Siis saako niitä leggingsejä nyt pitää tunikan kanssa?
Ihan hämilleen menee näistä vaatekeskusteluista. Mikä muu vaate alaosaan olisi hyvä lihavalle naiselle? Farkuista tulee ekseema ja pellavahousuja ei tahdo löytyä pituuden puolesta sopivia ja lyhennettyinä malli on outo.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku legginssejä vastustava kertoa vaihtoehdon jota ylipainoinen ja kuumuutta sairastava voisi käyttää? Puuvillaa ja peittää ihon. Ei valu vatsan alle. Joustava että pystyy istumaan ja menemään kyykkyyn.
Tunika ilman legginssejä ei tule kysymykseen sillä en halua vilautella.
Mekkoa käytän harvoin, se on hyvin epäkäytännöllinen esim. hyötyliikunnassa, lenkillä jne.
Samalla voi vinkata tissivaon piilottavaa toppia isorintaiselle, kuitenkin valitatte myös siitä. Samat speksit, joustava ja puuvillaa. Ota huomioon että se sama paita joka sinulla peittää pienet rinnat venyttää isorintaisen kaula-aukon niin että vako näkyy.
t. ylipainoinen monisairas
Osta pellavahousut!
En ole 40 ikävuoteen löytänyt sopivia pellavahousuja. Enkä halua mitään trumpettilahkeita, jollaisia pellavahousuissa yleensä on. - eri
Jos ei osaa pukeutua, neuvoisin kääntymään pukeutumisneuvojan puoleen vaateliikkeessä. Itselläni on valtavasti vuosien varrella ostettuja luottokesävaatteita, koska ostan laadukkaita vaatteita, jotka kestävät käyttöä, on helppo huoltaa ja kestävät aikaa. Siis klassikkovaatteita. Trikoolegginssit ei pue ketään muuta kuin urheillessa.
Öö, klassikkovaatteet ovat juuri niitä rumimpia ja mauttomimpia. Esim. trenssitakki joka sopii vain 70-luvun puskajuopolle, merimiestakki joka on humoristinen Hyacinth Bukeella. Hyi olkoon. Vain mielikuvitukseton lammas pukeutuu noin.
Oi, koronarölli on kiinnostunut naisten vaatetuksesta! Uusi aluevaltaus!
Vierailija kirjoitti:
Tunika ja leggarit ovat niin mammavaatteita 🤣 Halvan näköistä ja junttimaista alipukeutumista. Älä ainakaan mene treffeile tai illalliselle ne päällä. Lähiöjuottolabaariin sopivat.
Tuskin sulle on tarjolla edes halvan näköistä tai junttimaista naista. Tai miestä. Tai lammasta. Joten otetaas sille!
Legginsit vs. sukkahousut.
Niin kauan, kun ne ovat sukkahousut, pitää olla peppu peitettynä jollain muulla vaatteella, mutta jos leikkaan sukkaosat pois niistä sukkahousuista, ja ompelen lahkeensuihin päärmeet, ne ovat legginsit, ja enää ei tartte peppua peittää mekolla/hameella/shortseilla/pitkillä housuilla/pitkällä tunikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä näkee paljon polvi- ja pohjemittaisia leggareita.
Täällä päin korkeintaan joku 50 v. laittaa Tokmanni-reissulle tai markettiin.
Hyh, en omista legginsejä.
N52
En käytä muita housuja kuin legginssejä :)
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku legginssejä vastustava kertoa vaihtoehdon jota ylipainoinen ja kuumuutta sairastava voisi käyttää? Puuvillaa ja peittää ihon. Ei valu vatsan alle. Joustava että pystyy istumaan ja menemään kyykkyyn.
Mekkoa käytän harvoin, se on hyvin epäkäytännöllinen esim. hyötyliikunnassa, lenkillä jne.
Samalla voi vinkata tissivaon piilottavaa toppia isorintaiselle, kuitenkin valitatte myös siitä. Samat speksit, joustava ja puuvillaa. Ota huomioon että se sama paita joka sinulla peittää pienet rinnat venyttää isorintaisen kaula-aukon niin että vako näkyy.
Osta pellavahousut!
Pellavahousut eivät jousta eivätkä tue. Leggareiden idea on että ne ovat mukavat, peittävät, edulliset ja helpot. Voin hengailla kotona leggareissa ja lähteä käymään kaupassa tai kävelyllä samoissa housuissa.
Urheiluun perusvaatteet ja muuten vaihtoehto voisi olla vaikka pellavapaita ja pellavahousut. Mene mukavuus edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kunnon housut kokosi ja mallisi mukaan. Ei jostain pintamuotiliikkeestä vaan perinteisestä vaateliikkeestä.
Vinkkaa nyt hyvä ihminen se liike ja housut. Mitkään napitettavat housut eivät käy. Pitää olla ohutta puuvillaa, joustavat ja hengittävät. Ostan jos annat oikeasti sellaisen vinkin minkä voin toteuttaa ja mikä on yhtä miellyttävä kuin legginssit.
Pitää olla sellaiset housut jotka pysyvät ylhäällä eivätkä valu vatsan alle. Vatsaa ei saa kiristää yhtään, minulle tulee kivut. Henkselit olisi vaihtoehto mutta mielestäni ei tyylikäs, isot rinnat jo painaa tarpeeksi olkaa.
Kuva?!
Saa käyttää. Ite oon tykännyt vetää vielä paitulin niiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mitä jollain mammalla on päällä leikkipuistossa tai kauppareissulla? Pukekaa ne tunikat ja legginsit jos ne on mukavat ja niissä on hyvä fiilis. Itse en sellaisia pukisi päälleni mutta ei myöskään kiinnosta onko jollain toisella sellaiset.
N31
Täällä lapseton samanikäinen nainen pukeutuu leggingseihin ja tunikaan. Ei pidä yleistää tätäkään.
Pointti ei ollut se vaan pue ihmeessä päällesi mitä haluat. Olit mamma tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta pellavahousut!
Minulla on pellavavaatteita mutta syöpähoitojen jälkeen minulle tuli neuropatia ja tunnen kaiken moninkertaisesti. En voi pitää kuin pehmeintä puuvillaa, pellava tuntuu ihoa raapivalta kuin hiomapaperi. Yksi pehmeä pellavamekko minulla on mutta senkin alla pidän legginssejä sillä se on hieman läpinäkyvä.
Itse asiassa, tunika on alun perin miesten vaate. Isällänikin on tunika. Hän on ostanut sen jostain sellaisesta maasta, missä miehet käyttävät tunikoita.
Tosin Suomessa kantasuomalainen mies ei voi lähteä tunika päällä kauppaan. Niin jäykkä on miesten pukeutumiskulttuuri. Minua se ei haittaisi. Voisin lähteä isäni mukaankin, jos sattuisin olemaan paikalla, kun hän lähtee tunika päällä kylälle kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta pellavahousut!
En ole 40 ikävuoteen löytänyt sopivia pellavahousuja. Enkä halua mitään trumpettilahkeita, jollaisia pellavahousuissa yleensä on. - eri
Pellavahousut on todellakin usein kankeat, muodottomat tai jotkut hippihousut. Sopii vain suolinkaismalliselle vartalolle. Epämiellyttävät.
Minä käytän valkoisia leggingsejä niin kuin Sanna Marin.
(En ole varma, onko Sannan koko XXXL niin kuin minulla.)
Hyvä työasu kesällä. Olen lastenhoitaja.
N25
Laita mitä haluat,tai mitä mahtuu. Ei se ole pakko pysyä lihavanakaan jos et halua.
Sellainen lähi-idässä muotia oleva kauhtana/ kaftaani? Täytyy sen olla mukava ja viileä kun kaikki sikäläiset miehet niitä käyttää.
Afrikan kuumuudessa kaikenkokoiset naiset käyttävät mekkoja, usein ovat kietaisumallisia. Ja ne päällä touhuavat sekä kaupungissa, kotona että peltotöissä.
Sellainen sopisi varmasti ap: llekin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on suomalaisten naisten puketuminen rumaa ja mautonta kun ei osata pukea ylleen muuta kuin legginsejä ja tunikoita. Itse laitan legginsit vain kun ulkoilutan koiraa ja silloinkin päällä on peppua peittävä takki tai toppaliivi..pyllyä en halua paljastaa muille kuin omalle puolisolle vaikka sitä voisi näyttää kun on pyöreä ja piukka. Miksi nainen haluaa pukeutua rumiin vaatteisiin, menettekö töihin samoissa vaatteissa kuin esim. mökille? Entäs juhliin..onko silloinkin ainoa vaihtoehto puketua ylisuureen tunikaan ja legginseihin?
Tunikakin peittää pepun. Vaatemarkkinoilla on todella paljon kauniita ja kalliita, hyvistä materiaaleista tehtyjä tunikoita. Nolompi tuo toppaliivi-leggingsit yhdistelmä on. Juhlavaatteet on erikseen, itse suosin mekkoa juhlissa, en housuja.
Vierailija kirjoitti:
pimpin tuoksusia leggingseja...
Alushousut siellä leggingsienkin alla on. Yhtälailla pellavahousut ottaa sen rämeen hajun, jos ilman alkkareita ollaan.
Täällä lapseton samanikäinen nainen pukeutuu leggingseihin ja tunikaan. Ei pidä yleistää tätäkään.