Rumat kasvonpiirteet ja kohtalainen vartalo - mistä mies?
Kysymys on otsikossa. Siis kasvonpiirteeni joistain kulmista näyttävät rumahkoilta/persoonallisilta. Joidenkin mielestä esim. nenäni on erikoisen muotoinen. Vartalo on sopusuhtainen ja olen hoikka, tosin aavistuksen pienehkörintainen. Miten pystyisin muuttamaan itseäni sellaiseksi, että voisin löytää kumppanin itselleni?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkaa kuva jostain naisesta, joka muistuttaa ulkonäöllisesti sinua.
Eipä sellaisia oikein ole. Mua luultiin jossain matkalla oikeasti (!) Mandy Mooreksi kerran, mutta ei hän mun näköiseni ole.
Ap
Hei Johanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tuntuu melkoisen ulkonäkökeskeiseltä.
Miehessä kiinnostaa lähinnä ulkomitat, paino, hiusten laatu ja mittasuhteet.
Alun perin en ajatellut noin. Mutta tajusin, että ne älyllisessä mielessä mielenkiintoiset tai jollain tavalla lahjakkaat miehet ovat täysin utopistisen saavuttamattomia minulle, niin etsiskelen edes sellaista muodollisesti tavistasolla pätevää tavismiestä, joka ajattelee tavismaisesti tavisjuttuja.
Siis älykkäät, lahjakkaat ja jotenkin aidosti mielenkiintoiset & originellit miehet eivät ainakaan alennu ottamaan rumaa naista itselleen. Sellainen on täysi mahdottomuus minulle siis ja on minussa edes hitunen realismia. Siksi en ole sellaisista miehistä edes uskaltanut haaveilla sen jälkeen, kun täytin 19 vuotta ja sain ensimmäiset pakkini.
Ap
Ettei vain olisi niin että tämäkin on osa samaa tarinaa?
Älykäs ja lahjakas, siis muiden ihailema mies, olisi todiste siitä että olet itse jotenkin erityinen kun sinut on valittu osaksi tämän miehen vaikutuspiiriä, ja juuri tämän miehen omaksi?
Kyse ei ole siitä että toivoisit henkeviä keskusteluja kahden kesken kun kukaan muu ei ole kuulemassa. Ulosantisi tässä ketjussa todistaa ettet itse ole sitä mitä mieheltä toivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sellaisia oikein ole. Mua luultiin jossain matkalla oikeasti (!) Mandy Mooreksi kerran, mutta ei hän mun näköiseni ole.
Ap
Olen ollut joku kulahtanut versio kyseisestä hyvinkin nätistä naisesta ja eräässä toisessa maassa tuli ehkä vain samanlainen yleisvaikutelma. Ruotsissa mua luultiin erääksi vähän ärsyttävän näköiseksi suomenruotsalaiseksi näyttelijättäreksi joskus vuonna miekka ja kilpi. En edes muista kyseisen näyttelijän nimeä tähän hätään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luultavasti monet muutkin sanoisivat, että Mandyn näköinen olet, jos heiltä kysyttäisiin ketä muistutat :).
En tunne Moorea, mutta huhhuoh kun on kaunis, pelottavan kaunis sanoisin, enkä lähtisi treffeille jos kysyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alun perin en ajatellut noin. Mutta tajusin, että ne älyllisessä mielessä mielenkiintoiset tai jollain tavalla lahjakkaat miehet ovat täysin utopistisen saavuttamattomia minulle, niin etsiskelen edes sellaista muodollisesti tavistasolla pätevää tavismiestä, joka ajattelee tavismaisesti tavisjuttuja.
Siis älykkäät, lahjakkaat ja jotenkin aidosti mielenkiintoiset & originellit miehet eivät ainakaan alennu ottamaan rumaa naista itselleen. Sellainen on täysi mahdottomuus minulle siis ja on minussa edes hitunen realismia. Siksi en ole sellaisista miehistä edes uskaltanut haaveilla sen jälkeen, kun täytin 19 vuotta ja sain ensimmäiset pakkini.
Ap
Älykäs ja lahjakas, siis muiden ihailema mies, olisi todiste siitä että olet itse jotenkin erityinen kun sinut on valittu osaksi tämän miehen vaikutuspiiriä, ja juuri tämän miehen omaksi?
Kyse ei ole siitä että toivoisit henkeviä keskusteluja kahden kesken kun kukaan muu ei ole kuulemassa. Ulosantisi tässä ketjussa todistaa ettet itse ole sitä mitä mieheltä toivot.
Siis taviksen haluaisin imagosyistä (voin näyttää, että olen varattu viimeinkin) ja sellaisen oikeasti inspiroivan olisin joskus nuorena halunnut oikeasti, mutta luovuin haaveista vuosia sitten. En siis tavoittele älykästä ja kiinnostavaa miestä, sillä en ole riittävän tasokas nainen sellaiselle. En ole varmaan kovin kummoista seuraa kenellekään muutenkaan, sillä olen ollut todella paljon yksin ja itsetuntoni on umpisurkea. Luen ja mietiskelen kyllä paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hei Johanna.
En ole Johanna. Enkä halua, että kukaan kokee tarvetta pohtia enempää aihetta. Vastasin vain kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis taviksen haluaisin imagosyistä (voin näyttää, että olen varattu viimeinkin) ja sellaisen oikeasti inspiroivan olisin joskus nuorena halunnut oikeasti, mutta luovuin haaveista vuosia sitten. En siis tavoittele älykästä ja kiinnostavaa miestä, sillä en ole riittävän tasokas nainen sellaiselle. En ole varmaan kovin kummoista seuraa kenellekään muutenkaan, sillä olen ollut todella paljon yksin ja itsetuntoni on umpisurkea. Luen ja mietiskelen kyllä paljon.
Ap
Niin. Selitit jo millainen aidosti kiinnostava mies on. Pitkä, hoikka mutta harteikas ja mitasuhteiltaan täydellinen, tuuheahiuksinen ja komeakasvoinen.
On paljon mahdollista että se älykkömies meni ohitsesi, koska ei täyttänyt speksivaatimuksiasi, tai ollut sosiaalinen taituri joka heittelee nanosekunnin reaktioajalla pikkunäppäriä letkautuksia ja nippelitietoa aiheesta kuin aiheesta. Se olikin se lyhyt ja rumanaamainen mutta älykäs ja syvällinen heppu, josta et itse kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies voi olla ruma mutta vaatia itselleen missiä? Ja elätkö sinä sen varassa mitä joku kake sinusta miettii? Ihan kun näiden miesten elämä olisi jotain ihmeellistä mihin sun täytyy ehdottomasti päästä mukaan.
Kieltämättä olen mystifioinut miehet joksikin ihmeelliseksi palkinnoksi, jonka nainen voi saada vain olemalla riittävän kaunis ja muutenkin onnistunut. Ajattelen olevani muita ihmisiä huonompi, kun mulla ei ole parisuhdetta. Osuit täysin oikeaan.
Ap
Eli arvasin oikein.
Mies on sinulle validaation keino. Mitä komeamman saat, sitä kauniimmaksi itsesi todistat. Siksi naista lyhyempi tai kalju mies on ehdoton no no, koska ne ovat stereotyyppisiä epähaluttuja piirteitä.
Toivottavasti yksikään mies ei hairahda kelkkaasi.
Valitettavasti olet oikeassa. Ja tajusin tämän ketjun myötä senkin, ettå en edes ole vuosikausiin havitellut sellaista, jota kohtaan aidosti tuntisin jotain intohimoa, ja mielenkiintoa sillä olen sisäistänyt sen, että en ansaitse aidosti kiinnostavaa miestä.
Siispä jäljelle on jäänyt kulissisuhteen hamuaminen ja heikon itsetuntoni pönkitys sellaisen avulla. Että pääsisin kehaisemaan jollekin pakit antaneelle tai sukulaistädilleni, että "kröhöm, on minullakin nykyään puoliso".
Ap
Ihailtavaa rehellisyyttä.
T: Jo aikaisemmin ketjuun kommentoinut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Niin. Selitit jo millainen aidosti kiinnostava mies on. Pitkä, hoikka mutta harteikas ja mitasuhteiltaan täydellinen, tuuheahiuksinen ja komeakasvoinen.
On paljon mahdollista että se älykkömies meni ohitsesi, koska ei täyttänyt speksivaatimuksiasi, tai ollut sosiaalinen taituri joka heittelee nanosekunnin reaktioajalla pikkunäppäriä letkautuksia ja nippelitietoa aiheesta kuin aiheesta. Se olikin se lyhyt ja rumanaamainen mutta älykäs ja syvällinen heppu, josta et itse kiinnostunut.
Ne kohtaamani eivät kyllä olleet parhaalla tahdollanikaan sanottuna mitään älyköitä.
Ap
Sen verran tätä tarinaa seurasin että uusi hoivaajanainen löytyi viikossa kun edellinen oli ilmoittanut ettei tarvitse tulla enää. Olin aivan hämmästynyt tästä, miten markkinat kohtaavat tällä tavalla. Ilmeisesti normaalien ihmisten markkinatarjonta on huomattavasti vähäisempää.