Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kertoisitko pari tyhmintä ja tökeröintä asiaa mitä mies on sanonut/tehnyt treffeillä?

Vierailija
10.06.2022 |

Ehkä miehet sitten oppisivat parempaa käytöstä jos tietävät mitä ainakin välttää omassa käytöksessään!

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että näytän Ismo Laitelalta ja halusi seksiä.

Toivottavasti neuvoit häntä lähettämään fanipostia ja pippelikuvan Laitetalle sekä tunnustamaan homoutensa. Siinä ei ole mitään hävettävää nykyään. 

Homoudessa ei olekan mitään väärää, mutta gigulikuvien lähettäminen on tätä nykyä rikos.

Vierailija
82/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika, johon olin vähän tutustunut muutamissa kotibileissä, pyysi minut yhden juhlan jälkeen jatkoille. Siellä hän ärhenteli yhdelle toiselle pojalle, jonka kanssa hetken juttelin. Hän halusi minut istumaan vierelleen sängyn päälle, laittoi kätensä hartoideni ympärille, antoi kameran sille toiselle pojalle ja pyysi ottamaan meistä kuvan. En koskaan edes suudellut tämän pojan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin nuorena sinkkuäitinä väliaikaista seksisuhdetta tinderistä ja profiilistani tykkäsi joku ihan komea insinööriopiskelija läheltä. Mätsäsin hänen kanssaan ja sain ihan asiallisen käsityksen lähteäkseni treffeille vaikka ei heti tullutkaan tunne, että tämän miehen kanssa ajatukset kohtaa. Kävimme puistossa aika pitkällä kävelyllä ja tuli sitten kuva, että mies etsii samaan aikaan vakavampaa parisuhdetta (mistä en loukkaantunut tai ajatellut että minun ois pitänyt kelvata koska en ollut itsekään tällälailla kiinnostunut hänestä). Mutta hän ei siis ollut sitoutumiskammoinen kuten minä vaan etsiskeli samalla vaimomateriaalia. Ok. Ajattelin, että tämä juttu saattaisi päättyä sitten nopeasti jos mies jonkun tyttöystävän löytää. Edelleen aika ok... mutta siitä kun oltaisiin menty, no panemaan, mies totesi että hänen pitää lähteä sitten muutaman tunnin päästä. Onneksi sentään siinä vaiheessa alkoi hälytyskellot soida ja ihmettelin että mitä menoa sillä oikein on, että itse etsin kyllä sellaista seksisuhdetta ettei koko ajan kelloa katsota vaan peitto saa heilua mielellään läpi yön enkä mitään huonoa seksiä mikä tuskin voittaa omaa kivaa. Niin tämä tunnusti että on treffit tyttöystävän kanssa 🤢🤮 hyi, tämä ihan pokkana käy salaa uittamassa melaansa tuntemattomissa naisissa ja lähtee suoraan sen jälkeen esittämään kunnollista puolisomateriaalia ilman mitään omantunnon tuskia. 🤮 ja on niin tyhmä että jää jo tuntemattomallekin kiinni. Hyiiiiiii...

En sitten löytänyt mitään seksisuhdettakaan tinderistä, meni poistoon.

Vierailija
84/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että sitten kun tulet meidän mökille, niin hänen kissansa voi nukkua meidän välissä. Hän myös asetteli bussipysäkillä sateesta kastuneita hiuksiani korvani taakse. Nämä eivät olleet kuitenkaan ne varsinaiset syyt miksen alkanut suhteeseen tämän miehen kanssa. En vain ollut ihastunut häneen ja me olimme aivan eri maailmoista. Hän oli työkaverini kesätyöpaikastani. Ihmettelen, että miksi edes lähdin kaveripohjalta treffeille kun hän odotti enemmän ja toi minulle keltaisen ruusunkin treffeille. Arvostan häntä ihmisenä, mutta ei meistä olisi koskaan tullut paria.

Mikä noissa kissa- ja hiusjutuissa oli ongelma?

Vierailija
85/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun olisin voinut ehkä sulattaa ja sovitella, vaikka millään tavalla en ollut ihastunut tai kovinkaan kiinnostunut. Mies oli käynyt syömässä hampurilaisen ennen kuin nähtiin. Hänen ei olisi sitä tarvinnut edes kertoa, kun aterian jäännökset, kerros juustoa ja salaatin suikale oli kasaantunut hampaitten ienrajaan. " Ei ole hammasharjaa mukana" Epäilin, ettei ole kotonakaan. Se kerrostuma tuskin oli pelkästään viimeiseltä aterialla.

Vierailija
86/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui kun sytytin tupakan, toisteli pettyneellä äänellä "ei olisi susta uskonut!" (kuin olisin alkanut jotain huu metta nuuskata nokkaan siinä keskellä katua) ja "mun vaimo ei polta". Ne oli ekat treffit ja tyyppi jo kontrolloi ja puhui minusta vaimonaan. Joo ei kiitti.

Vierailija
87/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatinut, että autossa täytyy olla hiljaa eikä keskustella. Siinä sitten ajeltiin hiljaisuuden vallitessa. Toinen puhui treffeillä taukoamatta, niin ettei sanaa väliin saanut. Yksi väen väkisin tahtoi treffeillä yökerhoon ja kuvitteli minun tahtovan bailata vaikkei olisi enempää voinut mennä vikaan. Lisäksi kettuili, että juo vielä enemmän aivosi pilalle vaikka harvoin edes käytän alkoholia. Näitä ennakkotietäjiä on riittänyt.

Vierailija
88/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nousi pöydästä kun lähdin käymään toiletissa ja seisoi siinä huolestuneena kunnes tulin takaisin paikalleni.

tää mielikuva nauratti :,D

Vierailija
89/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänsien treffien jälkeen poika työnsi kielensä suuhuni. Tunsin kuinka nyppyinen kieli velloi vinhaa vauhtia suussani ja melkein pidätin hengitystäni. Se oli ensimmäinen kunnon suudelmani. Ajattelin, että suuteleminen on täysin yliarvostettua ja kamalaa. Noin viikon sisällä tästä suudelmasta sain ensimmäistä kertaa huuliherpeksen ja ensimmäiset kuukautiseni alkoivat. Huuliherpes on sittemmin ilmaantunut aina aika ajoin kolmenkymmenen vuoden aikana. Tosin nyt sitä ei ole ollut ainakaan viiteen vuoteen. En tiedä herättikö se raju suudelma jotenkin uinuvan kehoni ja sai aikaan hormonimyrskyn ja muutoksia kehossani. Olin aika myöhään kehittynyt kun kuukautiseni alkoivat vasta 15-vuotiaana.

Vierailija
90/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies sanoi mulle deitillä "sulla on söpön lehmän naama". Lähdin pois.

Lehmäthän ovat (ainakin minun mielestäni) tosi kauniita kasvoiltaan, sellaisia pitkäripsisiä räpsyttelijöitä. Saatan siis ymmärtää mitä hän YRITTI sanoa. Valitettavasti naisen lehmäksi kutsuminen ei yleensä ole kohteliaisuus, niin oli kyllä todella tökerösti sanottu

Tämä oli tietysti joku maalaisjuntti maajussi, joka imettää vasikoita tuttipullolla ja siitä juolahti mieleen tuollainen möläytys.

Vierailija
91/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut treffimokat ovat lähinnä hauskoja ja hellyttäviä muistoja. Kipeimpiä muistoja ovat olleet nämä:

Kolmansien treffien jälkeen poika halusi tulla käymään meillä kotona. Hän käväisi nopeasti iltapäivällä ennenkuin vanhempani tulivat kotiin, katseli kiinnostuneena kaikkea huoneessani ja kysyi seinälläni olevasta valokuvakollaasista keitä kuvissa oli. Poika halusi suudella vielä eteisessä ja koin yllättävän ja epämiellyttävän kielisuudelman. Tuo ei ollut pahinta, vaan lähinnä hassu muisto. Pojasta ei enää kuulunut mitään. Ajattelin, että hän hylkäsi minut vaatimattoman kotini takia. Tämä tuntui pahalta. Häpesin kotiamme. Minun ei olisi pitänyt päästää poikaa kotiimme.

Tapasin miehen, jonka kanssa synkkasi vahvasti kaikilla tasoilla. Se oli kaunis, pysäyttävä ja unohtumaton kokemus molemmille. En kestänyt sitä vaan jätin miehen.

Tapasin nuoren miehen, jolla oli todella oudot jutut, jotka lähinnä naurattivat minua. Kyse olikin vakavasti mielenterveysongelmaisesta ihmisestä, joka stalkkasi minua kostonhimoisesti. Tästä ihmisestä minulle koitui pahat ja pitkäaikaiset henkiset traumat.

Vierailija
92/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi asiallisesti ja vilpittömästi kaikista edellisistä naisystävistään ja seksikokemuksistaan heidän kanssaan. Hän kertoi haluavansa olla ainakin kymmenen naisen kanssa ennen vakiintumistaan. Mies tenttasi minulta konekiväärityyliin kaikenlaista, ehdotti minulle loogisesti perustellen seurustelua, johon kuuluisi myös seksiä. Ihan kuin hän olisi laatinut tarjousta, ja niin hän itse asiassa sanoikin, että hänellä on tällainen tarjous. Minä kieltäydyin ja sanoin, että emmehän me edes tunne vielä toisiamme. Se ei kuulemma haitannut, koska me voisimme tutustua paremmin siinä seurustellessamme.

Vierailija
93/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halatessa laittoi käden mun housuihin ja sormen pers*reikään

Vierailija
94/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjosi minulle kotonaan pizzaa ja valkoviiniä. Kun kieltäydyin viinistä, mies suuttui minulle. Sitten hän tenttasi minulta armeijatyyliin kaikkea ja tapitti minua kiinteästi silmiin. En alkanut vastailemaan, vaan purskahdin lopulta itkuun. Oli hienot treffit. Selvitämme kyllä tilanteen. Yllättävää kyllä, mutta jäimme jonkinlaisiksi ystäviksi, vaikka en halunnut seurustella hänen kanssaan.

Vierailija
95/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*selvitimme

Vierailija
96/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseli estottomasti muita naisia.

Alfa katsoo ketä huvittaa ja milloin huvittaa.

Vierailija
97/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nousi pöydästä kun lähdin käymään toiletissa ja seisoi siinä huolestuneena kunnes tulin takaisin paikalleni.

Ja tämäkö on sitten tosi huono asia???

Ehkä hänet on feidattu aiemmin treffeiltä juuri tuolla tavalla että lähdetään vessaan ja sitten livahdetaankin karkuun. Ja eikö se ole nimenomaan kohteliasta, että noustaan ylös, kun nainen menee käymälään?

Vierailija
98/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno Palon varjo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkö on sitten tosi huono asia???

Ehkä hänet on feidattu aiemmin treffeiltä juuri tuolla tavalla että lähdetään vessaan ja sitten livahdetaankin karkuun. Ja eikö se ole nimenomaan kohteliasta, että noustaan ylös, kun nainen menee käymälään?

Meni varmistamaan ettei nainen karkaa🤣 Oletko tosissasi?

Vierailija
99/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Eksästä puhuminen.

- Tämä varmaan jakaa mielipiteitä, mutta mulle kaikenlainen seksivihjailu lähes tuntemattomalta ihmiseltä on tosi iso turn off. Varsinkin jos jutuista välittyy, että mies on jo etukäteen päättänyt, että tänään on sitten seksiä.

Tämä tämä ja tämä!!

Siis sen miehet vois oppia että kaikki naiset ei halua seksiä heti. Jatkuva seksillä vihjailu on mulle ainaki niin iso turn off että toista kertaa ei nähdä.

Seksi tulee jos on tullakseen ja luonnostaan. Itseasiassa eniten sytyttää ja himottaa mies joka ei ole läpinäkyvä asian suhteen. Joka odottaa eikä jankuta seksistä.

Miehillä, varsinkin nuorilla, seksi nyt vaan pyörii aika tiiviisti mielessä, toki olisi tahdikasta olla puhumatta siitä liian aikaisessa vaiheessa. 

Vierailija
100/119 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli koomikko. Luulin todellakin olevani piilokamerassa kun mentiin syömään. Ensimmäisenä hän riisui toppahousut pois. (oli tullut autolla paikalle) Sitten hän kertoi aivan uskomattomia vitsejä ja rukoili minua lähtemään mukanaan kotiinsa, siellä oli myös 8 v tyttö odottamassa. Oli kuulemma aivan rakastunut minuun, jännä että 40 minuutissa rakastuu.

Tämän kokemuksen jälkeen pidin pitkän tauon treffailussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä