Siis saako niitä leggingsejä nyt pitää tunikan kanssa?
Ihan hämilleen menee näistä vaatekeskusteluista. Mikä muu vaate alaosaan olisi hyvä lihavalle naiselle? Farkuista tulee ekseema ja pellavahousuja ei tahdo löytyä pituuden puolesta sopivia ja lyhennettyinä malli on outo.
Kommentit (154)
Mä käytän aina jonkun sortin farkku trikoita tai niinku nytki adidaksen leggingsit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä näkee paljon polvi- ja pohjemittaisia leggareita.
Täällä päin korkeintaan joku 50 v. laittaa Tokmanni-reissulle tai markettiin.
Hyh, en omista legginsejä.
N52
Riippuu ihan siitä minne olet menossa.
Terassi ok, ravintola ok, baari ok, yökerho?, häät ei todellakaan.......
Toisaalta jokainen voi pukeutua niin kuin haluaa.
Jaahas, pitääkin kaivaa leggarit ja tunikat kaapista!
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, pitääkin kaivaa leggarit ja tunikat kaapista!
Ja vielä silleen, että kauniit paksut pohkeet saavat kaiken huomion!!
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän aina jonkun sortin farkku trikoita tai niinku nytki adidaksen leggingsit
Adidas ei valmista leggingsejä vaan ainoastaan trikoita.
Riippuu tunikan pituudesta. Jos se on hädin tuskin pakarat peittävä, pitää sen kanssa olla oikeat housut. Jos taas helma ylettyy lähes polveen, tai jopa sen alle, on ihan sama, mitä laitat tai olet laittamatta sen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sitä kukaan kiellä, mutta on ne vaan maailman ällöttävimmät vaatteet
Miksi ne on ällöttävät?
Tuo on vain jonkun mielipide. Leggingsit ovat ihan ok niin kauan kuin alushousut tai kamelinvarvas ei näy läpi.
Ystävä kallis, mitä haluaisit tänään pukea? Pue juuri se asu. Noin. Toista joka päivä. Asia ratkaistu. Surettaa, että kukaan joutuu kysymään, onko tämä okJos pidät siitä, saat käyttää sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adidas ei valmista leggingsejä vaan ainoastaan trikoita.
Adidaksen verkkokaupassa on kategoria leggingsit.
Kyseleekö miehet toisten miesten mielipiteitä, mitä saa pukea ja mitä ei?
Minä nyt hain kaapistani Polan naisten pitkikset, ostettu Tokmannilta ja Zalandolta ostetut Onlyn legginsit ( tarkistin ostolistastani, että ovat legginsit). Ne on ihan samanlaiset.
Pitkikset Tokmannilta on 95% puuvillaa ja 5% elastaania
Legginsit Zalandolta on 95% puuvillaa ja 5% elastaania
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh. Minä laittaisin mieluummin ne pellava tai muut ohuet housut tunikan kanssa. Tunika tarpeeks väljä, ehkä jopa samaa väriä housujen kanssa, mikä pidentää. Vaikka iso napitettava paita, hihat kääritty ylös, jolloin optinen harha tekee vyötärön. Kengät, joissa vähän korkoa.
Paljon tyylikkäämpää kuin leggarit, jotka tekevät jaloista tosi lyhyet. Ja on mukavaa ja vilpoisaa.
Jepulis , miks pitää olla vaikka värikäs joku tunika ja mustat leggarit pohkeeseen? Näyttää siltä, että jalat on 30- senttiset:- D
Ei kai kukaan enää pidä caprimittaisia leggingssejä paitsi jossain maaseudulla ehkä. 99 % myytävistä leggingsseistä on ihan täyslahjemittaisia.
Kuka laittaa kesäkuumalla jalkoihin tiukat trikoot nilkkoihin asti? Mahtaa olla tukalaa!
Eipä se 15 lisäsenttiä kangasta sitä tukaluutta olennaisesti lisää.
Itse asiassa lisää paljonkin. Muutenhan lyhyissä housuissa/hameissa ei olisi mitään ideaa.
Ota viivoitin ja tarkista miten mitättömän vähän on 15 cm, nyt ei puhuta mistään shortsit vs. pitkikset tilanteesta.
Miksi lyhyen hameenkin kanssa tai siis mekon, joku käyttää legginsejä? Minä yleensä en, vaikka olen läski. Rumasti kyllä miehet kattoo, mutta siinähän kattovat.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kalsarit ovat malliltaan ja kankaaltaan aivan erilaiset kuin leggingsit. Leggingsit voi olla myös farkkukankaan näköiset eikä setämies huomaa eroa, jos vertaa tiukkoihin pillifarkkuihin.
Aika monella leggingsit on ihan sitä samaa trikoota mitä halvat pitkät kalsaritkin. Monet paremmat pitkät kalsarit on yleensä parempaa materiaalia, mm. merinovillaa.
Ja molempiin saa kivat kuositkin, kun vaan valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lyhyen hameenkin kanssa tai siis mekon, joku käyttää legginsejä? Minä yleensä en, vaikka olen läski. Rumasti kyllä miehet kattoo, mutta siinähän kattovat.
No ainakin pitkien kalsareiden tarkoitus on lämmittää. Ei aikanaan pitkiä kalsareita yhdistetty hameisiin, mutta nykyään se kuuluu asiaan. Hameiden käyttökautta voi pidentää, kun käyttää niiden kanssa pitkiä kalsareita.
Vierailija kirjoitti:
Pidän reisimittaisten mekkojen alla leggareita, olo on mukavampi ja huolettomampi niin.
Haluaisiko joku legginssejä vastustava kertoa vaihtoehdon jota ylipainoinen ja kuumuutta sairastava voisi käyttää? Puuvillaa ja peittää ihon. Ei valu vatsan alle. Joustava että pystyy istumaan ja menemään kyykkyyn.
Tunika ilman legginssejä ei tule kysymykseen sillä en halua vilautella.
Mekkoa käytän harvoin, se on hyvin epäkäytännöllinen esim. hyötyliikunnassa, lenkillä jne.
Samalla voi vinkata tissivaon piilottavaa toppia isorintaiselle, kuitenkin valitatte myös siitä. Samat speksit, joustava ja puuvillaa. Ota huomioon että se sama paita joka sinulla peittää pienet rinnat venyttää isorintaisen kaula-aukon niin että vako näkyy.
t. ylipainoinen monisairas
Ikuisuusaihe tämä leggingssien käyttö. Leggarit ovat klassikkovaate, piti niistä tai ei, eivätkä ne ole mihinkään katoamassa.
Legginsejä ei saa pitää julkisilla paikoilla. Ruma vaate.