*~* HAAHUT viikko 42 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]DreamOne[/b] Itse olen 29-vuotias, mies 26. Ensimmäinen, clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus kesällä 2006 todettiin tuulimunaksi. Raskautumisvaikeuksia ollut matkan varrella koko ajan ja raskaudet lisäksi päättyneet ikävästi.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Moment[/b] Olen 29 v. reilu 1 vuotiaan ihanan taaperon äippä, mieheni on 30 v. Olemme yrittäneet pikkukakkosta lähes siitä asti, kuin esikko syntyi. Aktiivisemmin viime huhti-toukokuulta. Toiveena on ollut lapset pienellä ikäerolla. Vihdoin loppukesästä sitten tärppäsi ja iloitsimme raskaudesta jo täysillä, -tietenkin kerrottiin heti sukulaisille ja kaikille. Niinpä sit kävi, että 7+5 rvk:lla tuli spontaani keskenmeno, kyseessä ilmeisesti oli tuulimuna. Nyt olen hissukseen toipunut keskenmenosta ja kovasti olemme orientoituneet uuteen yritykseen.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa ?, la 12.6.2007
[b]vm69[/b] plussa ?, la 13.6.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (61)
Supermegaonnittelut Sanille plussasta!! Mieletöntä! Lähetän suojelusenkeleitä pienelle vauvanalullesi. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Titi-uu: olen pahoillani kokemistasi keskenmenoista. Voimia sinulle ja miehellesi! Itselläni oli neljä perättäistä km:a, sitten sain kauan kaivatun ihanan tyttären 08/05. Hänen jälkeensä on taas ollut kaksi keskenmenoa ja nyt ollaankin tutkimuksissa jos vaikka selviäisi keskenmenojen syy. Mutta, tarkoituksenani oli yrittää lohduttaa että perättäistenkin keskenmenojen jälkeen on hyvin suuret mahdollisuudet onnistua, älä menetä toivoasi.
Menier: luin tyhjän sylin viestisi keskenmeno-palstalta. Suuren suuri rutistus ja voimahali sinulle! Täytyy yrittää vaan keskittyä elämän onnellisiin asioihin ja jaksaa uskoa tulevaan.
Vauvaksi: voimia myös sinulle. Pienet asiat tuovat kaikki kipeät muistot mieleen vaikka periaatteessa olisi jo päässyt pahimman surun yli. Uskon vakaasti että me kaikki päästään vielä plussajunaan, ennemmin tai myöhemmin!
Helgalle toivotan hauskaa seksimaratonia miehen kanssa. Toivottavasti viikonloppuna ei tule paljon lätkää tai saat pistää kaikki viettelystaktiikat likoon.
DreamOne: paljon onneeeeeaa vaaan, paljoooon onneeeeeeaa vaaan, PAALLJOOOON Onnnneeeeaaa DreeeamOneeeee, paljon onneeeaaa vaaaaaan! Kuvittele tuo laulettuna hieman aamukäheällä epävireisellä äänellä... =) Suuren suuri synttärionnitteluhali ja vielä suuremmat onnittelut luomusti alkaneista menkoista!! Hienoa että kroppa toimii taas ja pääset sitten kunnolla uudestaan haaveilemaan.
Jumppikselle ja Koalalle ja kaikille muille jännääjille lähetän kovasti plussasäteitä!! +++++++++++
Nyt täytyy lähteä viihdyttämään tyttöä. Aurinkoista päivää kaikille haahuliineille.
eli taas tänään todettu alkuraskauden keskenmeno..kohtu oli tyhjä ja hcg oli vaivaiset 13.. ottaa aivoon niin paljon..sain onneksi tuolta hoitavalta lääkäriltä lähetteen polille tutkimukdiin keskenmenoista ja ku yritetty jo yli vuosi... mä poistun hetkeksi täältä.. ei jaksa nyt yhtään miettiä mitään ja clomit ja terot jätetty pois, et niitä en saa enään ottaa.. ehkä parin kk päästä viisaampia.
jatkoja kaikille ja palailen joku päivä tänne.
adette
Iltaa kaikki " kadonneet" haahut! Nostetaanpas vähän meidän " asemia" sivustolla...
Titi-uulle ensiksi pahoittelut ja tervetuloa tänne toipumaan ja jakamaan tuntoja. Ja jännäämään uutta plussaa, kunhan sen aika on. *lohtuhalaus*
DreamOne: Onnittelut synttäreiden ja tädin johdosta! ;)
Helgalla riehakas viikonloppu tiedossa! Intoa vällyjen väliin! Onkos teitä aktiivinen poppoo muuten siellä googlessa kirjoittelemassa?
Kaikille tasapuolisesti vilkutuksia. Täällä piina jatkuu (kp 28/28-46). (Vale)raskausoireet lisääntyy, ja pinna testauksen suhteen lyhenee...
Koala
Oon tosi pahoillani! Voimia ja *jaksuhaleja*!
Titi_uu84: Pahoittelut myös sulle! :( Voimia myös sinne ja *jaksuhaleja*! Tervetuloa tänne haahuilemaan!
DreamOne: Syntymäpäiväonnittelut! Ja onnea myös menkoista.. :)
Teille joita en vielä ole kiittänyt onnitteluista, niin lämmin kiitos! :)
Mitä silmäni näkevätkään. Ihanaa, vihdoinkin olet saanut ansaitsemasi ja kauan kaipaamasi plussan. Tuskin maltan odottaa, että saamme Sinutkin tuonne toiselle puolelle. Toivottavasti uskallat pian sinne siirtyä. Lämpimät onnittelut halauksien kera.
Olen itsekkin vähän hepulilla päällä vielä kun tänään oli se kauan pelätty rakenneultra. Kaikki kuitenkin sielä oli niin kun pitääkin ja vauvan vkot täsmäs 18+5 ja vauveli tosin painoi jo huimat 290g. Taitaa kasvaa isoksi vonkaleeksi. No se on hyvä, että on mennyt ravinto perille asti " tällä kertaa" .
Jään odottelemaan Sinua tuolle toiselle puolelle. Ja muut vedetään ehdttomaasti nyt sinne perässä. ;-)
Surullista lukea, että tänne niitä km:n kokeneita vaan ropisee tasaiseen tahtiin. Pahoittelut kaikille km:n juuri kokeneilla ja voimia toivottelen.
titi75 ja kirmeli 18+5
Eihän tässä nyt näin pitänyt käydä. Ihme juttu, oliko sulla vuotoja? En muista sun valittaneen muuta kuin masukivuista. Hyvä juttu että pääsette nyt tutkimuksiin. Toivottavasti löydätte avun sieltä. Voimia sinulle!!!
Meillä on kyllä huippu porukka myös tuolla enska-puolella, siellä ovat osanneet ottaa tämänkin asian hienovaraisesti ja myötäeläen vastaan, vaikka ei siellä taida olla ainakaan minun tietääkseni tällä hetkellä ketään keskenmenon kokenutta. Täällä haahuilijoissa ainakin saa ihan oikeaa vertaistukea, kun kaikilla on yhteisiä kokemuksia, valitettavasti. Ei tätä edes pahimmalle vihamiehelleen toivoisi tapahtuvaksi... Mutta kun luin noita teidän esittelytekstejä, niin oma kokemus tuntui joidenkin toisten kokemusten rinnalla " vähäpätöisemmältä" , kun joillakin jo pitkälle edennyt raskaus on mennyt kesken ja kesken mennyt lapsihan on näin ollen ollut jo vauvan näköinen! Varmasti aivan kamala kokemus! Jos alkuraskauden keskenmenosta pitää jotain hyvää etsiä, niin se on se, että se kasvava ihmisen alku on vasta alkio, eikä ole vielä silmin nähtävissä. Keskenmeno on aina järkyttävä tapahtuma, tapahtuipa se missä vaiheessa raskautta tahansa, mutta toivon todellakin, ettei minun tarvitse koskaan kokea keskenmenoa myöhemmässä vaiheessa raskautta. Jotenkin tällainen heti alussa kesken mennyt raskaus on helpompi hyväksyä, vaikka tietysti sitä ei haluaisi hyväksyä lainkaan. Mutta jokin tarkoitushan kaikelle varmasti on. Ehkä kehittyvä lapsi on ollut vammainen tai sen ei ole ollut muuten määrä syntyä tähän maailmaan. Kaiken tarkoitusta ei ihminen voi koskaan tietää varmaksi. Eteenpäin vain on pakko mennä ja säilyttää se toivon kipinä, että kyllä se oma lapsi joskus on todellinen. Mutta nyt, hyvää yötä kaikille!
Sani: Isot isot onnittelut!! Kaipaamasi plussa pärähti viimein!! Ihana lukea tällaisia uutisia! Paljon tarrasukkia ja suojelusenkeleitä pienokaiselle matkaan! Ja tervetuloa exiin niin pian kuin haluat. Pidetään sut sillä puolen tällä kertaa.
Katri: Ei voi olla, sähän olet aina piinailemassa... Kyllä taas jännittää sun puolesta. Toivotaan että pääset testailemaan viikonloppuna. Ja että plussaat++++++++++++++
Adette: Valtavasti voimia sulle ja pahoitteluni, että kävi näin.
Uusille haahuille: Tervetuloa! Tämä on loistava palsta purkaa tuntojaan ihan kaikkeen liittyen. Pahoittelut, että olette joutuneet keskenmenon kokemaan tänne tullaksenne. Voimia kovasti noustaksenne keskenmenon jälkeisestä suosta.
ON: Tiistaisessa rakenneultrassa oli pikkuisella kaikki hienosti!! :) Siellä se pikkuinen vilkutteli ja heristi ihanasti etusormeaan. Halusi pikkuinen osallistua keskusteluun selvästi. Kaikki sisäelimet näyttivät hyviltä, samoin selkä ja pää. Jalat näyttivät kovin lihaksikkailta ja sitä naureskelin, että miten voi jo noin pienellä olla noin isot muskelit. Kaikki sormet ja varpaatkin näkyivät. Ja pikkunenä. Voi että vauva ja sen kasvaminen tuolla omassa masussa ovat kyllä ihme! Iloisin ja onnellisin mielin ollaan siis oltu:) :) Mukaani sain monta kuvaa, niistä on ollut mukava katsella pienokaista näin jälkeenkin päin. Ultran jälkeen ollaan vaan oltu entistä iloisempia ja onnellisempia. Ihana kuulla, että normaalin kasvun lisäki vauva näytti myös varsin terveeltä. Kutittelua tuntuu joka päivä, joskus pieniä töytäisyjäkin. Tuntuu ihanalta!! Ehkä huomenna kerron asiasta töissä vihdoin. Alkaa tää jotenkin vaan tuntua niin todelliselta nyt...
Iloinen ja onnellinen Lizie & Pikkuinen 19+3
Titi ja Lizie: kiitos lämpimistä onnitteluista! On tää ihanaa ja uskomatonta, että vihdoin plussa tuli! :) Toivottavasti tämä nyt sitten kestäis! Onnittelut teille kummallekin hienoista ultrakuulumisista! Ihanaa, että teillä kaikki on mennyt hyvin! :) Tuun jossain vaiheessa kyllä teidän seuraks sinne (jos tosiaan kaikki menee hyvin), katsotaan koska uskallan..
Titi-uu: hienoa, että osaat olla noin järkevä, vaikka varmasti km surettaa! Ihteä kans lohdutti kun ajattelin, että luultavasti pieni oli niin sairas, ettei olisi täälä selvinnyt.. Voimia edelleen!
Paljon onnea plussasta ja toivottavasti tästä raskaudesta sen nyytin saatte! Vauvaliimaa kilokaupalla ja suojelusenkeleitä!!!
maria80 rv 26+6
Kyselijöille tiedoksi, että sormelle sattui vaan työtapaturma. Ei jääny sohvan ja miehen väliin.... ;)
Jokunen oli toivotellu hyviä seksimaratooneja, kiitos niistä, harjoitukset aloitettiin eilen ja jatketaan huomenna.
Tarttis taas aamulla muistaa pissata lirauttaa testikuppiin, et pääsee tikuttelemaan ovistakin sit. ( oviksen pitäis olla joskus pe-la akselilla, jos vanhat merkit pitää paikkaansa.)
Koala: No onhan meitii siellä 9 ihmistä turisemassa ja viikkopinot tahtoo venyä n.100 viestin mittaisiks, kun tulee sitten sitä hlö kohtaista elämääkin siellä jauhettua.. Ihan omilla nimillä ja silleen.
Laittelen tuossa joskus ehkä ens viikon jälkeen uutta kutsua tätä kautta kiinnostuneille niin voipi sitten liittyä, jos haluaa.
( Aattelin, et on kohteliasta saada eka tää plussaajien läjä muille markkinoille ja sit tarttee vielä kysyä muutamaa juttua " eroavilta" , mm. mitä heidän tiedoille tehdään jne.)
Mut jeps tosiaan näin alkuvaroituksena uusille, meillä haahuillahan on oma google-lista olemassa, jossa esiinnytään omilla nimillä. Muutamia sääntöjä, sekä velvoitteita myöskin löytyy ryhmään haluaville/liittyneille.
Mutta poikkeuksetta kaikki haahut pääsevät messiin. =)
Mutta siitä sitten lisää vaikkapa ens viikolla!
Joo Omassa navassa ei muuta, kun huomenna testaamaan ovista ja seksiä niin vimmatusti huomisesta lähtien! =)
Helgalle tsempitykset viikonloppuun! Peukut ja varpaatkin on pystyssä, että nyt muniksen ja simppojen treffit onnistuis.. ;) bd bd bd
...odottaa maanantain kimppatestausta, vaan mammaksin erittäin herkkä testi suorastaan huusi päästä käytetyksi...
Sani ja muutkin, kiitos erittäin hyvästä kiskonnasta mukaan, sillä aamulla plussa ilmestyi täälläkin tikkuun, ei edes haamu, vaan ihan oikea kunnon viiva...
Olen aivan epäuskoisessa mielentilassa, suunnattoman iloinen ja samalla hirmuisen huolestunut. Voi kunpa kaikki menisi vihdoin hyvin... Vielä ei uskalla ihan täysillä iloita, mennään nyt toistaiseksi päivä kerrallaan.
Punkkukuuria voin siis ainakin toistaiseksi lämpimästi suositella!
Koala
Saat anteeksi, että lipsuit maanantain testauksesta! Paljon onnea!!!Aivan ihanaa, kun haahuihin tulee plussia toinen toisensa perään!!!
Ja vm69:hän myös plussasi ja teillähän oli muistaakseni aika samanlaiset " km-taustat" (kauheeta näin sanoa, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan), joten mukavaa, että saatte ex-haahuihin toisistanne tukea!!
Aivan mahtavaa!
Nyt olen täysin vakuuttunut siitä, että me muutkin tullaan kohta perässä!
Jumppis
Onnea onnea onnea!! Olipa huippu homma! Vauvaliimaa ja suojelusenkeleitä! :) Mikäs kiertopäivä tai paremminkin RASKAUSVIIKKO sulla olikaan menossa? :)
Hyvä, ettei Jumppis ollut vihainen mun lipsumisesta ;)
Kp on nyt 29/28-46. Ovisplussa tikuilla testattuna kp 13-14, joten ehkä siis laskujen mukaan nyt rv 4+0 tai 4+1. Ei näillä viikkomäärillä vielä hirmuisesti voi tuulettaa, mutta hyvä alku kuitenkin ;)
Koala
Koala: Aivan ihana uutinen! Mahtavaa! Tosi paljon onnea, nyt vain tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan extra määrät, jotta tällä kertaa onnistuu! =)
ON: Joitakin oireita olisi edelleen. Ylihuomenna testiä kehtiin, jos nyt näyttäis missä mennään. Toivottavasti Koalan tavoin tulis se vahva plussa. ;)
Aivan mieletöntä, paras syntymäpäivälahja! Kuukautiset alkoivat viime yönä, ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen ilman avustuksia. Tosin kolme päivää myöhässä, mutta kuitenkin. Perjantaina pääsen aloittamaan clomit, mieletöntä. Ette usko mikä tunne! Tämä neljän kuukauden rumba keskenmenoineen, kaavintoineen, jälkivuotoineen ja -kipuineen, ultrineen (3 kpl) ja lääkärissä ravaamisineen on ohitse. Ja pääsen keskittymään taas tähän suureen haaveeseen :)
Koala72: Kyllä tämä kirjoittelu auttaa, todella. Ja täällä saa olla juuri niin murheinen ja kärttyinen kuin huvittaa, eikä kukaan katso kieroon tai sano että noh noh. Ja mikä parasta, mies säästyy edes joskus noilta itkunpuuskilta, kun on joku muukin olkapää johon pahaa oloa purkaa. Siis TE täällä :) Kyllä tämä haaveilu vie niin suuren osan elämää, että joskus olisi järkevääkin keskittyä välillä muihin asioihin. Onneksi mulla on töissä nyt aika sutinaa ja työpäivät kuluu siivillä. Ihana työkaverini ehdotti eilen, että pitäisin vähän lomaa mikäli ajatukset on liikaa muualla, mutta kieltäydyin ja sanoin, että työ on minulle kuitenkin tällähetkellä ainoa paikka joka pitää ajatukset kasassa.
Helga76: Miehet ON pöljiä :) Onneksi meillä ei tuo lätkä noin paljoa kiinnosta, sarjataulukoita vain vähän seurataan. Mutta on ne miehet niin ihania kuitenkin, meillä hän on se realisti ja minä silmänräpäyksessä massiivisten ongelmien kehittäjä. Toisaalta on hyvä, että toinen on enemmän jalat maassa ja pitää välillä vähän ruodussa.
Mihin muuten sen sormesi litistit? Ei kaa vaan jäänyt sohvan ja miehen väliin :D
Titi-uu: Tervetuloa joukkoomme! Pahoittelut ikävistä kokemuksistasi :( Nämä kokemukset on kyllä pahimmasta päästä mitä ihminen vaan voi kokea, nämä ovat niin henkisiä. Fyysisen kivun vielä kestää, mutta henkisissä onkin sitten kestettävää. Itselläni ei toisen raskauden aikaan edes käynyt mielessä että tämäkin voisi päättyä kesken. Ja romahdus oli suuri kun se tapahtui. Sitä vaan jotenkin mietti, ettei se nyt kahta kertaa voi kohdalle osua. Mutta niin se vain kävi.
Katri72: Odotamme kaikki jännityksellä! :)
Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille!