Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
1961/5161 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaani on Kanki Kaikkonen ja Ukkonen Anneli Jäättenmäki

Party animal sami hedberg

Vierailija
1962/5161 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko Hodari olla se Johanna Försti. Lauloi Tähdet, tähdet ohjelman ooppera- jaksossa yön kuningattaren aarian. Hällä on tuollainen käheämpi ääni mikä kuultiin Nakki saunoo-vedossa.

Ja okei.. googlasin.. Hänen äitinsä on harmonikan soittaja. Viittaus tavallaan äitihodariin.

Jos hän lauloi tuon laulun jo tähdet tähdet ohjelmassa niin onko fiksua laulaa se masked ohjelmassa. No eihän kukaan ole laulanut omiakaan biisejä vielä, sen jos näkis ja kuulis.

Eihän se oo hänen oma biisi. Tekee omaa musaa nimellä Jo Stance. Tai sitten jazz, soul, gospel - musaa on esittänyt omilla keikoillaan.

Ei tässä puhuttu Johanna Förstin omista biiseistä. Vaan yleisesti muiden artistien osallistumisesta ja heidän tuotannosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/5161 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko Hodari olla se Johanna Försti. Lauloi Tähdet, tähdet ohjelman ooppera- jaksossa yön kuningattaren aarian. Hällä on tuollainen käheämpi ääni mikä kuultiin Nakki saunoo-vedossa.

Ja okei.. googlasin.. Hänen äitinsä on harmonikan soittaja. Viittaus tavallaan äitihodariin.

Jos hän lauloi tuon laulun jo tähdet tähdet ohjelmassa niin onko fiksua laulaa se masked ohjelmassa. No eihän kukaan ole laulanut omiakaan biisejä vielä, sen jos näkis ja kuulis.

Eihän se oo hänen oma biisi. Tekee omaa musaa nimellä Jo Stance. Tai sitten jazz, soul, gospel - musaa on esittänyt omilla keikoillaan.

Ei tässä puhuttu Johanna Förstin omista biiseistä. Vaan yleisesti muiden artistien osallistumisesta ja heidän tuotannosta.

Ei liity tähän mutta ttk paljon kattoneena voin sanoa försti ei ole tässä.

Vierailija
1964/5161 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vihje Timantista. On tavannut Bill Clintonin ja toisena kuussa käyneen ihmisen. No, Janina Fry on edelleen arvaukseni. Hän on ainakin Clintonin tavannut. Aiemmatkin vihjeet sopivat Janinaan, eli hän on sanoittanut, vai kirjannut ylös addiktionsa = on sanoittanut Laura Voutilaisen Addicted to you kappaleen.

Omistaa koiranpennun, joten mahdollisesti konttailee lenkipoluilla.

Vierailija
1965/5161 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina tuli julkisuuteen vielä hiomattomana timanttina vuonna 1993.

Vierailija
1966/5161 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsokaa tarkkaan millainen kuva syntyy valosta joka taittuu maagisesti kun se loistaa timanttiin."

Tarkkoittaa varmaan että "päivänsäde" on hänen toinen nimensä.

Vierailija
1967/5161 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi täälläkin on valitettu siitä, että mukana olis vaan turhia b-luokan julkkuja. Itse oon ainakin yllättynyt siitä, että Suomen julkkispiireistä on jo neljännelle kaudelle saatu näinkin nimekkäitä ja ansioituneita julkkiksia mukaan. Kape, Sami, Niina, Eikka, Miitta, Köpi jne. ainakin ovat ihan alojensa kärkikastia Suomessa enkä minä ainakaan äkkiseltään keksi, mitä ne "paremmat" julkkikset sitten muka olisivat.

Vierailija
1968/5161 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hän on? Näissä pitää olla yleisesti tunnettu enkä minä ole kuullutkaan eli ei voi olla.

Vierailija
1969/5161 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siili on baba lybeck

Vierailija
1970/5161 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili on Kiti Kokkonen, näinhän Kokanderi sanoi.

Vierailija
1971/5161 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vihjevikkivideo tullut

Vierailija
1972/5161 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniltä repee muutakin kuin levikset.

Sini - Siini - Siili

Vierailija
1973/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkonen on Miitta Sorvali

Vierailija
1974/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Party Animal uudet vihjeet viittaa, että se on joko joalin tai chachi Hilden. Nyt olen itsekin valmis myöntämään, tosin ei se oo viel poistanut maskia, mutta ainakin vihjeet viittaa.

Vierailija
1975/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ootteko lukenut jo iltalehdestä, että masked singer Suomeen liittyy kaks uutta hahmoa. Kruuna ja laava käykää lukee. Mä mietinkin, että ei 12 jaksoa voida näyttää jollei tuu uusia hahmoja olin oikeassa.

Vierailija
1976/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ootteko lukenut jo iltalehdestä, että masked singer Suomeen liittyy kaks uutta hahmoa. Kruuna ja laava käykää lukee. Mä mietinkin, että ei 12 jaksoa voida näyttää jollei tuu uusia hahmoja olin oikeassa.

Kruuna ja laava laulaa Esson baari. Vihjevideolla kertovat olevansa erottamaton kaksikko. Strandberg uskoo tietävänsä keitä maskin alla on.

Hauskinta tässä olis jos tippuisivat heti.

Vierailija
1977/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami Hedberg palaa takaisin.

Vierailija
1978/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruuna ja Klaava kertovat vihjevideollaan olevansa erottamaton kaksikko, eivätkä he tulisi toimeen ilman toisiaan. Kaksikko kertoo myös, ettei usko mitä tahansa hölynpölyä vaan laittaa itsensä likoon selvittääkseen totuuden siitä, mihin kannattaa uskoa.

Tää on helppo jvg tai Matti ja teppo

Vierailija
1979/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kruuna ja laava laulaa Esson baari. Vihjevideolla kertovat olevansa erottamaton kaksikko. Strandberg uskoo tietävänsä keitä maskin alla on.

Sami Hedberg ja Saija Tuupanen

Vierailija
1980/5161 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami Hedberg ja Saija Tuupanen

🤣🤣🤣🤣🤣🤭🤭 Ei juma, repesin heti nauraa tälle. Ohjelman nimi tosiaan on kuka on Hedberg. Entä Beata tai Leppilampi🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme