Rumat kasvonpiirteet ja kohtalainen vartalo - mistä mies?
Kysymys on otsikossa. Siis kasvonpiirteeni joistain kulmista näyttävät rumahkoilta/persoonallisilta. Joidenkin mielestä esim. nenäni on erikoisen muotoinen. Vartalo on sopusuhtainen ja olen hoikka, tosin aavistuksen pienehkörintainen. Miten pystyisin muuttamaan itseäni sellaiseksi, että voisin löytää kumppanin itselleni?
Kommentit (110)
Varmasti voit saada ruman/tasoisesi miehen kumppaniksesi. Ellei sun heikkous sitten ole luonteessa, liikaa mt-ongelmia tms. Ei kannata unohtaa sitä puolta, pariutuminen ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni kuten näytät ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Englannissa on ihan oma sanakin tälle: butterface.
Treenaa vaan kroppaa entistäkin tiukempaan kuntoon jos se on mielestäsi muutenkin miehiä kiinnostavassa kunnossa ja unohda naamasta murehtiminen
Miehet eivät oikeasti välitä tuon taivaallista jostain yksittäisestä "puutteesta" oli se sitten todellinen tai kuviteltu silloin kun kohdalle osuu nainen jonka kanssa kemiat kohtaavat niin että sitä voisi ajatella vakavaan suhteeseen.
Vaikeaa jotenkin uskoa tätä, kun flaksini on ollut niin ala-arvoisen surkea koko elämäni ajan. Uskoisin, että jostain olisi tarttunut kumppani matkaani, jos olisin edes vähäsen paremman näköinen. Vaan eipä ole. Joskus treenasin todella innokkaasti, joskus laihdutinkin nykyisestäkin. Joskus otin aurinkoa ja oli hyvä rusketus. Välillä käyn kampaajalla. Mikään ei auta. Yksin saan silti mittailla katuja (ja sama jo teininäkin) tai tehdä ostoksia jne. Kukaan ei tule juttelemaan. Oletan, että ulkonäkö on syynä ja jos näyttäisin kasvoiltani erilaiselta, löytäisin heti ekana päivänä kumppanin.
Ap
Sulta tulee näitä taas jatkuvalla syötöllä. Lääkkeet?
Farmers Only. Laitat mekon päälle ja lupaat leipoa tuoreita puusteja.
Kokeile äläkä valita!
Vierailija kirjoitti:
MItes tussu ja perse?
Eipä kukaan ole päässyt tuolle tasolle tutustumisessa vuosikausiin, kun eivät tule edes juttelemaan. Peppu on ihan muodokas jopa "hyvällä tavalla", vaikka olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Sopisiko koeajo?
En harrasta irtosuhteita, enkä periaatteesta halua sellaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulta tulee näitä taas jatkuvalla syötöllä. Lääkkeet?
En ole koskaan syönyt mitään lääkkeitä. Olen vain yksinäinen, eikä ole juttuseuraa ja mietin kohtaloani.
Ap
Susta on tullut vähän huolimaton. Unohdit mainita pitkät, paksut hiuksesi, korkeakoulutuksesi, älykkyytesi ja sivistyneisyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti voit saada ruman/tasoisesi miehen kumppaniksesi. Ellei sun heikkous sitten ole luonteessa, liikaa mt-ongelmia tms. Ei kannata unohtaa sitä puolta, pariutuminen ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni kuten näytät ajattelevan.
En ole päässyt edes small talk -tasolle kenenkään kanssa. Olen käynyt kerran vuodessa kahvilatreffeillä jonkun epäkiinnostavan miehen kanssa (maksimissaan yhdet kahvilatreffit per vuosi). He kaikki olisivat innostuneet enemmästäkin aika nopealla tahdilla, mutta valitettavasti kukaan heistä ei sytyttänyt millään tasolla. Heidänkin kanssa alkoi ajatus chattailystä eli livenä ei aloitteita tule. Ei mennyt edes halauksen tasolle asia heidän kanssaan.
Ap
Laita p o l l u s t a s i kuva miehille, ja kerro, että tätä on tarjolla
Otatko kakkoseen? Oletko hyvä imemään? Käyt kyllä panomatosta, säkin voi laittaa päähän.
Vanha kunnon paperipussipäässä taktiikka toimii edelleen
Vierailija kirjoitti:
Farmers Only. Laitat mekon päälle ja lupaat leipoa tuoreita puusteja.
Kokeile äläkä valita!
Tuolla lienee joitain ulkomaisia henkilöitä? En oikein voisi juuri nyt muuttaa ulkomaille.
Ap
Jos olet meghanhullu, niin en ihmettele.
Olet hyvä kodinnkone, elätät miehen ja olet hyvä sängyssä, huolit miehen, kuin miehen. Rumana naisena, sulla ei ole varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Laita p o l l u s t a s i kuva miehille, ja kerro, että tätä on tarjolla
Haluaisin parisuhteen, rakkaussuhteen, you know. En mitään fyysistä hyväksikäyttösuhdetta. Tykkään fyysisyydestäkin, jos olen aidosti ihastunut ja suhde on vakiintunut, mutta en mä muuten halua olla mikään kyläpolkupyörä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvä kodinnkone, elätät miehen ja olet hyvä sängyssä, huolit miehen, kuin miehen. Rumana naisena, sulla ei ole varaa valita.
Hmm, ok. Voin elättää miestäkin jonkin verran, mutta ideaalitilanteessa mies elättäisi itse itsensä eli ei tulisi siipeilemään. Mistä tiedän, mihin voin laittaa rajan tyytymisessä?
Ap
Kuinka monesti itse pyydät miehiä kahvilla vai odotatko miesten tekevän aloituksen?
Liikutko paikoissa missä jatkuvasti tapaat uusia ihmisiä?
Ei ne treffeille pyytäjät tule kotoa hakemaan.
Englannissa on ihan oma sanakin tälle: butterface.
Treenaa vaan kroppaa entistäkin tiukempaan kuntoon jos se on mielestäsi muutenkin miehiä kiinnostavassa kunnossa ja unohda naamasta murehtiminen
Miehet eivät oikeasti välitä tuon taivaallista jostain yksittäisestä "puutteesta" oli se sitten todellinen tai kuviteltu silloin kun kohdalle osuu nainen jonka kanssa kemiat kohtaavat niin että sitä voisi ajatella vakavaan suhteeseen.