Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Te, jotka veikkaatte timanttia Janinaksi, niin miten hän on ehtinyt olla kuvauksissa Suomessa? Näkyy olleen Tukholmassa aika tiivisti kevään ja alkukesän, paitsi kaukoloma. Janina laulaa paremmin kuin timantti (kuunnelkaa vaikka youtubesta) enkä voisi uskoa että hänellä on esim. sotkuinen käsilaukku.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka veikkaatte timanttia Janinaksi, niin miten hän on ehtinyt olla kuvauksissa Suomessa? Näkyy olleen Tukholmassa aika tiivisti kevään ja alkukesän, paitsi kaukoloma. Janina laulaa paremmin kuin timantti (kuunnelkaa vaikka youtubesta) enkä voisi uskoa että hänellä on esim. sotkuinen käsilaukku.
Itse olin ajatellut, että kyseessä on Janina, mutta joku ei tykkää siitä, kun häntä veikataan. Olisiko sitten Minttu Kaulanen? Vihjeet täsmää myös häneen ja hänellä saattaisi olla tuollainen lauluääni. Entä Minea Blomqvist?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ootteko lukenut jo iltalehdestä, että masked singer Suomeen liittyy kaks uutta hahmoa. Kruuna ja laava käykää lukee. Mä mietinkin, että ei 12 jaksoa voida näyttää jollei tuu uusia hahmoja olin oikeassa.
Sami Hedberg palaa takaisin.
Martina ja Esko! Kumpikin hyvissä väleissä, Martina osaa laulaa, Eskosta en tiedä.
Ja raha on suuressa merkityksessä heidän elämässään.
Toinen pari, jota veikkaan, on Catcat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin ajatellut, että kyseessä on Janina, mutta joku ei tykkää siitä, kun häntä veikataan. Olisiko sitten Minttu Kaulanen? Vihjeet täsmää myös häneen ja hänellä saattaisi olla tuollainen lauluääni. Entä Minea Blomqvist?
Mulla kävi jo alussa mielessä, että voisiko olla Minttu Kaulanen tai Maarit Poussa. Itse en saa Janinan ääntä yhdistettyä Timanttiin, jos ei sitten hänen ääni ole muuttunut vuosien saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minea Blomgvist on kyllä varmasti saattanut tavata Bill Clintonin ja Buzz Aldrinin. Osa vihjeistä varmasti sopii tähän golfariin, mutta saisiko hänet johonkin viihdeohjelmaan enää mukaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minea Blomgvist on kyllä varmasti saattanut tavata Bill Clintonin ja Buzz Aldrinin. Osa vihjeistä varmasti sopii tähän golfariin, mutta saisiko hänet johonkin viihdeohjelmaan enää mukaan?!
Kysymällä se selviää
Vihjeissä ei suoraan sanottu et olisi Buzz Aldrinin tavannut, vaan toisena kuussa käyneen. Toisena kuussa käynnyt on kyllä Buzz Aldrin, mutta voiko se tarkoittaa myös jotain muuta. Entä jos hän onkin tavannut jonkun toisen julkkiksen jonka nimi on Buzz tai Aldrin eli Buzz Aldrinin kaiman.
Vierailija kirjoitti:
Party Animal uudet vihjeet viittaa, että se on joko joalin tai chachi Hilden. Nyt olen itsekin valmis myöntämään, tosin ei se oo viel poistanut maskia, mutta ainakin vihjeet viittaa.
Joalinin now united esittelyvideossa joalin tanssii rannalla tms samoin, kun party animal esittelyvideossaan.
https://www.google.com/search?q=joalin+loukamaa+kappaleet&bih=882&biw=4…
Vierailija kirjoitti:
Kruunalla kotiin, ja klaavalla esson baariin
Toi on Uunosta. Tai siis noi on Uunosta.
Vesku ja Spede.
Ukkonen on Miitta Sorvali ja örkki tuure b
Timantti vaikuttaa voimakasrakeenteelliselta. Örkki on arvoitus. Voisko olla poliitikko.
Janne Ahonen oli nelosella- Melkein kaikki ovat maikkarin tyyppejä. Miksi banaania pidetään urheilijana.
Vierailija kirjoitti:
Party Animal uudet vihjeet viittaa, että se on joko joalin tai chachi Hilden. Nyt olen itsekin valmis myöntämään, tosin ei se oo viel poistanut maskia, mutta ainakin vihjeet viittaa.
Chachi Hildén, kaikki täsmää. Vähän liian ilmeiset vihjeet.
Vierailija kirjoitti:
Janne Ahonen oli nelosella- Melkein kaikki ovat maikkarin tyyppejä. Miksi banaania pidetään urheilijana.
En ymmärtänyt kysymystä mutta Ahonen on freelancer voi vapaasti valita mihin ohjelmaan osallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän hänen suomeen tulo matkoistaan kerrota jos sellaisen tekee ja laulut hän voi äänittää ruotsissa, mutta lava heilumisen hän tulee sinne tänne tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chachi Hildén, kaikki täsmää. Vähän liian ilmeiset vihjeet.
Ihanaa. Se nähdään sitte kuka on. Oma veikkaus se tai joalin.
Vierailija kirjoitti:
Ei banaani välttämättä ole urheilija. Vihjeet ja ääni vaan viittaavat Ahoseen päin.
Kruunalla kotiin, ja klaavalla esson baariin
Toi on Uunosta. Tai siis noi on Uunosta.