Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen nykyää ihan ilmaa naisille.

Vierailija
08.06.2022 |

En tiedä onko se tämä ikä vai puuttuuko multa sosiaalinen status. Ei vain naisia kiinnosta. On Badoo ja happypancake. Olen kyllä ollut aktiivinen ottanu naisiin yhteyttä mutta eivät he vastaa. Kukaan ei vieraile sivuilla eikä ota ite yhteyttä. Tekis mieli vaan luovuttaa. Ja en ole sitten mikään Allu.

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappakaa itsenne kiitos.

Miksi? Minulla on oikein hyvä elämä.

Vierailija
62/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen sit vaan yksinäinen ikisinkku. Antaa olla. Luovutan.

Ei koskaan kannata luovuttaa. Jos nettideittailu ei onnistu, niin ehkä sinulle sopii paremmin livenä tutustuminen. Nyt kesällä on paljon tapahtumia, joissa voi rennoissa merkeissä tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

No en käy missään ku ei ole kavereita. En jaksa baareja missä on hienoja ylimielisiä naisia.

Tarkoitin kesätapahtumia, enkä mitään baareja. Ja baarejakin on erilaisia. Miksi käyt semmoisissa, joissa on pinnallisia naisia? Ja hommaa nyt hyvänen aika ensin niitä miespuolisia kavereita ja rupea vasta sitten miettimään naisia.

Mitä ihmettä. Ei vain ole kavereita. Onko se maailman loppu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappakaa itsenne kiitos.

Tai ehkä ei vaan enää vastata sulle mitään?

Vierailija
64/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli Allu tai ei, niin monelle kelpaa ihan tavallinen työssäkäyvä mies eikä tarvii olla rikas adonis. Mutta sen voin sanoa, että ainakin esittelytekstissä ihan tämmöisen markkina-arvoltaan vähäisenkin naisen saa perääntymään, mikäli tekstistä paistaa pieni epätoivo läpi tai jos puhutaan suoraan yksinäisyydestä tai siitä, että ei ole kavereita. Siitä tulee sellainen fiilis, että tyyppi hakee elämälleen jotain pelastajaa, ei lähtökohtaisesti rakastajaa. Ja sellaiset parisuhteet ei onnistu. Kukaan ihminen kun ei voi tehdä toista onnelliseksi - onni on ensin löydettävä itsestä ja omasta elämästä ja vasta sitten on valmis parisuhteeseen. Neuvoni siis on, että hanki ensin muuta elämää, ystäviä jne. ja kun on sitä elämää ja muutenkin mukavaa, niin on helpompi sitten ensinnäkin löytää/kohdata vastakkaisen sukupuolen edustajia ja he näkevät sinussa miehen, joka ei tarvitse pelastajaa.

No en löydä kavereita mistään. Olen yksinäinen. Käyn toki töissä. Ja liikun. Ei ihmiset oikein kai tykkää musta. Olen hyvin ujo ja erakko.

No tämä se on se ongelman ydin. Jos olet jollain lailla ns. erikoinen tyyppi, jolla ei ole sitä sosiaalista elämää, niin eihän melkein kukaan nainen sellaista miestä valitettavasti halua; tyyppi vaan roikkuis kiinni ja ois aivan liian 'needy'. Sun nyt ihan oikeasti pitää hankkia sitä elämää noin yleisesti, kai sulla on edes joitain mielenkiinnon kohteita, vaikkapa tietokonepelit tai jotain muuta, minkä piiristä löytäisit ensin niitä samanhenkisiä kavereita? 35-v. ei ole liian vanha muuttamaan elämänsä kulkua! Ja kuten yksi aiempi tässä mainitsi, lukeminen kannattaa aina.

Vierailija
65/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo enää Allu vaan nykyään Markus ja jauhan samaa paskaa kuolemaani asti, koska en muuta osaa enkä opi, koska olen niin stnan typerä, hidas ja pakkomielteinen ihmisposetiivi. 

Asun Vantaalla, tulin maalta, käyn postin lajittelukeskuksessa töissä ja vanha autoni on edelleen paskainen koska en saa sitä imuroiduksi tai pestyksi ja se onkin allegoria turhasta elämästäni. Suljettu, tunkkainen tila täynnä omatekoista paskaa ja kitinää.

Vierailija
66/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen sit vaan yksinäinen ikisinkku. Antaa olla. Luovutan.

Ei koskaan kannata luovuttaa. Jos nettideittailu ei onnistu, niin ehkä sinulle sopii paremmin livenä tutustuminen. Nyt kesällä on paljon tapahtumia, joissa voi rennoissa merkeissä tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

No en käy missään ku ei ole kavereita. En jaksa baareja missä on hienoja ylimielisiä naisia.

Tarkoitin kesätapahtumia, enkä mitään baareja. Ja baarejakin on erilaisia. Miksi käyt semmoisissa, joissa on pinnallisia naisia? Ja hommaa nyt hyvänen aika ensin niitä miespuolisia kavereita ja rupea vasta sitten miettimään naisia.

Mitä ihmettä. Ei vain ole kavereita. Onko se maailman loppu?

Ei oo ei. Tee just niinku haluat, kunhan et muita satuta.

Vierailija
67/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on ihan sairaita tyyppejä. Heido. Säälittävää.!!

Vierailija
68/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olet sinä, joka on sairas ja säälittävä. Et taida edes hävetä sitä, että haukuit naisia baarissa, riisuit paitasi ja uhkailit? Ja vielä ihmettelet, ettei naiset kiinnostu!

Vierailija
69/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on säälittävää ? Voitko perustella millä tavalla täällä on sairaita ihmisiä?

Siksikö kun et saa haluamiasi vastauksia? Ei sellaisia vastauksia taida edes olla mistä pitäisit, koska mielesi kääntää kaiken uhkaksi itseäsi kohtaan.

Vierailija
70/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli Allu tai ei, niin monelle kelpaa ihan tavallinen työssäkäyvä mies eikä tarvii olla rikas adonis. Mutta sen voin sanoa, että ainakin esittelytekstissä ihan tämmöisen markkina-arvoltaan vähäisenkin naisen saa perääntymään, mikäli tekstistä paistaa pieni epätoivo läpi tai jos puhutaan suoraan yksinäisyydestä tai siitä, että ei ole kavereita. Siitä tulee sellainen fiilis, että tyyppi hakee elämälleen jotain pelastajaa, ei lähtökohtaisesti rakastajaa. Ja sellaiset parisuhteet ei onnistu. Kukaan ihminen kun ei voi tehdä toista onnelliseksi - onni on ensin löydettävä itsestä ja omasta elämästä ja vasta sitten on valmis parisuhteeseen. Neuvoni siis on, että hanki ensin muuta elämää, ystäviä jne. ja kun on sitä elämää ja muutenkin mukavaa, niin on helpompi sitten ensinnäkin löytää/kohdata vastakkaisen sukupuolen edustajia ja he näkevät sinussa miehen, joka ei tarvitse pelastajaa.

No en löydä kavereita mistään. Olen yksinäinen. Käyn toki töissä. Ja liikun. Ei ihmiset oikein kai tykkää musta. Olen hyvin ujo ja erakko.

No tämä se on se ongelman ydin. Jos olet jollain lailla ns. erikoinen tyyppi, jolla ei ole sitä sosiaalista elämää, niin eihän melkein kukaan nainen sellaista miestä valitettavasti halua; tyyppi vaan roikkuis kiinni ja ois aivan liian 'needy'. Sun nyt ihan oikeasti pitää hankkia sitä elämää noin yleisesti, kai sulla on edes joitain mielenkiinnon kohteita, vaikkapa tietokonepelit tai jotain muuta, minkä piiristä löytäisit ensin niitä samanhenkisiä kavereita? 35-v. ei ole liian vanha muuttamaan elämänsä kulkua! Ja kuten yksi aiempi tässä mainitsi, lukeminen kannattaa aina.

Kuule ei ole kavereita ja olen ujo yksinäinen. Ehkä sun pitäs tappaa ittensä. Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
71/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule olen yksinäinen. Kukaa ei välitä. Masentunut. Voin huonosti. Ei ole kun työpaikka. Olisin tehnyt itsemurhan aikoinani.

Vierailija
72/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule olen yksinäinen. Kukaa ei välitä. Masentunut. Voin huonosti. Ei ole kun työpaikka. Olisin tehnyt itsemurhan aikoinani.

Niin no miten sua voisi auttaa?

Vierailija
73/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä olen erikoinen sairas ja sekopää. Anteeks kun en ole rikas komea status mies. Pysyn ihmisistä erossa. Hyvästi.

Vierailija
74/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä olen erikoinen sairas ja sekopää. Anteeks kun en ole rikas komea status mies. Pysyn ihmisistä erossa. Hyvästi.

Sitä saa mitä tilaa. Itse hakuit täällä muita ensin, mitä luulet saavasi vastaukseksi silloin? Ei ainakaan mitään päähän taputteluja.

Vierailija
75/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin antaa Allulle. Ei tätä enää jaksa.

Vierailija
76/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mussa on vain pelkkiä vikoja. Ei ole kavereita. Töitä teen ja olen aina yksin. Ihan sama jos ihmiset tätä mieltä. Niin ja sekopää vielä.

Vierailija
77/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule toiset on juoppoja elämäntapatyöttömiä. Mulla on vakituinen työ!!!

Vierailija
78/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mussa on vain pelkkiä vikoja. Ei ole kavereita. Töitä teen ja olen aina yksin. Ihan sama jos ihmiset tätä mieltä. Niin ja sekopää vielä.

Kukaan täällä ei puhuisi sun vioistasi jos käyttäytyisit asiallisesti.

Vierailija
79/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule toiset on juoppoja elämäntapatyöttömiä. Mulla on vakituinen työ!!!

Niin, se on hyvä juttu.

Vierailija
80/171 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa niin suurin osa miehistä on kun naiset eivät heti huomaa mitä etuja ja hyötyjä saa miehestä

Mistä voin hakea kertyneet bonukset? 15 vuoden ajalta luulisi kertyneen melkoinen potti. Haluan bonarit talteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä