Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin asuvat naiset, onko teillä yleisesti turvallinen olo? Minulla ei ole ja siihen on syy

Vierailija
10.06.2022 |

Jokaisessa kerrostalossa tuntuu olevaan mieleltä sairaita, huumehörhöjä jne. Vaikkei edes asuisi pk seudulla tai missään surkeimmassa lähiössä. Monta kertaa on ahdisteltu, yritetty väkisin sisään, uhkailtu ja ties mitä. Olen ihan tavallinen, kunnollinen työssäkäyvä nainen. Pelottaa niin, että ostin itselleni puukon. Jos joku tulee riehumaan niin olisi edes jotain millä puolustautua. Sekin ahdistaa, kun tietää miten lievät tuomiot Suomessa saa esim. raiskauksista. Kynnys sellaisen teon tekoon täten melko pieni.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheutat itse, vedä mummokaapu päälle äläkä ole tyrkky, silläkeinoin järkevät ihmiset suojautuu ilman teräaseita. 

Eräs suomalainen mummeli joutui raismatuksi pesutuvassa nuorehkon miehen toimesta.

Vierailija
22/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, koska pidän verikoiria. Koulutan niistä miesvihaisia. Ne kyllä tekevät selvää tunkeutujista ja lähentelijöistä, ovat tähänkin mennessä tehneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla yksin jo 23 vuotta.pääkaupunki lähiö. Kerostalossamme ei ole alaoven ovi koodia.Koska joskusku 12-13 vuotta siten kysely tehtiin ja enemistö ei halunut tämä piha piiri johon kuluu 4 taloa nistä Helsinki 94..Enemistö heistä muuttanet pois,kuten palvelutalot ymm. tai kuoleet.Toivotavasti ovikodit tulee kuten on muissakin Hekan kerrostaloissa tien tosellakin puolella peruskorjauksien yhteydessä .Lisää asukasturvalisuutta.Itse en pelkää oma koti kullan kallis.Häirintää kaupustelijat kuin esim. Jehovantodistajat,ymm.kerjäläiset määrättyinä jaksoina.En siis avaa oveani kellekään sopimatta.

Vierailija
24/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu tuohon ongelmaan voisi olla voimakas setämies😉

mies54v

Vain hullu luulee, että ongelma ratkeaisi ottamalla kotiinsa ongelman aiheuttaja. Sitten olisi ahdistelija omassa kotona 24/7.

Vierailija
25/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem minä monessa paikassa pelännytkin, mutten ikinä yksin kotona.

Kaikkientilastojrn mukaan se raiskaaja ei iske ikkunan takaa eikä tuoe väkisin tuntemattomaan kotiin. Se on joku, jonka uhri kuvittelee tuntevansa ja johon hän luottaa ja joka käyttää sitä luottamusta väärin. Ei se tule väkisin sisään, sinä kutsut sen.

Vierailija
26/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pk-seudulla, mutta hyvällä alueella. Ei ole pelottanut, eikä ole ollut mitään epämääräisiä kulkijoita. Täällä päin aluevalinta on tehtävä huolella.

Vierailija
27/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuulosta kivalta paikalta asua. Voisiko olla ratkaisu muuttaa toiseen paikkaan? Minä olen asunut 15 vuotta Helsingissä Piritorin kupeessa, eikä kertaakaan ole narkkarit käyttäytyneet uhkaavasti, eikä kukaan koittanut tulla sisään.

N39

Minä myös asunut Helsingissä 12 vuotta, sitä ennen myös Lahdessa 5 vuotta. Ei ole koskaan tarvinnut pelätä mitään hörhöjä tai muita hulluja.

Osa ihmisistä tosin pelkää ihan mitä tahansa missä tahansa. Mummoni on asunut kaupungissa samassa talossa kohta 40 vuotta, erittäin rauhallisella lapsiperhealueella, ja edelleen pelkää, että joku hullu kiipeää hänen 8. kerroksen ikkunasta sisään ja tulee oven taakse rämpyttämään ovikelloa.

Vierailija
28/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Mun naisystävä pelkää nukkua yksin. Hän käpertyy mun viereen usein. Se on niin söpöä, kun ei uskalla käydä yöllä vessassa. :D

Vierailija
29/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kenties ajatellut että asuinalue on jotenkin .. epävakaa?

lukuisia tapauksia on riidanhaastajahörhöistä jotka soittaa tahallisesti ärsyttäen suutaan rauhassa oleville mutta kun puututaan, leima nimeltä "vaarallinen, pelottava" tulee ensin korttina esiin.

mutta; silloin tuleekin puuttujan juristi väliin ja laittaa sen suuta soittajan TODELLA TODELLA koville.

Vierailija
30/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten todettua joku ruotsin tv n ohjelmakertoi taannoin hysteerisestä pelkääjästä jokaoli täysin paniikissa kun käytävän portaikossa varjo lähestyi.

Vierailija
31/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut vaikka missä lähiöissä ja ei ole koskaan ollut tällaista ongelmaa. Liekö sitten sattunut tuurilla itselläni ja turvallinen olo on aina ollut kotona. Ulkona kannattaa ollaa tietenkin aina varovainen.

Vierailija
32/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota, koska pidän verikoiria. Koulutan niistä miesvihaisia. Ne kyllä tekevät selvää tunkeutujista ja lähentelijöistä, ovat tähänkin mennessä tehneet.

Ja todisteet voi kätevästi syöttää niille?

Vierailija
33/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Tiedän että mun naapurilla on ase.

Vierailija
34/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua pelota, vaikka asun maantasalla ja olen kokenut aiemmin perheväkivaltaa. Nykyään turvallisuuden tunne tulee siitä kun saa oven vedettyä kiinni. Riehukoon ulkona kuka hyvänsä. Minun kotona ei riehu enää kukaan.

Vierailija
35/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla itse se epämääräisin hörhö tässä lähistöllä mutta ei minua tarvii pelätä.

Vierailija
36/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun maaseudulla yksin suurta ikivanhaa taloa ja lähimpään naapuriin on 1,5km. Ei ole koiraa eikä sähköaitaa. Ei pelota tippaakaan. N44

Ei minuakaan pelottaisi asua maalla. Kerrostaloasuminen pelottaa, jatkuvasti lukee miten sytytetään tahallaan tulipaloja, puukotetaan naapuria, tunkeudutaan sorkkaraudalla sisään jne.

Minua taas pelottaisi asua yksin jossain korvessa. Jos jotain sattuisi tapahtumaan, niin ei ole ketään näkemässä, kuulemassa, auttamassa. Kerrostalossa on aina ihmisiä lähellä eli edes potentiaalisia auttajia.

Ja ei, ei ole koskaan pelottanut, olen aina asunut sen verran rauhallisissa taloissa ja alueilla, ettei mitään erityistä syytä ollut pelätä. Kukaan ei ole myöskään koskaan uhannut minua yhtään missään mitenkään.

Vierailija
37/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu tuohon ongelmaan voisi olla voimakas setämies😉

mies54v

Vain hullu luulee, että ongelma ratkeaisi ottamalla kotiinsa ongelman aiheuttaja. Sitten olisi ahdistelija omassa kotona 24/7.

Jos sua setämies ahdistelee, niin hänet voi karkoittaa vain toinen setämies. 💪 Ota vinkistä vaari. Jaksamista, jaksamishali sulle..

Mies54v

Vierailija
38/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungin vuokratalossa aika levottomalla alueella eikä pelota tippaakaan.

Mietin, että ovatko nämä pelkäävät sellaisia, joiden elämä on ollut aina seesteistä eikä koskaan aiemmin ole ollut mitään häiriötekijöitä läheisyydessä? Itse olen kasvanut yh-vanhemman kanssa ja aina joutunut huolehtimaan itse itsestäni ja menneisyyteen kuuluu myös parisuhde päihdeongelmaisen kanssa. Tunnen olevani hyvinkin suojassa omassa kodissa eikä ulkonakaan pelota kulkea, tosin en ulkoile aamuyöllä.

Vierailija
39/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelkää mörköjä, vaan ne pelkää minua!! Hähhähhää 😎

Vierailija
40/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti pelota mutten myöskään avaa ovea pimpottelijoille, jossen sattumoisin odota jotakuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi