Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat kasvonpiirteet ja kohtalainen vartalo - mistä mies?

Vierailija
17.06.2022 |

Kysymys on otsikossa. Siis kasvonpiirteeni joistain kulmista näyttävät rumahkoilta/persoonallisilta. Joidenkin mielestä esim. nenäni on erikoisen muotoinen. Vartalo on sopusuhtainen ja olen hoikka, tosin aavistuksen pienehkörintainen. Miten pystyisin muuttamaan itseäni sellaiseksi, että voisin löytää kumppanin itselleni?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaiset kasvonpiirteet ja ruma vartalo ei olisi sen parempi, joten niillä korteilla se on mentävä...

Vierailija
42/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on kovin ulkonäkökeskeinen. olisiko vika kuitenkin muualla kuin ulkonäössä. miehille näyttää kuitenkin kelpaavan melkoiset möröt, kunhan ei ole feministi legginseissä

En ole edes feministi. Tasa-arvo (tasa-arvoiset mahdollisuudet ja oikeudet ihmisille) on toki tärkeää, mutta ymmärrän miestenkin oikeuksien päälle ja haluan puolustaa miesten hyvinvointia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset romansseja etsi, raha on se mikä saa naisen kiimaan

Etsin sitä romanssia ennen sitä "kiimaa". 🙄

Jännittävää on, että täälläkään minua ei siis luokitella naiseksi. 🖤🙂

Vierailija
44/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap on kovin ulkonäkökeskeinen. olisiko vika kuitenkin muualla kuin ulkonäössä. miehille näyttää kuitenkin kelpaavan melkoiset möröt, kunhan ei ole feministi legginseissä

En ole edes feministi. Tasa-arvo (tasa-arvoiset mahdollisuudet ja oikeudet ihmisille) on toki tärkeää, mutta ymmärrän miestenkin oikeuksien päälle ja haluan puolustaa miesten hyvinvointia.

Ap

Arvostan miehiä niinkin paljon, että harmittaisi miehen puolestakin, jos joku joutuisi tyytymään minuun paremman puutteessa. Tämä onkin osa sitä ongelmaa ja siksi haluaisin muuttua pysyvästi huomattavasti paremman näköiseksi. Haluan, että miehillä on hyvännäköisiä, naisellisen näköisiä ja kuumia naisia. 🙂

Ap

Vierailija
45/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset romansseja etsi, raha on se mikä saa naisen kiimaan

Pidän huolen, että elätän itse itseni. En halua siipeillä kenenkään rahoilla. Minua siis muiden rahat eivät innosta lainkaan. Olen toki iloinen muiden menestyksestä, mutta en koe mielenkiintoa siipeilyyn.

Ap

Vierailija
46/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtalaiset kasvonpiirteet ja ruma vartalo ei olisi sen parempi, joten niillä korteilla se on mentävä...

Hmm, Suomessa nimenomaan kasvonpiirteet näyttäisivät olevan "se juttu" pariutumisessa ainakin naisten kohdalla. Suurimmalla osalla Suomen naisista on siropiirteiset kasvot ja he kaikki ovat pariutuneita.

Kroppa näyttäisi olevan aika epäolennainen asia ja pariutuneilla naisilla Suomessa on kaikenlaisia vartaloita. Meitä odd ball -tyyppisiä naisia on Suomessa todella vähän. Heti jossain Saksassa, Ranskassa (jopa Ruotsissa ja Virossakin) jne. näkyy jo enemmän variaatiota kasvonpiirteissä.

Ap

Vierailija
47/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies, vai pitkä/harteikas/itsevarma/jne mies?

2. Oletko itse aloitteellinen, vai odotteletko RBF naamalla että prinssi rohkea tupsahtaa tyhjästä tekemään sinulle aloitteen?

Vierailija
48/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti voit saada ruman/tasoisesi miehen kumppaniksesi. Ellei sun heikkous sitten ole luonteessa, liikaa mt-ongelmia tms. Ei kannata unohtaa sitä puolta, pariutuminen ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni kuten näytät ajattelevan.

Ja kaikki aito romanssi on 100 % kadonnut tästä maailmasta. En siksi edes etsi.

No mä etsin. Olen aika naiivi tapaus parisuhdejutuissa.

Ap

Vierailija
49/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Arvostan miehiä niinkin paljon, että harmittaisi miehen puolestakin, jos joku joutuisi tyytymään minuun paremman puutteessa. Tämä onkin osa sitä ongelmaa ja siksi haluaisin muuttua pysyvästi huomattavasti paremman näköiseksi. Haluan, että miehillä on hyvännäköisiä, naisellisen näköisiä ja kuumia naisia. 🙂

Ap

Toisin sanottuna haluat olla kaunis nainen jolla on komea mies. Ne miehet joita saisit, eivät kelpaa sinulle.

Vierailija
50/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies, vai pitkä/harteikas/itsevarma/jne mies?

2. Oletko itse aloitteellinen, vai odotteletko RBF naamalla että prinssi rohkea tupsahtaa tyhjästä tekemään sinulle aloitteen?

1. Kohtalainen mies. Edes suunnilleen itseni pituinen, normaalipainoinen, terveellä tavalla itsevarma. Olen jo kauan sitten luopunut siitä, että edes haaveilisin pitkästä tai jotenkin peruskomeasta miehestä.

2. En uskalla olla aloitteellinen. Tekisin itsestäni narrin, jos olisin aloitteellinen. Ei kukaan mies halua, että ruma nainen hymyilee heille tai edes tervehtii.

Ap

Vierailija
51/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Toisin sanottuna haluat olla kaunis nainen jolla on komea mies. Ne miehet joita saisit, eivät kelpaa sinulle.

Haluaisin olla edes normaalinätti, edes vähän niinkuin sinnepäin. Taidan luopua näistä mieshaaveistani tosiaan vähitellen. Ne kohtaamani miehet olivat aivan todella epäkiinnostavia fyysisessä mielessä: minua selvästi lyhyempiä, todella lihavia, kaljuuntuvia tai kaljuja ja todella heikot sosiaaliset taidot ja jotenkin hidas järjenjuoksu.

Fyysinen ensivaikutelma heistä oli se, että näyttivät jotenkin erikoisilta (oudon muotoinen iso pää, jäätävä kaksoisleuka, iso maha ja erikoiset mittasuhteet vartalossa). He kaikki halusivat tulla loisimaan siivelläni ja elätettäviksi ja melkein kaikki olivat työkyvyttömyyseläkeläisiä. Ainoa normaalimpi oli itseäni 15 vuotta vanhempi mies.

Keskustelu oli vaikeaa siksi, kun sain jotenkin äidillisesti selittää asioita ja vääntää rautalankaa heille. Olin ihan näpsäkän näköinen treffeillä omaan normitasooni nähden ja siististi pukeutunut. Mutta ei vain natsannut.

Ap

Vierailija
52/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti voit saada ruman/tasoisesi miehen kumppaniksesi. Ellei sun heikkous sitten ole luonteessa, liikaa mt-ongelmia tms. Ei kannata unohtaa sitä puolta, pariutuminen ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni kuten näytät ajattelevan.

Ja kaikki aito romanssi on 100 % kadonnut tästä maailmasta. En siksi edes etsi.

No mä etsin. Olen aika naiivi tapaus parisuhdejutuissa.

Ap

En ole itse naivi mutta sen verran täynnä tätä nykymaailmaa olen kokemusten pohjalta, että odotan sen etsivän tiensä itse minun luokseni.

Se on sitten se romanssi tai ei mitään.

Siis itseni kohdalta.

Vierailija
53/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Säälittävää, mutta ehkä mun pitää odotella muutama vuosi ja sitten etsiskellä ulkomailta. Kumma kyllä jo Virossa tai Norjassa miehet hakevat katsekontaktia, hymyilevät, jopa flirttailevat (en edes kehu, vaan hämmennyin lähinnä - ja en ole ulkomailta etsimässä tällä hetkellä ketään muutenkaan).

Suomessa ei _kukaan_ kiinnostu koskaan. Tai sitten jään vain yksin loppuiäkseni. Naisiakaan en nimittäin kiinnosta sitäkään vähää, tosin en nyt naista edes etsi toki.

Ap

Vierailija
54/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää, herran tähden, oman luonteen ja persoonallisuuden kehittämiseen.

Tällöin et itse enää etsi tyhmiä ja kauniita ihmisiä. Et törmää enää arvostelijoihin. Kukaan ihminen ei ole ruma.

Vierailija
55/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja siis ei komeita miehiä juurikaan missään edes ole. Ihan tavallinen kelpaisi paremmin kuin hyvin. Siis huom. tavallinen (=ei sairaalloisen lihava yms.).

Ap

Vierailija
56/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittykää, herran tähden, oman luonteen ja persoonallisuuden kehittämiseen.

Tällöin et itse enää etsi tyhmiä ja kauniita ihmisiä. Et törmää enää arvostelijoihin. Kukaan ihminen ei ole ruma.

Olen oikeasti empaattista ja ihan mukavaa seuraa livenä. Ne kaikki tapaamani epäkiinnostavat miehet olisivat kiinnostuneet, tosin taisivat kiinnostua lähinnä epätoivoisuutensa vuoksi. Miehet ovat hyvinkin visuaalisia olentoja. Ei heille kelpaa rumakasvoiset naiset.

Ap

Vierailija
57/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuei. Vain sisäisellä kauneudella on merkitystä jne muuta hevonpaskaa. Totuus on se, että minulla on kauniina naisena paljon mistä valita. Ketään ei oikeastaan kiinnosta se, millainen olen luonteeltani. Se on vain plussaa.

Maailma on erittäin ulkonäkökeskeinen. Ei mitään rajaa. Ihan helvetin typerää oikeastaan.

Vierailija
58/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset hiukset sinulla on? Kuinka pitkä olet?

Vierailija
59/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset hiukset sinulla on? Kuinka pitkä olet?

Paksuhkot ja pitkät, hyväkuntoiset. Olen pitkähkö, hieman suomalaista keskipituutta pidempi (naiseksi), mutta selvästi lyhyempi kuin keskipituiset miehet. Naamani on kuin petolinnun peräpää ja se romahduttaa mahdollisuuteni.

Ap

Vierailija
60/110 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuei. Vain sisäisellä kauneudella on merkitystä jne muuta hevonpaskaa. Totuus on se, että minulla on kauniina naisena paljon mistä valita. Ketään ei oikeastaan kiinnosta se, millainen olen luonteeltani. Se on vain plussaa.

Maailma on erittäin ulkonäkökeskeinen. Ei mitään rajaa. Ihan helvetin typerää oikeastaan.

Noin se menee. Mulla ei ole koskaan ollut edes etäisesti tilannetta, jossa olisin saanut valita. Ei edes teininä. Ei edes parikymppisenä. Viis siitä, miten lempeäluonteinen, ymmärtäväinen ja kiva olen ollut. Vähitellen ihminen alkaa katkeroitua, kun elämä menee näitä minun polkujani.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä