Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jonka kanssa juttelin netissä petyi kun näimme livenä "ei pahalla mutta odotin vähän toisenlaista, mekko, korkkarit, korvikset, tiiäthä...

Vierailija
15.06.2022 |

Profiilikuvani on otettu kaverin häissä joten siinä olin laittautunut. Normaalisti käytän ihan paitoja ja housuja, kevyt meikki, ei koruja tai korkokenkiä. Kuvittelikohan tyyppi tosiaan että kuljen 24/7 jossain juhlavaatteissa? Tapasimme puistossa, emme missään hienossa ravintolassa tms. Ja mitä tuohon kannattaa vastata?

Kommentit (383)

Vierailija
181/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon, naisen pitää näyttää ja maistua hyvältä.

Myös sieltä alakerrasta.

Ahaa, no kerrot varmaan sitten kriteerisi alakerran näöstä ja mausta jo ennen treffejä? Jotta vastapuoli tietää pysyä kaukana.. 

Vierailija
182/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äijällä se sama kalahattu päässä ja sama ahven roikkui naama edessä kuin profiilikuvassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut vapauttaa inceltä impeydestään.

Vierailija
184/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta heräsi kysymys että oliko miehellä itsellään juhlatamineet päällä kun valitti ettei ap:lla ollut?

Vierailija
185/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oliko sillä itsellään ykköset päällä? Jos ei niin on aika idioottimaista odottaa että toisella on.

Ilmeisesti tämä tyyppi haluaa tosi "naisellisen" naisen ja jos niin, niin on ihan selvää että ette sovi yhteen. Itse pukeudun juuri niin kuin haluan, yleensä melko mukaviin vaatteisiin. Jos mies ilmoittaisi että pitää ryhtyä kävelemään korkkareilla niin ei tulisi tapahtumaan. Ja vaikka olisi minkälainen mies, niin saisi jäädä.

Älä siis muuta itseäsi toisen ihmisen vuoksi. Pienet kompromissit on sallittuja ja toivottaviakin, mutta ei toisen pukeutumisen määräily.

Onkohan tyyppi vähän yksinkertainen?

Minulla on miespuolinen kaveri (ja itse siis olen myös mies), joka ei osaa pukeutua yhtään. Lähteen vaikka oopperaan työvaatteissa. Mutta naisilta odottaa korkkareita, hameita, mekkoja ja laittautumista. Ei saa naista, mutta pitää pinnallisina niitä naisia jotka hieman toivoisivat siisteyttä ja sivistyneisyyttä.

Vierailija
186/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on odottanut naista, joka käyttää mekkoja ja korkokenkiä. Kyllä miehetkin nyt erottavat juhlapukeutumisen ja arkipukeutumisen välillä. Itse esimerkiksi käytän myös arkena mekkoa ja korkokenkiä, joten en näe miehen kommenttia yhtään huonona. Onhan se vähän epäreilua, että odottaa naisen pukeutuvan mekkoon tai hameeseen ja korkokenkiin jos profiilikuva antaa sellaisen vaikutelman. Kuka muutenkaan laittaa profiilikuvaksi jotain juhlakuvaa? Ihmettelen sitä enemmän.

Vierailija
187/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon, naisen pitää näyttää ja maistua hyvältä.

Myös sieltä alakerrasta.

Ahaa, no kerrot varmaan sitten kriteerisi alakerran näöstä ja mausta jo ennen treffejä? Jotta vastapuoli tietää pysyä kaukana.. 

Veikkaan että pyytää makutestiä jo ennen treffejä...itte lienee kumpumahainen ryhdiltään lösähtänyt lenkkarityyppi, mutta naiselle riittää vaatimuksia!

Vierailija
188/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vika on miesten päässä jos heidän mielestään vain tällätty ja pyntätty nainen on kaunis. He ihailevat somessa naisia joita on laitettu viimeisen päälle ja kuvat käsitelty. Nämä mallit ja muut eivät itsekään näytä samalta luonnollisena. Yhdessäkin sinkkuryhmässä kun nainen postaa blurratun kuvan niin ihan hillitön kuoro miehiä kuolaa kommenteissa. Pitäisikö siis tinderissä olla ilman meikkiä ettei huijaisi? Samalla jäisi armottomasti kilpailussa niille jotka pynttäytyy.

Itse ajattelen että sekä meikattu että luonnollinen nainen on kaunis. Itse olen paljon meikittä mutta tykkään myös meikeistä ja se on vain vaihtelua.

En ymmärrä tätä ajattelua että naisen pitäisi näyttää koko ajan huippumallilta kun huippumallitkaan eivät aina näytä samalle kuin kuvissa. Minut puolestaan on kerran jätetty siksi koska en krapulassa näyttänyt yhtä hehkeälle kuin ilman krapulaa. 

Vierailija
189/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on odottanut naista, joka käyttää mekkoja ja korkokenkiä. Kyllä miehetkin nyt erottavat juhlapukeutumisen ja arkipukeutumisen välillä. Itse esimerkiksi käytän myös arkena mekkoa ja korkokenkiä, joten en näe miehen kommenttia yhtään huonona. Onhan se vähän epäreilua, että odottaa naisen pukeutuvan mekkoon tai hameeseen ja korkokenkiin jos profiilikuva antaa sellaisen vaikutelman. Kuka muutenkaan laittaa profiilikuvaksi jotain juhlakuvaa? Ihmettelen sitä enemmän.

Kuinka tyhmä täytyy miehen olla jos odottaa naisen ilmaantuvan PUISTOON juhlatamineissa.

Vierailija
190/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on salikuva, mutta en näe juurikaan ihmisiä arkena tai etenkään treffeillä salivaatteissa. Jos on tosiaan vain yksi profiilikuva, niin useimmiten käyttäjä on valinnut siihen edustavimman otoksen itsestään. Kuka tahansa tajuaa tämän. Jos mekot ja korkkarit olisi minulle jokin edellytys, ymmärtäisin kyllä kysyä niiden käytöstä.

Vierailija
191/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menisi treffeille jossain arkisessa perusasussa. Joka tapauksessa pointti on, ettette sopineet toisillenne, sillä mies haluaa ennemmin laittautuvan naisen. Kuvien pitää tietysti vastata todellisuutta!

Vierailija
192/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin menetit mitään, täysin idiootilta kuulostava ukko.

Vierailija
193/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en menisi treffeille jossain arkisessa perusasussa. Joka tapauksessa pointti on, ettette sopineet toisillenne, sillä mies haluaa ennemmin laittautuvan naisen. Kuvien pitää tietysti vastata todellisuutta!

No kuka hitto pukeutuu juhlatamineisiin jonnekin puistoon häh? Ukko kuulostaa täysin urpolta.

Vierailija
194/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa vaan mieleen, että korkokenkiä ei kannata käyttää arkena, niin hirveän näköisiä varpaita ja vaivasenluita näkee näillä jotka jatkuvasti käyttävät korkokenkiä.

Vierailija
195/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te miestä haukutte?! AP:han tässä on valehteleva tyylitajuton mäntti.

Vierailija
196/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa vaan mieleen, että korkokenkiä ei kannata käyttää arkena, niin hirveän näköisiä varpaita ja vaivasenluita näkee näillä jotka jatkuvasti käyttävät korkokenkiä.

Mies, joka odottaa tuota naiselta kokeilee itse kuukauden mitä tuo tarkoittaa: 2h laittautumista joka päivä ja minkälaista on olla hepenet päällä ja korkokengissä koko päivän.

Vierailija
197/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vika on miesten päässä jos heidän mielestään vain tällätty ja pyntätty nainen on kaunis. He ihailevat somessa naisia joita on laitettu viimeisen päälle ja kuvat käsitelty. Nämä mallit ja muut eivät itsekään näytä samalta luonnollisena. Yhdessäkin sinkkuryhmässä kun nainen postaa blurratun kuvan niin ihan hillitön kuoro miehiä kuolaa kommenteissa. Pitäisikö siis tinderissä olla ilman meikkiä ettei huijaisi? Samalla jäisi armottomasti kilpailussa niille jotka pynttäytyy.

Itse ajattelen että sekä meikattu että luonnollinen nainen on kaunis. Itse olen paljon meikittä mutta tykkään myös meikeistä ja se on vain vaihtelua.

En ymmärrä tätä ajattelua että naisen pitäisi näyttää koko ajan huippumallilta kun huippumallitkaan eivät aina näytä samalle kuin kuvissa. Minut puolestaan on kerran jätetty siksi koska en krapulassa näyttänyt yhtä hehkeälle kuin ilman krapulaa. 

Mä oon suhteessa, mutta voisin testiksi laittaa rehellisesti kuvan naamastani Tinderiin. Ei varmasti tulisi yhtäkään matchia. Aknea, tummat silmänaluset, pari arpea, pari syvää uurretta, viiksenhaituvat :D

Vierailija
198/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti mies ei tarkoittanut sanomaansa kovin vakavasti otettavaksi. Mitä olen kuunnellut naisten juttuja, niin suurimman osan ajasta kyseessä on ihan vaan väärinkäsitykset. Käyttikö hän sanaa pettynyt? Luultavasti hän odotti että paikalle saapuu samannäköinen nainen kun siinä kuvassa jonka perusteella hän on mielikuvansa luonut. Kun et sitten näyttänytkään samalta niin hän koitti rikkoa jäätä vitsillä asiasta. Ensimmäisestä asiasta joka hänellä tuli mieleen. Meni varmaan jännityksen piikkiin ja nyt harmittelee kun käänty treffit heti pusikkoon.

Ei ja ei. Kenenkään tehtävänä ei ole toimia elämäntapavalmentajana. Ellei deitti kykene arvostamaan sun tarjoamaa aikaa POISTU!

Toinen juttu. Älkää jääkö vatvomaan treffejä. Jos nämä treffit meni penkin alle swaipatkaa uusi.

Vierailija
199/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ettii mielistelevää kikattelijaa. Next!

Vierailija
200/383 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän siis kuvitteli, että ap:lla on aina päällään samantyyppinen asu eli juhlamekko, korkkarit jne. Koska kaikki ihmisethän pukeutuvat aina samalla tavalla jatkuvasti. Ei varsinaisesti mikään järjen jättiläinen. 😀

Suomalaiset alipukeutuvat jopa häihin. Eli luultavasti vain näytti naisellisemmalta kuin arkivaatteissaan eikä mitkään tosi juhlavetimet.