Hienovaraiset punaiset liput suhteessa
Aloitan sillä, että miehellä ei ole kotonaan mitään jääkaapissa (korkeintaan eineksiä) tai ei ole yhtään suolaa kummempia mausteita. Kertoo siitä, että on laiska kodinhoidossa. Ei sovita yhteen.
Kommentit (114)
Käyttää mariskoolia avainten säilytykseen
Kirjat epäjärjestyksessä kirjahyllyssä, osa väärinpäin
Tää ei oo ihan pieni, mutta menee useimmilta ohi: Jos lyhyen tuttavuuden myötä jo uusi ihminen kertoo kaikki lapsuuden kurjat kokemukset ja elämän epäonnen hetket, niin, että on itse voimaton uhri, joka on kokemustensa vuoksi niin herkkä ja hauras, että muiden on kohdeltava häntä hellävaroen. Kun on tullut hylätyksi niin usein niin häntä ei enää saa kukaan koskaan hylätä tai kun on ollut niin raskasta niin muut ei saa enää pahoittaa mieltä kun on itkukin niin herkässä. Monella herää tuossa kohtaa suojeluvietti, joka on toki ihan ok, mutta kokemuksesta voin kertoa, että tuo tilanne antaa vähitellen toiselle osapuolelle täyden vallan suhteen etenemisessä. Aina voi vedota myötätuntoon ja syyllisyyteen ja aina saa tahtonsa läpi. Se on ikävää, että monella on rankkoja kokemuksia menneisyydessä, mutta siitä ei kuitenkaan voi odottaa uuden kumppanin kantavan vastuuta, vaan jokaisen aikuisen on se toipumisen työ tehtävä ihan itse omassa päässään. Ihan liian helposti oppii käyttämään tuota korttia, että kun isäkin kuoli ja olin koulukiusattu niin kyllä sinun nyt pitää muuttaa yhteen kun mun on vaikeaa olla yksin jne jne
Jatkossa tulen suhtautumaan erittäin varauksellisesti ihmiseen joka kertoo koko murheellisen elämänkertomuksensa ensimmäisten keskustelujen aikana kun ei vielä edes tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Ei viikkaa vaatteita vaan tunkee ne kaappiin miten sattuu
Toinen on täysi pyykkiteline, jossa kaikki pyykit ovat kuivia.
Ei syö kananmunia koska ne on "kanan kuukautiset"
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaa Mariskoolin pienellä, vaikka Mariskooli on erisnimi.
roinajonna kirjoitti:
Tää ei oo ihan pieni, mutta menee useimmilta ohi: Jos lyhyen tuttavuuden myötä jo uusi ihminen kertoo kaikki lapsuuden kurjat kokemukset ja elämän epäonnen hetket, niin, että on itse voimaton uhri, joka on kokemustensa vuoksi niin herkkä ja hauras, että muiden on kohdeltava häntä hellävaroen. Kun on tullut hylätyksi niin usein niin häntä ei enää saa kukaan koskaan hylätä tai kun on ollut niin raskasta niin muut ei saa enää pahoittaa mieltä kun on itkukin niin herkässä. Monella herää tuossa kohtaa suojeluvietti, joka on toki ihan ok, mutta kokemuksesta voin kertoa, että tuo tilanne antaa vähitellen toiselle osapuolelle täyden vallan suhteen etenemisessä. Aina voi vedota myötätuntoon ja syyllisyyteen ja aina saa tahtonsa läpi. Se on ikävää, että monella on rankkoja kokemuksia menneisyydessä, mutta siitä ei kuitenkaan voi odottaa uuden kumppanin kantavan vastuuta, vaan jokaisen aikuisen on se toipumisen työ tehtävä ihan itse omassa päässään. Ihan liian helposti oppii käyttämään tuota korttia, että kun isäkin kuoli ja olin koulukiusattu niin kyllä sinun nyt pitää muuttaa yhteen kun mun on vaikeaa olla yksin jne jne
Jatkossa tulen suhtautumaan erittäin varauksellisesti ihmiseen joka kertoo koko murheellisen elämänkertomuksensa ensimmäisten keskustelujen aikana kun ei vielä edes tunneta.
minusta ajatus, että elämän kolhima joka haluaa ehkä avautua sinulle onkin kurja hyväksikäyttäjä , kuulostaa hiukan kylmähköltä.
Nainen, joka passiivis-aggressiivisesti käyttäytyy huonosti asiakaspalvelijoita kohtaan. Nainen, joka käyttäytyy muita naisia kohtaan etäisesti. Nainen, joka jättää koneen auki, ja näkyy Vauva.fi. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei erillisiä astioita kierrätettäville, vaan muovit, kartongit ym. on epämääräisissä pusseissa roskiskaapissa
Tämä! Ja se miten voi olla niin vaikeaa kierrättää nykyaikana? Osoittaa kyllä töydellistä laiskuutta ja völinpitämötöntä luonnetta, jos ei lajittele muovia, kartonkia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaa Mariskoolin pienellä, vaikka Mariskooli on erisnimi.
Itse asiassa moni, joka puhuu "mariskoolista" tarkoittaa juuri sitä yleisnimenä kaikkiin samanmallisiin kippoihin, vaikka ne eivät ole Mariskooleja.
Mies joka kövelee keskellä pyörötietä väistämättä ketään, ilkeä ja itsekäs.
Nainen ollut ennen pitkään suhteessa varattuun mieheen eikä nähnyt siinä mitään ongelmaa. Muiden ongelmat kuulemma muiden ongelmia.
Äijä jolla tarve flirttailla vaikka oma nainen vieressä. Osoittaa kyllä ällön puolensa ja halveksuntaa naistaan kohtaan.
Mieee kirjoitti:
Mies sopii omia menemisiään puhumatta tai sopimatta niitä laisinkaan oman ns kumppaninsa kanssa. Jos sanoo ai silleen sovit sitten, ois kiva kun mun kanssa puhuisit ensin, mä en ehkä niin tykkää että nyt juuri tuollaista tekisit tai sinne menisit, niin on vaan takaisin tyyliin "minä olen tämän sopinut ja tämä menee näin!"
Nainen, joka vaatii, että kaikki tekemiset ja suunnitelmat pitää hyväksyttää hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää eläimistä. Iso varoitusmerkki.
Minkä takia? Itse en vihaa eläimiä, mutta ei ne minua myöskään kiinnosta yhtään. Jos kysyisit lähipiiriltäni millainen olen, olisi vastauksena: empaattinen, hyvä kuuntelija ja aina valmis auttamaan muita.
En tykkää lemmikkien ja kotieläinten pidosta, koska mielestäni eläimet eivät ole ihmisten hyödykkeitä, enkä oleta eläimen olevan haltioissaan huomiostani tai pääsystä lautaselleni.
Rakkauttani eläimiin osoitan olemalla vegaani.
Jatkuva urheilun, laji kuin laji, töllääminen töllöstä ja nukkuminen. Siinä ei parisuhteelle juuri äijän mielenkiinto riitä. No sen verran herää, että makkaraa, kaljaa ja pildee pyytää akkaa antamaan!
Red flag ja paha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää eläimistä. Iso varoitusmerkki.
Minä tunnen parikin ihan täysipäistä koulutettua kaveria jotka ihan oikeasti pelkäävät koiria ja kissoja. Eivät siis vihaa vaan oikeasti pelkäävät.
Ne ovat lemmikkejä vihaavasta perheestä eikä niillä ole mitään kokemusta siitä mitä koiran tai kissan kanssa pitäisi tehdä menevät suunnilleen paniikkiin jos syliin nostaa tyytyväisenä kehräävän kissan.
Aivan kuin olisin antanut kranaatin josta sokka on poistettu mikä tietty vastaa jossain määrin kissaa
Ne eläimetkö? Jos tarkoitat miehiä, pronominin pitäisi olla he, heillä. Nyt tuo kirjoituksesi on ihan sekopäistä.
Voi, ei nämä nykyihmiset osaa kirjoittaa, ei osaa yhdyssanoja, ei päivämääriä. Some on imaissut heiltä aivot ja korvien välissä vain humisee.
Mieee kirjoitti:
Mies sopii omia menemisiään puhumatta tai sopimatta niitä laisinkaan oman ns kumppaninsa kanssa. Jos sanoo ai silleen sovit sitten, ois kiva kun mun kanssa puhuisit ensin, mä en ehkä niin tykkää että nyt juuri tuollaista tekisit tai sinne menisit, niin on vaan takaisin tyyliin "minä olen tämän sopinut ja tämä menee näin!"
Omat menemiset? Tarkoitatko nyt esim. työhön liittyvää matkustamista? Vai kampaajalla/parturissa/hammaslääkärissä käyntiä, joista puhutaan ja sovitaan etukäteen kumppanin kanssa? En ole ymmärtänyt, että minun pitäisi ennen ajanvarausta sopia kumppanin kanssa, että käyn hierojalla tai lääkärillä tai varmistaa häneltä etukäteen, että voin tämän viikon torstaina käydä töiden jälkeen kirjastossa tai kuntosalilla - itselleni nämä ovat asioita, joista vain kerron kumppanille.
Ei herää ensimmäiseen herätykseen vaan torkuttaa