Yksin asuvat naiset, onko teillä yleisesti turvallinen olo? Minulla ei ole ja siihen on syy
Jokaisessa kerrostalossa tuntuu olevaan mieleltä sairaita, huumehörhöjä jne. Vaikkei edes asuisi pk seudulla tai missään surkeimmassa lähiössä. Monta kertaa on ahdisteltu, yritetty väkisin sisään, uhkailtu ja ties mitä. Olen ihan tavallinen, kunnollinen työssäkäyvä nainen. Pelottaa niin, että ostin itselleni puukon. Jos joku tulee riehumaan niin olisi edes jotain millä puolustautua. Sekin ahdistaa, kun tietää miten lievät tuomiot Suomessa saa esim. raiskauksista. Kynnys sellaisen teon tekoon täten melko pieni.
Kommentit (84)
Asun Tukholman keskustassa. Ei peloita.
On turvaovi, erikoislukot tyyppi pankkivalvi , valvontakamerat, talossa kameravavonta eteisessä ja sisäänkäynnissä.
Asun turvallisessa pientalolähiössä. Olen joutunut kaksi erillistä kertaa, vuosien tauolla, kahden eri luonnehäiriöisen (narsisti?) naapuruston miehen häiriköimäksi täysin eri tavoin. Paikka on muuten niin hyvä, että turvallisuudentunne ei ole järkkynyt, vaikka mieli tapahtumista onkin.
Sain toisen miehistä muuttamaan ja toinen vaikuttaisi olevan hallinnassa myös.
Missä ihmeessä asut ap? Ei kuulosta ihan normaalilta.
Joka tapauksessa asuit missä tahansa älä avaa ovea kenellekään ellet odota vieraita, ja jos naapuri häiriköi soita aina poliisit älkä mene itse valittamaan ihan turvallisuussyistä. Älä myöskään moikkaa ihan ketä tahansa jonka näet rapussa.
On turvaton olo vaikka mun kohdalla ei ole sattunut mitään,nyt ollut kameravalvontaa ja alaovi lukossa.