Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivinen kadehtiminen, kerro mitä kadehdit

Vierailija
13.06.2022 |

Kerro rehellisesti mitä kadehdit. Muiden kommentteja ei saa arvostella eikä vastaväittää, pidetään ketju asiallisena ja kunnioittavana. Katsotaan onnistutaanko.

Kommentit (264)

Vierailija
161/264 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kateellinen sille joka peri mun duunipaikan.

Eiku sori, väärä tunne,

mä säälin häntä.

Joutu ihan hirveen pomon kynsiin.

Vierailija
162/264 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä semmonen positiivinen kadehtiminen on? Kadehtiminen on negatiivista, mutta sen voi kääntää ihailuksi ja ymmärtää, että voi itsekin tavoitella ihailemaansa, jos se kerran tuntuu tärkeältä. Kadehtiminen on todella tuhoavaa ja tuntuu inhottavalta ihmisestä, jota kadehditaan. Voi yrittää kasvaa niin, että ei mene henkisestikään toisen ihmisen iholle ja elämään eli kadehtimaan, vaan pysyy omalla tontillaan. Ei pidä niinkään verrata itseään toisiin, vaan verrata itseään itseensä eli omaan edistymiseensä ja omiin tavoiteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/264 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, jotka:

- ovat pitkiä

- ovat ns. laihoja läskejä, eli laihoja mutta joilla ei ole lihasta (tykkään urheilla, mutta en voi sietää lihaksikasta kroppaani. Haluaisin olla sirompi.)

- joilla on mahdollisuus matkustaa säännöllisesti

- joilla on asunto veden äärellä

- joilla on akneton iho

- joilla on luonnostaan tummat kulmakarvat ja ripset

- jotka ovat kauniita

- jotka ovat rikkaita

- jotka ovat saaneet haluamansa kumppanin, joka ei ole pettänyt

On niitä toki muitakin, mutta nämä nyt alkuun...

Vierailija
164/264 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ainostaan rikkaita.

Talo tarttis rempata ihan kokonaan. Puuttuu myös paljon tarpeellista puutarhanhoitoon ja jotain huonekaluja ja lamppuja olis uusittava. Vaatteita ja muuta mulla on kyllä tarpeeksi..

Yksinhuoltajana noihin teineihin uppoaa kaikki liikenevä raha, mutta ne on mulle ne tärkeimmät. Omat jutut jää sitten odottamaan lottovoittoa (jota ei tuu kun ei lottoa).

Hyvin kai mulla on asiat, kun on työ, ruokaa pöydässä ja ihanat lapset. Kadehdintakin on enemmänkin haaveilua siitä, että itselle jostakin tupsahtaisi sitä rahaa vähän reippaammin. Olis kiva laittaa koti kuntoon ja antaa noille kahdelle upea kesäloma.

Mut näillä mennään. :)

Hyvää kesää kaikille!

Vierailija
165/264 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin balettitanssijoita ja kuvataiteilijoita sekä ihmisiä, joilla on hienostuneet sosiaaliset taidot ja tyylikäs käyttäytyminen.

Vierailija
166/264 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, jotka on sporttisia, pirteitä ja pystyy pitämään sen eläntavan vanhaksi asti. Ihailen jotain 70-80v teräsvaareja ja -mummuja, jotka kuntoilee ja harrastaa vielä sen ikäisenä.

Ja samoin hyväkuntoinen 40v voi olla paremman näköinen kuin plösö 20v tai treenaavalla 60v:llä parempi vartalo kuin 40v...

Joskus olen nähnyt esim lomalla kuin elämäniloa, terveyttä ja hyvinvointia uhkuvia eläkeikäisiä. Silloin iskee positiivinen kateus.

Vierailija
167/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä semmonen positiivinen kadehtiminen on? Kadehtiminen on negatiivista, mutta sen voi kääntää ihailuksi ja ymmärtää, että voi itsekin tavoitella ihailemaansa, jos se kerran tuntuu tärkeältä. Kadehtiminen on todella tuhoavaa ja tuntuu inhottavalta ihmisestä, jota kadehditaan. Voi yrittää kasvaa niin, että ei mene henkisestikään toisen ihmisen iholle ja elämään eli kadehtimaan, vaan pysyy omalla tontillaan. Ei pidä niinkään verrata itseään toisiin, vaan verrata itseään itseensä eli omaan edistymiseensä ja omiin tavoiteisiin.

Eihän se toinen yleensä edes tiedä, että häntä kadehditaan?

Minusta kateus on aika luonnollinen tunne, koska yleensä kukaan ei voi saada kaikkea, mitä tarvitsee tai haluaa.

Vierailija
168/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, jotka opettelevat uusia taitoja. Ja ihmisiä, jotka harrastavat liikuntaa, ja käyvät vaelluksilla. Ihmisiä, jotka osaavat tehdä järkeviä ratkaisuja elämänsä suhteen, ja ovat niihin tyytyväisiä.

t. ääliöeliö

Vierailija
169/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että on perhe jonka kanssa tehdä yhteisiä juttuja, viettää kahdenkeskistä aikaa puolison kanssa kun lapset ovat menneet nukkumaan ja ihastella niiden tekemisiä yhdessä puolison kanssa. Tai suunnitella yhteistä tulevaisuutta.

Sitä että on oma rakas vierellä.

Vierailija
170/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kateellinen...

Siitä että sisaruksilla on läheiset välit.

Että puhuu sujuvaa englantia.

Terveydestä.

Hoikkuudesta.

Hyvästä ihosta.

Paksuista ja pitkistä hiuksista.

Osallistuvasta kumppanissa.

Siististä ja kauniisti sisustetussa kodista missä maltillinen määrä tavaraa.

Siitä että on tosi hyvä jossain, esim laulamisessa, soittamisesta, voimistelussa tms.

Ruoanlaittotaidosta ja motivaatiosta.

Vakituisesta työpaikasta.

Mökistä.

Isoista suvuista missä paljon lapsia ja meininkiä. Tällainen olisi ihanaa esim jouluisin. Meillä pieni hiljainen suku.

Kauniista jaloista. Mielestäni mulla on rumat jalat.

Ruskettumisesta.

Apua tätä listaa voisi jatkaa ikuisesti! Toisaalta mulla on paljon asioita mitä muut ovat maininneet, että ei tässä toivoton tilanne ole 😅

Vierailija
171/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin miehiä joiden vaimot ovat timmissä kunnossa. Naisilla on taipumus läsähtää kun pääse naimisiin. Vanha muistisääntö on että nainen ei saa painaa yli 60 kiloa jos on normaalipituinen.

Vierailija
172/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, jotka ovat olleet eturivissä jaettaessa kunnianhimoa, itsetuntoa, ja röyhkeyttä ja takarivissä jaettaessa omatuntoa.

Vierailija
173/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin ihmisiä, jotka nukkuvat hyvää ja sikeää, palauttavaa unta ja heräävät aamulla pirteänä. Kadehdin ihmisiä joilla on onnellinen parisuhde ja hyvää ja tyydyttävää säännöllistä seksiä. Kadehdin heitä, ketkä sattuvat olemaan niin onnekkaassa elämäntilanteessa, jossa ei masennus varjoista jokaista hetkeä.

Huh, tämä olisi voinut olla sanasta sanaan minun kirjoittamani viesti.

Voimia meille molemmille!

Vierailija
174/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Energisiä, aikaansaavia, idearikkaita ja hyväntahtoisia/-tuulisia tyyppejä. Itse oon aina ollut vähän vetämätön.

Vierailija
175/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin niitä, jotka eivät turhaan murehdi siitä, mitä muut heistä ajattelevat.

Vierailija
176/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin miehiä joiden vaimot ovat timmissä kunnossa. Naisilla on taipumus läsähtää kun pääse naimisiin. Vanha muistisääntö on että nainen ei saa painaa yli 60 kiloa jos on normaalipituinen.

Kadehdin naisia, joiden miehet ovat timmissä kunnossa. Miehillä on taipumus läsähtää, kun täyttävät 30 vuotta. Miehen hauiksen ympärysmitta pitää olla suurempi kuin reiden ympärys.

;D

Vierailija
177/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään tai ketään,multa puuttuu tämä ominaisuus kokonaan

Vierailija
178/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taas facesta miten yksi vanha ystävä odottaa esikoistaan, kuvassa niin onnellisen näköisiä kumpikin tulevista vanhemmista.

Miksi minä en voinut löytää hyvää miestä, joka olisi tahtonut kanssani lapsia 😔 omaa miestäni kiinnostaa lähinnä pleikkaohjain.

Kadehdin myös naisia, jotka rohkeasti uskaltavat hankkia lapsia jos sellaisia tahtovat. Itse olen niin nössö, että hirvittää jo ajatuksena raskaudet ja synnytykset.

Vierailija
179/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätterini ei puhu koskaan kenestäkään pahaa. On ihailtavaa. Itse sorrun välillä valitettavasti siihen.

Vierailija
180/264 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen positiivisesti kateellinen niille joilla on kaikki asiat hyvin ja jotka osaavat ottaa elämän rennosti. Olen iloinen heidän puolestaan . Itselläni vuodet ovat menneet yrittäjänä aina työn touhussa ja näin jälkeenpäin elämän hukanneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi