Miksi jotkut ihmiset tekee lihapullat itse kotona?
Siis kaupasta saa lihapullia halpaan hintaan?
https://www.s-kaupat.fi/tuote/hk-lihapyorykat-360-g/6409100070021
En ymmärrä
Kommentit (96)
Siksi kun ne on parempaa kuin einekset
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla niissä on lihaa.
Ihan samaa lihaa on kaupan pullissa
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalta maistuu
Silloin kun vielä söin lihaa, tein itse, koska osasin tehdä itse parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalta maistuu
Mitä valmispullia syöt ? ja miten teet omasi ?
En ymmärrä, miksi joku haluaa syödä einespullia, kun lihapullat ovat maailman helpoin ruoka tehdä itse. En osta edes hernekeittoa purkissa, vaan teen sen itse kuivatuista herneistä. En syö koskaan eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi joku haluaa syödä einespullia, kun lihapullat ovat maailman helpoin ruoka tehdä itse. En osta edes hernekeittoa purkissa, vaan teen sen itse kuivatuista herneistä. En syö koskaan eineksiä.
Jos tekee kotona lihapullia niin ainekset maksaa jotain 15€ kaupasta saa 3€ kilon pullin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla niissä on lihaa.
Mitä, eikö muka kaupan kanannahkapullat kelpaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee kotona lihapullia niin ainekset maksaa jotain 15€ kaupasta saa 3€ kilon pullin
Ap
Niin, voisiko olla jotta niissä kaupan pullissa on maks. 1€ raaka-aineet? Ei ne kuule tappiolla myy ja mukaan vielä tehtaan kate. Paskan saa pyytämättäkin.
Noissa lihapullissa on lihaa 16 %, liha ja lihaan verrattavat valmistusaineet yhteensä 51 %.
siksi teen lihapullat itse
Vierailija kirjoitti:
Kaupan ovat täynnä lisäaineita
Samat lisäaineet on niissä sun ostamissa raaka-aineissa jotka ostat jotta teet niitä pullia kotona.
Hölmöjä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalta maistuu
Mutta pierunhaju puuttuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan ovat täynnä lisäaineita
Samat lisäaineet on niissä sun ostamissa raaka-aineissa jotka ostat jotta teet niitä pullia kotona.
Hölmöjä on moneen junaan.
No ainakin yksi hölmö löytyi eli sinä :D
Feikki!!!! 0/5. Ööööh puuttuu. Halpa kopio.
Hyi, lihaa vain 16 %, lihaan verrattavat muut mössöt lisäksi. Ei ihme, ettei maksa tuo enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalta maistuu
Mitä valmispullia syöt ? ja miten teet omasi ?
Jauhan luita ja lisään luujauhoon vettä. Lisäksi jauhan kamaraa, jänteitä ja rustoja. Juhlapäivinä sekaan 30g jauhettua lapaa. Sitten paljon korppujauhoja,vettä, aromisuolaa ja natriumglutamaattia. Nam!
Kyllä on ihan yhtä hyviä kuin valmislihapullat.
öÖöÖöÖööÖöHhhhhhH