Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Onko sinulla isääsi hyvä suhde?

Vierailija
16.06.2022 |

Oletteko läheisiä ja olitteko kun asuit vielä kotona? Vai minkälainen suhde? Oletteko vieläkin läheisiä keskenänne

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin läheisiä kunnes isä sortui alkoholiin ollessani 9v ja rupesi rapajuopoksi. Kuoli kun olin 13.

Vierailija
2/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäinen ja viileähkö suhde ollut aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä on ihana!

Vierailija
4/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäinen ja viileähkö suhde ollut aina.

Aivan samoin

Vierailija
5/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes daddy.

Vierailija
6/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isin tyttö 100% isä on mun peruskallio ja aina ollut tukena kaikessa. Ollaan todella läheisiä.

Vierailija
7/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä on alkoholisti ja narsistinen.. En kovin paljon ole tekemisissä. Hyvä niin. Anteeksi olen antanut, mutta ei meidän väleistä varmaan koskaan kovin läheisiä saa. Kiitos isän pohjattoman itsekkyyden. Ei hän oikeasti tunne minua. Omat halut ja tarpeet menneet aina kaiken edelle.

Kova työ tässä ollut kasata itsestään suht normaali ja itsetunnon kanssa yhä teen töitä. Tukea ja kannustusta en ole isältä koskaan saanut. Itse olen itseäni oppinut elämän varrella pikku hiljaa tukemaan ja kannustamaan.

Vierailija
8/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän parantamisen varaa. Näemme vielä kaksi kertaa vuodessa. Ne tapaamiset kun saisi karsittua pois niin olisi täydellistä.

Vierailija
9/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sanoisi, että meillä olisi ollut minkäänlaista suhdetta. Isä oli etäinen, ei edes jutellut ja muistan, miten kotona oli paljon kivempaa, kun isä oli pois. Vielä keski-ikäisenä minulle oli kauhistus olla kahden isän kanssa. Meillä ei ollut mitään puhuttavaa ja olo on vaivaantunut. Koen olleeni isätön. Se suhde lapseen pitää luoda vastasyntyneestä alkaen, jos haluaa lapseensa lämpimät ja läheiset välit.

Vierailija
10/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisiä ollaan jollaan tavalla oltu aina. Kun olin lapsi, vietettiin tosi paljon aikaa yhdessä kyllä. On aina ollut tukena meille kaikille lapsille, kun on ollut tarvetta. Semmonen hiljainen peruskallio isämies se on. Eli työtään ja eläkkeelle jääminen ollut vaikeaa, koska työ oli/on iso osa identiteettiä.

Vierailija
11/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäisiä ollaan jollaan tavalla oltu aina. Kun olin lapsi, vietettiin tosi paljon aikaa yhdessä kyllä. On aina ollut tukena meille kaikille lapsille, kun on ollut tarvetta. Semmonen hiljainen peruskallio isämies se on. Eli työtään ja eläkkeelle jääminen ollut vaikeaa, koska työ oli/on iso osa identiteettiä.

Lisään vielä, että en ole mitenkään kärsinyt tästä tai kanna kaunaa. Kaikki ollaan sellasia kuin ollaan ja suurin osa ihmisistä ainakin yrittää parhaansa.

Vierailija
12/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on tunnekylmä narsisti, joten onneksi ei olla läheisiä.

Vierailija
13/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä suhde, jutellaan paljon ja lähes kaikesta. Vanhempani asuvat puolen kilometrin päässä meiltä, joten näemmekin aika usein. Isäni tulee todella hyvin toimeen myös mieheni kanssa ja lapsemme ovat hänelle ja äidilleni todella tärkeitä ja rakkaita. N48

Vierailija
14/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hyvin huomaa että vika on aina isän tekemisissä/tekemättä jättämisessä, jos välit ei ole hyvät. Itse ollaan täydellisiä tyttäriä.

Vierailija
15/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, hyvin huomaa että vika on aina isän tekemisissä/tekemättä jättämisessä, jos välit ei ole hyvät. Itse ollaan täydellisiä tyttäriä.

Tietenkin se johtuu isästä. Suhde luodaan lapsena ja tottakai se suhteen luominen on aikuisen vastuulla. Ihan kokonaan. Miten joku edes keksii etsiä syytä muualta?

Vierailija
16/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vanhemman vastuulla luoda hyvät välit lapseensa ja se pitää aloittaa heti, kun lapsi on syntynyt, sen jälkeen se on paljon vaikeampaa. Itse olen pelännyt isääni koko ikäni. Vanhempien luona käydessä isä hätäisesti juo kahvit saman pöydän ääressä ja lähtee sitten joko ulos puuhailemaan tai katsoo telkkaria eikä häntä saa silloin häiritä.

Vierailija
17/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se johtuu isästä. Suhde luodaan lapsena ja tottakai se suhteen luominen on aikuisen vastuulla. Ihan kokonaan. Miten joku edes keksii etsiä syytä muualta?

Vain isät voivat olla mulkkuja. Tyttäret ei?

Vierailija
18/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mulle kuollut. Olisi pitänyt katkaista välit jo 20 vuotta aiemmin, mutta en ollut tarpeeksi vahva perheväkivallan vuoksi. Mutta enää ei vaikuta mun elämääni niin kauan kuin henki hänessä pihisee.

Vierailija
19/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain isät voivat olla mulkkuja. Tyttäret ei?

Juuri näin. Vain isät voivat olla mulkkuja. Painu nyt sinne kaljakuppilaan ja anna meidän keskustella rauhassa.

Vierailija
20/105 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin n ajattelee.

Siksi ei jaksakaan tätä mikä sinäkin oikein luulet olevasi- maailmaa.

Toisen on oltava paskaa, kun itse ollaan. Muu ei sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi