Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienovaraiset punaiset liput suhteessa

Vierailija
13.06.2022 |

Aloitan sillä, että miehellä ei ole kotonaan mitään jääkaapissa (korkeintaan eineksiä) tai ei ole yhtään suolaa kummempia mausteita. Kertoo siitä, että on laiska kodinhoidossa. Ei sovita yhteen.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese hampaitaan päivittäin.

Vierailija
22/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei anna rinnakkaiskorttia tileilleen.

Missä maassa nyt ollaan? Ei Suomessa ole tuollaisia, kortin ehdoissa on kielto antaa ulkopuolisille.

Mutta mistä inggeli sen tietäisi.

Mutta asiaan: mies kirjoittaa vauvalla.

Mitä ihmettä, mulla on ollut kortti miehen tilille "aina" ja ihan rinnakkaisluottokorttikin eli miten niin ei onnistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ei voi luopua kun matchit hivelee itsetuntoa.

Vierailija
24/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaamatonta kirjekuoripostia on pino jossain nurkassa tai roskiin työnnettynä.

Vierailija
25/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sopii omia menemisiään puhumatta tai sopimatta niitä laisinkaan oman ns kumppaninsa kanssa. Jos sanoo ai silleen sovit sitten, ois kiva kun mun kanssa puhuisit ensin, mä en ehkä niin tykkää että nyt juuri tuollaista tekisit tai sinne menisit,  niin on vaan takaisin tyyliin "minä olen tämän sopinut ja tämä menee näin!"

Vierailija
26/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä käy pesemässä hänen ikkunansa.

Mun ex ei onneksi tehnyt näin, vaan ei pessyt niitä ollenkaan. Oikein naureskeli, ettei ole koko neljään vuoteen, minkä oli asunnossaan asunut, pessyt ikkunoita.

Vierailija
27/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erillisiä astioita kierrätettäville, vaan muovit, kartongit ym. on epämääräisissä pusseissa roskiskaapissa

Vierailija
28/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää eläimistä. Iso varoitusmerkki.

Minä tunnen parikin ihan täysipäistä koulutettua kaveria jotka ihan oikeasti pelkäävät koiria ja kissoja. Eivät siis vihaa vaan oikeasti pelkäävät.

Ne ovat lemmikkejä vihaavasta perheestä eikä niillä ole mitään kokemusta siitä mitä koiran tai kissan kanssa pitäisi tehdä menevät suunnilleen paniikkiin jos syliin nostaa tyytyväisenä kehräävän kissan.

Aivan kuin olisin antanut kranaatin josta sokka on poistettu mikä tietty vastaa jossain määrin kissaa

Ne eläimetkö? Jos tarkoitat miehiä, pronominin pitäisi olla he, heillä. Nyt tuo kirjoituksesi on ihan sekopäistä.

Vierailija
29/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepertelee ja silittelee kyllä eläimiä, mutta ei minulle...

Sheivaa se rämemajavasi niin voivat vaikka innostua silittelemään.

Sheivaa, pese hampaasi ja käytä deodoranttia, niin pääset edes puhumaan naisille.

Vierailija
30/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kulkee kadulla ja näkee roskan, ei poimi sitä ja laita roskiin

Mielestäni tämä ei ole punainen lippu, mutta se roskan heittäminen sinne kadulle kyllä on.

Joo, roskan heittäminen kadulle tai luontoon -> ei jatkoon.

Vierailija
31/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailee instabeibejä.

Vierailija
32/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia? Itse en vihaa eläimiä, mutta ei ne minua myöskään kiinnosta yhtään. Jos kysyisit lähipiiriltäni millainen olen, olisi vastauksena: empaattinen, hyvä kuuntelija ja aina valmis auttamaan muita.

Vierailija
33/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omista kynsiviilaa

Vierailija
34/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kierrätä.

Vierailija
35/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieee kirjoitti:

Mies sopii omia menemisiään puhumatta tai sopimatta niitä laisinkaan oman ns kumppaninsa kanssa. Jos sanoo ai silleen sovit sitten, ois kiva kun mun kanssa puhuisit ensin, mä en ehkä niin tykkää että nyt juuri tuollaista tekisit tai sinne menisit,  niin on vaan takaisin tyyliin "minä olen tämän sopinut ja tämä menee näin!"

Miehen pitää kysyä lupa menoilleen sinulta? Sellainen päsmäröinti jos mikä on punainen lippu.

Vierailija
36/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese käsiään. ULOS.

Vierailija
37/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekasveissa kuolleita lehtiä tai kuihtuneita kukkia, ei ole poistanut ajoissa

Vierailija
38/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelee asiakaspalvelijoita alentuvasti, aiheuttaa heille tahallaan lisätyötä (esim sotkee tai jättää tarjottimen pöytään paikassa jossa on niille keräyspiste). Jos on suoranaisen tyly/ilkeä/kyykyttävä niin se sitten onkin jo deal breaker eikä mikään punainen lippu.

Siihen ketäyspisteeseen laitetaan itse astiat, jos siihen on laitettu erillinen pyyntö. Vielä sitten ihmettelette, miksi ei saa palvelua ja ei ole työpaikkoja jne.

Vierailija
39/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytähopeat kiillottamatta

Vierailija
40/114 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia? Itse en vihaa eläimiä, mutta ei ne minua myöskään kiinnosta yhtään. Jos kysyisit lähipiiriltäni millainen olen, olisi vastauksena: empaattinen, hyvä kuuntelija ja aina valmis auttamaan muita.

Miksi eläimet kiinnosta? Oikeasti mun on todella vaikea ymmärtää kuinka joku ei voi pitää puskevasta ja kehräävästä kissasta tai iloisena häntää heiluttavasta koirasta, joka innoissaan haluaa tutustua sinuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi