Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tehnyt niin että tilannut netistä esim mekon, käyttänyt sitä juhlissa ja sitten palauttanut sen??

Vierailija
16.06.2022 |

Esim, mekkoahan voisi ihan hyvin käyttää yhden päivän jos hintalapun piilottaa esim boleron alle, sitten vaan palauttaa liikkeeseen :D

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä oikein kallis ja hieno

Vierailija
2/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Nykyisin kukaan ei enää erota oikeaa väärästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Vierailija
4/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
5/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Minä ymmärsin että teko on väärin, nykyään moni ei ajattele. Onpa sitten ostaessaan kiva saada käytettyjä likaisia vaatteita.

6/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollainen p***asakki aiheuttaa palautustavaroiden järjetöntä roskiinpoistoa, kuten tällä viikolla keskustellussa XXL-casessa on.

Vierailija
7/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sain kutsun häihin ja rahaa nolla, tilasin mekon Zalandosta ja palautin sitten. En ole ylpeä, mutta tulipa tehtyä.

Vierailija
8/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on idiootti. Toivottavasti jää kiinni ja joutuu maksamaan mekkonsa. Toivottavasti joku kaataa viinit sun päälle

Vierailija
9/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on idiootti. Toivottavasti jää kiinni ja joutuu maksamaan mekkonsa. Toivottavasti joku kaataa viinit sun päälle

Hah , en mä oo tehnyt noin :D En ees käytä mekkoja. Kysyin vaan onkohan kukaan koskaan tehnyt noin.

Vierailija
10/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Sain kutsun häihin ja rahaa nolla, tilasin mekon Zalandosta ja palautin sitten. En ole ylpeä, mutta tulipa tehtyä.

Köyhät on usein epärehellisiä, kuten tästäkin näkee.

Vierailija
11/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpputorilta olisit varmaan saa it parilla eurolla ihan riittävän. Vai eikö kaapissa ollut muka mitään?

Vierailija
12/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ei ole sama kuin epärehellinen, moraaliton. Kyllä niitä huijareita ja pihejä löytyy rikkaistakin.

Vierailija
13/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirpputorilta olisit varmaan saa it parilla eurolla ihan riittävän. Vai eikö kaapissa ollut muka mitään?

No jos kaapissa olisi jotain ollut niin kai mä nyt olisin sitä käyttänyt. En ole löytänyt kirpparilta mitään vuosikausiin.

Vierailija
14/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät on usein epärehellisiä, kuten tästäkin näkee.

Ok.

Vierailija
15/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää. Kyllä dödön haju tarttuu kainaloihin vaikka ei niin hikoilisikaan.

Vierailija
16/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on tehty iät ajat. Käytiin ysärin puolivälissä Hobby Hallin myymälässä elo-syyskuun vaihteessa. Siellä oli asiakaspalautusosastolla myynnissä tolkuton määrä Fjällrävenin tmv metsästyssaappaita. Siippa luuli, että niin huonojako ne olivat, että niitä on pitänyt palauttaa paljon. Kuukauden päästä niitä ei ollutkaan jäljellä kuin muutama pari. Yksinkertaisesti moni vain sorsanmetsästyksen aloituspäivänä ns metsästäjä oli hommannut nuo kumpparit ja palauttaneet ne heti reissun jälkeen. Eli kyllä miehetkin tuon homman osaavat.

Vierailija
17/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota on tehty iät ajat. Käytiin ysärin puolivälissä Hobby Hallin myymälässä elo-syyskuun vaihteessa. Siellä oli asiakaspalautusosastolla myynnissä tolkuton määrä Fjällrävenin tmv metsästyssaappaita. Siippa luuli, että niin huonojako ne olivat, että niitä on pitänyt palauttaa paljon. Kuukauden päästä niitä ei ollutkaan jäljellä kuin muutama pari. Yksinkertaisesti moni vain sorsanmetsästyksen aloituspäivänä ns metsästäjä oli hommannut nuo kumpparit ja palauttaneet ne heti reissun jälkeen. Eli kyllä miehetkin tuon homman osaavat.

En tajua miksi mikään bisnes hyväksyy palautuksen selkeästi käytetystä tuotteesta.

Vierailija
18/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä pienessä verkkokaupassa ja asiakkaat ovat oikeasti tuohtuneita, kun käytetty vaate ei olekaan palautuskelpoinen. Kyllä sen kertakäytönkin huomaa.

Vierailija
19/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasun musiikkikerho oli aikoinaan palautusmagneett. Porukat tilaili levyjä tai kasetteja, äänittivät ne ja palauttivat. Kun itse liityin ihan tarkoituksella pitkäaikaiseksi asiakkaaksi, ekat CD:t olivat valmiiksi naarmuisia. Palautusrumban jälkeen toisessa erässä oli hajonneita suojalaatikoita. Kolmannella kerralla vasta kaikki oli ok. Laittoivat siis aloituspakettiin näitä palautettuja levyjä sen kummemmin laatua tarkistamatta.

Vierailija
20/35 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä pienessä verkkokaupassa ja asiakkaat ovat oikeasti tuohtuneita, kun käytetty vaate ei olekaan palautuskelpoinen. Kyllä sen kertakäytönkin huomaa.

Enpä ole itse jäänyt koskaan kiinni. Ku oon pitäny hyvää huolta puvusta. Yks kerta tilaskn laskulle 1000e mekon, ja palautin seuraavana päivänä. Postimyynti siis. Ei tarvinnu maksaa yhtää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä