Onko kukaan tehnyt niin että tilannut netistä esim mekon, käyttänyt sitä juhlissa ja sitten palauttanut sen??
Esim, mekkoahan voisi ihan hyvin käyttää yhden päivän jos hintalapun piilottaa esim boleron alle, sitten vaan palauttaa liikkeeseen :D
Kommentit (35)
Jokainen parikymppinen vegaanityttö Kalliosta tekee noin monta kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä ei ole sama kuin epärehellinen, moraaliton. Kyllä niitä huijareita ja pihejä löytyy rikkaistakin.
Moni on rikas juuri siksi, koska huijaa niin paljon köyhiä.
Ei kyse ole köyhien huijauksesta vaan yksinkertaisten. Niitä saakin nyhtää.
Ei tulisi mieleenkään. Epärehellistä ja moraalitonta. Mitä itse tykkäisit jos sut huijattaisiin tekemään ilmaiseksi töitä? Ehkä vain yksi päivä siellä sun täällä, ei varmaan haittaisi?
Eikös tuo ole puhdas petos joka on rikos suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Sain kutsun häihin ja rahaa nolla, tilasin mekon Zalandosta ja palautin sitten. En ole ylpeä, mutta tulipa tehtyä.
Kirpputorilta olisit varmaan saa it parilla eurolla ihan riittävän. Vai eikö kaapissa ollut muka mitään?
No jos kaapissa olisi jotain ollut niin kai mä nyt olisin sitä käyttänyt. En ole löytänyt kirpparilta mitään vuosikausiin.
Arvaanpa, että olet obeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota on tehty iät ajat. Käytiin ysärin puolivälissä Hobby Hallin myymälässä elo-syyskuun vaihteessa. Siellä oli asiakaspalautusosastolla myynnissä tolkuton määrä Fjällrävenin tmv metsästyssaappaita. Siippa luuli, että niin huonojako ne olivat, että niitä on pitänyt palauttaa paljon. Kuukauden päästä niitä ei ollutkaan jäljellä kuin muutama pari. Yksinkertaisesti moni vain sorsanmetsästyksen aloituspäivänä ns metsästäjä oli hommannut nuo kumpparit ja palauttaneet ne heti reissun jälkeen. Eli kyllä miehetkin tuon homman osaavat.
En tajua miksi mikään bisnes hyväksyy palautuksen selkeästi käytetystä tuotteesta.
No ei ne hyvksykään.. Ihan paskapuheutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota on tehty iät ajat. Käytiin ysärin puolivälissä Hobby Hallin myymälässä elo-syyskuun vaihteessa. Siellä oli asiakaspalautusosastolla myynnissä tolkuton määrä Fjällrävenin tmv metsästyssaappaita. Siippa luuli, että niin huonojako ne olivat, että niitä on pitänyt palauttaa paljon. Kuukauden päästä niitä ei ollutkaan jäljellä kuin muutama pari. Yksinkertaisesti moni vain sorsanmetsästyksen aloituspäivänä ns metsästäjä oli hommannut nuo kumpparit ja palauttaneet ne heti reissun jälkeen. Eli kyllä miehetkin tuon homman osaavat.
En tajua miksi mikään bisnes hyväksyy palautuksen selkeästi käytetystä tuotteesta.
No haista ***tu
Et tajunnut ideaa. Idea oli yhdet juhlat. Ei se yhden juhlan jälkeen näytä käytetyltä senkki toope!
Idea on tajuttu kyllä ja todettu todella typeräksi, senkin ällö toope.
Törkeää mielestäni. Yritysten pitäisi vaatia, että palautettavissa tuotteissa on hintalaput kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä ei ole sama kuin epärehellinen, moraaliton. Kyllä niitä huijareita ja pihejä löytyy rikkaistakin.
Tämä! Olen pienituloinen, mutta ei tulis mieleenkään toimia noin. Jos ei ole varaa uuteen mekkoon niin sitten käytetään sitä mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää mielestäni. Yritysten pitäisi vaatia, että palautettavissa tuotteissa on hintalaput kiinni.
Ja ettei niissä ole mitään hajuveden tai kainalohien hajua.
Kiertelin eilen kirpparia - miesten pukuja olisi löytynyt parilla eurolla, iltapuku 50 sentillä. Vaatteiden etsiminen voi viedä aikaa, mutta ei se mahdotonta ole. Kyllä ne juhlatkin tuntuu mukavammilta, kun ei tarvitse häpeillä omaa käytöstään.
En mä osaisi olla rennosti jossain vaatteessa, jonka aikoisin palauttaa. Mä aina sotkenkin kaikki vaatteet :D
Perinteistä katukuvaa, kunnes päästään kuninkaanlinnan eli linnavuoren rakennusten tasolle.
Linna on giganttinen, suorastaan suuri ja valtava. Ei itseasiassa lainkaan mahtipontinen vaan vanhan arvokas. Selkeästi remontin tarpeessa, mutta niinpä suurin osa länsimaisesta kulttuuriperinnöstä. Kadun varressa jälleen lisää jännittäviä valloittajapatsaita.
Moni on rikas juuri siksi, koska huijaa niin paljon köyhiä.