Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko Hodari olla se Johanna Försti. Lauloi Tähdet, tähdet ohjelman ooppera- jaksossa yön kuningattaren aarian. Hällä on tuollainen käheämpi ääni mikä kuultiin Nakki saunoo-vedossa.
Ja okei.. googlasin.. Hänen äitinsä on harmonikan soittaja. Viittaus tavallaan äitihodariin.
Jos hän lauloi tuon laulun jo tähdet tähdet ohjelmassa niin onko fiksua laulaa se masked ohjelmassa. No eihän kukaan ole laulanut omiakaan biisejä vielä, sen jos näkis ja kuulis.
Eihän se oo hänen oma biisi. Tekee omaa musaa nimellä Jo Stance. Tai sitten jazz, soul, gospel - musaa on esittänyt omilla keikoillaan.
Ei tässä puhuttu Johanna Förstin omista biiseistä. Vaan yleisesti muiden artistien osallistumisesta ja heidän tuotannosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko Hodari olla se Johanna Försti. Lauloi Tähdet, tähdet ohjelman ooppera- jaksossa yön kuningattaren aarian. Hällä on tuollainen käheämpi ääni mikä kuultiin Nakki saunoo-vedossa.
Ja okei.. googlasin.. Hänen äitinsä on harmonikan soittaja. Viittaus tavallaan äitihodariin.
Jos hän lauloi tuon laulun jo tähdet tähdet ohjelmassa niin onko fiksua laulaa se masked ohjelmassa. No eihän kukaan ole laulanut omiakaan biisejä vielä, sen jos näkis ja kuulis.
Eihän se oo hänen oma biisi. Tekee omaa musaa nimellä Jo Stance. Tai sitten jazz, soul, gospel - musaa on esittänyt omilla keikoillaan.
Ei tässä puhuttu Johanna Förstin omista biiseistä. Vaan yleisesti muiden artistien osallistumisesta ja heidän tuotannosta.
Ei liity tähän mutta ttk paljon kattoneena voin sanoa försti ei ole tässä.
Uusi vihje Timantista. On tavannut Bill Clintonin ja toisena kuussa käyneen ihmisen. No, Janina Fry on edelleen arvaukseni. Hän on ainakin Clintonin tavannut. Aiemmatkin vihjeet sopivat Janinaan, eli hän on sanoittanut, vai kirjannut ylös addiktionsa = on sanoittanut Laura Voutilaisen Addicted to you kappaleen.
Omistaa koiranpennun, joten mahdollisesti konttailee lenkipoluilla.
Janina tuli julkisuuteen vielä hiomattomana timanttina vuonna 1993.
"Katsokaa tarkkaan millainen kuva syntyy valosta joka taittuu maagisesti kun se loistaa timanttiin."
Tarkkoittaa varmaan että "päivänsäde" on hänen toinen nimensä.
En tajua miksi täälläkin on valitettu siitä, että mukana olis vaan turhia b-luokan julkkuja. Itse oon ainakin yllättynyt siitä, että Suomen julkkispiireistä on jo neljännelle kaudelle saatu näinkin nimekkäitä ja ansioituneita julkkiksia mukaan. Kape, Sami, Niina, Eikka, Miitta, Köpi jne. ainakin ovat ihan alojensa kärkikastia Suomessa enkä minä ainakaan äkkiseltään keksi, mitä ne "paremmat" julkkikset sitten muka olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Näissä pitää olla yleisesti tunnettu enkä minä ole kuullutkaan eli ei voi olla.
Siili on Kiti Kokkonen, näinhän Kokanderi sanoi.
Siniltä repee muutakin kuin levikset.
Sini - Siini - Siili
Party Animal uudet vihjeet viittaa, että se on joko joalin tai chachi Hilden. Nyt olen itsekin valmis myöntämään, tosin ei se oo viel poistanut maskia, mutta ainakin vihjeet viittaa.
Mitä ihmettä ootteko lukenut jo iltalehdestä, että masked singer Suomeen liittyy kaks uutta hahmoa. Kruuna ja laava käykää lukee. Mä mietinkin, että ei 12 jaksoa voida näyttää jollei tuu uusia hahmoja olin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ootteko lukenut jo iltalehdestä, että masked singer Suomeen liittyy kaks uutta hahmoa. Kruuna ja laava käykää lukee. Mä mietinkin, että ei 12 jaksoa voida näyttää jollei tuu uusia hahmoja olin oikeassa.
Kruuna ja laava laulaa Esson baari. Vihjevideolla kertovat olevansa erottamaton kaksikko. Strandberg uskoo tietävänsä keitä maskin alla on.
Hauskinta tässä olis jos tippuisivat heti.
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg palaa takaisin.
Kruuna ja Klaava kertovat vihjevideollaan olevansa erottamaton kaksikko, eivätkä he tulisi toimeen ilman toisiaan. Kaksikko kertoo myös, ettei usko mitä tahansa hölynpölyä vaan laittaa itsensä likoon selvittääkseen totuuden siitä, mihin kannattaa uskoa.
Tää on helppo jvg tai Matti ja teppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kruuna ja laava laulaa Esson baari. Vihjevideolla kertovat olevansa erottamaton kaksikko. Strandberg uskoo tietävänsä keitä maskin alla on.
Sami Hedberg ja Saija Tuupanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg ja Saija Tuupanen
🤣🤣🤣🤣🤣🤭🤭 Ei juma, repesin heti nauraa tälle. Ohjelman nimi tosiaan on kuka on Hedberg. Entä Beata tai Leppilampi🤣
Party animal sami hedberg