Nainen, kertoisitko pari tyhmintä ja tökeröintä asiaa mitä mies on sanonut/tehnyt treffeillä?
Ehkä miehet sitten oppisivat parempaa käytöstä jos tietävät mitä ainakin välttää omassa käytöksessään!
Kommentit (119)
Tästä on jo aikaa. Menimme ravintolaan syömään ekoilla (ja viimeisillä) treffeillä. Hyvä, kun olin servetin ottanut käteeni, niin mies jo tokaisi, että hän ei sitten enää vaippoja ala vaihtamaan. Vaimo oli jostain syystä heittänyt hänet pihalle.
Olin sopinut entisen työkaverini kanssa treffit baariin.. Tarkoitus oli lähteä siitä pian syömään johonkin. Entinen työkaverini oli työttömänä tai jollain työllisyyskurssilla, pienituloinen kuitenkin silloin.
Odottelin häntä baaritiskillä ja sieltä hän tulikin, kehoitin häntä tilaamaan jotain, samalla olin maksamassa omaa lasillista. Mies meni hiljaiseksi ja jotenkin vaikeaksi, tarjoilija kysyi häneltä mitä hän ottaisi...mies siihen, ettei voi tilata mitään kun ei ole rahaa yhtään.. kysyin, että millä hän ajatteli illanviettonsa sitten maksaa..
Sanoin, etten kyllä hänen juomiaan ja ruokaansa ajatellut maksaa..siihen hän totesi että joutuu sitten lähtemään kotiin..
Ja tämä on vielä kaiken lisäksi ihan totista totta parin vuoden takaa...kyseinen tyyppi oli n 40v silloin. Haukkui minut vielä perusteellisesti viestissä. Baarin tarjoilijakin kysyi, että onkohan joku keskenkasvuinen kyseessä...suu auki tuijotti hänkin tilannetta. Lähdin kotiin aika pian sitten itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo aikaa. Menimme ravintolaan syömään ekoilla (ja viimeisillä) treffeillä. Hyvä, kun olin servetin ottanut käteeni, niin mies jo tokaisi, että hän ei sitten enää vaippoja ala vaihtamaan. Vaimo oli jostain syystä heittänyt hänet pihalle.
🤣 No siinä oli lakanan kokoinen punalippu heilumassa ja hälytysireeninkin ääni taisi raikaa sun korvissa.
Maksettiin omat juomamme. Kun miehen juoma loppui, hän jatkoi saumattomasti minun juomallani.
Liiallinen lähentely, ihmiseltä jonka vasta tavannut. Yök! Omaisuuden kartoittaminen eka treffeillä kävelylenkillä, ilmeisesti olin liian köyhä hänelle kun ei enää kuulunut hänestä. (en omistanut juuri mitään ;) onhan noita kaikenmaailman ensi ja samalla vikatreffejä ollut. Nyt ne naurattaa. Sitä oikeaa odotellessa!
Mies alkoi hymyillä, katsoi minua silmiin ja tuli vähän lähemmäksi minua istumaan. En osaa selittää, mutta tämä tuntui tosi ällöttävältä ja kammottavalta. Se vaikutti jotenkin niin teennäiseltä. En tiedä olisiko tuo tuntunut ihanalta, jos olisin ollut ihastunut mieheen. Olisi pitänyt uskoa sitä kuvottavaa tuntemusta jättää kokonaan tutustumatta siihen mieheen. Aloitin suhteen, koska ihastuin vähitellen. Seurasi lyhyt suhde, joka päättyi siihen, että mies tarkoituksella pyrki tuhoamaan minut. Katkaisin kokonaan välit häneen enkä ottanut vastaan mitään selityksiä, itsesääliä ja yhteydenottoja. Painajaismainen kokemus.
Alkanut runkkaamaan vieressä sohvalla, vaikka seksistä ei ollut mitään aikomuksia ilmoilla. Istuimme vain ja juttelimme, tv päällä. Mies kaivoi kalunsa ja sanoi että pakko runkata. Se oli siinä sitten.
No sanotaan nyt näin että typerintä oli se kun olin treffeillä ja seksiä en halunnutkaan ja mies suuttui tästä :D
Opiskeluaikana tapasin kerran yhtä netissä tavattua miestä. Mies oli etukäteen jo päätänyt että alamme seurustelemaan ja hän muuttaa kotikaupunkiini, oli alkanut etsiä töitäkin sieltä. Näin siis kertoi ensitapaamisella. Tuli todella ahdistava olo ja kerroin nätisti, että en tahdo tavata häntä enää.
Mies otti sen huonosti. Seurasi mua saamalla hakkeroimalla(?) mun s-postin milloin olen paikalla yms. ja vainosi sitä kautta mua. Piti uhata poliisilla, että pääsin eroon siitä.
Siihen loppui mun nettideittailut.
Vierailija kirjoitti:
- Eksästä puhuminen.
- Tämä varmaan jakaa mielipiteitä, mutta mulle kaikenlainen seksivihjailu lähes tuntemattomalta ihmiseltä on tosi iso turn off. Varsinkin jos jutuista välittyy, että mies on jo etukäteen päättänyt, että tänään on sitten seksiä.
Tämä tämä ja tämä!!
Siis sen miehet vois oppia että kaikki naiset ei halua seksiä heti. Jatkuva seksillä vihjailu on mulle ainaki niin iso turn off että toista kertaa ei nähdä.
Seksi tulee jos on tullakseen ja luonnostaan. Itseasiassa eniten sytyttää ja himottaa mies joka ei ole läpinäkyvä asian suhteen. Joka odottaa eikä jankuta seksistä.
Lähenteli koko ajan ravintolan pöydässä ja työnsi kätensä hameen alle jolloin repi sukkahousut rikki.
Yks tyyppi oli ihan mukavan oloinen ensitreffeillä siihen asti kun kävi ilmi, että olen valmistumassa maisteriksi yliopistosta - hän oli vain valmistunut ammattikorkeasta. Mies kysyi mitä opiskelen ja mistä teen gradua, mutta sai hirveät raivarit (siinä baaritiskillä kaikkien kuullen), joka asiasta mitä kerroin. Väitti vastaan ja yritti vähätellä mua.
Juu ei tullut toisia treffejä ja nämä ekatkin loppuivat melko pian noihin alemmuskompleksi-itkupotkuraivareihin.
Vierailija kirjoitti:
Taasko joku epätoivoinen pokauskoululainen täällä opiskelee mitä saa tehdä ja mitä ei.
Hyvä vaan jos jotain oppii, niin ei tarvitse piereskellä julkisesti ja solvata treffikumppania.
Yksi mies kysyi aletaanko seurustella ja kertoi, että haluaa sitten seksiä tässä suhteessa. Kieltäydyin molemmista.
Alta kulmain sanottu "sä oot varmaan kos'kematon" nosti yrjöt suuhun. Lähdin samantien pois. Hyi että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Eksästä puhuminen.
- Tämä varmaan jakaa mielipiteitä, mutta mulle kaikenlainen seksivihjailu lähes tuntemattomalta ihmiseltä on tosi iso turn off. Varsinkin jos jutuista välittyy, että mies on jo etukäteen päättänyt, että tänään on sitten seksiä.
Tämä tämä ja tämä!!
Siis sen miehet vois oppia että kaikki naiset ei halua seksiä heti. Jatkuva seksillä vihjailu on mulle ainaki niin iso turn off että toista kertaa ei nähdä.
Seksi tulee jos on tullakseen ja luonnostaan. Itseasiassa eniten sytyttää ja himottaa mies joka ei ole läpinäkyvä asian suhteen. Joka odottaa eikä jankuta seksistä.
Muuten samaa mieltä, mutta ei ole tarvetta viljellä noita "sen miehet vois oppia" -juttuja. Ikään kuin miehet noin niin kuin yleensä olisivat jotenkin vajaaälyisiä.
Mitä tuohon seksiin ja siitä puhumiseen tulee, niin järkevät ja sosiaalisesti taitavat ihmiset osaavat tosiaan tunnistaa, milloin on sopiva aika keskustella sellaisista asioista. Ja jos ensimmäinen arvio tilanteesta ei osukaan oikeaan, niin sitten siirretään keskustelu toisiin aiheisiin, ehkä jonkinlaisen nopean pahoittelun kautta, mutta ei tehdä asiasta sen vaivaannuttavampaa kuin sen tarvitsee olla. Sama koskee kyllä muitakin aiheita, jotka voivat aiheuttaa vaivautuneisuutta, kuten vaikkapa politiikka tai uskonto.
- Arvosteli ivallisesti harrastuksiani ja mielenkiinnon kohteitani.
- Toinen tuli kanssani keikalle, jonne olin saanut 2 lippua lahjaksi. Lähti keikalta toisen naisen matkaan.
Kertoi heti treffien aluksi aiheuttaneensa asuntoonsa vesivahingon, koska oli sammunut suihkussa lattiakaivon päälle. Kiinnostus loppui saman tien.
Kolmansilla treffeillä kauhea limainen kielisuudelma. En moiti häntä siitä, koska me emme vain vielä osanneet. Olin tosi nuori silloin, vielä yläasteella. Pojasta ei enää kuulunut sen jälkeen. Hän olisi varmasti ollut fiksu ja hyvä poikaystävä. Myöhemmin olen ymmärtänyt, että hän etsi jo silloin vakituista tyttöystävää. Hän sitoutui nuorena. Ei ilmeisesti ollut tarkoitus, että olisimme aloittaneet suhteen. Olin liian nuori silloin. Parempi niin. Tosin vuosien kuluttua kävi niin, että kiihkeä suuteleminen herätti tunteet aivan väärään henkilöä kohtaan ja aloitin suhteen hänen kanssaan. Tämän harha-askeleen jälkeen löysin onneksi hyvän suhteen.
:') "Kyllä mä voisin jotain kertakäyttöpanoa painaa mutta sori ei nyt onnistu tää sun kanssa" Öh no kiva