Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon miehen lapsen läsnäolosta ihan uupunut

Vierailija
26.12.2022 |

Käsittämätöntä miten voi uuvuttaa pelkkä "vieraan" läsnäolo. En osaa olla kuin kotonani vaikka olenkin kotonani. Tarviin rauhani! Ei mulla sitä lasta vastaan mitään ole, mutta kuormitun vain nopeesti.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita sosiaalisesti helposti uupuvia? Miten pärjäätte asian kanssa?

2/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen. Siksi en ole kiinnostunut tapailemaan miehiä, joilla on alle teini-ikäisiä lapsia. Kun ne teini-ikäiset viihtyvät jo omissa oloissaan, niitä ei tarvitse edes välttämättä tavata ainakaan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tapaat jatkossa miehesi lasta vain miehesi asunnossa ja vain 1-2h kerrallaan.

Vierailija
4/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen samanlainen. Siksi en ole kiinnostunut tapailemaan miehiä, joilla on alle teini-ikäisiä lapsia. Kun ne teini-ikäiset viihtyvät jo omissa oloissaan, niitä ei tarvitse edes välttämättä tavata ainakaan usein.

Tämä ON itseasiassa teini ja viihtyy omissa oloissaan, mutta siitä huolimatta kuormitun kun tiedän, että saattaa sieltä omista oloistaan pölähtää milloin vain ihmisten ilmoille

Vierailija
5/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä uupujia nykynaiset. Uuvutaan milloin mistäkin.

Vierailija
6/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mikään pakko olla tekemisissä kuormittavien ihmisten kanssa. 😏Minä en ainakaan ole. 😄

Vierailija
7/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri laittamassa itse lusikat jakoon miehen kanssa, kun 6kk uusperhe-elämää on tehnyt tehtävänsä ja olen aika valmis hyppäämään jo junan alle ellen pääse omaan rauhaani. En tiedä mitä kuvittelin kun tähän lähdin. Itse siis todella herkkä intro ja varmasti myös joku neurologinen "haaste" päässä niin tämä on ollut aivan järkyttävää kidutusta.

Lapsi on kiva ja todella kiltti, mutta kun sen pelkkä läsnäolo saa rasittumaan. Itseasiassa jo sen miehen läsnäolo saa rasittumaan. Kantapään kautta tuli opittua, ettei omat henkiset voimavarat riitä tällaiseen elämään.

Vierailija
8/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

qermis kirjoitti:

Juuri laittamassa itse lusikat jakoon miehen kanssa, kun 6kk uusperhe-elämää on tehnyt tehtävänsä ja olen aika valmis hyppäämään jo junan alle ellen pääse omaan rauhaani. En tiedä mitä kuvittelin kun tähän lähdin. Itse siis todella herkkä intro ja varmasti myös joku neurologinen "haaste" päässä niin tämä on ollut aivan järkyttävää kidutusta.

Lapsi on kiva ja todella kiltti, mutta kun sen pelkkä läsnäolo saa rasittumaan. Itseasiassa jo sen miehen läsnäolo saa rasittumaan. Kantapään kautta tuli opittua, ettei omat henkiset voimavarat riitä tällaiseen elämään.

Onnistuisiko teillä semmoinen suhde, että asutte omissa asunnoissanne? Tsemppiä!  Mä en rasitu pelkän miehen läsnäolosta onneksi. 

Vierailija
9/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Tämä ON itseasiassa teini ja viihtyy omissa oloissaan, mutta siitä huolimatta kuormitun kun tiedän, että saattaa sieltä omista oloistaan pölähtää milloin vain ihmisten ilmoille

Et siis rakasta miehen lasta, et edes siedä. Miten kestät tätä miestä sitten? Tarvitset seksiä, siksi kestät? :)

Vierailija
10/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Et siis rakasta miehen lasta, et edes siedä. Miten kestät tätä miestä sitten? Tarvitset seksiä, siksi kestät? :)

En rakasta. Miksi pitäisikään rakastaa? Tuskin mieskään mun lapsiani rakastaa ja se on ihan hyvä niin. Kokisin todella outona jos mies sanoisi rakastavansa mun lapsiani. Siedän kyllä miehen lasta. Miestä rakastan. Ei asuta yhdessä, joten ei tarvitse onneksi usein sietää. 

Vierailija
11/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat asunnot ja lapsi vierailee isänsä asunnolla.

Vierailija
12/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietysti se on MIEHESI lapsi joka sinua uuvuttaa eikä OMA lapsesi miestäsi.

Vierailija
13/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat asunnot ja lapsi vierailee isänsä asunnolla.

Omat asunnot on ja lapsi ei ole vieraileva lapsi vaan 24/7 lapsi. Joulu vietettiin yhdessä ja nyt olisi heidän jo hyvä lähteä...

Vierailija
14/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tietysti se on MIEHESI lapsi joka sinua uuvuttaa eikä OMA lapsesi miestäsi.

Joo en usko että mun lapset uuvuttaa miestä kun eivät ole olleet joulun vietossa samaan aikaan. Mutta varmaankin uuvuttaisi samalla tavalla kun mies on saman tyyppinen kuin minä. 

Vierailija
15/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintojen maailma. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis jne.

Vierailija
16/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua uuvuttaa aikuiset ihmiset jotka uupuu tavallisista asioista. Tuollaisia naisia tuntuu oikeasti olevan ihan hirveesti nykypäivänä.

Ja sitten nämä ihmiset vielä lähtee uusperhekuvioihin, vaikka stressinsietokyky on nolla. Vähän vois ajatella itsekin sitten.

Vierailija
17/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku trendi tänäpäivänä. Mitään eikä ketään jakseta.

Vierailija
18/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku trendi tänäpäivänä. Mitään eikä ketään jakseta.

Just näin.

Vierailija
19/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34. kirjoitti:

Mua uuvuttaa aikuiset ihmiset jotka uupuu tavallisista asioista. Tuollaisia naisia tuntuu oikeasti olevan ihan hirveesti nykypäivänä.

Ja sitten nämä ihmiset vielä lähtee uusperhekuvioihin, vaikka stressinsietokyky on nolla. Vähän vois ajatella itsekin sitten.

Ja sitten on paljon näitä jotka uupuu töissä kun ei kestä mitään, jää pitkälle saikulle, palaa töihin vähäksi aikaa, uupuu ja taas saikulle.

Vierailija
20/52 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä on välillä raskasta ja parisuhteessa eläminen. Siinä täytyy joustaa ja välillä sietää epämukavia tunteita. Kyllä se silti yksinolon voittaa.