Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat kasvonpiirteet ja kohtalainen vartalo - mistä mies?

Vierailija
17.06.2022 |

Kysymys on otsikossa. Siis kasvonpiirteeni joistain kulmista näyttävät rumahkoilta/persoonallisilta. Joidenkin mielestä esim. nenäni on erikoisen muotoinen. Vartalo on sopusuhtainen ja olen hoikka, tosin aavistuksen pienehkörintainen. Miten pystyisin muuttamaan itseäni sellaiseksi, että voisin löytää kumppanin itselleni?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet meghanhullu, niin en ihmettele.

En ole. Meghan on ihan ok, muttei herätä sen kummempia tunteita.

Ap

Vierailija
22/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ongelman olevan fyysisessä olemuksessa vaan uskomuksessasi ettet voi saada poikaystävää.

"Miten pystyisin muuttamaan itseäni sellaiseksi, että voisin löytää kumppanin itselleni?"

Tuo lause kertoo kaiken missä se ongelma on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monesti itse pyydät miehiä kahvilla vai odotatko miesten tekevän aloituksen?

Liikutko paikoissa missä jatkuvasti tapaat uusia ihmisiä?

Ei ne treffeille pyytäjät tule kotoa hakemaan.

Viimeksi pyysin miestä treffeille vuonna 2010. Olen vapaa-ajallani lähinnä sisällä kotona. En uskalla pyytää ketään, sillä 1) en voi tietää, kuka on vapaa, 2) harvoin kiinnostun kenestäkään, ja 3) pelkään, että mies vastaisi todella ilkeästi takaisin, jos jotain sanoisin.

Ap

Vierailija
24/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvä pillu? Saanko tulla kokeilemaan? Hiplaa itsesi märäksi.

Vierailija
25/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuksena ilmeisesti, että hän sijoittaisi sinut nukkumaan eteisen matolle?

Ei ole tällaista. Haluaisin asiallisen kumppanuuteen ja tasa-arvoon perustuvan suhteen, mikä toki on aivan epärealistinen toive kaltaiselleni naisroskalle.

Ap

Vierailija
26/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvä pillu? Saanko tulla kokeilemaan? Hiplaa itsesi märäksi.

En osaa kommentoida tuollaiseen mitään. En halua irtosuhteita. Millainen on hyvä piip?

Ap

Vierailija
27/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle ikinä tule yhtään idioottimainen olo itsellesi? Siis siitä, että hoet tätä samaa päivästä toiseen, viikosta toiseen, vuodesta toiseen?

Vierailija
28/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ongelman olevan fyysisessä olemuksessa vaan uskomuksessasi ettet voi saada poikaystävää.

"Miten pystyisin muuttamaan itseäni sellaiseksi, että voisin löytää kumppanin itselleni?"

Tuo lause kertoo kaiken missä se ongelma on.

Millä tavalla se lause kertoo sen, missä ongelma on? Haluaisin todellakin olla yhtä hyvä kuin muutkin naiset keskimäärin. Nyt olen paljon huonompi kuin muut.

Ap

Vierailija
29/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruma suu, sellaiset ryppyiset huulet ja ikenet näkyvät? Hyiiiiii!

Onko sellainen valunut naama eli ei selkeät eheät piirteet? Hyiiiiii!

Sääli jos kroppa muuten on viehättävä ja silmätkin voivat olla, mutta en voisi sietää rumaa suuta ja säkkinaamaa!

Vierailija
30/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rumaa naista ei ole etteikl sitä joku beta elukka hässsiisisis

Vierailija
31/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle ikinä tule yhtään idioottimainen olo itsellesi? Siis siitä, että hoet tätä samaa päivästä toiseen, viikosta toiseen, vuodesta toiseen?

Tulee toivoton olo lähinnä. Mutta ongelma ei vain häviä mihinkään. Koetan keskittyä useinkin muihin asioihin ja vapaa-ajalla luen melko paljon. Ei mua kukaan auta, jos livenäkin joltain kysyn ideoita. Ei kukaan oikein edes kommentoi mitään, jos jossain nettiryhmässä kysyn neuvoja. En mä oikeasti tiedä. Olen vain vajavainen ihminen ja liian ruma naiseksi.

Ap

Vierailija
32/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti voit saada ruman/tasoisesi miehen kumppaniksesi. Ellei sun heikkous sitten ole luonteessa, liikaa mt-ongelmia tms. Ei kannata unohtaa sitä puolta, pariutuminen ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni kuten näytät ajattelevan.

Ja kaikki aito romanssi on 100 % kadonnut tästä maailmasta. En siksi edes etsi.

Vierailija
33/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikasta, tosin Timppa hylkää sinut kun saa jäädä maahan.

Vierailija
34/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpaisi muuten, mutta en ole harrastanut aloitteita metoon keksimisen jälkeen

M

Vierailija
35/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset romansseja etsi, raha on se mikä saa naisen kiimaan

Vierailija
36/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ruma suu, sellaiset ryppyiset huulet ja ikenet näkyvät? Hyiiiiii!

Onko sellainen valunut naama eli ei selkeät eheät piirteet? Hyiiiiii!

Sääli jos kroppa muuten on viehättävä ja silmätkin voivat olla, mutta en voisi sietää rumaa suuta ja säkkinaamaa!

Ei ole suun osalta kumpaakaan ongelmaa. Huulet ovat melko täyteläiset ja hampaat ovat isot ja suorat. Mua on haukuttu siitä, että hymyilen liikaa. Olenkin opetellut olemaan hymyilemättä aiempaa enemmän. Aika kapeat kasvot on ja nimenomaan aika selkeät piirteet. Silti olen todella ruma keskivertonaiseen verrattuna

Ap

Vierailija
37/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa on ihan oma sanakin tälle: butterface.

Treenaa vaan kroppaa entistäkin tiukempaan kuntoon jos se on mielestäsi muutenkin miehiä kiinnostavassa kunnossa ja unohda naamasta murehtiminen

Miehet eivät oikeasti välitä tuon taivaallista jostain yksittäisestä "puutteesta" oli se sitten todellinen tai kuviteltu silloin kun kohdalle osuu nainen jonka kanssa kemiat kohtaavat niin että sitä voisi ajatella vakavaan suhteeseen.

Butterface ei kyllä meinaa "kohtalaista" vartaloa vaan sellaisella on nimenomaan hyvä vartalo ja ruma naama.

Vierailija
38/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on kovin ulkonäkökeskeinen. olisiko vika kuitenkin muualla kuin ulkonäössä. miehille näyttää kuitenkin kelpaavan melkoiset möröt, kunhan ei ole feministi legginseissä

Vierailija
39/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ruma naama, mutta hyvä kroppa. Ei löydy kiinnostuneita, paitsi yhden yön suhteisiin

Vierailija
40/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englannissa on ihan oma sanakin tälle: butterface.

Treenaa vaan kroppaa entistäkin tiukempaan kuntoon jos se on mielestäsi muutenkin miehiä kiinnostavassa kunnossa ja unohda naamasta murehtiminen

Miehet eivät oikeasti välitä tuon taivaallista jostain yksittäisestä "puutteesta" oli se sitten todellinen tai kuviteltu silloin kun kohdalle osuu nainen jonka kanssa kemiat kohtaavat niin että sitä voisi ajatella vakavaan suhteeseen.

Butterface ei kyllä meinaa "kohtalaista" vartaloa vaan sellaisella on nimenomaan hyvä vartalo ja ruma naama.

Googletin kyseistä termiä kuvahaulla ja ehkä jossain määrin menen tuohon kategoriaan, paitsi että joissain kuvissa kasvoni onnistuvat ja mulla ei ole yhtä hyvä rintavarustus kuin niissä kärkipään kuvaesimerkeissä. Mutta livenä ja kolmiulotteisesti naamani on liian ruma parisuhdetta ajatellen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi