Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?

Vierailija
17.06.2022 |

Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.

Kommentit (351)

Vierailija
81/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumatsukka että tehdään ihmisen elo vaikeaksi.

Minä aion tästä lähin helteellä teipata molempiin rintoihin omat ämpärit ja kuljen niissä. Ei saakeli näy yhään olkainta sitten!

Kietoutukaa te itse vaan silikoniin ja ommelkaa vaatteet täyteen neppareita.

No tämä :D Tähän päälle vielä se maailmanloppu, jos sattuu alushousujen rajat näkymään mekosta / housuista läpi! On se kamalaa jos muut tietää että käytän alusvaatteita!!

Myöskään ämpäreiden kanssa ei tarvitse pelätä että tissivako näkyisi. 

Mitähän legginsen sijaan keksisi ettei vain pahoittaisi vaatenazsin mieltä? Jotkut kivat mikroshortsit joissa kannikoiden kohdalla teksti: kyylää muualle.

Vierailija
82/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi topin narut on ok, mutta liivien olkaimet ei. Kyseessä on nauhat jotka menee ihan samalla tavalla hartioilla joka tapauksessa. Yleensä käytän jotain tyyliltään ja väriltään topin kanssa yhteensopivaa, ja joskus racer back -liivit toimii hyvin. Myös joissakin bikinitopeissa on olkaimia, jotka tyyliltään mielletään enemmän topin kuin rintaliivien olkaimiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikoniolkaimista tulee mieleen matalalantiofarkut, joissa lahkeet levenevät alaspäin, stringien yläosa näkyvissä ja spagettiolkaiminen tank top. Asustettu pienellä käsilaukulla, jossa niin lyhyt hihna, että laukku on kainalossa.

Jos haluaa esitellä stringejään, niin silloin haluaa esitellä myös rintaliivejään. Eli silloin päällä on tuubitoppi, jonka alta näkyvät rintsikoita kuppien yläosatkin. Tämän koulukunnan pukeutujat toki suosivat silikoniolkaimia juhlapukeutumisessaan, koska eihän se nyt ole tyylikästä alusvaatteitaan sentään juhlissa esitellä......

Vierailija
84/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne ok. Ne, jotka muuta väittää, käyttävät luultavasti capri-mittaisia kivoja kesähousuja ja riekerin kesädandaaleja pienellä korolla tai kuvittelevat edelleen, että kenkien ja laukun pitää olla saman värisiä ja joustoa ei löydy.

Vierailija
85/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öaita liivit, joissa silikoniolkaimet, niin ei ole niin paha

Ei ole mun käyttämissä malleissa/merkeissä sellaisia. Ap

Voisiko liiveihin kenties vaihtaa toiset olkaimet?

https://www.prisma.fi/fi/prisma/actuelle-vaihto-olkaimet-rintaliiveihin

Ei voi, ovat kalliita merkkiliivejä joten en halua niitä käydä saksimaan. Pilalle menisivät.

Ap

Vierailija
86/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.

Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.

Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.

Ei ehkä isorontaisille, mutta rintaisille kylläkin:

https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/glamour-perfect-strapless-bra_190…

Ja: https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/perfect-strapless_14052954/222383… G on jo aika massiivinen.

Oma apu, paras apu: ompele itse itsellesi prikulleen oikean kokoinen olkaimeton korseletti. Kaavanpiirto-ohjeet löytyvät YouTubesta sanoilla How to draw a bustier with a larger waist or cups?

Jos et itse osaa niin mittauta itsesi vaikka ompelijalla tai ompelutaitoisella kaverilla toppaamattomat ja ei push up-liivit yllä niin saat istuvan kaavan. Kun ompelijalla teettää mittojen mukaan yhden niin samoissa mitoissa pysyessään voi teettää halvemmalla toisen, kolmannen jne, koska kaava on jo valmiiksi piirretty. Ammattitaitoinen ompelija haluaa toki aina tarkastaa, että mitat ovat ennallaan ennen uuden työn aloittamista.

Tuossa voi käyttää pedanttia puolisoa apuna. Kuinka moni mies kieltäytyisi mittaamasta ja piirtämästä viivoittimien kanssa jos nainen sanoisi haluavansa tuollaista esileikkiä 😎?

Vierailija
87/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse isorintaisena en pue spagettiolkaimia. Ostan ihan suosiolla yläosasta lyhythihaisen mekon jonka alle menee kevyet saumattomat paitaliivit. Kun olin tosi hoikka meni pienet olkaimettomat liivit. Enää en halua kärsiä.

Vierailija
88/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat olkaimet on ihan ok, kiinnittäisin itse huomion myös siihen että ne olisi suht samoissa kohdissa topin spagettiolkaimien kanssa.

Vierailija
89/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, pienirintainen ja mulla on monia kauniita, hyvin hoidettuja liivejä, joissa on siistit ja nätit olkaimet.

Kenestäkään normaalista ihmisestä ei ole kauhistus, jos sellaiset spagettiolkaimien lomasta pilkistää, paitsi tietysti v*ttumaisen, lötkötissisen muka-tyyliguru mamman, joka ei edes kehtaa eikä voi mitään spagettiolkaimista käyttää ja tissiliivinsäkin on paskaisia ja loppuunvenyneitä nudeja pään kokoisella kupilla varustettuja mummoliivejä.

Niin ja tietysti ne mummoliivien olkaimet vähintään 5cm paksut. 😆

Vierailija
90/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on ne ok. Ne, jotka muuta väittää, käyttävät luultavasti capri-mittaisia kivoja kesähousuja ja riekerin kesädandaaleja pienellä korolla tai kuvittelevat edelleen, että kenkien ja laukun pitää olla saman värisiä ja joustoa ei löydy.

😂

Vierailija
91/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi olkaimet eivät saisi näkyä.

Vielä vähemmän kuitenkin ymmärrän, miksi pitää kysyä tuntemattomien mielipidettä asiaan, ellei nimenomaan halua kuulla typerää urputusta.

Vierailija
92/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin "kipeän" näköistä.

Vierailija
93/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, pienirintainen ja mulla on monia kauniita, hyvin hoidettuja liivejä, joissa on siistit ja nätit olkaimet.

Kenestäkään normaalista ihmisestä ei ole kauhistus, jos sellaiset spagettiolkaimien lomasta pilkistää, paitsi tietysti v*ttumaisen, lötkötissisen muka-tyyliguru mamman, joka ei edes kehtaa eikä voi mitään spagettiolkaimista käyttää ja tissiliivinsäkin on paskaisia ja loppuunvenyneitä nudeja pään kokoisella kupilla varustettuja mummoliivejä.

Olen lötkötissinen, niin kuin kovin kauniisti kuvailit, ja liivini ovat juuri sellaisia pään kokoisella kupilla varustettuja. Ne eivät tosin ole paskaisia, loppuunvenyneitä nudemummoliivejä. Myös muunlaisia vaihtoehtoja on meille lötkötissisille onneksi tarjolla, joten omat liivini ovat kauniita ja hyvinhoidettuja joissa on siistit ja nätit olkaimet.

Ei ole oikein kaunista käytöstä vetää yhtäläisyysmerkkejä isorintaisuuteen ja kuvailemasi kaltaisiin liiveihin. Siinäkin on jo ihan tarpeeksi kun isorintaisuus liitetään täälläkin usein yleensä lihavuuteen, emäntämäiseen ulkonäköön, liikkumattomuuteen yms epätoivottuihin piirteisiin.

Vierailija
94/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska kaiki on muotia. Jos sinua häirtsee? Myydään olkaimettomia rintaliivejä .Kuin pikini mallisia livejä joissa ei olkaimia pieni rintaisille ne ihanat!

Vierailija
95/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häihin en laittaisi, mutta vapaa-ajalla täysin yhdentekevää.

Kunhan ei nännit paista.

Vierailija
96/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häihin en laittaisi, mutta vapaa-ajalla täysin yhdentekevää.

Kunhan ei nännit paista.

Kyllä saa nännit näkyä.

Vierailija
97/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt naruolkain-toppien ja -mekkojen kanssa halterneck-bikiniyläosaa. Olen ostanut niitä, erivärisiä, ihan rintsikoiden tilalle kesäkäyttöön. Mun mielestä näyttää kivemmalta, kuin rintsikoiden olkaimet.

Vierailija
98/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi reppanaa, tämä keskusteluhan sai alkunsa juuri siitä, että onko paha jos liivien olkaimet näkyvät, koska ISORINTAISILLE ei oikein löydy hyviä olkaimettomia rintaliivejä 😇😇😇

Vierailija
99/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käyttänyt naruolkain-toppien ja -mekkojen kanssa halterneck-bikiniyläosaa. Olen ostanut niitä, erivärisiä, ihan rintsikoiden tilalle kesäkäyttöön. Mun mielestä näyttää kivemmalta, kuin rintsikoiden olkaimet.

Tukevien ja hyvin istuvien rintsikoidenkin löytäminen on työn ja tuskan takana, saati sitten bikinien!

Ap

Vierailija
100/351 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kamalaa. Elämä menee pilalle.