Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?

Vierailija
17.06.2022 |

Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.

Kommentit (351)

Vierailija
261/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka ilman liivejäkin alle 30-kymppisillä mutta sen jälkeen villapaita näkösuojaksi ettei lapset pelästy

Vierailija
262/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä naruolkaimet on kamalat.

Ei yllätä että niitä käyttävä ihminen ei ole kuullut olkaimettomista rintsikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin häissä missä morsiamella oli naruolkaimellinen puku.

Sit kun se tanssi autuaana diskoa niin toinen olkain ratkesi. Noloa.

Vierailija
264/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä naruolkaimet on kamalat.

Ei yllätä että niitä käyttävä ihminen ei ole kuullut olkaimettomista rintsikoista.

Ei yllätä ettei av-mamma osaa edes lukea aloituksia joihin vastaa

Vierailija
265/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No typerältä se näyttää, mutta who cares? Itsekin toimin näin.

Vierailija
266/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.

Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.

Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.

Tissiteipit. Itsellä D-kuppi ja hyvin toimii. Tukevat rintoja paremmin kuin liivit eikä tarvitse hikoilla liiveissä tai kärsiä olkaimista.

Rintojesi iho voi varmaankin todella hyvin kun jatkuvasti revit teippiä irti

Vierailija
267/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tavallisena (helle)päivänä, lähikaupassa ja lenkillä annan näkyä, tapaamisiin, neuvotteluihin ja kaupungille kahville/ syömään pukeudun vähän toisin.

Joissain asuissa oikeasti kauniit liivit saavat näkyä pääntien seudulla, mutta olkaimet jäädä piiloon.

Vierailija
268/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laihduttaa itsensä niin hoikaksi, että ei tarvitse käyttää enää rintaliivejä. On helppoa, kun ei tarvitse miettiä enää sopivia yläosa. Joskus olen laittanut laastarit nännien päälle, jos on ollut todella tiukka yläosa. Toimii. Ei hassumpi kesähelteellä, kun ei tissihikeä eikä kuolaavia äijiä ympärillä. Yksi tuttuni kysyi, että koenko olevani epänaisellinem, kun rinnat hävisivät painonpudotuksen myötä. Hmm...en, koska lapset on tehty ja rinnat ovat ns. hoitaneet tehtävänsä. Mikään Dolly Parton en ole koskaan ollutkaan, joten näillä mennään hautaan asti.

Toisilla sitä rintakudosta on enemmän, kaikki ei tosiaankaan ole rasvaa. Vaikka olisi laiha, silti on tissit, ei harvinaista.

Vierailija
269/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sovi semmoinen, mulla on roteva yläkroppa ja paksuhkot kädet. Lisäksi akne selässä jota ei saa pois. Joten köytyäkää te joille sopii ka jos rintsukan olkaimet saman väriset ku toppi ni ihan ok.

Vierailija
270/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika kamalaa. Vaatteen, jossa on leveät olkaimet voi valita silloin, jos muita vaihtoehtoja kuin rintaliivien näkyminen ei ole. Ketäänhän tuo kamala näkymä ei haittaa tai yllätä, mutta kunkin olisi vähintään itsearvostuksensa vuoksi kiva noudattaa sellaisia pukeutumisperiaatteita, jotka kyllä oikeastaan ihan hyvin tietääkin fiksuiksi.

Vierailija
271/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän maissa pidetään ihan  normaalina  että  liivnolkaimet   näkyy. Meillä on tosiaan vanhempia miehiä  jotka   luulee että   niitä   näytellään.

Vierailija
272/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan kiinnittää huomiota,en minä ainakaan.

Vierailija
273/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee ne topin edestä vilkkuvat kupit! 

Vierailija
274/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasiluokan luokkakuvassa  vaaleanroosa olkaintoppi jonka läpi näkyy mustista pitsisistä rintsikoista muutakin kuin olkaimet. Nykyään ope varmaan passittaisi kotiin vaihtamaan vaatteet. Olisikin passittanut! Hävettää pirusti käydä vanhempieni luona  ja siellä se kuva on, mustat pitsiliivit ja fritsu. 

Vierailija
275/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautontahan se on, jos alusvaatteet, joiden pitäisi olla muiden vaatteiden alla, näkyvät.

Mutta saahan sitä olla mauton. Sillä tavalla löytää helposti itsensä tasoista seuraa.

Vierailija
276/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen bussipysäkillä seistessäni ohi käveli joku alaikäinen tytteli, jolla oli mustat pitsistringit. Jaa mistäkö minä sen tiedän? No siitä, että sen maastokuvioiset housut oli tarkoituksella laskettu niin alas, että ne pikkarit näkyivät haarakiilaa lukuun ottamatta kokonaisuudessaan.  Oli kyllä todella mauttoman näköistä.

Ja täällä vauvapalstalla ihmiset on huolissaan jostain rintsikoiden olkaimista. Kohta varmaan pitäisi jättää paita pois kokonaan, että loputkin alusvaatteet pääsevät näytille.

Vierailija
277/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminä- "kulttuuri".

Ja sitten osa naisista parkuu; Miksi miehet/ ihmiset tuijottaa???

Vierailija
278/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa

Vierailija
279/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin joskus tuollaista toppia ilman rintaliivejä, koska rintani ovat hyvin pienet enkä helposti löydä sopivia rintsikoita kaupasta ja niin ollen en edes omista monia liivejä. Jotkut teinitytöt kommentoivat: "Hyi olkoon, osta rintsikat".

Vierailija
280/351 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että saa paheksua!