Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
1601/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En veikannut hjallista hodariksi vaan Merikukkaa.

Hodarin videovihje kuului että suhde purjehtijan kanssa ja tämä purjehtija olisi hjallis ja hjalliksella oli suhde Merikukan kanssa joka taas olisi hodari.

Mikä ihmeen Merikukka?

Kuka helkutti se on.

Vierailija
1602/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks oikeasti porukan on pakko trollata tota örkkiä joksikin tuureks. Kun se ei oo edes se. Ja alkaa olla selkeää trollaamisen makua. Niiku ihan ku Tuure osaisi sen neiti äänen muuttaa joksikin tollaseks. Niiku todella rasittavaa.

Koska porukalla on täällä Tuure fantasiat menos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa vaan nyt liikaa pettymästä sitten, kun Örkki paljastuu Tuure Boeliukseksi. Vähän samat merkit ilmassa kuin Leppilammen kanssa. Silloinhan sitä porukat oli ihan raivona, että varmana ei ole Pakkanen mikään Leppilampi, vaan kyllähän se vähintään Ron Moss on. Sitten kun Mikko sieltä paljastui, ei kuitenkaan annettu kehuja upeasta suoritukseksta, vaan loukkaannuttiin, kun meitä huijattiin😄. Ja koko ajan Mikon selkeästi tunnistettavissa oleva ässä siellä kuului. Se oli kyllä hupaisaa aikaa.

Mielestäni Örkistä kuulee selvästi, että laulaja muuttaa ääntäntä todella kovasti. En itsekään tuosta äänestä Tuurea tunnista, enkä pahemmin hänestä muutenkaan mitään tiedä, mutta vihjeiden ja olemuksen perusteella tähän olen päätynyt. Minusta taas on aika hullua ehdottaa Örkiksi Harkimoita tms.

Vierailija
1604/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kävi kun bilepandaksi ehdoteltiin Dennis Nylund, Riku Nieminen, Nousiainen Miika, mutta olikin Valtteri Torikka.

Mistä oikeastaan tiedetään onko joku hahmo toi julkkis vai ei.

Vierailija
1605/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti seuraava Örkki vihje EI ole, että on saanut kahdet sakot tai on kaahannut 96:n nopeutta 60 alueella tai saanut sakot liikenneturvallisuuden vaarantamisesta 22 päiväsakkoa, sitten olisi aika vaikea keksiä ketään muuta julkkista Örkiksi

Vierailija
1606/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa vaan nyt liikaa pettymästä sitten, kun Örkki paljastuu Tuure Boeliukseksi. Vähän samat merkit ilmassa kuin Leppilammen kanssa. Silloinhan sitä porukat oli ihan raivona, että varmana ei ole Pakkanen mikään Leppilampi, vaan kyllähän se vähintään Ron Moss on. Sitten kun Mikko sieltä paljastui, ei kuitenkaan annettu kehuja upeasta suoritukseksta, vaan loukkaannuttiin, kun meitä huijattiin😄. Ja koko ajan Mikon selkeästi tunnistettavissa oleva ässä siellä kuului. Se oli kyllä hupaisaa aikaa.

Mielestäni Örkistä kuulee selvästi, että laulaja muuttaa ääntäntä todella kovasti. En itsekään tuosta äänestä Tuurea tunnista, enkä pahemmin hänestä muutenkaan mitään tiedä, mutta vihjeiden ja olemuksen perusteella tähän olen päätynyt. Minusta taas on aika hullua ehdottaa Örkiksi Harkimoita tms.

Ei tarvi pelätä ku se ei oo Boelius

Vierailija
1607/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jokku kommentoi Örkki ois pitkää kisassa? Ei tää oo mikään kilpailu, vaan viihdeohjelma jossa putoajalla ei oo mitää merkitystä.

Vierailija
1608/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkasin Bilepandaksi viimeiseen saakka Miika Nousiaista, mutta olin kyllä heti valmis tunnustamaan, että Waltteri Torikka oli aivan loistava ja onnistui upeasti huijaamaan kaikkia. Olisi ehdottomasti ansainnut voitonkin, ellei tätä ohjelmaa hiukan taideta käsikirjoittaa. Voittajaksihan valittiin suvaitsevaisuutta puolustava ja sateenkaarivärejä kantava Anna- Maija Tuokko. Ei liene vaikeaa arvata, että Örkki päässee tänä vuonna pitkälle.

Olisin kaivannut silloin sitä, että he, jotka eivät Leppilampea Pakkaseksi uskoneet, olisivat kuitenkin rehdisti tunnustaneet olleensa väärässä ja myöntäneet hienon suorituksen, eivätkä ruvenneet mankumaan, miten törkeästi heitä tässä huijattiin.

Vierailija
1609/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkasin Bilepandaksi viimeiseen saakka Miika Nousiaista, mutta olin kyllä heti valmis tunnustamaan, että Waltteri Torikka oli aivan loistava ja onnistui upeasti huijaamaan kaikkia. Olisi ehdottomasti ansainnut voitonkin, ellei tätä ohjelmaa hiukan taideta käsikirjoittaa. Voittajaksihan valittiin suvaitsevaisuutta puolustava ja sateenkaarivärejä kantava Anna- Maija Tuokko. Ei liene vaikeaa arvata, että Örkki päässee tänä vuonna pitkälle.

Olisin kaivannut silloin sitä, että he, jotka eivät Leppilampea Pakkaseksi uskoneet, olisivat kuitenkin rehdisti tunnustaneet olleensa väärässä ja myöntäneet hienon suorituksen, eivätkä ruvenneet mankumaan, miten törkeästi heitä tässä huijattiin.

Bilepanda oli viime kauden moraalinen voittaja ja kaikki muistaa viime kauden hänestä. Ja miksi olisi tullut rehdisti tunnustamaan? En minä tuollaista halunnut nähdä, halusin nähdä maailmantähden enkä mitään leppilampea jossa ei ollut mitään hienoa.

Vierailija
1610/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos kaikki kerran kuvitteli Pakkasen olleen joku ulkomaan stara, niin eikö se sitten ollut hyvä hahmo ja taitavasti esiinnytty? Minun järjen mukaan voisi olla ylpeä, että Suomesta löytyy niin lahjakas laulaja, että menisi maailmantähdestä.

Vierailija
1611/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa 4 jaksossa esiintyy

Sarvikuono

Hodari

Ukkonen

Siili

Ritari

Ja 5 jaksossa esiintyy

Banaani

Timantti

Örkki

Party Animal

Vierailija
1612/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kommentoin, että toivottavasti örkki olisi pitkään kisassa. Perustelen sillä, että on kiinnostavin ja vaikein hahmo arvata. Muutamat muut on jo selvitetty ja joutaisivat siksi ennemmin riisumaan maskinsa. Näin asian näkisin. 🙂

Vierailija
1613/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa 4 jaksossa esiintyy

Sarvikuono

Hodari

Ukkonen

Siili

Ritari

Ja 5 jaksossa esiintyy

Banaani

Timantti

Örkki

Party Animal

Ja voi jo arvata että kässäri menee niin että etsivät "tajuavat" ukkosen olevan "ihana Miitta Sorvali" ja yleisö "äänestää" hänet ulos.

Vierailija
1614/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos kaikki kerran kuvitteli Pakkasen olleen joku ulkomaan stara, niin eikö se sitten ollut hyvä hahmo ja taitavasti esiinnytty? Minun järjen mukaan voisi olla ylpeä, että Suomesta löytyy niin lahjakas laulaja, että menisi maailmantähdestä.

No stara ja stara.😂 Esim. David Hasselhoff ei ole mitenkään kuuluisa kauniista lauluäänestään. Tai ehkä saksalaiset on toista mieltä.

Vierailija
1615/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista. Meinasi kahvit lentää näppikselle, kun luin, että Hodari on Hjallis Harkimo.

Vierailija
1616/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, onko Waltteri Torikka suvaitsematon ja homofoobinen tyyppi? Ohhoh, enpä olisi uskonut.

Vierailija
1617/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjä kirjoitti:

Hodari on Diandra.

Mistä Diandran äiti on kuuluisa?

Vierailija
1618/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppilampi ei ole mikään maailmantåhti eikä lahjakas. Sen sijaan se maailmantåhti olisi voitu hommata.

Vierailija
1619/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pakkanen mikään sara ollut. On katsojien aliarvioimista, että puhu englantia vaikka oli suomalainen. Noissa laulussa Mikko oli lahjakas, mutta ei mene omilla esityksillään maailmantähdestä. Mielestäni siinä hahmossa meni kaikki pieleen.

Vierailija
1620/5161 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen on edelleen minusta Suomen Masked Singerin hienoin hahmo ja Mikko oli roolissaan ja esityksissään todella hyvä, mutta englannin puhuminen ja ulkkiksen larppaaminen oli typerä tapa johdattaa katsojia harhaan. Ei näiden mielipiteiden tarvitse sulkea toisiaan pois.

Party Animalin eli melko varmasti Chachin suomenkieliset vihjevideot ymmärrän paremmin, koska Chachi kuitenkin osaa suomea sen verran hyvin, että voisi avustuksella ja paperilta luettuna periaatteessa lukea nuo vihjevideot itsekin suomeksi. Sama oli Roman Schatzilla, jos olisi itse puhunut videoilla niin olisi kuulunut ettei ole natiivipuhuja, mutta koska osaa suomea hyvin, oli ihan luontevaa esittää vihjeet suomeksi. Leppilammen englannissa taas ei ollut mitään järkeä, ja ihan selvästi se oli tehty vain sen takia että saadaan katsojat uskomaan ettei Pakkanen osaa suomea kovin hyvin tai ollenkaan.