Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 42 *~*

16.10.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]DreamOne[/b] Itse olen 29-vuotias, mies 26. Ensimmäinen, clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus kesällä 2006 todettiin tuulimunaksi. Raskautumisvaikeuksia ollut matkan varrella koko ajan ja raskaudet lisäksi päättyneet ikävästi.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Moment[/b] Olen 29 v. reilu 1 vuotiaan ihanan taaperon äippä, mieheni on 30 v. Olemme yrittäneet pikkukakkosta lähes siitä asti, kuin esikko syntyi. Aktiivisemmin viime huhti-toukokuulta. Toiveena on ollut lapset pienellä ikäerolla. Vihdoin loppukesästä sitten tärppäsi ja iloitsimme raskaudesta jo täysillä, -tietenkin kerrottiin heti sukulaisille ja kaikille. Niinpä sit kävi, että 7+5 rvk:lla tuli spontaani keskenmeno, kyseessä ilmeisesti oli tuulimuna. Nyt olen hissukseen toipunut keskenmenosta ja kovasti olemme orientoituneet uuteen yritykseen.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa ?, la 12.6.2007

[b]vm69[/b] plussa ?, la 13.6.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällä puolella vähään aikaan ollutkaan ja oli sekä surullisia, että iloisia uutisia..

Adette: Pahoittelut sinulle. Nämä on näitä juttuja joihin ei sanoja ole, mutta halaus sinulle ja voimia tulevaan.

Ja sitten Koala!! Ihanaa, kerrassaan ihanaa... Mä olen jotenkin niin herkkänä nykyään, että alkoi itkettämään. Onnea ja suojelusenkeleitä vartioimaan matkaa!! Niinkuin Jumppis sanoi, meillä on samanlaiset taustat ja varmaan pelko varjostaa pitkälle mukana, mutta, nyt on tällä kertaa onnistuttava. Mennään loppuun asti!!!

Osa on jo googlen puolella lukenutkin, mutta pikaisesti kerron vielä täälläkin, että eilen olin ultrassa, pääsin neuvolan kautta terveyskeskukseen ja huolenpito on huippuluokkaa. Oli vähän liian aikaista nähdä sykettä, jotain lepatusta siellä kai oli, mutta muuten kaikki näytti siltä, miltä näillä viikoilla pitääkin. Sain uuden ajan kahden viikon kuluttua. Uskallan jo olla aika luottavaisin mielin, että joku siellä kasvaa, mutta koskaanhan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan. Tämä tehoseuranta onkin varmaan sen vuoksi luvattu, ettei tarvitse niin kamalasti stressata. Aina tasaisin väliajoin pääsee ultraan ja näkee, että kaikki on kunnossa. Mutta kuten sanoin, ei se mitään takaa. Viimeksi olin rakenneultrassa viikolla 19+ ja kaikki oli hienosti. Seuraavalla viikolla sitten menikin lapsivesi...

Hyvää viikonloppua kaikille.

Vierailija
42/61 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, plussathan ne sieltä tulla ja pärähti. Onnittelut! Lähetän teidän pienoisille vauvanaluillenne suojelusenkeleitä matkaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Ilmankos täällä on näin hiljaista kun te siellä googlessa jutskailette. Meneehän se tietty vähän itsensä toistamiseksi jos useampaan paikkaan kirjoittelee.

Vm69, onnittelut ultrakuulumisista. Ihanaa että olet päässyt erityissuojeluun ja saat käydän tiuhaan tarkistamassa että kaikki on ok. Pelkoja varmasti on, mutta yritä kuitenkin kaikesta huolimatta nauttia raskaudestasi. Tämä sama koskee teitä kaikkia odottajia.

Tuo neuvo on helpommin sanottu kuin tehty, tiedän sen itsekin. Mutta ei kai oikein muu auta.

Kävin tänään lääkärissä ja kaikki on ok, kohtu on tyhjentynyt hyvin ja hcg on laskusuunnassa. Arvo oli edelleen 102, eli käyn vielä parin viikon päästä uusintakontrollissa.

Mutta mikä kummallisinta, meissä ei nyt sitten virallisesti ole mitään vikaa. Tukostaipumusta ei ole ja kromosomit ovat ok... tämä tarkoittanee nyt sitä, että kuusi alkuraskauden keskenmenoa voidaan sitten luokitella pas**ksi tsägäksi tai täysin normaaliksi.

Muuta tutkittavaa tukostaipumuksen ja kromosomien lisäksi ei kuulemma ole. Mun ylipainoa se lekuri yritti tarjota syyksi, mutta kun siinä ei ole tapahtunut merkittävää muutosta suuntaan taikka toiseen, niin ei sekään oikein natsaa.

Mä olen aika ymmälläni enkä oikein tiedä mitä seuraavaksi. Ristiriitaista, pitäisi olla tyytyväinen ettei mitään vikaa ole mutta kyllä se tekee tästä raskautumisyrityksestä entistä pelottavampaa kun ei teidä mitä tuleman pitää. Onnistuuko vai eikö onnistu.

No, ei kai voi muuta kuin pistää seuraava raskaus herran haltuun ja toivoa parasta. Mitä vähemmän pystyy olemaan pelkäämättä ja stressaamatta sen parempi.... saapi nyt sitten nähdä miten meidän käy.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille toivottaapi mietteliäs apuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sani-74: Todella toivotaan, et tämä plussa nyt kestää! Olet sen jo ansainnut. Koeta nyt hieman nauttia raskaudestakin, vaikka saattaa olla aika paniikki päällä. Uskomatonta ja hieman pelottavaakin etenkin tuo alkuraskaus saattaa olla. Tarrasukkia vaan runsain mitoin matkaan lisää!!

Koala-72: Hurjasti onnitteluja sulle Koala!! Täältä paljon suojelusenkeleitä toivon sulle ja pikkuiselle! Jospa tämä plussa nyt kestäisi...

katri72: Sä oot uskomaton, Katri! Toivon sullekin niin sitä plussaa kaiken tämän vuoden jännäilyjen ja pettymysten jälkeen! Josko se testi nyt vaan näyttäisi jotain? Onko sulla taas kp joku 60-80 menossa vai meinaatko nyt testata jo aiemmin?

Eipä mulla ihmeemmin muuta, kuin kaikille mukavaa viikonloppua!

Lizie & Pikkuinen 19+5

Vierailija
44/61 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuh: Hieno homma, että hcg on laskusuunnassa. Josko sitten seuraavan kontrollin jälkeen ei vaikka tarvis enää käydäkään...

Lizie: Ei nyt sentään niin pitkää kiertoa. Mulla tossa kp 41 muuttu kp 1:ksi jokin aika sitten ja nyt on kp 12. Tässä on vain sellanen juttu, että raskausoireet jatku heti menkkojen jälkeenkin, välillä ei paljoa tunne, mutta sitten on taas päiviä jolloin tuntuu oireita enemmänkin. Varuiksi ajattelin testailla, kun olis viiniä tiedossa nyt viikonloppuna, että voiko sitten ottaa vai ei. Mutta sais se pysyvä plussa kyllä jo tulla. Ens helmikuussa kun tulee 4 vuotta siitä, kun alettiin yritykset. Välillä on tietysti ollu pieniä pausseja eri syistä johtuen, mutta aikaa on kuitenkin kulunu ihan riittävästi. Olen siellä teidänkin puolella käyny välillä kuulumisia lukemassa, kun sen verran paljon " tuttuja" siellä kuitenkin on. Hienosti näyttää monien raskaudet vain etenevän..... terkkuja vain kaikille sinne! =)

ON: Huomenna sitten testin paikka.... vähän jänskättää, vaikka tietysti sieltä taas se nega kuitenkin tulee... =/ Uutta yritystä kuitenkin on tähän kiertoon, jos se nega sitten on. ;) Eli piinailemaan pääsee tälläkin kierrolla.

Viikonloppuja kaikille!

Vierailija
45/61 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Lizie ja apuh onnitteluista, suojelusenkeleistä ja tarrasukista niitä tarvitaan! :)

Katrille lähetän kovasti peukutuksia huomiselle! Voi kun plussa sieltä kaikesta huolimatta pärähtäs! Puuh puuh +++++++++++++++++-tuulia kovasti puhaltelen sun suuntaan! ;) bd bd bd bd bd

apuh: en oikein tiedä onnittelisinko siitä, että ei mitään vikaa löytynyt.. Varmasti vähän kaksjakonen olo! Toisaalta helpotus, mutta toisaalta jos olis sitten löytynyt jokin apukeinokin.. Täytyy sanoa, että sulla on ollu kyllä ihan älyn p..ka tuuri! Älytön lääkäri, jos syyks on koittanut tarjota ylipainoa, ei varmana voi pitää paikkansa. :/ Tsemppiä ja toivotaan, että seuraavassa raskaudessa olis parempi tsägä! bd

Vierailija
46/61 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä pikaisesti puhaltelemaan plussatuulia Katrille. Voi kunpa ne menkat olisivat olleet vale sellaiset ja huomenna pärähtäisi plussa myös sun tikkuun. Peukut ja varpaat on pystyssä täällä myrskyisessä pääkaupungissa.

Kiitos Sani tsempityksestä, sitä tosiaan tarvitaan jos/kun uuteen yritykseen lähdetään. Mies vähän hannaa ja mä olisin valmis yrittämään vaikka heti. Mutta ehkä sitä voisi vähän sitä painoa pudottaa ja odottaa ainakin ne kahdet menkat ennen uutta yritystä. Laskeskelin tuossa huvikseni että tytön ja edellisen km:n välillä oli kahdet menkat niitten yksien sijaan, eli sillähän saattaisi olla merkitystä. No, salatieteeksi luokittelisin kyllä jo tämän raskautumisen ja sen jatkumisen. Eli ehkä lopetan täysin miettimisen ja annan mennä vaan...

Ihanaa kun ulkona myrskyää ja sisällä on lämmin. Kynttilän valossa katsotaan leffaa ja juodaan kylmää skumppaa. Mukavaa!

Hyvät yöt toivottelen teille haahuliineille.

Vierailija
47/61 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi on tehty. Vähän jäi kyllä epäselväksi sen tulos.... Kontrolliviiva näkyi ihan normaalisti, mutta siinä toisessa sitten olin näkevinäni päissä pienet punertavat haamun täplät, jotka oli suorassa linjassa toisiinsa nähden, mutta siinä niiden välissä en nähny mitään väriä. Mitenköhän tuo nyt pitäisi sitten tulkita?? Mä en ainakaan osaa sanoa yhtään mitään...

Vierailija
48/61 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis härre gyyd.... Täällä onkin sit tapahtun tsiljoona juttua sillä välin kun mä olen ollu " modernisoimassa" meidän privaatti sivuja!!

Sani &Koala.... Siis mitä, mitä plussia vaan lisää paukkuu eikä loppua näy! Hirmuisesti onnea molemmille!!!!! Täällähän alkaa kato käymään ihan vauhdilla... ja uusia haahuja ei kyllä tarvita tilalle!

Apuh: Niin kuin joku tuossa jo mainitsikin, et hyvä et tietää ettei vikaa ole, mut niin.... Sitten on kyllä oikeesti ollu jo tosi paska flaksi pitkän aikaa teillä, (sanon mä).

Katri: Koitahan saada lirutettua sitä pitkään _pantattua_ pissaa siihen tikun suuntaan sit, oliko se huomenna? Enkä mäkään kyllä yhtään sen viisaampi oo tollasen tuloksen edessä?

Ommoo nappista: Just tulin töistä ja oon ihan pläääh... Seksimaratooni sai eilen ensimmäisen takaiskun kun mies oli pelaamassa lätkää ja oli ihan naatti kun tuli sieltä, ja sit kun mies ois jaksanu niin mä nukahdin sohvalle ja kävelin siitä suoraan zombien näköisenä sänkyyn nukkuun.

Mutta enpä oo saanu ovisplussaakaan.. Vieläkään!

Joten ei kai tässä peli vielä oo menetetty, vaik sekstauksessa tulikin nyt parin pv tauko. ( ja voin säästää sormianne valmiiks siltä " simpat voi elää jopa 5vrk.." , juu niin voi mut ei näemmä meillä elä, kun edes joka toinen päivä taktiikka ei oo purru...Ainakaa vielä)

jeps, eipä kummempia tähän hätään.

Jumppis: ookko sää ihan värien lumoissa vai... Ai mut hei eiks tänään ollu sulla se kaljan kittaus ehtoo? Have fun!

Pitäisköhän ihan itekkii juoda vaiks yks sidukka näin la ehtoon kunniaks...Hmmm...

Vierailija
49/61 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo enää testiä jemmassa, joten uusintatestin teko jää kyllä ens viikonloppuun.

Vierailija
50/61 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että ei mitään ehkäisyä oteta käyttöön, meillä raskaaksi tulo ei ole käynyt nopeasti. En sitten tiedä mitä mielessä liikkuisi jos plussa tulisi heti! Mutta luulen että vasta sitten kun keho ja mieli on molemmat palautunu niin sitten se raskautuminen (taas?) onnistuu. Siitä kuitenkin olen varma että sen oman nyytin edelleen haluaisin. Miten muuten on, jos ovulaatio tapahtuu jo tämän vuodon kälkeen niin koskahan sen aika sitten olisi? Mulla normaali kierto 28 vrk, jälkivuotoa ollu nyt 2 viikkoa. Nyt ei muuta kun nautiskelemaan lauantai-illasta!

Vierailija
51/61 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvas paikalle. Argh.... Poistuu sadattellen paikalta ja maanantain testiporukasta ;-(

Vierailija
52/61 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: En oo vielä värejä löytänyt:) Ei tullutkaan oluen otosta mitään, joten mennään katsomaan jotain leffaa canalilta..Sin city tai jotain..Onhan tässä vielä ensi viikko " lomaa" ...

Muille tiedoksi, että hätähousu-Jumppis testasi jo perjantaina negan ja aamulla mylisi mahassa. Nyt megaluokan turvotus keskikropassa, joten huomennahan vasta 27/n.26, joten vieraita huomenna odotellen..

Hyvää illan jatkoa,

Miia

Vierailija
53/61 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siinä käy, kun sotkee ympäri eri palstoja nimillä ja ilman...

Eli nyt vaan toivottelen terveisiä tutuille:)

Vierailija
54/61 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tota mä olen pelännytkin... että MÄ käyttäisin täällä " teidän tuttujen" nimiä. Onneksi mokasit JUMPPIS itte...

illan jatkoja!!!

Muista vielä, että negahan ei ole vasta kuin nega. Paa ovet ja ikkunat kiinni, niin se akka ei teille pääse!!

Vierailija
55/61 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM: Joko nää oot saanu sen nikkis toimimaan? *Kyttäilee hyväksyttävää hakemusta*

Jumppis: Käyppä kahtomassa ohjeet, laitoin ne siihen sun viestin perään.

Täällä onkin sit odotetut vieraat saapuneet niitä haluaville, olikohan Menier? ( Älkää lynkatko, jos meni väärin!)

Itsellä alkaa nyt odotus.... Siemeniä laitettu liikkeelle niin, et itse oon jo valmis johonkin vammaistaloon lonkkani kanssa.

Jep eli ovisplussa saatu ja limatkin havaittu.

Sitten meneekin tiukoille, kun on ne " eräät" juhlat tuossa 3pv ens kuuta ja menkkojen pitäis alkaa sinä viikonloppuna! Ja valmiiks vähän panikoin, et ei hemmetti jos mä nyt raskaudun niin joka ikinen vieras siellä juhlissa tajuaa, et meikä odottaa jos en juo. Siis mielelläni soisin itseni raskautuvan, mutta en mä välttämättä haluais heti sitä koko maailmalle kuuluttaa tällä menneisyydellä!

Ei oo elämä helppoo, ei.

Vierailija
56/61 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä sekoilen? Onkohan mulle tullu jumppis-oireyhtymä tässä palstalta palstalle laukkaamisessa?

Sori Menier, siis sullahan alkaa helpottaa nyt vuotojen suhteen, eikä toistepäin..

Mun tarttee lähtee uudestaan lukeen viestit, et oonko mä ihan oikeasti nyt sekaisin tai jotain.

Vierailija
57/61 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut " jäsenhakemustani" ... Kun mulle oli sit tullu sähköpostiin viesti, että mun pitää peruuttaa " joku" ... niin sit mä peruutin ja sit sanottiin, että enää ei voi käyttää sitä samaa sähköpositiosoitetta... Voi lätty, kun en mä osaa selittää. Kun en muista tarkkaan mitä siellä luki. Mut kuitenkin, kun mä yritin sinne siis sisään, mutten sitten keksinyt heti sitä nikkii ja jätin homman hetkeksi, niin sieltä tuli six meiliä, että olisi pitänyt toimia.

Varmaan ymmärsit..?!? Sä epäilit että oleksä oikeesti sekaisin, et sä ole, mutta mä olen. Ja tohon varmaan yhtyy kaikki muutkin kun tuon ekan kappaleeni lukivat.

Eli siis, mulla ei ole nyt sp-osoitettakaan jota voisi käyttää, työpaikan en viitsi käyttää. Mulla on ollut jotenkin veto poissa, en ole jaksanut tehdä mitään, mikä vaatisi pikkaisenkin ponnisteluja.

Onko siellä jo " kaikki muut" ??

Vierailija
58/61 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aikaisemmin listaemoltamme pyysin, niin minut poistetaan teidän listaltanne.

Jotenkin täällä taas tapahtuu paljon ja kirjottelen jo tuolla muualla, joten vuosi tätä haahuilua saa nyt riittää. Keskenmenosta on todellakin jo vuosi ja alan olemaan asian yli, vaikka uusi raskaus ei ole vielä alkanutkaan.

En ole myöskään kauhean aktiivisesti ehtinyt palstaa seurata ja siksi tuntuu välillä aika hassulta kirjoitella tänne kuulumisia. Pysyttelen siis tästä lähtien meidän suljetussa yhteisössä.

Kaikille hyvät jatkot ja tavataan sitten odotus-puolella!

Jumppis

Vierailija
59/61 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Etkös sä vois vaikka luoda hotmail-tiliä, niin pääsisit sitten tuonne meidän muiden joukkoon toisaalle? Toi hotmailhan on ilmanen. Tai sitten Saunalahden sivuilta netti.fi päätteinen mailiosoite. Jos jaksat ja haluat, niin voinhan tarvittaessa opastaa esim. tuolla googlen puolella miten saat uuden... Tää siis ihan hyvällä mielellä sanottu. =) Oon kuitenkin melko tottunu avustamaan ja neuvomaan ihmisiä tietokoneiden parissa....

Mutta nyt kaffeelle....

Vierailija
60/61 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti vaan VM: Ahaa siis, sulla onkin menny jotenkin hommat sekaisin tai jotain?

Ja juu siellä on jo melkein kaik muut. No ainakin kaikki plussaamattomat taitaa olla siellä! Mut voin pistää taas joku päivä sulle uuden kutsu viestin, niin josko siihen mennes ois homma handussa.

Tsemppaa, tsemppaa, meil o vähä ikävä sua =)