Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Örkin pää on tossa misä näkyy toi mihin sen maski loppuu, eli vähä ylempänä. Pitkä kaveri ja hartia linjat on myös kapeat eikä pienet. Itselleni yllärri.
Mites jos Hodari olisi Jenni Vartianen?
Vierailija kirjoitti:
Örkki1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8127637373737 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijaörkki kirjoitti:
Ootko sä kuuro? :D
En. Mutta se ei ole örkki ääni eikä vihjeet täsmää.
No taitaa nyt olla niin, ettet itse ole katsonut koko ohjelmaa. Kaikki vihjeet täsmäävät Anttiin :DDD
Samoin ääni. Pitää kyllä olla kuuro, jos ei kuule.Eihän Antti tule Porista.
Kuka on väittänyt, että tulee Porista?
Örkin eka vihjevideo
Ei kaikki tuu porista tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään mennyt keskustelu ihmeelliseksi jankkaamiseksi, valittamiseksi ja veetuiluksi.
Perus vauva palsta meinikiä. Trollit pilaa tän palstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki Tuisku
Tasan varmasti ei ole :D Ei Antilla ole noin miehekästä ääntä. Ei edes muutettuna.
Samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Jokatapauksessa ihan tuttuja maikkarilaisia ovat.Helpoiten tunnistin Miitta Sorvalin. Örkkiä veikkaisin Köpiksi. Sekin on ollut joskus maikkarin ohjelmassa.Eiköhän joku noista ole salkkareista ja joku jokumissi tai malli.
Köpi on sarvikuono.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Örkki nyt Sauli Koskinen olisi. Tuskin tässä vaiheessa noin helppoa vihjettä itsestään laittaisi.
Sitä en tiedä, onko Tuure tavannut oikeasti Adam Lamberttia, mutta eikös joskus tanssahdellut kotonaan if I had youn tahtiin ja kumautti itseään jotenkin? Jos tämä olisi sitten tällainen vähän pliisumpi tanssiminen Lambertin kanssa.
No jos kerta ammut mun Sauli arvauksen alas, nii ei örkki oo tuure. Koska miks se paljastais itsensä tolla.
Toi vihjeessä örkki sanoo olleensa lavalla lambert kanssa. Itse en usko kumpikaan on örkki eli sale tai tuure
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi vihjeessä örkki sanoo olleensa lavalla lambert kanssa. Itse en usko kumpikaan on örkki eli sale tai tuure
Itse asiassa tossa vihjeessä ei puhuta mistään lavasta mitään. Örkki sanoo vain tanssahdelleensa Adam Lambertin kanssa. Tämän vuoksi arvelen, että tanssahtelu kotosalla Lambertin tahtiinkin voisi kelvata tähän vihjeeseen.
Nii mutta se ei ole Tuure. Ja jos tuolla ylhäällä sanotaan ettei Antti saa ääntää noin miehekääks vaikka muutettais, sama koskee tuurea myös ei sekään saa ääntään noin matalaksi ja miehekääks vaikka kuinka muutettais.
Tuo Adamin kanssa tanssahtelu voi tarkoittaa mitä vaan... Ehkä on ollut Adamin keikalla tai samaan aikaan baarissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen on ihan selvä Pilvi Hämäläinen, sarvikuono= Köpi, muista ei hajuakaan. Tai olisiko banaani Aku Hirviniemi?
Ukkonen Miitta Sorvali. Jos katsoit lauantai esitykset et voi erehtyä äänestä. Valoja päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni 21 vuotiaan ääni kuulostaa paljon enemmän matalammalta miehen mörinältä kuin 16 vuotiaan ääni. Ja pituus voi olla myös pitempi jos on 21 vuotias kuin silloin kun on ollut 16. Mutta toivon et seuraavissa jaksoissa putoaa joku muu hahmo kuin nuo jotka jo tiedetään.
Paitsi ettei Tuure saa ääntään matalammaksi ja vaikka kuinka muutettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni 21 vuotiaan ääni kuulostaa paljon enemmän matalammalta miehen mörinältä kuin 16 vuotiaan ääni. Ja pituus voi olla myös pitempi jos on 21 vuotias kuin silloin kun on ollut 16. Mutta toivon et seuraavissa jaksoissa putoaa joku muu hahmo kuin nuo jotka jo tiedetään.
Tuurella on naisellisen kuuloinen ääni. Ei se saa muutettua ääntään tollaseksi noin matalaksi. Eli se örkki joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen on ihan selvä Pilvi Hämäläinen, sarvikuono= Köpi, muista ei hajuakaan. Tai olisiko banaani Aku Hirviniemi?
Ukkonen Miitta Sorvali. Jos katsoit lauantai esitykset et voi erehtyä äänestä. Valoja päälle.
Jos pari etsivää väittää sen olevan Miitta, ei se tarkoita minulle mitään. Uskon, että ukkonen on Pilvi Hämäläinen.
Puhuin nyt sulle, sen laulu äänestä myös kuulee. Valoja päälle
Vierailija kirjoitti:
Google kertoo aika monen hlön pituuden kun kirjoittaa "nimi sukunimi pituus"
Miitta on 179
Niin? Mikä pituus fetissi tänne on iskeny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pari etsivää väittää sen olevan Miitta, ei se tarkoita minulle mitään. Uskon, että ukkonen on Pilvi Hämäläinen.
Minäkään en usko ukkosen olevan Miitta. Kun ukkonen on Ilen vieressä, niin ei vaikuta hirveän pitkältä ja Miitta on pitkä. Jos joku tietää Miitan pituuden saa kertoa.
Miitta on ukkonen. Kuuntele sen lauluääni. Voi luoja
Vierailija kirjoitti:
Hodari on ilmiselvä janni hussi. Ääni ja kaikki vihjeet.
Ei ole koska on nelosella töissä
Vierailija kirjoitti:
Ile Uusivuori julkaisi Instagram-tilillään hauskan kuvan, jonka yhteydessä kommentoi kollegojensa pituutta.
184 cm ja silti lyhyin
Ile puhuu itsestään vertailu stan saanilan ja peter nyman pituuksiin
Nii? Miten se liittyy tähän? Ile voi julkaista mitä tahtoo. Tuskin tällästä räyhäri palstaa lukee missä jengi on akonyyminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en usko ukkosen olevan Miitta. Kun ukkonen on Ilen vieressä, niin ei vaikuta hirveän pitkältä ja Miitta on pitkä. Jos joku tietää Miitan pituuden saa kertoa.
Miitta on ukkonen. Turha on yrittäö väittäå muuta. Laulu ääni myls täsmää.
No ihan kattomalla näkee. Missä sen nenä on siitä alaspäin näkyy rako mistä se näkee kävellä, ilen pitunen on. Ja aika typerä kysymys mistä sä tiiät.