Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Jäin pohtimaan et jos Ukkonen olisi mukamas Pilvi, niin miten selität tuon Ukkosen vihjeen et minua ei tunneta omalla nimelläni. Pilvi Hämäläinen on hänen oikea nimensä.
Ei tarvii pohtia ja miettiä eikä ressata itteään sillä, se on Miitta Sorvali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin pohtimaan et jos Ukkonen olisi mukamas Pilvi, niin miten selität tuon Ukkosen vihjeen et minua ei tunneta omalla nimelläni. Pilvi Hämäläinen on hänen oikea nimensä.
Ei tarvii pohtia ja miettiä eikä ressata itteään sillä, se on Miitta Sorvali
Mariitta Sorvali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee uudet vinkkivideot?
Timantti, Örkki, Banaani ja Party AnimalEiköhän tänään tule jostain hahmosta uusi vihjevideo :)
Haloo? Mä en ymmärrä miks ihmiset oottaa ku asioita tuotais niiden eteen ku manulle ilallinen ja kyselevät typeriä. Kyseiset henkilöt voi koska tahansa ladata ig tai odottaa lauantaita.
No eihän tossa kysymyksessä ollu mitään pahaa. Miksi kaikesta pitää kommentoida kielteiseen sävyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee uudet vinkkivideot?
Timantti, Örkki, Banaani ja Party AnimalEiköhän tänään tule jostain hahmosta uusi vihjevideo :)
Haloo? Mä en ymmärrä miks ihmiset oottaa ku asioita tuotais niiden eteen ku manulle ilallinen ja kyselevät typeriä. Kyseiset henkilöt voi koska tahansa ladata ig tai odottaa lauantaita.
No eihän tossa kysymyksessä ollu mitään pahaa. Miksi kaikesta pitää kommentoida kielteiseen sävyyn?
Tää on anonyymi palsta, täällä voi räyhtä nii paljon ku huvittaa, et oikein voi pyytää ihmisiltä sivistynyttä keslustelua ku suurimmaks osaks trolleja ja tää muutenki paikka missä elämäänsä kyllästyneet keskusteluu ja valittaa kaikesta nii silloin tuo kysymys ei lle järkevä, olisi järkevä jos olisi joku muu paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni 21 vuotiaan ääni kuulostaa paljon enemmän matalammalta miehen mörinältä kuin 16 vuotiaan ääni. Ja pituus voi olla myös pitempi jos on 21 vuotias kuin silloin kun on ollut 16. Mutta toivon et seuraavissa jaksoissa putoaa joku muu hahmo kuin nuo jotka jo tiedetään.
Tuurella on naisellisen kuuloinen ääni. Ei se saa muutettua ääntään tollaseksi noin matalaksi. Eli se örkki joku muu.
Eihän bilepandakaan ole koulutettu laulaja, sitä mieltä oli hyvin moni.
Torikka on koulutettu oopperalaulaja.
Sen varmaan tietää kaikki. Kyse olikin siitä, että moni luuli, että Bilepanda ei ole koulutettu laulaja. Oli yllätys, kun maskin alta paljastui Torikka. Niin hyvin hän osasi muuttaa ääntään sekä huijata meitä. Pysyi jännitys loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni 21 vuotiaan ääni kuulostaa paljon enemmän matalammalta miehen mörinältä kuin 16 vuotiaan ääni. Ja pituus voi olla myös pitempi jos on 21 vuotias kuin silloin kun on ollut 16. Mutta toivon et seuraavissa jaksoissa putoaa joku muu hahmo kuin nuo jotka jo tiedetään.
Paitsi ettei Tuure saa ääntään matalammaksi ja vaikka kuinka muutettaisiin.
Mistä tiedät? Tunnetko Tuuren`?
Itse en ole Tuuren fani, enkä ole kuunnellut hänen musiikkiaan, mutta hänen faninsa ovat vakuuttuneita siitä, että Örkki on Tuure. Jos he sanovat, että Tuure pystyy muuttamaan ääntään, niin asia voi olla hyvin niin. Täällä selvästi joku inhoaa Tuurea, ainakin tuosta jatkuvasta mollauksesta päätellen. Ei kannata välittää siitä.
Mitä sanotte jos joskus tulevana talvena tulis Masked Joulu, jossa joulu hahmot laulais joululauluja.
Joulupukki, poro, joulukuusi, tonttu, reki, joululahja, jne...
Uskokaa jo, että Siili on Tuija Pehkonen (Ettala).
Lyödään tonni vetoa :) tai minulle sopii enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanotte jos joskus tulevana talvena tulis Masked Joulu, jossa joulu hahmot laulais joululauluja.
Joulupukki, poro, joulukuusi, tonttu, reki, joululahja, jne...
Paras idea! T: joulufani :)
Tuija-fani kirjoitti:
Uskokaa jo, että Siili on Tuija Pehkonen (Ettala).
Lyödään tonni vetoa :) tai minulle sopii enemmänkin.
Kyllä Siili on Tuija myös minun mielestäni. Ääni on täysin Tuijan, vaikka en sitä heti keksinytkään. En myöskään yhtään epäile, ettei Tuija osaisi laulaa.
Voisko Hodari olla se Johanna Försti. Lauloi Tähdet, tähdet ohjelman ooppera- jaksossa yön kuningattaren aarian. Hällä on tuollainen käheämpi ääni mikä kuultiin Nakki saunoo-vedossa.
Ja okei.. googlasin.. Hänen äitinsä on harmonikan soittaja. Viittaus tavallaan äitihodariin.
Hodari kuulosti viimeksi Sara Forsbegiltä.
Tuskin on Forsberg, hänhän on pitkä.
Homo-pena kirjoitti:
Ens kaudelle pitää saada vaikeampia julkkuja, suurin osa on nii helposti tunnistettavissa. Toisaalta suomessa on öienet piirit
Ja ompa yllättävää, että janne Ahonen on tukenut mukaan tähän ohjelmaan, kaikissa reality ohjelmissa nähty ja nyt tokaa kertaa farmissa mukana yllärikilpailijana, olisin toivonut hiukan parempaa julkkua banaanin tilalle.
eiköhän jannea ole pyydetty tähän. ja musta on kiva kun on :) ja ei se nyt ihan kaikissa reality ohjelmissa vielä ole ollut :D
Ukkonen on Miitta Sorvali ja siitä on enää turha vääntää kättä.
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen on Miitta Sorvali ja siitä on enää turha vääntää kättä.
Ukkonen on Maisa Torppa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko Hodari olla se Johanna Försti. Lauloi Tähdet, tähdet ohjelman ooppera- jaksossa yön kuningattaren aarian. Hällä on tuollainen käheämpi ääni mikä kuultiin Nakki saunoo-vedossa.
Ja okei.. googlasin.. Hänen äitinsä on harmonikan soittaja. Viittaus tavallaan äitihodariin.
Jos hän lauloi tuon laulun jo tähdet tähdet ohjelmassa niin onko fiksua laulaa se masked ohjelmassa. No eihän kukaan ole laulanut omiakaan biisejä vielä, sen jos näkis ja kuulis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän lauloi tuon laulun jo tähdet tähdet ohjelmassa niin onko fiksua laulaa se masked ohjelmassa. No eihän kukaan ole laulanut omiakaan biisejä vielä, sen jos näkis ja kuulis.
Eihän se oo hänen oma biisi. Tekee omaa musaa nimellä Jo Stance. Tai sitten jazz, soul, gospel - musaa on esittänyt omilla keikoillaan.
Banaani on Kanki Kaikkonen ja Ukkonen Anneli Jäättenmäki