Siis saako niitä leggingsejä nyt pitää tunikan kanssa?
Ihan hämilleen menee näistä vaatekeskusteluista. Mikä muu vaate alaosaan olisi hyvä lihavalle naiselle? Farkuista tulee ekseema ja pellavahousuja ei tahdo löytyä pituuden puolesta sopivia ja lyhennettyinä malli on outo.
Kommentit (154)
Jäytån. Ei ole tarkoitus olla tyylikäs vaan mukava olo. Juhliin laitan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän ainakin, ei kiinnosta muiden mielipiteet.
Joka paikassa muualla paitsi Suomessa kunnioitetaan muita ihmisiä myös omalla pukeutumisellaan. On röyhkeää ajatella vain itseään ja mitä itse pitää sopivana ellei pysy neljän seinän sisällä siellä kotona. Pöyristyttävää ja noloa esim. ottaa yläosattomissa aurinkoa kaupungin keskustan puistossa tsi mennä hautajaisiin tai töihin toimistolle urheilutrikoissa.
Ihan turha selittää. Ranskalainen rahvas pukeutuu kuin suomalainen rahvas. Pariisitar pukeutuu kuin neitokainen Suomen kaupungeissa. Ja koskaan ei voi tietää mistä joku pöyristyy. Itse pöytistyin, kun Stubb ei käytä kravaattia.
Käytä mitä haluat. Mä en omista niitä housuja. Mä käytän farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä näkee paljon polvi- ja pohjemittaisia leggareita.
Täällä päin korkeintaan joku 50 v. laittaa Tokmanni-reissulle tai markettiin.
Hyh, en omista legginsejä.
N52
Sama. Itse käytän mekon kanssa ohuita sukkiksia tai steikkareita. Ovat paljon edustavampi valinta kuin leggarit. Arvaan että jengi repee tän kommentin jälkeen mutta ei haittaa.
Lisäksi teen sellaista työtä jossa edellytetään hyvää pukeutumista joten leggarilinja jää pois jo siitä syystä.
Rantabileet sitten eri juttu mutta ei sielläkään leggaria koska en omista. Olen pelkässä vapaa-ajan mekossa silloin. Mutta parempaan pukeutumiseen, töihin ja kaupungille mekko ja sukkikset. Tai steikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon mieluummin sukkahousut kuin leggingsit. Ihan sama millaiset sukkahousut, mutta ei leggingsejä.
Ei sukkahousuja tunikan kanssa. Tunika ei ole mekko vaan paitaan verrattava yläosa.
Kyllä monet tunikat ovat mekkomaisia ja niiden kanssa juuri legginssit ovat sopivin yhdistelmä.
https://www.paapiidesign.com/fi/product/lyyra-tunika-gepardi-dots/28719
Esim. tämän kanssa ei kävisi farkut tai muut lantiolta raskaat housut eikä myöskään pelkät ohuet sukkikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52
Sama. Itse käytän mekon kanssa ohuita sukkiksia tai steikkareita. Ovat paljon edustavampi valinta kuin leggarit. Arvaan että jengi repee tän kommentin jälkeen mutta ei haittaa.
Lisäksi teen sellaista työtä jossa edellytetään hyvää pukeutumista joten leggarilinja jää pois jo siitä syystä.
Rantabileet sitten eri juttu mutta ei sielläkään leggaria koska en omista. Olen pelkässä vapaa-ajan mekossa silloin. Mutta parempaan pukeutumiseen, töihin ja kaupungille mekko ja sukkikset. Tai steikkarit.
Mitkä ovat steikkarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, pitääkin kaivaa leggarit ja tunikat kaapista!
Ja vielä silleen, että kauniit paksut pohkeet saavat kaiken huomion!!
Tatuoinneista pohkeissa plussaa ja kivan kimaltavan nilkkaketjun voi vielä kietaista korostamaan "siroja" tolppanilkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku legginssejä vastustava kertoa vaihtoehdon jota ylipainoinen ja kuumuutta sairastava voisi käyttää? Puuvillaa ja peittää ihon. Ei valu vatsan alle. Joustava että pystyy istumaan ja menemään kyykkyyn.
Tunika ilman legginssejä ei tule kysymykseen sillä en halua vilautella.
Mekkoa käytän harvoin, se on hyvin epäkäytännöllinen esim. hyötyliikunnassa, lenkillä jne.
Samalla voi vinkata tissivaon piilottavaa toppia isorintaiselle, kuitenkin valitatte myös siitä. Samat speksit, joustava ja puuvillaa. Ota huomioon että se sama paita joka sinulla peittää pienet rinnat venyttää isorintaisen kaula-aukon niin että vako näkyy.
t. ylipainoinen monisairas
Osta kunnon housut kokosi ja mallisi mukaan. Ei jostain pintamuotiliikkeestä vaan perinteisestä vaateliikkeestä.
Vinkkaa nyt hyvä ihminen se liike ja housut. Mitkään napitettavat housut eivät käy. Pitää olla ohutta puuvillaa, joustavat ja hengittävät. Ostan jos annat oikeasti sellaisen vinkin minkä voin toteuttaa ja mikä on yhtä miellyttävä kuin legginssit.
Pitää olla sellaiset housut jotka pysyvät ylhäällä eivätkä valu vatsan alle. Vatsaa ei saa kiristää yhtään, minulle tulee kivut. Henkselit olisi vaihtoehto mutta mielestäni ei tyylikäs, isot rinnat jo painaa tarpeeksi olkaa.
Kuva?!
Haloselta, Stockmannilta, Sokokselta tai jostain mistä myydään myös laadukkaampia housuja joustovyötäröllä. On myös mahdollista teettää itselleen sopuvat housut haluamastaan materiaalista. Saa sit todellakin räätälöidyt housut.
Eli minun pitäisi teettää pehmeästä joustavasta puuvillatrikoosta housut itselleni? Miten nämä housut sitten eroaisi legginsseistä?
Legginsseissä vyötärö joustaa ja materiaali kevyt. En voi käyttää raskasta materiaalia.
Yksi vaihtoehto olisi haalarit pehmeästä trikoosta teettää mutta sitten olisi kokovartalolegginssit. Kaikkea sinäkin keksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku legginssejä vastustava kertoa vaihtoehdon jota ylipainoinen ja kuumuutta sairastava voisi käyttää? Puuvillaa ja peittää ihon. Ei valu vatsan alle. Joustava että pystyy istumaan ja menemään kyykkyyn.
Tunika ilman legginssejä ei tule kysymykseen sillä en halua vilautella.
Mekkoa käytän harvoin, se on hyvin epäkäytännöllinen esim. hyötyliikunnassa, lenkillä jne.
Samalla voi vinkata tissivaon piilottavaa toppia isorintaiselle, kuitenkin valitatte myös siitä. Samat speksit, joustava ja puuvillaa. Ota huomioon että se sama paita joka sinulla peittää pienet rinnat venyttää isorintaisen kaula-aukon niin että vako näkyy.
t. ylipainoinen monisairas
Osta kunnon housut kokosi ja mallisi mukaan. Ei jostain pintamuotiliikkeestä vaan perinteisestä vaateliikkeestä.
Vinkkaa nyt hyvä ihminen se liike ja housut. Mitkään napitettavat housut eivät käy. Pitää olla ohutta puuvillaa, joustavat ja hengittävät. Ostan jos annat oikeasti sellaisen vinkin minkä voin toteuttaa ja mikä on yhtä miellyttävä kuin legginssit.
Pitää olla sellaiset housut jotka pysyvät ylhäällä eivätkä valu vatsan alle. Vatsaa ei saa kiristää yhtään, minulle tulee kivut. Henkselit olisi vaihtoehto mutta mielestäni ei tyylikäs, isot rinnat jo painaa tarpeeksi olkaa.
Kuva?!
Haloselta, Stockmannilta, Sokokselta tai jostain mistä myydään myös laadukkaampia housuja joustovyötäröllä. On myös mahdollista teettää itselleen sopuvat housut haluamastaan materiaalista. Saa sit todellakin räätälöidyt housut.
Katselin joustovyötäröhousuja netistä. En voi pitää. Materiaalit epämiellyttäviä, kovia, paksuja ja joustovyötärö kiristää. Lisäksi rumia eikä sovi pitkien saappaiden eikä tunikoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita elämäsi valintoja teet av-keskustelujen perusteella?
Tää on keskustelupalsta. Ap teki keskustelunavauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52
Mitkä ovat steikkarit?
Stay upit.
Siis onhan juhlavat stay upit tai sukkikset edustavampi ja kauniimpi ja viimeistellympi näky kuin legginsit.
Toki tulee kalliiksi tyylikkyys. Sukkis tai stay up pari maksaa vähintään kympin ja legginsit saa jo vitosella ja ne kestää kauan.
Mutta jos ulkonäöstä puhutaan. Ja onhan sukkikset tai legginsit yhtälaiset helteellä, eli mieluummin olisi ilman mutta jos on pukeuduttava hyvin, se on pukeuduttava johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän ainakin, ei kiinnosta muiden mielipiteet.
Joka paikassa muualla paitsi Suomessa kunnioitetaan muita ihmisiä myös omalla pukeutumisellaan. On röyhkeää ajatella vain itseään ja mitä itse pitää sopivana ellei pysy neljän seinän sisällä siellä kotona. Pöyristyttävää ja noloa esim. ottaa yläosattomissa aurinkoa kaupungin keskustan puistossa tsi mennä hautajaisiin tai töihin toimistolle urheilutrikoissa.
Ihan turha selittää. Ranskalainen rahvas pukeutuu kuin suomalainen rahvas. Pariisitar pukeutuu kuin neitokainen Suomen kaupungeissa. Ja koskaan ei voi tietää mistä joku pöyristyy. Itse pöytistyin, kun Stubb ei käytä kravaattia.
Ranska on muutakin kuin Pariisin keskusta. Kannattaisi ihan oikeasti miettiä sitä, että ihmiset ovat aina näyttäneet pääkaupungeissa eriltä kuin syrjäkylillä. Siihen väliin mahtuu vielä monta eri vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon mieluummin sukkahousut kuin leggingsit. Ihan sama millaiset sukkahousut, mutta ei leggingsejä.
Ei sukkahousuja tunikan kanssa. Tunika ei ole mekko vaan paitaan verrattava yläosa.
Kyllä monet tunikat ovat mekkomaisia ja niiden kanssa juuri legginssit ovat sopivin yhdistelmä.
https://www.paapiidesign.com/fi/product/lyyra-tunika-gepardi-dots/28719
Esim. tämän kanssa ei kävisi farkut tai muut lantiolta raskaat housut eikä myöskään pelkät ohuet sukkikset.
Tuossa pituus on olennainen asia. On suuri ero, onko käyttäjä 155 vaiko 175 senttinen.
Sehän on kuin ennen vanhaan Suomessakin miesten käyttämä yöpaita. Siellä he pukevat alle aluspaidan ja -housut sekä sandaalit jalkaan.
Täällä kukaan ei tajua markkinoida miehille kesäpaitaa. Puolisoni käyttää kotona helteellä sitä alushousujen kanssa. Kaupungille lähtiessä pitäisi olla tietenkin aluspaita. Aluspaidattomuus koetaan Lähi-Idässä junttina miesten nännien näkyvyyden vuoksi.