Nainen, kertoisitko pari tyhmintä ja tökeröintä asiaa mitä mies on sanonut/tehnyt treffeillä?
Ehkä miehet sitten oppisivat parempaa käytöstä jos tietävät mitä ainakin välttää omassa käytöksessään!
Kommentit (119)
Mies pyysi minut juhannukseksi luoksensa heidän mökilleen. Oltiin oltu pareilla treffeillä ja olin ihastunut. Mökille tuli tosiaan muitakin ihmisiä, miehen kavereita lähinnä. Lopulta mies päätyi paneskelemaan vanhaa kaveriaan teltassa, kävelin siitä ohitse. Tätä ennen me olimme harrastaneet seksiä aikaisemmin ja mies oli sanonut olevansa ihastunut minuun.
Harrastimme seksiä ja se oli eka kertani. Mies sanoi sä ootkin neitsyt, nam. Päätteli ilmeisesti karvoituksestani. Kuvottavinta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olin sopinut entisen työkaverini kanssa treffit baariin.. Tarkoitus oli lähteä siitä pian syömään johonkin. Entinen työkaverini oli työttömänä tai jollain työllisyyskurssilla, pienituloinen kuitenkin silloin.
Odottelin häntä baaritiskillä ja sieltä hän tulikin, kehoitin häntä tilaamaan jotain, samalla olin maksamassa omaa lasillista. Mies meni hiljaiseksi ja jotenkin vaikeaksi, tarjoilija kysyi häneltä mitä hän ottaisi...mies siihen, ettei voi tilata mitään kun ei ole rahaa yhtään.. kysyin, että millä hän ajatteli illanviettonsa sitten maksaa..
Sanoin, etten kyllä hänen juomiaan ja ruokaansa ajatellut maksaa..siihen hän totesi että joutuu sitten lähtemään kotiin..
Ja tämä on vielä kaiken lisäksi ihan totista totta parin vuoden takaa...kyseinen tyyppi oli n 40v silloin. Haukkui minut vielä perusteellisesti viestissä. Baarin tarjoilijakin kysyi, että onkohan joku keskenkasvuinen kyseessä...suu auki tuijotti hänkin tilannetta. Lähdin kotiin aika pian sitten itsekin.
Kumpi oli ehdottanut ravintola treffejä ? Kai olet tietoinen kuinka pienet työttömän rahat voi olla ? Minä olisin ehdottanut jotain maksutonta tekemistä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseli estottomasti muita naisia.
Sama kokemus. Muistan loppuikäni ne paljonpuhuvat silmäykset joita loi ravintolan tarjoilijaan.
Mut siis mä kyl aina tsekkaan kaikki jotka tulee sisälle ja juuh jos huomaan tarjoilian lähestyvän ni kyl mä katson. Et miksi näin ei saisi tehdä?
Mies oli ihan kiva joten tavattiin useamman kerran. Useammalla kerralla hän kyseenalaisti yhden mun kiinnostuksen kohteen josta ei itse pidä (siis kiinnostuksen kohde luokkaa lempibändi jonka levyt omistaa ja jonka keikoilla tykkää käydä), kyseli että mikä siinä niin kiinnostavaa on ja vakuutti että hän itse ei ymmärrä sitä ollenkaan eikä voisi siitä pitää koskaan. Kiinnostus lopahti aika pian sitten.
Mahtuihan se sun perse sentään yhdelle tuolille
Mikset ole hankkinut silikoneja?
Yksi alkoi kertoa seksistä jonkun exänsä kanssa ja siitä, miten löysä tämä oli.
Tyyppi kutsui kotiinsa kahville. Kahvittelun aikana tuumasi minulle, että minä voisin siivota hänen kämpässä.
Tot noin mulla tuli muuta menoa het siinä samassa.
Nämä olivat pakotetut treffit, mutta kerron kumminkin:
Kävin ostamassa ystävien haluaman vesivärityön läheisestä galleriasta, joka oli kiinni silloin, kun kaukaa tulleet ystävät olivat luonani. Kysyin samalla yhdestä pienestä vesivärityöstä, joka oli ikkunalla, mutta hän nappasi sen pois ja sanoi, että hänen piti antaa se jollekin muulle. Mutta hän vaati nimeni ja puhelinnumeroni vieraskirjaansa. Ehdin hädin tuskin kotiin, kun hän soitti perään ja sanoi, että hänellä oli laservedos haluamastani työstä ja hän voisi tuoda sen minulle kotiin, kun sulkee gallerian. Sanoin asuvani ihan kulman takana, joten voin tulla saman tien hakemaan. Se ei taas sopinut hänelle, vaan hän ehdottomasti halusi tuoda sen.
Kiroilin itsekseni, siivosin nopeasti yksityisempiä tavaroita pois ja arvasin, että kai minun pitää tarjota kahvit. Tyyppi tuli ja aloitti heti sisään tultuaan esittämisen. CD-kokoelmaani hän selaili ja totesi, että taidan pitää ranskalaisesta musiikista. "Muun muassa", totesin. "MINÄ kuuntelen vain jazzia ja bluesia. Se ranskalainen musiikki on niin sokerista", hän sanoi ylimielisesti. Ajattelin mutten sanonut, että ilmeisesti et ymmärrä ranskaa, koska chansonit puhuvat paljon rankemmin ja monipuolisemmin ja runollisemmin asioista kuin perusblues. Hän arvosteli taulujani. Kiitos siitäkin. Halusi tietysti kahvit ja tahtoi juoda ne parvekkeella. Keskustelu oli yksinpuhelua siitä, miten etevä hän oli ja miten typeriä ja huonoja olivat kaikki kaupungin virkamiehet. Siinä vaiheessa jo päätin, että tätä ihmistä en tule enää tapaamaan, jos voin välttää. Jos kaikki muut ovat hänen mielestään häntä huonompia, se ei lupaa hyvää. Hän kysyi myös, onko minua koskaan maalattu. "Ei, eikä maalata eikä kuvata, jos vain voin välttää", sanoin niin kuin ajattelen. "Olisi kyllä... edellytyksiä..." sanoi mies silmää vilkuttaen. Kun sain hänet vihdoin sovinnolla pois, hän sanoi, että jos keksin jotain tekemistä, häntä voi aina pyytää mukaan. En pyytänyt. Olin jo nähnyt hänen myyvän töitään naisen kanssa, jonka oletin kumppaniksi. On vieläkin hänen kumppaninsa, joten olin olettanut oikein. Myöhemmin jouduin törmäämään mieheen ja mielipiteeni hänestä varmistui muutenkin.
Jos tästä nyt jotain ottaa opiksi, niin ei kannata odottaa naiselta kiinnostusta ja ihastusta, jos alkaa lyttäämällä hänen makunsa ja suunnilleen kaikki muut ihmiset. Ei tarvitse olla kovin viisas tajutakseen, että hyvin pian itsekin on haukuttu ja halveksittu.
Ei oikeastaan treffeillä, mutta toisten treffien jälkeen jotenkin päätti, että seuraavana viikonloppuna ollaan kahdestaan, tehdään ruokaa ja ollaan kaksisteen koko viikonloppu. Joo, tällainen on kivaa, mutta liian nopeasti tuli tämä vakiintuneen parin kuvio. Plus tämä keskenään suunnittelu ja päättäminen koko viikonlopusta. Heppu vielä loukkaantui, kun väistin suunnitelman. Oisin voinut tapailla vieläkin, mutta se kiukuttelu jotenkin latisti fiilikset.
Oltiin ekoilla treffeillä leffassa ja kaveri yritti joka välissä puristella tissejäni. Kyllästyin kieltämään, sanoin kesken leffan että käyn vessassa. Lähdin samantien himaan. Se siitä.
Ajoi autolla miten sattuu ja tuli treffipaikassa jossakin vaiheessa yllättäen liian lähelle minua hymyillen liioitellun leveästi. Tuo hymy oli aivan ristiriidassa sen kanssa miten hän välillä puhkesi tilittämään minulle kontrolloivasti käyttäytyvistä vanhemmistaan. Kertoili myös täysin kummallisista tempauksistaan ja irtiotoistaan.
Mies sanoi että näytän Ismo Laitelalta ja halusi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti neuvoit häntä lähettämään fanipostia ja pippelikuvan Laitetalle sekä tunnustamaan homoutensa. Siinä ei ole mitään hävettävää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
;D
No nyt tuli paha!
Mies sanoi, että sitten kun tulet meidän mökille, niin hänen kissansa voi nukkua meidän välissä. Hän myös asetteli bussipysäkillä sateesta kastuneita hiuksiani korvani taakse. Nämä eivät olleet kuitenkaan ne varsinaiset syyt miksen alkanut suhteeseen tämän miehen kanssa. En vain ollut ihastunut häneen ja me olimme aivan eri maailmoista. Hän oli työkaverini kesätyöpaikastani. Ihmettelen, että miksi edes lähdin kaveripohjalta treffeille kun hän odotti enemmän ja toi minulle keltaisen ruusunkin treffeille. Arvostan häntä ihmisenä, mutta ei meistä olisi koskaan tullut paria.
Poika työnsi suudellessa kielensä kokonaan suuhuni pyöritteli sitä siellä rajusti. Olin järkyttynyt, mutta hymyilin vain ystävällisesti, koska en halunnut loukata häntä. Olin vielä nuori ja kokematon, mutta menetin kokonaan mielenkiintoni suutelemiseen. Viiden vuoden kuluttua eräs toinen mies opetti minut suutelemaan ja nauttimaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ajoi autolla miten sattuu ja tuli treffipaikassa jossakin vaiheessa yllättäen liian lähelle minua hymyillen liioitellun leveästi. Tuo hymy oli aivan ristiriidassa sen kanssa miten hän välillä puhkesi tilittämään minulle kontrolloivasti käyttäytyvistä vanhemmistaan. Kertoili myös täysin kummallisista tempauksistaan ja irtiotoistaan.
Tästä tulee kyllä mainioita mielikuvia!
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan treffeillä, mutta toisten treffien jälkeen jotenkin päätti, että seuraavana viikonloppuna ollaan kahdestaan, tehdään ruokaa ja ollaan kaksisteen koko viikonloppu. Joo, tällainen on kivaa, mutta liian nopeasti tuli tämä vakiintuneen parin kuvio. Plus tämä keskenään suunnittelu ja päättäminen koko viikonlopusta. Heppu vielä loukkaantui, kun väistin suunnitelman. Oisin voinut tapailla vieläkin, mutta se kiukuttelu jotenkin latisti fiilikset.
Liian aikaisin kun tuollaista ehdottaa, niin tulee vaan ajatus siitä, että mies haluaa non stop peitonheilutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti neuvoit häntä lähettämään fanipostia ja pippelikuvan Laitetalle sekä tunnustamaan homoutensa. Siinä ei ole mitään hävettävää nykyään.
Niinkö, että homoseksuaalien (tai biseksuaalien) on mielestäsi lähetellä pyytämättä pippelikuvia, koska ovat muutenkin pervoja? Miksi sinun pitää olla tuollainen? Eikö olisi kivempaa ja helpompaa, jos vaan suhtautuisit ihmisiin ihmisinä?
Olikohan mun ex-mies?
Sillä oli tapana painostaa minua maksamaan ihan kaiken silloinkin, kun kävi joskus jonkin aikaa töissä. Jos en maksanut suosiolla, kun hän meni hiljaiseksi, sain järkyttävät haukut jälkikäteen.