Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kertoisitko pari tyhmintä ja tökeröintä asiaa mitä mies on sanonut/tehnyt treffeillä?

Vierailija
10.06.2022 |

Ehkä miehet sitten oppisivat parempaa käytöstä jos tietävät mitä ainakin välttää omassa käytöksessään!

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluakaan jatkaa tapailua ymmärräthän? Katsos kun X on nätti

Vierailija
102/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut mokiakin, mutta täytyy sanoa, että kaikki miehet, joita olen tapaillut, ovat olleet vakavissaan ja ovat tarkoittaneet hyvää. Siksi en halua nauraa ainakaan pilkallisesti kenellekään mistään mokailuista huolimatta. Mokia on käynyt minullekin. Olen tuntenut kaikki tapailemani miehet jollakin tavalla jo ennen ensimmäisiä treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi halusi seurustella minun kanssani siksi, koska olin kuulemma ihan nätti. Ei haitannut, vaikka emme vielä tunteneet yhtään toisiamme.

Vierailija
104/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauno Palon varjo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nousi pöydästä kun lähdin käymään toiletissa ja seisoi siinä huolestuneena kunnes tulin takaisin paikalleni.

Ja tämäkö on sitten tosi huono asia???

Ehkä hänet on feidattu aiemmin treffeiltä juuri tuolla tavalla että lähdetään vessaan ja sitten livahdetaankin karkuun. Ja eikö se ole nimenomaan kohteliasta, että noustaan ylös, kun nainen menee käymälään?

Meni varmistamaan ettei nainen karkaa🤣 Oletko tosissasi?

Turhaan naurat.

On niin paljon itsestään epävarmoja miehiä, että tuollainen on heidän päässän ihan normi ajatus. Moni ei edes välttämättä pääse juuri koskaan treffeille, joten on täysin ymmärrettävää, että saattaa vähän ylireagoida asioihin.

Vierailija
105/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töllöttää muita naisia, tiirailee aurinkolasien takaa ja sivuilta kuin varkain teinipyllyjä🤮

Vierailija
106/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin miehen luokse ravintolaillan jälkeen.

Yritin siinä kiehnätä ja antaa seksiä. Hän sanoi että nyt Sanni laitat silmät kiinni ja nukut, aamulla teen sulle aamupalaa.. meillä on myöhemmin sitten aikaa tutustua lähemmin jos niikseen tulee.

Hipsin yöllä sitten hemmettiin sieltä, kamalaa paapomista tommonen, ihan ku olisin joku viis vee... Tiesin ettei olis pitänyt lähtee vanhan papan mukaan, se oli varmaan 35.

Torjuin hänet kaikissa someissa.

N22

Vierailija
107/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseli estottomasti muita naisia.

Alfa katsoo ketä huvittaa ja milloin huvittaa.

Vaikka olisi kuinka alfa, ei kuitenkaan tarvitse käyttäytyä törpösti. Tai ehkä hän oli adhd-alfa ja siksi katse harhaili. 

Vierailija
108/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mies: Olet aikamoinen lu t ka naiseksi.

Nainen: -. En ole lu t ka, koska en ole ikinä tehnyt mitään.

Toka mies: Jaahas vai sääkin haaveilet maha pystyssä olemisesta (=raskaus), mut ei kai mun tartte olla varovainen ja huolissaan kun säähän olet kuolettavan sairas nii ei sun kandee muksuja hankkia.

Nainen: -. En ole kuolettavan sairas ja en halua mahaani pystyyn, vaan ensin naimisiin ja sen jälkeen lapsen yhdessä miehen kanssa, joka myös haluaa yhdessä perustaa perheen.

Vierailija
109/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pikkupomo pyysi lounaalle työasioiden merkeissä. Ei mennyt kauankaan kun alkoi flirttailemaan, kyseli ja ynisi muka myötätuntoisesti mun vastauksiin ja kehui kuinka hyvä tyyppi oon. Nuoleskelu jatkui koko lounaan ajan, ja lopuks vielä halus mun puhelinnumeron et voi soitella työasioissa kun meillä vois olla paljon yhteistä puhuttavaa, pilkettä silmökulmassa tyyliin, ymmärrät varmaan tää setä 50+ yritti iskeä.

Hyi hel vetti, uskomaton nuoleskelija, sormus vasemmassa nimettömässä ja tiedän että tällä miehellä on koulutettu ja kaunis vaimo.

En antanut numeroa enkä ole enää lounastellut sedän kanssa. Yök!!!

Hyi hel vet

Vierailija
110/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne naisetkin. Eräskin hotellinjohtaja nainen antoi lounaan jälkeen ns. työasioissa lahjakortin hotelliinsa ja vihjaili et lohkeis jos kiinnostaa.

Tää naimisissa ja perheellinen, mutta röyhkeesti vaan pomona iskee kiinni naimisissa olevaan mieheen

Vierailija
111/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halus treffeillä ostamaan mulle jotain henkkamaukan pitsivermeitä kun olisin saamapuolella tänä iltana. No, en ehtinyt shoppaileen.

Vierailija
112/119 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tapaaminen yhden miehen kanssa ravintolassa. Syötiin siinä ja mies ei paljoa puhunut tai vastaillut kysymyksiin. Lopulta katsoi merkittävästi ja pyysi tulemaan lähemmäs ja sitten vilautti munaansa ravintolan pöydän alla ja sanoi "tätä ois tarjolla kunha änget loput ruuat turpaas". Lähdin eikä tavattu enää..

Vierailija
113/119 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin miehen luokse ravintolaillan jälkeen.

Yritin siinä kiehnätä ja antaa seksiä. Hän sanoi että nyt Sanni laitat silmät kiinni ja nukut, aamulla teen sulle aamupalaa.. meillä on myöhemmin sitten aikaa tutustua lähemmin jos niikseen tulee.

Hipsin yöllä sitten hemmettiin sieltä, kamalaa paapomista tommonen, ihan ku olisin joku viis vee... Tiesin ettei olis pitänyt lähtee vanhan papan mukaan, se oli varmaan 35.

Torjuin hänet kaikissa someissa.

N22

Millainen nainen ghostaa laatumiehen? Mies voitti.

Vierailija
114/119 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastimme seksiä ja se oli eka kertani. Mies sanoi sä ootkin neitsyt, nam. Päätteli ilmeisesti karvoituksestani. Kuvottavinta ikinä.

Siis jonkun randomin kanssa? Eikä hän tiennyt?

Vierailija
115/119 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mielestäni se jos mies sanoo että hän voisi hipsutella päätäni, on iso turn off. Sana hipsutella on jotenkin kuvittava :D

Vierailija
116/119 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekertaisin lähentely eräältä mieheltä jäi häiritsemään. Komea pitkä, ja hyväkäytöksinen mies jutteli kanssani kuntosalilla. Hän kertoi rakastavansa työskentelyä lasten kanssa ja tykkää auttaa ihmisiä. Hän oli junnukiekkovalmentaja. Kappas äijällä oli kuitenkin sormus nimettömässä ja pyysi minua treffeille.

Ei pidä antaa viattoman ilmeen ja asenteen hämätä.

Vierailija
117/119 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka tapaaminen yhden miehen kanssa ravintolassa. Syötiin siinä ja mies ei paljoa puhunut tai vastaillut kysymyksiin. Lopulta katsoi merkittävästi ja pyysi tulemaan lähemmäs ja sitten vilautti munaansa ravintolan pöydän alla ja sanoi "tätä ois tarjolla kunha änget loput ruuat turpaas". Lähdin eikä tavattu enää..

Oumy😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
118/119 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi paskalla vessan ovi auki eikä pessyt käsiään. En voinut kuvitellakaan päästäväni häntä enää kosketusetäisyydelle. Ja ammatiltaan vieläpä kokki.

Vierailija
119/119 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän