Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni juttu, mutta miehen käytös kun tulee vieraita

Vierailija
16.06.2022 |

Jos meille tulee lyhyellä varoitusajalla vaikka kavereita käymään, toki istutaan kahvipöytään. Laitan usein kahvin tippumaan, mies nostaa pöytään keksejä. Ja kupit. Ottaa kupit itselleen ja vieraille, kaataa niihin kahvia. Minulle ei ota kuppia. Hetken päästä hiippailen vähin äänin hakemaan kahvia itsellenikin. Siis niin pieni juttu, mutta tulee aina huono fiilis ja minua jotenkin hävettää. Tekisi mieli räjähtää, tätä on tapahtunut niin monta kertaa, mutta en tietenkään vieraiden edessä voi. Olen jälkeen päin kysynyt miksi teet noin, mies ei (muka?) ymmärrä mistä puhun, hän vain epähuomiossa ei hoksannut. Osaanhan itsekin ottaa kahvia. Mutta miksi näin käy aina?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvää kettuiluahan tämä miehen puolelta on, mitä lie yrittää sillä viestittää. Seuraavan kerran, kun tilanne on päällä ja miehesi noutamassa kuppeja, sano ihan leppoisalla äänellä, että " laita minullekin kuppi". Jos vieläkin unohtuu, pitää asia puhua selväksi ja vetää johtopäätökset.

Hirveän harva mies yrittää salaa mitään viestittää. Eiköhän tuo ole vain itsekeskeinen törppö, joka ei tajua.

Niitä miehiä on oikeasti paljon, jotka nimenomaan tykkäävät käyttää valtaansa juuri tällaisissa asioissa ja nauttivat siitä.

Vierailija
102/103 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia itkettää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan kuspäistelee