Mies jonka kanssa juttelin netissä petyi kun näimme livenä "ei pahalla mutta odotin vähän toisenlaista, mekko, korkkarit, korvikset, tiiäthä...
Profiilikuvani on otettu kaverin häissä joten siinä olin laittautunut. Normaalisti käytän ihan paitoja ja housuja, kevyt meikki, ei koruja tai korkokenkiä. Kuvittelikohan tyyppi tosiaan että kuljen 24/7 jossain juhlavaatteissa? Tapasimme puistossa, emme missään hienossa ravintolassa tms. Ja mitä tuohon kannattaa vastata?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin miehenä satsaan pukeutumiseen treffeillä ja odotan aivan samaa naisilta.
Pukeutumiseen satsaaminen treffeillä on eri juttu, kuin juhlapukeutuminen. Menisit siis puku päällä treffeille johonkin puistoon?
Onko mekko ja meikit sun mielestä juhlapukeutumist? aika monta naista päivittäin menossa juhliin tuolla metrossa..
No, ap:n kuvassa oli juhlapuku. Ainakin itsellä on erilaiset mekot juhlakäyttöön.
Jos se ei ole mikään tyllätty prinsessamekko, niin aikalailla samoiltahan nuo juhlamekot ja arkiset asut töissä näyttävät. Erikseen sitten discobilehilut
"Siinä on juhlava pitkä mekko jossa hopeisia kuvioita, hiukset kiharalla, isot korvarenkaat ja korkeakorkoiset kengät + näyttävä meikki."
Tuskin tulee metrossa vastaan normaalisti päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Laita profiilikuvaan itsesi näköinen kuva, niin kaikki voittaa.
No kyllä se AP varmaan oli itsensä näköinen yhtälailla siellä puistossa kuin juhlissa. Ihmisillä nyt yleensä on tapana pukeutua erilailla eri paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin miehenä satsaan pukeutumiseen treffeillä ja odotan aivan samaa naisilta.
Pukeutumiseen satsaaminen treffeillä on eri juttu, kuin juhlapukeutuminen. Menisit siis puku päällä treffeille johonkin puistoon?
Onko mekko ja meikit sun mielestä juhlapukeutumist? aika monta naista päivittäin menossa juhliin tuolla metrossa..
No, ap:n kuvassa oli juhlapuku. Ainakin itsellä on erilaiset mekot juhlakäyttöön.
Jos se ei ole mikään tyllätty prinsessamekko, niin aikalailla samoiltahan nuo juhlamekot ja arkiset asut töissä näyttävät. Erikseen sitten discobilehilut
"Siinä on juhlava pitkä mekko jossa hopeisia kuvioita, hiukset kiharalla, isot korvarenkaat ja korkeakorkoiset kengät + näyttävä meikki."
Tuskin tulee metrossa vastaan normaalisti päivittäin.
No kylläpä vaan tulee. Mulla on töissäkin usein korkeakorkoiset kengät ja meikkiä. Ei hopeakuvioista mekkoa, mutta mekko usein.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa Tinderin käyttäjät ovatko miehet siellä kuvissa puku ja solmio päällä vai ihan vaan rennoissa vaatteissa.
Yhtälailla joku nainen voisi pettyä kun treffeille ei tulekaan pukumies vaan nuhjuiset farkut ja t-paita mies. Naiset olisi kyllä fiksumpia eikä sanoisi asiaa ääneen.
No mun yhdellä matchillä oli puku päällä kuvassa, mutta vain yhdessä kuvassa. En odottanut että tulee puku päällä treffeille, eikä tullutkaan.
En olisi edes matchannut miestä, jos hänellä olisi ollut pelkästään se kuva, jossa on puku päällä. Mulle on tärkeää tietää, millainen ihmisen arkipukeutuminen on.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa Tinderin käyttäjät ovatko miehet siellä kuvissa puku ja solmio päällä vai ihan vaan rennoissa vaatteissa.
Yhtälailla joku nainen voisi pettyä kun treffeille ei tulekaan pukumies vaan nuhjuiset farkut ja t-paita mies. Naiset olisi kyllä fiksumpia eikä sanoisi asiaa ääneen.
No enpä tiedä "fiksumpia".. Nyt ainakin kumpikin tietää miksi uusia treffejä ei tule. Onko ghostaaminen ja tekoselitysten keksiminen jotenkin parempi vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tämä mussutus on näistä pukeutumisen suhteen realistisista profiilikuvista.. kyllähän kaikki ymmärtää, ettei ihmisellä aina ole samat vaatteet päällään ja eri tilanteissa on erilainen vaatetus. Jos laittaa vaikka profiilikuvan metsäretkeltä ja sitten menee treffeille terassille ja on kesämekko ja korkkarit/avokkaat, niin onko silloinkin huijannut? "Ai mä luulin, et sä oisit tullut niissä vaelluskengissä." Tai ihan mikä tahansa muu esimerkki.
Ehkä kannattaa laittaa useampi kuva vähän eri tyyppisistä tilanteista. Kaverilleni (nainen) kävi niin, että mies oli urheiluvaatteissa (eri lajeja) profiilikuvissaan, ja treffeille tullessaan olikin tyyliltään tällainen lippa-vinossa-liian-nuorekas-pukeutuminen aikuiselle miehelle. Eipä tullut jatkoa sillekään :) Yhdessäkään kuvassa ei näkynyt, että miehen tyyli on tuo.
No jos tuo pukeutuminen oli syy dumpata toinen, niin olipa todella idioottimainen syy. Mistä tietää, vaikka mies olisi yrittänyt tehdä vaikutuksen ja pukeutuu normaalisti niin sporttivaatteisiin. Ajatteli vaan nyt kokeilla jotain spesiaalimpaa... ehkä vähän kömpelö yritys, mutta ihan inhimillistä.
Kyllä kertoo todella hyvin nykysinkkujen ajatusmaailmasta. Jääkää yksin.
Petos se on pienikin petos. Noup jatkoon!
Vai että petos... anna mun kaikki kestää 😄 No hyviä sinkkupäiviä ystävällesi. Ja niitähän riittää. Ei se kauaa suhteissaan tule pysymään.
kuka nyt pettäjän, huijarin ja teeskentelijän kanssa kauaa haluaisikaan olla yhdessä pitämässä kulisseja pystyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos joku mies on profiilikuvassaan ilman paitaa, hän ilmestyy myös treffeille ilman paitaa? 🤔
Ei. Mutta voit olettaa hänen olevan edes tunnistettavissa samaksi ihmiseksi.
No laittakoon rillit päähän, kyllä normityyppi tunnistaa, ellei ole joku tyhmä.
Tästä tuli mieleen ettei taida olla kovin harvinaista, että silmälasipäisellä ei ole profiilissaan yhtään kuvaa, jossa olisi silmälasit päässä. Mun mielestä se on jo aika selkeää huijaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tämä mussutus on näistä pukeutumisen suhteen realistisista profiilikuvista.. kyllähän kaikki ymmärtää, ettei ihmisellä aina ole samat vaatteet päällään ja eri tilanteissa on erilainen vaatetus. Jos laittaa vaikka profiilikuvan metsäretkeltä ja sitten menee treffeille terassille ja on kesämekko ja korkkarit/avokkaat, niin onko silloinkin huijannut? "Ai mä luulin, et sä oisit tullut niissä vaelluskengissä." Tai ihan mikä tahansa muu esimerkki.
Ehkä kannattaa laittaa useampi kuva vähän eri tyyppisistä tilanteista. Kaverilleni (nainen) kävi niin, että mies oli urheiluvaatteissa (eri lajeja) profiilikuvissaan, ja treffeille tullessaan olikin tyyliltään tällainen lippa-vinossa-liian-nuorekas-pukeutuminen aikuiselle miehelle. Eipä tullut jatkoa sillekään :) Yhdessäkään kuvassa ei näkynyt, että miehen tyyli on tuo.
No jos tuo pukeutuminen oli syy dumpata toinen, niin olipa todella idioottimainen syy. Mistä tietää, vaikka mies olisi yrittänyt tehdä vaikutuksen ja pukeutuu normaalisti niin sporttivaatteisiin. Ajatteli vaan nyt kokeilla jotain spesiaalimpaa... ehkä vähän kömpelö yritys, mutta ihan inhimillistä.
Vai että petos... anna mun kaikki kestää 😄 No hyviä sinkkupäiviä ystävällesi. Ja niitähän riittää. Ei se kauaa suhteissaan tule pysymään.
kuka nyt pettäjän, huijarin ja teeskentelijän kanssa kauaa haluaisikaan olla yhdessä pitämässä kulisseja pystyssä
On hirveä huijaus, kamalaakin kamalampi petos! Hirveää touhua, ajatella! Kamalaa! Paha paha mies!
Ja mies oli itse hyvännäköinen ja huoliteltu? :D
Moni mies, jolla on ylipainoa, päihdeongelmia, taloudellisia haasteita, huonot sosiaaliset taidot, risat vaatteet, hampaat 1 risti 2 ja hygieniassa toivomisen varaa, haluavat missitasoisen naisen. Haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan se sama paska mies huijaa muuallakin! Varmaan työhaastatteluun menee siistimmissä vaatteissa ku yleensä! Hirvee sika! Ei sais tuollaiset kulkee vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies oli itse hyvännäköinen ja huoliteltu? :D
Moni mies, jolla on ylipainoa, päihdeongelmia, taloudellisia haasteita, huonot sosiaaliset taidot, risat vaatteet, hampaat 1 risti 2 ja hygieniassa toivomisen varaa, haluavat missitasoisen naisen. Haha.
Tämä! Eikö sekään riitä, flirttailevat ja pitävät monta muuta naista verkoissaan. Luusereita ja reppanoita, ei ikinä ole kasvanut aikuiseksi. Pettäjäainesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te edes käytte treffeillä kun vihaatte niin paljon miehiä?
Melkoinen yleistys taas, aivan kuin naiset vihaisivat kaikkia miehiä. Pieni osa miehistä ansaitsee tulla vihatuksi, suurin osa miehistä on täysin neutraaleja tai sitten siellä positiivisen puolella. Peilin eteen siitä mars miettimään kumpaan kategoriaan itse mahdat kuulua.
En kuulu kumpaankaan. Olen onnellisesti aviossa oleva heteronainen. Enkä missään sanonut kaikkien naisten vihaavan miehiä. Oman kokemukseni mukaan kaikkien vihamielisimmin toiseen sukupuoleen suhtatuu juuri eronneet ja ikisinkut. Tämä palstakin on täynnä miesvihaa. Sitähän sinunkin kommenttisi ilmentää, kun oletat minut heti mieheksi.
Hoitakaa ensin itsenne kuntoon, ennen kun alatte etsimään kumppania.
On totta, että miehen ulosanti tuossa tapauksessa oli tökeröä, eikä tuollaisia kannata mennä toiselle sanomaan, mutta varmaan jokainen ymmärtää myös pettymyksen, jos deitin kuva ja todellisuus ei vastaa toisiaan. Enkä usko et kyse on mistään korviksien puuttumisesta tai että olisi pitänyt juhlamekko päällä tulla puistoon.
Niin mitäs se setä sanoikaan? Luetun ymmärtäminen taas 4-!
Tiiäthä.
Ukkelikin oli varmaan omasta mielestään laittautunut, käynyt suihkussa ja laittanut oikein puhtaat vaatteet päälleen ihan sinua ja treffejänne varten.
Ap, mites äijän kanssa menee, jatkossa?
Vastaukseni olisi railakas nauru. Sitten pyytäisin miestä tarjoamaan makkaraperunat, söisin ne, kiittäisin ja lähtisin kotiin.
Oliko miehellä mekko, korkkarit ja korvikset?
Siinä tapauksessa ymmärrän hänen muuten koomisen kysymyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos joku mies on profiilikuvassaan ilman paitaa, hän ilmestyy myös treffeille ilman paitaa? 🤔
Tästä tuli mieleen ettei taida olla kovin harvinaista, että silmälasipäisellä ei ole profiilissaan yhtään kuvaa, jossa olisi silmälasit päässä. Mun mielestä se on jo aika selkeää huijaamista.
"Rillipäät älköön vaivautuko"
Alkoiko joku teinien kesäloma vai miten täällä on tällasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rillipäät älköön vaivautuko"
Ehkä joku voi ajatella niinkin, eikä olisi edes mennyt treffeille silmälasipäisen kanssa. Ja vaikka ei ajattelisi, kyllähän lasit aina vaikuttaa ulkonäköön. Häpeävätkö ihmiset lasejaan vai miksei niitä voi laittaa kuviin?
Kyllä mäkin pettyisin, jos kuvittelisin meneväni treffeille itsestään huolen pitävän ihmisen kanssa ja hän tulisi sinne verkkareissa.
Ei tietenkään juhlamekossa tarvii mennä puistotreffeille, mutta kyllä mä nyt olisin laittanut korvikset ja meikkiä. Jumppavaatteissa ja meikittömänä vain lenkille ja perusvaatteissa ja päivämeikissä shoppailemaan.