Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Banaani: Armand Duplantis
Örkki: Sergei Lavrov
Timantti : Satu Silvo
Party animal : Wallin Valpio
Siili: Tytti Tuppurainen
Ukkonen: Lenita Airisto
Ritari : Jens Stoltenberg
Nakkisämpylä : Timo Soini
Sarvikuono : Recep Tayyip Erdogan
Vierailija kirjoitti:
Miks oikeasti porukan on pakko trollata tota örkkiä joksikin tuureks. Kun se ei oo edes se. Ja alkaa olla selkeää trollaamisen makua. Niiku ihan ku Tuure osaisi sen neiti äänen muuttaa joksikin tollaseks. Niiku todella rasittavaa.
Ei se ole mitään trollaamista. Minä ainakin olen sitä mieltä, että Tuure saattaa olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Örkkihän selvästi madaltaa ääntään.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa vaan nyt liikaa pettymästä sitten, kun Örkki paljastuu Tuure Boeliukseksi. Vähän samat merkit ilmassa kuin Leppilammen kanssa. Silloinhan sitä porukat oli ihan raivona, että varmana ei ole Pakkanen mikään Leppilampi, vaan kyllähän se vähintään Ron Moss on. Sitten kun Mikko sieltä paljastui, ei kuitenkaan annettu kehuja upeasta suoritukseksta, vaan loukkaannuttiin, kun meitä huijattiin😄. Ja koko ajan Mikon selkeästi tunnistettavissa oleva ässä siellä kuului. Se oli kyllä hupaisaa aikaa.
Mielestäni Örkistä kuulee selvästi, että laulaja muuttaa ääntäntä todella kovasti. En itsekään tuosta äänestä Tuurea tunnista, enkä pahemmin hänestä muutenkaan mitään tiedä, mutta vihjeiden ja olemuksen perusteella tähän olen päätynyt. Minusta taas on aika hullua ehdottaa Örkiksi Harkimoita tms.
Olihan se upea suoritus Mikolta, mutta se englannin puhuminen sai ihmiset ärsyyntymään. Maku meni.
Vierailija kirjoitti:
Miks jokku kommentoi Örkki ois pitkää kisassa? Ei tää oo mikään kilpailu, vaan viihdeohjelma jossa putoajalla ei oo mitää merkitystä.
Miksi voittaja sitten saa pystin ja tässä on finaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks jokku kommentoi Örkki ois pitkää kisassa? Ei tää oo mikään kilpailu, vaan viihdeohjelma jossa putoajalla ei oo mitää merkitystä.
Miksi voittaja sitten saa pystin ja tässä on finaali?
Haloo sehän on läppä. Ei sillä merkitystä kuka voittaa ku kyse on viihteestä. Sillä ei oo mitään merkitystä kuka seuraavaks putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks oikeasti porukan on pakko trollata tota örkkiä joksikin tuureks. Kun se ei oo edes se. Ja alkaa olla selkeää trollaamisen makua. Niiku ihan ku Tuure osaisi sen neiti äänen muuttaa joksikin tollaseks. Niiku todella rasittavaa.
Ei se ole mitään trollaamista. Minä ainakin olen sitä mieltä, että Tuure saattaa olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Örkkihän selvästi madaltaa ääntään.
No ei oo Tuure
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkasin Bilepandaksi viimeiseen saakka Miika Nousiaista, mutta olin kyllä heti valmis tunnustamaan, että Waltteri Torikka oli aivan loistava ja onnistui upeasti huijaamaan kaikkia. Olisi ehdottomasti ansainnut voitonkin, ellei tätä ohjelmaa hiukan taideta käsikirjoittaa. Voittajaksihan valittiin suvaitsevaisuutta puolustava ja sateenkaarivärejä kantava Anna- Maija Tuokko. Ei liene vaikeaa arvata, että Örkki päässee tänä vuonna pitkälle.
Olisin kaivannut silloin sitä, että he, jotka eivät Leppilampea Pakkaseksi uskoneet, olisivat kuitenkin rehdisti tunnustaneet olleensa väärässä ja myöntäneet hienon suorituksen, eivätkä ruvenneet mankumaan, miten törkeästi heitä tässä huijattiin.
Trollit saa voimaa just sun kaltaisista kommentoijista. Täällä heitellään aika paljon vitsinä kaikenlaisia ehdotuksia ja osa saa sitten tuulta alleen.
Mä en tiedä muuta mutta Osram on Marso.
Ukkonen on Aarni Mikkola. Ääni ja vihjeet täsmää.
Örkin asussahan on selvästi vanhempi henkilö kuin Tuure B. Sitä paitsi Tuuren vihjeet olisivat kyllä ihan erilaisia ja toisaalta Sammakko täytti jo kiintiön tällä kaudella...
Katsoisin ohjelmaa, jos arvaajana olevat henkilöt vaihtuisivat vuosittain. Olisi hauskempi siten. Nyt nämä samat naamat ovat vain pilaamassa mukavan ohjelman. Ehkä vaihtuvat ensikaudella, niin voisin ohjelmaa seuratakin.
Itse kilpailuhahmot ovat hauskat kiitos siitä.
Itse jotenkin näkisin, että Örkki yrittää vaikuttaa vanhemmalta ja muutenkin erilaiselta kuin oikeasti on. Ääni ainakin kuulostaa siltä, että madaltaa ja muuttaa sitä kovasti. Tästä syystä uskon sen olevan Tuure+ toki vihjeet siihen päälle. Saa nähdä, on sitä ennenkin väärässä oltu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkasin Bilepandaksi viimeiseen saakka Miika Nousiaista, mutta olin kyllä heti valmis tunnustamaan, että Waltteri Torikka oli aivan loistava ja onnistui upeasti huijaamaan kaikkia. Olisi ehdottomasti ansainnut voitonkin, ellei tätä ohjelmaa hiukan taideta käsikirjoittaa. Voittajaksihan valittiin suvaitsevaisuutta puolustava ja sateenkaarivärejä kantava Anna- Maija Tuokko. Ei liene vaikeaa arvata, että Örkki päässee tänä vuonna pitkälle.
Olisin kaivannut silloin sitä, että he, jotka eivät Leppilampea Pakkaseksi uskoneet, olisivat kuitenkin rehdisti tunnustaneet olleensa väärässä ja myöntäneet hienon suorituksen, eivätkä ruvenneet mankumaan, miten törkeästi heitä tässä huijattiin.Pakkanen on edelleen minusta Suomen Masked Singerin hienoin hahmo ja Mikko oli roolissaan ja esityksissään todella hyvä, mutta englannin puhuminen ja ulkkiksen larppaaminen oli typerä tapa johdattaa katsojia harhaan. Ei näiden mielipiteiden tarvitse sulkea toisiaan pois.
Party Animalin eli melko varmasti Chachin suomenkieliset vihjevideot ymmärrän paremmin, koska Chachi kuitenkin osaa suomea sen verran hyvin, että voisi avustuksella ja paperilta luettuna periaatteessa lukea nuo vihjevideot itsekin suomeksi. Sama oli Roman Schatzilla, jos olisi itse puhunut videoilla niin olisi kuulunut ettei ole natiivipuhuja, mutta koska osaa suomea hyvin, oli ihan luontevaa esittää vihjeet suomeksi. Leppilammen englannissa taas ei ollut mitään järkeä, ja ihan selvästi se oli tehty vain sen takia että saadaan katsojat uskomaan ettei Pakkanen osaa suomea kovin hyvin tai ollenkaan.
Mä en oikein tykännyt Pakkasesta, meni vähän maku koko hahmoon niiden yliampuvien vihjeiden takia. Asu oli kyllä erittäin hieno. Bilepanda on ollut tähän mennessä kaikista vaikein hahmo arvata, joten pisteet siitä Torikalle.
Myös mä uskon, että Örkki on Tuure B. Ei ole mitään läppää.
Eiks toi Örkki laula ihan Vallu Walpion äänellä ja Ritari saattaa olla kisan vanhin osanottaja: Arvi Lind. Olen töissä tänään kun seuraava osa näytetään, joten en pysty tuoreeltaan vahvistamaan mielipiteitäni. Ja hodarin arvelin jo kauan sitten toisessa keskustelussa Maria Lundiksi. Hän näet esitti otteita samasta ooppera-/ operettiaariasta kesäteatterinäytöksessä "Hajuvettä ja lihapullia". Ja vaikkei oliskaan, on uskomaton laulaja.
Moni on vakuuttunut että Timantti olisi muka Kirsi Alm-Siira, muka ruumiinrakenteen perusteella. No eipä ole juuri siksi! Hänhän on ollut aktiiviurheilija ja on edelleenkin vähintään aktiivikuntoilija. Hänen kroppaansa ei kuulu keski-ikäisen tädin pullea maha. Kyllä se on joku vähemmän urheilullinen.
Ritarin uudet vihjeet tuli. Eipä enää kovin paljon selvemmin Eino Gröniin voitaisi viitata. Painimolski (Eikan nuoruuden laji) ja golfkenttä ( Floridassa ahkera golffaaja)
Kumpikohan huomenna tipahtaa Miitta vai Eikka, molemmat aika itsestäänselvät.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin ohjelmaa, jos arvaajana olevat henkilöt vaihtuisivat vuosittain. Olisi hauskempi siten. Nyt nämä samat naamat ovat vain pilaamassa mukavan ohjelman. Ehkä vaihtuvat ensikaudella, niin voisin ohjelmaa seuratakin.
Itse kilpailuhahmot ovat hauskat kiitos siitä.
Ohjelma on ois paska jos vaihdettais vuosittain. Jos ny leikitään noi lähtis, ne vaihdettais uutuden viehätyksen takia. Ja kun tää tulee kerran vuodessa nii ei toi oo paha. Kyllä tuotanto lukee palautetta, noilla vihjevideoilla ja esitysten aikana ne ei puhu juuri yhtään päälle, ja Mielestäni Kokander on myös käytökseen kiinnitänyt huomiota. Mutta toki noi arvailut on välillä outoja. Mutta sitä kyllä mietin jos nuo etsivien tarkoitus on oikeasti tarkoitus miettiä kuka on maskin takana, nii ei toi Kokander voi heittää ulos. Sillä on toi ärsyttää että yksi noiden joukossa keskittyy aivan johonkin muuhun kun arvuutteluun.
Vierailija kirjoitti:
Myös mä uskon, että Örkki on Tuure B. Ei ole mitään läppää.
Harmi ettei ole. Tää on samaa trollaamista ku viime vuoden panda on tuisku.
Repesin kyllä nauraa. Jannelta tulee välillä kyllä hyvä sutkautuksia.