Mikä nautinto lento rodokselta hesaan. Parkuvia ja itkeviä pentuja.
Voi v*ttu pennut voisi jäädä kotia eikä lähteä parkumaan pieneen koneeseen. Vanhemmille vastuu pennuista! Koskee paluu lentoa 10.6 ilta.
Kommentit (236)
Miksi matkustit pienessä koneessa turistina? Ostaisit kunnon koneesta bisnespaikan.
Ei kai koiran- tai kissanpentuja saa kuljettaa matkustamossa?
Ihan oikein sulle. Mitäs olet murhaamassa ilmastoa turhalla matkustelullasi.
Pitäisi olla aikuisille omat lennot ja lapsiperheille omat lennot. T. Kirkumista inhoava
Vierailija kirjoitti:
Oletko Danny?
En tietääkseni? -Eri.
Minä minä minä minun loma minun lento minä olla maailmannapa.
Lapsiperheet joissa kiljuvia omalle lennolle, bilettäjät toiseen koneeseen ja hiljaisuuden ystävät omaan.
Monenkohan naisen mahassa oli pennunalku?
Helvettiäkö tunget sinne Rodokselle kesken kiivainta lomakautta lapsiperheiden sekaan? Tsiisus näitä amatöörejä.
Onko pakko mennä just Rodokselle jos ei siedä lapsia? On niitä sellaisiakin kohteita, mitkä ei niin lapsiperheiden suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet joissa kiljuvia omalle lennolle, bilettäjät toiseen koneeseen ja hiljaisuuden ystävät omaan.
Perhelentoja. Ois kyllä ihan hyvä! Viisi lasta ja kuudetta ollaan tekemässä...
Nainen 27v
Junttikohteessa käy - no, juntteja.
Voiko lentomatka rodokselta hesaan olla ylipäänsä nautinto?
Se lento laskeutuu kyllä Vantaalle, Helsingissä ei taida olla muuta kuin Malmin kenttä jonne lomalennot ei tule.
Eikö pääasia ole kuitenkin turvallinen kotiinpääsy.
Vierailija kirjoitti:
Helvettiäkö tunget sinne Rodokselle kesken kiivainta lomakautta lapsiperheiden sekaan? Tsiisus näitä amatöörejä.
Juuri näin. Hotellit ovat huomanneet miten pidetään paikka vain aikuisten tilana poliittisesti korrektisti. Ilmoittavat olevansa "gay friendly". Ei ainuttakaan lapsiperhettä mailla halmeilla.
Oletko Danny?