Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?
Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä näkyykö? Se on nauha, joka kulkee hartian yli. Hui kauhistus. Jos se jotakuta haittaa, niin häneltä kyllä puuttuu ihan oikeat ongelmat.
Sitä väliä että se näyttää rumalta ja juntilta. Mutta jos se ei itseä haittaa niin antaa palaa vaan.
Kokeile laittaa paperipussi päähän kulkiessasi ulkona niin et näe "juntteja".
Valitettavasti se junttien sietäminen kuuluu tähän ihmiselämään ihan ilman paperipussejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin saat miesten huomion kun rintaliivien olkaimia ei ole. Minä ainakin pyrin katsomaan onko naisella rintaliivejä ollenkaan:) Kerran pari olen olen ollut varma ettei ollut kun topin tai mekon selkäpuolella ei näkynyt merkkiäkään olkaimettomista liiveistä. Kyseessä oli kaksi aika pienirintaista nuorta naista.
Joo, kaikkien miesten huomiotahan sitä naisena haluaakin :P Tiesitkö muuten että on olemassa sellaisia liivejäkin joissa on vaan pelkät kupit jolloin ei näy olkaimia tai takaa mitään
Paitsi jos mies on akateeminen ja oikein rikas;)
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä on ok että liivit näkyy päällysvaatteiden alta: onko ok että myös pikkuhousujen kangas pilkottaa housun alta? Jos ei niin miksi?
Kerran Lidlissä näin kun myyjätär teki jotain polvillaan maitokaapissa. Farkut olivat valuneet ja pakaroiden yläosa paljaana. Ei tarvinnut arvuutella vaan näin niukat stringit joiden naru oli painut pakaroiden väliin.
Joskus omalla työpaikalla olen nähnyt kun koneen alle kumartuneella naisella työhousut on valunut ja 1/3 pakaroita on paljaana.
Nämä skandinaavien vartalolle suunnitellut housut eivät oikein istu suomalaiselle mistä tuloksena on tällainen tahaton paljastelu.
Kannattaa laihduttaa itsensä niin hoikaksi, että ei tarvitse käyttää enää rintaliivejä. On helppoa, kun ei tarvitse miettiä enää sopivia yläosa. Joskus olen laittanut laastarit nännien päälle, jos on ollut todella tiukka yläosa. Toimii. Ei hassumpi kesähelteellä, kun ei tissihikeä eikä kuolaavia äijiä ympärillä. Yksi tuttuni kysyi, että koenko olevani epänaisellinem, kun rinnat hävisivät painonpudotuksen myötä. Hmm...en, koska lapset on tehty ja rinnat ovat ns. hoitaneet tehtävänsä. Mikään Dolly Parton en ole koskaan ollutkaan, joten näillä mennään hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä on ok että liivit näkyy päällysvaatteiden alta: onko ok että myös pikkuhousujen kangas pilkottaa housun alta? Jos ei niin miksi?
Kerran Lidlissä näin kun myyjätär teki jotain polvillaan maitokaapissa. Farkut olivat valuneet ja pakaroiden yläosa paljaana. Ei tarvinnut arvuutella vaan näin niukat stringit joiden naru oli painut pakaroiden väliin.
Joskus omalla työpaikalla olen nähnyt kun koneen alle kumartuneella naisella työhousut on valunut ja 1/3 pakaroita on paljaana.
Nämä skandinaavien vartalolle suunnitellut housut eivät oikein istu suomalaiselle mistä tuloksena on tällainen tahaton paljastelu.
Ja ne stringit olivat varmasti osittain rikki ja huonolaatuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne stringit olivat varmasti osittain rikki ja huonolaatuiset.
Joo, eihän duunarille voi olla edes ehjiä alusvaatteita;)
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin tyylikästä ole, mutta arjessa itseäni ei kiinnosta. Jos joku loukkaantuu rintaliivien olkaiten näkymisestä niin loukkaantukoot, liivit muuten ovat vaatteen alla piilossa.
Juhlissa ym. tilanteissa joissa pukeutuminen tärkeämpää koitan valita jotain muuta päällelaitettavaa.
Ihan samaa mieltä. Ei se rintsikoiden näkyminen tyylikästä ole, mutta mitä väliä esim helteellä. Juhlissa, töissä yms näyttää kyllä vähän wt:ltä, mutta toisaalta saa siltäkin näyttää, jos sen omakseen kokee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä näkyykö? Se on nauha, joka kulkee hartian yli. Hui kauhistus. Jos se jotakuta haittaa, niin häneltä kyllä puuttuu ihan oikeat ongelmat.
Tämä ei mielestäni ole mikään häveliäisyysjuttu vaan tyyliseikka. Esim. jos lähdet jätskikiskalle niin ihan sama, mutta jos olet menossa vaikka puolimuodollisiin juhliin niin silloin naruolkain plus rintsikkaolkain on vähän tyylitöntä.
Ei tämä nyt sen kummempaa ole.
Rehellisesti sanottuna en ole koskaan edes tullut ajatelleeksi :D näkyy jos näkyy, aivan sama arkipukeutumisessa.
Kyllä suurimmalle osalle isorintaisistakin löytyy hyvin istuvia liivejä olkaimilla ja ilman. Jos mitkään liivit eivät tunnu hyviltä kannattaa ihan perusteellisesti alkaa tutkimaan käyttääkö sittenkin väärää kokoa.
Itse olen käyttänyt esim. Marks & Spencerin ja Fantasien olkaimettomia liivejä. Kokoja löytyy noin J-kuppiin asti. Ja tuota isompiakin kokoja löytyy eri merkeiltä. Oma kokoni on noin 70H joten omatkaan rintani eivät todellakaan ole pienimmästä päästä.
On totta että joillekin on hyvin vaikeaa löytää istuvia liivejä. Kuitenkin myös se on totta että moni käyttää aivan väärää kokoa.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut nyt kankaan läpi näkyviä alusvaatteita, vaan päällysvaatteen alta pilkottavaa alusvaatteen kangasta. Siis sama asia kuin paljaalla iholla näkyvä rintaliivin olkain olisi paljaalla iholla näkyvä pikkuhousun kangas, niin että vaate ei sitä peitä. Perus stringit kainaloon -efekti esimerkiksi, siinä näkyy alkkarit. Eikö haittaa? Sama asiahan se on kuin toisenkin alusvaatteen näkyminen, eikö?
Se muoti meni jo, tällä kierroksellakin.
Oli aika huvittavan näköisiä ne teinipojat yhteen aikaan, joilla housut roikkuivat alhaalla sillä rajalla, että tippuuko vai ei. Ja kalsarit tietenkin esillä merkin suuri kuvioteksti esillä.
Eihän sille mitään voi, jos olkaimet on vähän vinksin vonksin. Kuumalla ilmalla luulisi tapainvaalijoillakin olevan muuta kyylättävää.
Kyllä se näyttää minusta tyylittömältä, hyvällä malli- ja värivalinnalla voi vähän paikata tilannetta. Mutta silti näyttäydyn noin kesällä omalla pihalla, saatanpa mennä lapsen kanssa lähileikkipuistoonkin noin. Tilanteesta riippuen siis on jotenkin siedettävissä. Minnekään ravintolaan tai työpaikalle en noin kyllä lähtisi, ihan sama miten hyvin olkaimet sointuu päällysvaatteisiin. Alusvaatteet on kuitenkin alusvaatteita, ei niiden ole tarkoitus näkyä. Eikä tämä ole nyt mikään häveliäisyysjuttu.
Teen juuri nyt kotikoneella töitä avokaulaisessa lempimekossani, ja kyllä nuo rintsikoiden olkaimet vaan sitkeästi pyrkivät näkyville kaula-aukosta. Onneksi kukaan muu ei näe tyylittömyyttäni, kun perhe ei ole kotona :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lingerieoutletstore.co.uk:ssa koko 40G on ihan tavallinen ja palvelu ainakin aiemmin hyvää. Tuo 40 tarkoittaa rintojen alusmittaa tuumissa ja G on se kuppikoko.
Mutta eikös tuosta mene tullimaksut yms?
Se on normaalia ja kannattaa laskea mukaan tilauksen hintaan. Ei ole mikään ongelma nettitullata tavaroita.
Ei ole tyylikästä mutta eipä se arjessa haittaa. Sensijaan, en itse menisi esim. juhliin spagettiolkaimisessa mekossa rintsikanolkaimet vilkkuen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurimmalle osalle isorintaisistakin löytyy hyvin istuvia liivejä olkaimilla ja ilman. Jos mitkään liivit eivät tunnu hyviltä kannattaa ihan perusteellisesti alkaa tutkimaan käyttääkö sittenkin väärää kokoa.
Itse olen käyttänyt esim. Marks & Spencerin ja Fantasien olkaimettomia liivejä. Kokoja löytyy noin J-kuppiin asti. Ja tuota isompiakin kokoja löytyy eri merkeiltä. Oma kokoni on noin 70H joten omatkaan rintani eivät todellakaan ole pienimmästä päästä.
On totta että joillekin on hyvin vaikeaa löytää istuvia liivejä. Kuitenkin myös se on totta että moni käyttää aivan väärää kokoa.
70H on todella pieni.
Käytän oikeaa kokoa ja vain harva liivi on sopiva ja näissä kaikissa on olkain. Minua itseäni ei haittaa jos olkain näkyy.
Näin juuri kaverini hellekuvan. Hän on huipputyyylikäs ja pukeutuu kalliisiti ja on hyvin arvostetussa työssä.
Hänellä oli narutoppi ja alta näkyi eriväriset liivin olkaimet. Oli tyylikäs kuva eikä yhtään haitannut nuo olkaimet. Taitaa olla tämä ketju vedätystä, ei kai ketään oikeasti haittaa tuollainen.
Samanlainen vedätys oli taannoin jossa jotkut irvileuat muka tosissaan kertoivat miten heillä on tapana saunoa alasti koko suvun kesken esim. miniä-appisaunoja :D
En tarkoittanut nyt kankaan läpi näkyviä alusvaatteita, vaan päällysvaatteen alta pilkottavaa alusvaatteen kangasta. Siis sama asia kuin paljaalla iholla näkyvä rintaliivin olkain olisi paljaalla iholla näkyvä pikkuhousun kangas, niin että vaate ei sitä peitä. Perus stringit kainaloon -efekti esimerkiksi, siinä näkyy alkkarit. Eikö haittaa? Sama asiahan se on kuin toisenkin alusvaatteen näkyminen, eikö?