Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
1981/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunalla kotiin, ja klaavalla esson baariin

Toi on Uunosta. Tai siis noi on Uunosta.

Vierailija
1982/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka veikkaatte timanttia Janinaksi, niin miten hän on ehtinyt olla kuvauksissa Suomessa? Näkyy olleen Tukholmassa aika tiivisti kevään ja alkukesän, paitsi kaukoloma. Janina laulaa paremmin kuin timantti (kuunnelkaa vaikka youtubesta) enkä voisi uskoa että hänellä on esim. sotkuinen käsilaukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka veikkaatte timanttia Janinaksi, niin miten hän on ehtinyt olla kuvauksissa Suomessa? Näkyy olleen Tukholmassa aika tiivisti kevään ja alkukesän, paitsi kaukoloma. Janina laulaa paremmin kuin timantti (kuunnelkaa vaikka youtubesta) enkä voisi uskoa että hänellä on esim. sotkuinen käsilaukku.

Itse olin ajatellut, että kyseessä on Janina, mutta joku ei tykkää siitä, kun häntä veikataan. Olisiko sitten Minttu Kaulanen? Vihjeet täsmää myös häneen ja hänellä saattaisi olla tuollainen lauluääni. Entä Minea Blomqvist?

Vierailija
1984/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ootteko lukenut jo iltalehdestä, että masked singer Suomeen liittyy kaks uutta hahmoa. Kruuna ja laava käykää lukee. Mä mietinkin, että ei 12 jaksoa voida näyttää jollei tuu uusia hahmoja olin oikeassa.

Sami Hedberg palaa takaisin.

Martina ja Esko! Kumpikin hyvissä väleissä, Martina osaa laulaa, Eskosta en tiedä.

Ja raha on suuressa merkityksessä heidän elämässään.

Toinen pari, jota veikkaan, on Catcat.

Vierailija
1985/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ajatellut, että kyseessä on Janina, mutta joku ei tykkää siitä, kun häntä veikataan. Olisiko sitten Minttu Kaulanen? Vihjeet täsmää myös häneen ja hänellä saattaisi olla tuollainen lauluääni. Entä Minea Blomqvist?

Mulla kävi jo alussa mielessä, että voisiko olla Minttu Kaulanen tai Maarit Poussa. Itse en saa Janinan ääntä yhdistettyä Timanttiin, jos ei sitten hänen ääni ole muuttunut vuosien saatossa.

Vierailija
1986/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ja Teppo?

Vierailija
1987/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni ja Joel ne on.

Vierailija
1988/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minea Blomgvist on kyllä varmasti saattanut tavata Bill Clintonin ja Buzz Aldrinin. Osa vihjeistä varmasti sopii tähän golfariin, mutta saisiko hänet johonkin viihdeohjelmaan enää mukaan?!

Vierailija
1989/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minea Blomgvist on kyllä varmasti saattanut tavata Bill Clintonin ja Buzz Aldrinin. Osa vihjeistä varmasti sopii tähän golfariin, mutta saisiko hänet johonkin viihdeohjelmaan enää mukaan?!

Kysymällä se selviää

Vierailija
1990/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjeissä ei suoraan sanottu et olisi Buzz Aldrinin tavannut, vaan toisena kuussa käyneen. Toisena kuussa käynnyt on kyllä Buzz Aldrin, mutta voiko se tarkoittaa myös jotain muuta. Entä jos hän onkin tavannut jonkun toisen julkkiksen jonka nimi on Buzz tai Aldrin eli Buzz Aldrinin kaiman.

Vierailija
1991/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Party Animal uudet vihjeet viittaa, että se on joko joalin tai chachi Hilden. Nyt olen itsekin valmis myöntämään, tosin ei se oo viel poistanut maskia, mutta ainakin vihjeet viittaa.

Joalinin now united esittelyvideossa joalin tanssii rannalla tms samoin, kun party animal esittelyvideossaan.

https://www.google.com/search?q=joalin+loukamaa+kappaleet&bih=882&biw=4…

Vierailija
1992/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruunalla kotiin, ja klaavalla esson baariin

Toi on Uunosta. Tai siis noi on Uunosta.

Vesku ja Spede.

Vierailija
1993/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkonen on Miitta Sorvali ja örkki tuure b 

Vierailija
1994/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantti vaikuttaa voimakasrakeenteelliselta. Örkki on arvoitus. Voisko olla poliitikko.

Vierailija
1995/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Ahonen oli nelosella- Melkein kaikki ovat maikkarin tyyppejä. Miksi banaania pidetään urheilijana.

Vierailija
1996/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Party Animal uudet vihjeet viittaa, että se on joko joalin tai chachi Hilden. Nyt olen itsekin valmis myöntämään, tosin ei se oo viel poistanut maskia, mutta ainakin vihjeet viittaa.

Chachi Hildén, kaikki täsmää. Vähän liian ilmeiset vihjeet. 

Vierailija
1997/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne Ahonen oli nelosella- Melkein kaikki ovat maikkarin tyyppejä. Miksi banaania pidetään urheilijana.

En ymmärtänyt kysymystä mutta Ahonen on freelancer voi vapaasti valita mihin ohjelmaan osallistuu.

Vierailija
1998/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän hänen suomeen tulo matkoistaan kerrota jos sellaisen tekee ja laulut hän voi äänittää ruotsissa, mutta lava heilumisen hän tulee sinne tänne tekemään.

Vierailija
1999/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chachi Hildén, kaikki täsmää. Vähän liian ilmeiset vihjeet. 

Ihanaa. Se nähdään sitte kuka on. Oma veikkaus se tai joalin.

Vierailija
2000/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei banaani välttämättä ole urheilija. Vihjeet ja ääni vaan viittaavat Ahoseen päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä