Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?
Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.
Kommentit (351)
Ainakin niiden liivien on oltava siistit ja puhtaat. Harmaaksi värjäytyneet (entiset) valkoiset repsottavat liivit ovat kamala näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arjessa ihan ok jos samaa väriä.
Täällä palstalla aina "isorintaiset" korostaa miten hankalaa heillä on. Oikeasti suurimmalla osalla ongelma on ennemmin ylipaino. Jos olisi hoikka niin c-d kuppi olisi jo iso koko ja liivejä alkaisi löytymään. Lihava ei ole sama kuin isot rinnat vaan silloin kaikki on isoa ja synkassa koko vartalon kanssa.
En nyt ymmärrä? Miten hoikkuus liittyy kuppikokoon, tai siihen että c tai d on silloin iso koko? Ne koot skaalautuu ympärysmitan mukaan. Eli c/d-kuppi on suhteessa samankokoinen ihmiseen nähden oli sitten lihava tai laiha.
Tämäpä näin. Mun kuppikoko on E, painoindeksi hädin tuskin normaalipainossa (juuri ja juuri 19). Hoikka kyllä olen. Tosin kuppikoko E ei tällä ympärysmitalla myöskään ole mikään valtava.
Ei haittaa yhtään vaikka näkyy. Toki kannattaa valita rintsikat joiden olkaimet sopivat hyvin yhteen topin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niiden liivien on oltava siistit ja puhtaat. Harmaaksi värjäytyneet (entiset) valkoiset repsottavat liivit ovat kamala näky.
Pötyä.
Nätin ja/tai rakastamansa naisten yllä ovat äärettömän kauniit miehen silmään.
M
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.
No ei kyllä Wonderbra istunut minulle lainkaan. Ehkäpä nuoremmille istuu.
Entäs tortelliniolkaimet? Gnocchiolkaimet? Fettucineolkaimet?
Joillekin sopii spagettiolkaimet:
https://ae01.alicdn.com/kf/H2c216f1bf17940a1afa7636fdec262f1L/Forefair-…
https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1nuGHxiCYBuNkHFCcq6AHtVXaa/225269830/HTB1…
https://di2ponv0v5otw.cloudfront.net/posts/2020/04/17/5e9a64c3163df4b71…
Kellään ei kyllä ole olkaimellisia rintsikoita alla.
Käykääpä Ranskassa kesähelteillä. Siellä niitä rintaliivien osia näkyykin ja ketään tämä ei hetkauta.
2000-luvulla olin baarissa silikoniolkaimelliset rintsikat päällä. Eivät olleet kiinteät vaan vaihtomallia. Jossain kohtaa juhliessa toinen olkain lähti irti ja roikkui tyylikkäästi jonkin aikaa ennen kuin vessassakäynnin yhteydessä huomasin tämän tyylikkyyden. Onneksi ei enää ikinä tarvitse ostaa niitä helposti irtoavia ja ohutolkaimisia rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laihduttaa itsensä niin hoikaksi, että ei tarvitse käyttää enää rintaliivejä. On helppoa, kun ei tarvitse miettiä enää sopivia yläosa. Joskus olen laittanut laastarit nännien päälle, jos on ollut todella tiukka yläosa. Toimii. Ei hassumpi kesähelteellä, kun ei tissihikeä eikä kuolaavia äijiä ympärillä. Yksi tuttuni kysyi, että koenko olevani epänaisellinem, kun rinnat hävisivät painonpudotuksen myötä. Hmm...en, koska lapset on tehty ja rinnat ovat ns. hoitaneet tehtävänsä. Mikään Dolly Parton en ole koskaan ollutkaan, joten näillä mennään hautaan asti.
Minä olen hoikka, virallisella painoindeksimittarilla lievästi alipainonen ja silti tulee tissihikeä. Lisäksi rinnat ovat kipeät ja arat, joten käytän aina liivejä koska ne estää rintojen liikkeen ja siten kivun.
epärelevantti kysymys, koska muiden mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. ne on kuin pieru tuulessa. pukeudut kuten haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötyä.
Nätin ja/tai rakastamansa naisten yllä ovat äärettömän kauniit miehen silmään.
M
yleensä liivien päällä käytetään jonkinlaista paitavaatetta. joten ei merkitystä liivien värillä, jos ovat mukavat päällä.
Ei ole kamalaa, mutta mautonta kyllä.
Parempi kuitenkin kuin ilman liivejä ja ne liivit on tarkoitettu nostamaan ne tissit oikealle korkeudelle eikä navassa roikuskelemaan
Joskus näkyy rintsikat takaapäin kokonaan. Se on kammottavaa.
Jos ne rintsikoiden olkaimet on ohuet ja samanväriset kuin topin, niin silloin voi.
Olkaimien näkyminen nyt ei ole mitään siihen verrattuna että jotkut mammat imettää julkisesti vauvaa ja oikein tahallaan asettautuvat jonnekin hyvin näkyvälle paikalle että mahdollisimman moni ohikulkija joutuu sen tissishown näkemään, esim. kauppakeskuksen käytävälle!
Minusta taas tuollaisen naruolkaimisen topin idea on se sen keveys ettei ole kuin ne ohuenohuet olkaimet paljaalla iholla. Muutenkinhan tuollainen on sellainen keveä ja väljä vaate. Hieman juhlavakin.
Ei siis ole mikään perusvaate joka sopii jokaiselle ruumiinrakenteelle vaan vaatii sen, että rintsikoiksi voi valita olkaimettoman mallin.
Ja sitten taas ne trikoiset makkarankuoret joissa on myös tuollaiset narumaiset olkaimet on aluspaitoja eikä niitä kuulukaan käyttää pelkästään vaan toisen paidan alla.