja laukun pitää olla saman värisiä ja joustoa ei löydy.
Mä tiedän tän Rieker naistyypin, tukkakin on föönattu siististi aina! Ei vilku rintsikat ei.
Venekaula-aukko ja sandaalit joiden merkkiä ei tunnista
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmaan sanottiin jo mutta laitan aina bikiniyläosan tällaisen mekon alle. Myös teepaidan voi laittaa.
T-paita mekon alla hellekelillä ei oikein houkuta, mutta muulloin toimiva vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vaan kyse oikeiden rintsikoiden valinnasta. Jos et suuripovisena ole vielä tutustunut leveisiin olkaimiin ja vaikkapa etukiinnitykseen, niin nyt on korkea aika. Hommaat vaan rintsikat, jotka sopii toppiin värin puolesta ja viittaa enempi aluspaitaan kuin rintsikoihin. Silloin et näytä juntilta vilauttelijalta, jolta valkoiset ohuet rintsikan olkanauhat näyttää topin alla.
Etukiinnitykseen? Mitä se tarkoittaa?
Ne laitetaan kiinni kuppien välistä.
Briteillä on jopa erikoiskokojen outlet-nettikauppoja.
Etukiinnitteisiä liivejä ei ole laatumerkeillä jotka erikoistuvat isoihin kuppikokoihin. Liivin keskikappale on ihan olennainen osa liivin tuesta ja sen on oltava tukeva, se ei vaan toimi jos se on samalla kiinnitysmekanismi. Brittikaupat ja liivimerkit on tuttuja kyllä.
Onko spaghettiolkaimet siis tarkoitettu syötäviksi?
Vierailija kirjoitti:
Vähimmäisvaatimus on, että liivien olkaimet on siistit, eivätkä väritykseltään hyppää silmille.
Mikään ei ole järkympää, kun pinttyneet ja kulahtaneet, hartialäskeihin uppoavat liivien olkaimet narutopin kaverina.
Mulla on isot rinnat rintsikoineen painaneet kipeät urat hartioihin syvälle, ne ovat muodostuneet pysyviksi ja ovat ilman rintsikoitakin kuopalla.
Voin kertoa sinulle että varmasti näistä urista johtuva kipu on järkympää kuin se miltä ne näyttävät.
Ei ole leikattu pienemmiksi, eikä vissiin enää voidakaan kun on sädetetty ja syöpä hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on isot tissit (j-kuppi), niin tuon olkainongelman lisäksi asiallisen ja siistin näköiset topit ovat usein mahdoton ajatus senkin takia kun nännit paistavat läpi kaikista sileistä ja tasavärisistä vaatteista noin muutenkin. Toisaalta, ehkä nuo olkaimet jäisivät helpommin huomiotta sen takia...
En oikein tavoita pointtia tästä. Mitä isorintainen sitten voi pukea päälleen helteellä, tai muutenkaan? Epäasiallista ja epäsiistiäkö sitten?
Jotain muuta kuin sileitä ja yksivärisiä toppeja/vaatteita?
Sileä musta puuvillatoppi on perusvaatteeni kesät talvet, en voi pukea muuta. Sairauksieni vuoksi en voi pukea muuta.
Itse preferoin sellaisia käteensopivia, joiden nännit pysyvät horisontin yläpuolella ilman liivejäkin.
Hopeakettu 55v kirjoitti:
Itse preferoin sellaisia käteensopivia, joiden nännit pysyvät horisontin yläpuolella ilman liivejäkin.
Voin säälistä sulle lähettää pussillisen neppareita, voit hiplata niitä lämpimänä kesäyönä.
On kamalaa. Ei saa näkyä.
Itse olen kokoa 70E ja käytän useinkin olkaimettomia. Ei mitään ongelmaa.
On harmi että päivän tätä vatvoneet, eikä vieläkään selvillä mikä saa näkyä. 😂😂😂😂😂😂😂
Ponnistakaa vielä yksi noheva kommentti. 🙈
Se on white trash -tyyliä, tyyli muiden joukossa!
Ei ole kuumissa maissa edes oikein vaihtoehtoja. Kuuma on vaikkapa Espanja, jossa juuri nyt olen. Yli 40 C viikosta toiseen.... Vain teillä Suomessa on varaa pohtia tätä.
Osta liivit, joista olkaimet saa irti ja vaihda tilalle silikoniolkaimet. Ja voi sitten vaihtaa vaikka minkälaisia
Vierailija kirjoitti:
Alle joku painijaselkäinen liivi, joka näyttää kuuluvan asuun. Olkaimet sopivat topin väriin ja eivät näytä rintaliiveiltä vaan joltain alusbodylta. Jos et voi piilottaa häiritsevää asiaa, korosta sitä.
Sori vaan, mutta ei toi oikeasti toimi. Ehkä jossain urheiluasussa jota tasan käytetään vain urheillessa vois mennä, mutta ei muuten näytä hyvältä. Tosi harvalle sopii spagettiolkaimet muutenkaan...ehkä paras ratkaisu tyylikyyden kannalta olisi vain ostaa hihaton toppi...mutta eipä sekään kaikille niin hienolta näytä. Harmi että kaupat aina pursuaa juuri näitä monille epäimartelevia vaihtoehtoja ja sitten syytetään suomalaisia tyylittömiksi...vähän hankalaa ostaa mitään kivoja, kun ei saa kuin jostain ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.
Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.
Pitäisikö I-kuppisten pystyä käyttämään spagettiolkaimisia toppeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öaita liivit, joissa silikoniolkaimet, niin ei ole niin paha
Ei ole mun käyttämissä malleissa/merkeissä sellaisia. Ap
Niitä voi ostaa erikseen, ja vaihtaa tilalle sellaisiin joissa on irrotettavat olkaimet. 75% tuesta pitäisi tulla liivin ympärysmitasta eli selästä, ei olkaimista.
Ne laitetaan kiinni kuppien välistä.
Briteillä on jopa erikoiskokojen outlet-nettikauppoja.