Nainen, kertoisitko pari tyhmintä ja tökeröintä asiaa mitä mies on sanonut/tehnyt treffeillä?
Ehkä miehet sitten oppisivat parempaa käytöstä jos tietävät mitä ainakin välttää omassa käytöksessään!
Kommentit (119)
Ilmestyi HYPERkännissä konserttiin ja yritti vihellellä stemmoja viulukvartetin päälle. Häpesin jo siinä vaiheessa enemmän kuin koskaan aikaisemmin, mutta kaveri päätti panna koneeseen lisäkierroksia:
Laulusolistin astuessa lattialle tämä rupesi rääkymäön kurkku suorana painokelvottomia, rasistisia ja seksistisiä juttuja. Hänet ohjattiin ulos konserttitilasta, ja tämän johdosta(?) vielä aloitti käsirysyn ulkona kadulla ja kenki aulan ovea kiertopotkuilla.
Olin aika nuori silloin, mutta tämä on jäänyt mieleen. Puhuttiin lempiruuista ja karkeista ja olin kertonut, että pidän ruisleivästä ja salmiakista. Mies varmaan yritti olla hauska ja sanoi, että eli jos sua haluaa hemmotella, niin valelee ruisleivän palan salmarilla ja tarjoaa sitä. Ei vakuuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyi HYPERkännissä konserttiin ja yritti vihellellä stemmoja viulukvartetin päälle. Häpesin jo siinä vaiheessa enemmän kuin koskaan aikaisemmin, mutta kaveri päätti panna koneeseen lisäkierroksia:
Laulusolistin astuessa lattialle tämä rupesi rääkymäön kurkku suorana painokelvottomia, rasistisia ja seksistisiä juttuja. Hänet ohjattiin ulos konserttitilasta, ja tämän johdosta(?) vielä aloitti käsirysyn ulkona kadulla ja kenki aulan ovea kiertopotkuilla.
😂 Huhhuh en voi lopettaa nauramista. Vtutti varmaan kyllä aika rankasti, meet treffeille silleen "ehkä hän on elämäni mies" ja tuo on se mitä saat.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea valitus.
Yök. Musta tuntuu että jotkut kanavoi oman epävarmuutensa noin, ikäänkuin haluavat kiinnittää huomiosi kaikkiin muihin vikoihin kuin miehen (naisen) omiin. Hermostuksissaan valittavat kaikesta. Tai sitten vaan jokin muu nuppivika
Sanoi ensimmäisillä Tinder-treffeillä kuinka Tinder on vain naisten karkkikauppa ja miehillä ei mitään mahdollisuuksia. Myös muutenkin naisviha oli treffeillä havaittavissa, joten ei kiitos tämmöiselle incel-miehelle. Harmi sinällään hänen vihansa ja toksinen luonteensa, kun muuten oli ulkoisesti söpö mies.
Yksi nousi pöydästä kun lähdin käymään toiletissa ja seisoi siinä huolestuneena kunnes tulin takaisin paikalleni.
Vei minut hienosti syomaan ja katosi keksen ruokailun tunniksi. Tuli takas ja selitti tarjoilialle kaiken ripulistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies sanoi mulle deitillä "sulla on söpön lehmän naama". Lähdin pois.
Ai kamala 😁
Mulle on parikin exää sanonut sänkytouhuja aloitellessa jotenkin että "sori ei pysty, jos olis kuka tahansa muu niin olis eri asia" :D
Sinänsä ymmärrän, että ihan nätti ajatushan siinä kai on ollut jos oikeasti on ollut pitkään ihastunut ja jännittää kovasti, mutta ehkä miettisin pari kertaa miten asian ilmaisee.
Ja tuo söpön lehmän naama on kyllä jotenkin kömpelön söpösti ajateltu, mutta ilmaisu ontuu 😁
Vierailija kirjoitti:
Olin aika nuori silloin, mutta tämä on jäänyt mieleen. Puhuttiin lempiruuista ja karkeista ja olin kertonut, että pidän ruisleivästä ja salmiakista. Mies varmaan yritti olla hauska ja sanoi, että eli jos sua haluaa hemmotella, niin valelee ruisleivän palan salmarilla ja tarjoaa sitä. Ei vakuuttanut.
Minusta ihan nokkelasti sanottu. Ruisleivästä ja salmiakista on hankalaa keksiä mitään kovin korkealentoista. Ainakaan mitään aloituksessa kysyttyä tökeryyttä tuossa ei ollut vähääkään.
Eksän haukkuminen. Siistin paidan sisässä olevien rintojeni tuijottaminen. Yllätyssuukko suoraan suulle. Puoli tuntia myöhästyminen.
Nauroi kun kerroin että avioeroni johtui miehen kokaiinin käytöstä. En nyt tiedä mitä hauskaa siinä oli. Ehkä käytti itsekin ja piti minua hysteerisenä. 🙄
Mies kommentoi ravintolassa miten upea perse minulla on
Halusi lainata minulta rahaa ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Sä taisit 'voittaa' aloittajan kilpailun tökeröimmästä deittiseurasta.
Mua panetaa en ole saanut seksiä pitkän aikaan..Ryhdytäänkö sala suhteesen ettei aikuiset lapset saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Huhhuh en voi lopettaa nauramista. Vtutti varmaan kyllä aika rankasti, meet treffeille silleen "ehkä hän on elämäni mies" ja tuo on se mitä saat.
Toi on kyllä jo niin paha, että suosittelen ainakin painamaan mieleen tämän, että kuinka ei kannata käyttäytyä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Nauroi kun kerroin että avioeroni johtui miehen kokaiinin käytöstä. En nyt tiedä mitä hauskaa siinä oli. Ehkä käytti itsekin ja piti minua hysteerisenä. 🙄
Minä nauran usein, kun yllätyn/järkytyn. Kamalaahan se on, jos kaveri kertoo erostaan tai äitinsä äkillisestä kuolemasta, mutta tuo on outo refleksi jolle en voi mitään. Toki tietysti pyydän heti anteeksi ja selitän, mistä johtuu.
Ehkä miehellä oli sama vika? Mutta ei ymmärtänyt pahoitella.
Mitä ketjun aiheeseen tulee, minä olen itse se treffitökeröijä. Suustani tulee mitä oudompia asioita, kun jännitän. Voin pitää töissä presentaatiota laumalla asiantuntijoita viilipytynä tms, mutta anna olla jos treffeille pitää mennä.
Sanon tämän vain että jos ihminen muuten vaikuttaa normaalilta, siis on siisti, ok työpaikka jne, jotkin omituisuudet voivat mennä vain jännityksen piikkiin.
Oltiin hienohkossa ravintolassa.
Kesken ruokailun sanoi menevänsä vessaan.
Takaisin tullessaan pyyhki otsaa ja oli silleen et "huh huh, noniin"...
Ei hemmetti, koko loppuillan mietin sitä ähkimässä pöntöllä kaapelin laskussa.
Meni ruokahalu samantien, sanoin puolestani käyväni vessassa mutta todellisuudessa hain takin narikasta ja häivyin.
Eikö aikuinen mies pysty sen vertaa paskaa pidättämään ettei tartte kesken kuumien treffien käydä vessassa?!
N22
:DD Kiva kun voidaan olla avuksi!