Ristiäiset tänään ja lahja vielä ostamatta. Mitä ihmettä ostaisin, tytölle
Just lähdössä kaupungille ja kultasepänliikkeeseen ajattelin suunnata. Budjetti n. 50€ saa olla allekin.
Kommentit (13)
Hopealusikka minkä voi työntää aamupuuroon vähän vanhempana sitten
Kalevalakoru? Tosin tuolla budjetilla ehkä joku kaunis, laadukas lelu voisi olla parempi kuin koru. Esim. joku design-mobile (jos olet Helsingissä, niin Ateneumin museokaupasta saattaa saada) tai joku kaunis puulelu tai soittorasia.
Älä mitään ihan krääsää osta. Toki jos olet kummi niin kummikusikka ja valokuvakehys ovat perinteiset. Muuten voit ostaa vaikka kivan vaatteen tai laadukkaan pyyhkeen, joka kestää 20 vuotta tai perinteisen puisen lelun.
Kiva riipus jota voi käyttää vanhempanakin
Vierailija kirjoitti:
Hopealusikka minkä voi työntää aamupuuroon vähän vanhempana sitten
Perinteinen kummilusikka, ei muilta.
Pieni koru. Itse sain kummiltani pienen värikkään (sinivihreän) linturiipuksen. Hopeakerjussa. Vanhemmalla iällä käytin sitten kaulassani. Se on mulla edelleen🙂 Juuri katselin pari viikkoa sitten kun kävin korujani läpi. Se on minusta ihana edelleen.
Olen ehkä tylsä, mutta en ostaisi koruja enää tänä päivänä ja lusikka vain kummilta. Maailma on muuttunut. Ostaisin jonkun kivemman vaatteen vähän reilummassa koossa (vaikka 72 cm). Vaikka Polarn o Pyretiltä tms. Nykyvanhemmat eivät itsekään oikein arvosta koruja ja hopealusikoita, enkä ole ainakaan itse koskaan käyttänyt ristiäislahjaksi saamiani koruja. Oma tytär sai 12 vuotta sitten muutaman korun, mutta ei ole niistä ollenkaan kiinnostunut.
Hopeiset maksaa paljon, mutta on teräksestä tehtyjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeiset maksaa paljon, mutta on teräksestä tehtyjäkin.
Hopeinen pieni ei maksa paljoa. 50€ saa hyvin. Nyt vielä alennuksessa monessa paikassa.
Jos et ole kummi, niin anna setelinä kirjekuoressa.
No katsele ja kysele, mitä heiltä löytyy?