Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mä uskon, että Örkki on Tuure B. Ei ole mitään läppää.
Harmi ettei ole. Tää on samaa trollaamista ku viime vuoden panda on tuisku.
Tuure se kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Banaani: Armand Duplantis
Örkki: Sergei Lavrov
Timantti : Satu Silvo
Party animal : Wallin Valpio
Siili: Tytti Tuppurainen
Ukkonen: Lenita Airisto
Ritari : Jens Stoltenberg
Nakkisämpylä : Timo Soini
Sarvikuono : Recep Tayyip Erdogan
Tää oli hauska!! :D
Vierailija kirjoitti:
Ritarin uudet vihjeet tuli. Eipä enää kovin paljon selvemmin Eino Gröniin voitaisi viitata. Painimolski (Eikan nuoruuden laji) ja golfkenttä ( Floridassa ahkera golffaaja)
Kumpikohan huomenna tipahtaa Miitta vai Eikka, molemmat aika itsestäänselvät.
No ehkä panelistit tunnistavat huomenna Miitan äänen, ja sitten siinä arvauksen kohdalla kaikki eivät sano vielä häntä, mutta kun Ukkonen putoaa yhtäkkiä kaikki arvaavatkin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuure se kuitenkin on.
Harmi ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani: Armand Duplantis
Örkki: Sergei Lavrov
Timantti : Satu Silvo
Party animal : Wallin Valpio
Siili: Tytti Tuppurainen
Ukkonen: Lenita Airisto
Ritari : Jens Stoltenberg
Nakkisämpylä : Timo Soini
Sarvikuono : Recep Tayyip ErdoganTää oli hauska!! :D
Sergei Lavrov ei ollut mitään hauskaa.
Tää jatkuva vänkääminen pilaa tän koko fiiliksen tästä ohjelmasta. Tätä esiintyy hitto joka paikassa. Siis en voi käsittää mikä pakkomielle ihmisillä on ampua toisten arvailuja alas, ja sitten ehdottavat vielä järjettömän julkkuja tilalle. Jos veikkaa jotakin joksikin aina tullaa selittelemään ettei ääni ole tollanen ja ei tämä sovi siihen. Hitto viihdeohjelma jossa saa arvailla ketä tahansa tässä. Niiku yksi kirjoitti täällä nähää sitte kuka oli? Niiku huoh miten lapsellista ei tää oo mitään kisaa. Ja suurin osa luulee olevansa kovaakin tietää ja itse varmana ampua muiden kommentteja alas, mutta sitten ovat itsekin ihan pihalla. Ja ei kenenkään tarvitse tulla rehdisti myöntää olleensa väärässä hahmosta, mikse kuuluis tälläsen ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi olla Tuure? Tämä kuulostaa samalta jankkaukselta kuin se että toiset eivät millään voineet uskoa Pakkasen olevan Leppilampi tai Tohtorin olevan Marko Hietala...
Huomenna putoaa saletisti Eikka tai Miitta koska heidät on niin selvästi tunnistettu
Myös Danny on saanut sen jonkun ritarimerkin vuonna 96. Lisäksi esiintyy nykyään aina istuen polvivamman vuoksi. Mutta en tiedä saisko ääntään muutettua tuollaiseksi... Ehkä se on kuitenkin se Eino Grön.
Hei entäs jos timantti on Tinze?! Oliko reidet ja perä samaa mallia? Twerkkiä treenataan kontallaan. En tiedä muista vihjeistä tai laulutaidoistaan, mutta voisko olla?
Vierailija kirjoitti:
Myös Danny on saanut sen jonkun ritarimerkin vuonna 96. Lisäksi esiintyy nykyään aina istuen polvivamman vuoksi. Mutta en tiedä saisko ääntään muutettua tuollaiseksi... Ehkä se on kuitenkin se Eino Grön.
No ehkä vihjeiden ja äänen perusteella voisi olla Danny, mutta ongelma tulee siinä että ritari on selvästi ileä lyhyempi, Danny on selvästi taas ileä pitempi.
Mainoksessa Janne ja Toffee huutaa
Mä tiedän!
- On!
Joko heidän älylamppunsa on alkanut toimii vihdoinkin tai sitten saadaan kuulla jälleen jotain noloa ja säälittävää veikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Mainoksessa Janne ja Toffee huutaa
Mä tiedän!
- On!Joko heidän älylamppunsa on alkanut toimii vihdoinkin tai sitten saadaan kuulla jälleen jotain noloa ja säälittävää veikkausta.
Jälkimmäinen. Janne ei kuitenkaan perillä ole eikä varsinkaan kokander
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuure se kuitenkin on.
Harmi ettei ole.
Ihan hyvin voi olla Tuure. Minusta ihan hyvä veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Tää jatkuva vänkääminen pilaa tän koko fiiliksen tästä ohjelmasta. Tätä esiintyy hitto joka paikassa. Siis en voi käsittää mikä pakkomielle ihmisillä on ampua toisten arvailuja alas, ja sitten ehdottavat vielä järjettömän julkkuja tilalle. Jos veikkaa jotakin joksikin aina tullaa selittelemään ettei ääni ole tollanen ja ei tämä sovi siihen. Hitto viihdeohjelma jossa saa arvailla ketä tahansa tässä. Niiku yksi kirjoitti täällä nähää sitte kuka oli? Niiku huoh miten lapsellista ei tää oo mitään kisaa. Ja suurin osa luulee olevansa kovaakin tietää ja itse varmana ampua muiden kommentteja alas, mutta sitten ovat itsekin ihan pihalla. Ja ei kenenkään tarvitse tulla rehdisti myöntää olleensa väärässä hahmosta, mikse kuuluis tälläsen ohjelmaan.
Ei mua haittaa yhtään, jos mun veikkaukset ammutaan alas. Mulle se on yhdentekevää, olenko oikeassa vai en. Ne on vain hullussa asuissa esiintyviä julkkiksia, ei sen ihmeempää. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Örkki on Tuure, vaikka joku kuinka yrittää lytätä tämän vastauksen.
Timantti on joko raskaana tai joku lihava nainen.
Tulen sieltä missä villikoirat vaeltavat ulvoen ja yö on ikuinen. Läpi yön voi tanssia. En ole taikauskoinen.
Dingo
Yö
Tanssii tähtien kanssa
Otti 16 vuotiaana elämän omiin käsiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuure se kuitenkin on.
Harmi ettei ole.
Ihan hyvin voi olla Tuure. Minusta ihan hyvä veikkaus.
Kun ei ole
Maikkarin toimittajia, salkkarinäyttelijöitä ja muista maikkarin ohjelmista tuttuja tyrkkyjä ne kaikki kuitenkin on.